Eli KOLLI.1 ja ykköskolli on yksi ja sama hlö, eli minä.! Koska galleriasivuni ei ole julkinen, niin raotan vähän salaisuuden verhoa tässä!
Eli olen vähän päälle nelikymppinen mies satakunnasta (yhä edelleen). Olen pitkä ja komee 182/85 (mukava ja huumorintajuinen!???). Töissäkäyvä sinkkumies!
Sähköpostikin on, eli [email protected]. Jos jollain on jotain asiaa. Tässä tämä paljastus nyt sitten tuli. Todennäköisesti tulen katumaan tätä jälkeenpäin!???
Tiedoitus!
19
845
Vastaukset
- K0LLI.1
Hymy jäi epähuomiossa lopusta pois!
Tällaista tää on. Sama pää kesät/talvet, ja purutkin on päänupissa vaihtamatta!
Eli tässä se tulee! :D)))!!!:::... kolli...... hauska tutustua....:))
- K0LLI.1
Ollaanhan me tässä jo muutama sana vaihdettukin!
:ö)))!!!... K0LLI.1 kirjoitti:
Ollaanhan me tässä jo muutama sana vaihdettukin!
:ö)))!!!...ollaan.... :)))
- Ylppö
Kyllä sut tiedetään. Et oo kuitenkaan! Ainakaan huumorintajunen.
- Doe-01
Helpompihan olisi avata galleria-sivu ja laittaa nämä samat tiedot sinne.
- K0LLI.1
Doe-01 kirjoitti:
Helpompihan olisi avata galleria-sivu ja laittaa nämä samat tiedot sinne.
Heh heh ja heh. Enpä ole viitsinyt mitään galleria sivua avata. Mitä sillä on väliä?
Eipä ole moni muukaan.
Annan nyt kerran nää tiedot tänne. Kirjoittakaa vaikka paperilapulle ylös, että muistatte!
Terv. ykköskolli/K0LLI.1!!! :ö)))111!!!:::...
- rahtari1
kolli1 hyvä et kerroi totuuden meil on sit paljon yhteistä paitsi mä en oo satakunnasta
- henkilö X
kaikkien tiedot pitäisi tietää?? Ihmisillä pitää olla oikeus yksityisyyteen ja siitä huolimatta pitäisi voida osallistua keskusteluihin ilman, että joku on nimittelemässä puska-ampujaksi ja ties millä herjaavilla nimityksillä. Kun kirjoittaa rekatulla nimimerkillä, niin silloinko on oikeus arvostella ja tosiaan nimitellä muita keskusteluun osallistujia.
Aurinkoista mieltä kaikille, eikä sit herneitä pikku nenuleihin :))) - rahtari1
henkilö X kirjoitti:
kaikkien tiedot pitäisi tietää?? Ihmisillä pitää olla oikeus yksityisyyteen ja siitä huolimatta pitäisi voida osallistua keskusteluihin ilman, että joku on nimittelemässä puska-ampujaksi ja ties millä herjaavilla nimityksillä. Kun kirjoittaa rekatulla nimimerkillä, niin silloinko on oikeus arvostella ja tosiaan nimitellä muita keskusteluun osallistujia.
Aurinkoista mieltä kaikille, eikä sit herneitä pikku nenuleihin :)))vaahtoo en mä oo ketään pyytäny rekkaroimaan itteesä mut silti hyvää huomenta sullekkin
- puskalissu
henkilö X kirjoitti:
kaikkien tiedot pitäisi tietää?? Ihmisillä pitää olla oikeus yksityisyyteen ja siitä huolimatta pitäisi voida osallistua keskusteluihin ilman, että joku on nimittelemässä puska-ampujaksi ja ties millä herjaavilla nimityksillä. Kun kirjoittaa rekatulla nimimerkillä, niin silloinko on oikeus arvostella ja tosiaan nimitellä muita keskusteluun osallistujia.
Aurinkoista mieltä kaikille, eikä sit herneitä pikku nenuleihin :)))ja kysynpä vaan, että luuletteko, että nuo rekattujen nikkien tiedot pitää paikkaansa?!
:)))) - rahtari1
puskalissu kirjoitti:
ja kysynpä vaan, että luuletteko, että nuo rekattujen nikkien tiedot pitää paikkaansa?!
:))))voi kirjottaa kuka tahansa ja mitä tahansa
- henkilö X
rahtari1 kirjoitti:
vaahtoo en mä oo ketään pyytäny rekkaroimaan itteesä mut silti hyvää huomenta sullekkin
enpä sulle tota tarkottanut, mutta se nyt tuli tuohon sun viestin perään minusta johtumattomista syistä. Eteenpäin sano mummo lumessa,,,,
- rahtari1
henkilö X kirjoitti:
enpä sulle tota tarkottanut, mutta se nyt tuli tuohon sun viestin perään minusta johtumattomista syistä. Eteenpäin sano mummo lumessa,,,,
ettet mua tarkottanu nyt siel on kyl aika huonot kelit hiihtää
- K0LLI.1
Huomenta!
En ole viitsinyt mitään galleria sivua avata.
Laita sinäkin nää mun tiedot jollekin liimalapulle ylös, että muistat.
Höpisemisiin! Terveisin. K0LLI.1/ykköskolli! :P)))!!!:::... - rahtari1
K0LLI.1 kirjoitti:
Huomenta!
En ole viitsinyt mitään galleria sivua avata.
Laita sinäkin nää mun tiedot jollekin liimalapulle ylös, että muistat.
Höpisemisiin! Terveisin. K0LLI.1/ykköskolli! :P)))!!!:::...mä muistan en mä mitään lappuja tarvii
- K0LLI.1
rahtari1 kirjoitti:
mä muistan en mä mitään lappuja tarvii
Voipi olla että kirjoitan välillä ykköskolli tai K0LLI.1 nimimerkillä. Se mulle sallittakoon?
Katsotaan nyt kumpi näistä nimimerkkeistä vakiintuu!
Ainakin toi K0LLI.1 näyttää niin pirun isolta, että...
Ykkösiä kuitenkin molemmat! :P)))!!!:::... - rahtari1
K0LLI.1 kirjoitti:
Voipi olla että kirjoitan välillä ykköskolli tai K0LLI.1 nimimerkillä. Se mulle sallittakoon?
Katsotaan nyt kumpi näistä nimimerkkeistä vakiintuu!
Ainakin toi K0LLI.1 näyttää niin pirun isolta, että...
Ykkösiä kuitenkin molemmat! :P)))!!!:::...kummalla tahansa niin kyllä mä tiedän vai muka feikki
- Oma hoito
Heti terapiaan siitä, no niikus olis jo! Ei noin
mukavan tuntunen kolli saa täällä vapaana juoksennella!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437