Tiedoitus!

K0LLI.1

Eli KOLLI.1 ja ykköskolli on yksi ja sama hlö, eli minä.! Koska galleriasivuni ei ole julkinen, niin raotan vähän salaisuuden verhoa tässä!
Eli olen vähän päälle nelikymppinen mies satakunnasta (yhä edelleen). Olen pitkä ja komee 182/85 (mukava ja huumorintajuinen!???). Töissäkäyvä sinkkumies!
Sähköpostikin on, eli [email protected]. Jos jollain on jotain asiaa. Tässä tämä paljastus nyt sitten tuli. Todennäköisesti tulen katumaan tätä jälkeenpäin!???

19

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K0LLI.1

      Hymy jäi epähuomiossa lopusta pois!
      Tällaista tää on. Sama pää kesät/talvet, ja purutkin on päänupissa vaihtamatta!
      Eli tässä se tulee! :D)))!!!:::...

    • kolli...... hauska tutustua....:))

      • K0LLI.1

        Ollaanhan me tässä jo muutama sana vaihdettukin!
        :ö)))!!!...


      • K0LLI.1 kirjoitti:

        Ollaanhan me tässä jo muutama sana vaihdettukin!
        :ö)))!!!...

        ollaan.... :)))


    • Ylppö

      Kyllä sut tiedetään. Et oo kuitenkaan! Ainakaan huumorintajunen.

      • Doe-01

        Helpompihan olisi avata galleria-sivu ja laittaa nämä samat tiedot sinne.


      • K0LLI.1
        Doe-01 kirjoitti:

        Helpompihan olisi avata galleria-sivu ja laittaa nämä samat tiedot sinne.

        Heh heh ja heh. Enpä ole viitsinyt mitään galleria sivua avata. Mitä sillä on väliä?
        Eipä ole moni muukaan.
        Annan nyt kerran nää tiedot tänne. Kirjoittakaa vaikka paperilapulle ylös, että muistatte!
        Terv. ykköskolli/K0LLI.1!!! :ö)))111!!!:::...


    • rahtari1

      kolli1 hyvä et kerroi totuuden meil on sit paljon yhteistä paitsi mä en oo satakunnasta

      • henkilö X

        kaikkien tiedot pitäisi tietää?? Ihmisillä pitää olla oikeus yksityisyyteen ja siitä huolimatta pitäisi voida osallistua keskusteluihin ilman, että joku on nimittelemässä puska-ampujaksi ja ties millä herjaavilla nimityksillä. Kun kirjoittaa rekatulla nimimerkillä, niin silloinko on oikeus arvostella ja tosiaan nimitellä muita keskusteluun osallistujia.
        Aurinkoista mieltä kaikille, eikä sit herneitä pikku nenuleihin :)))


      • rahtari1
        henkilö X kirjoitti:

        kaikkien tiedot pitäisi tietää?? Ihmisillä pitää olla oikeus yksityisyyteen ja siitä huolimatta pitäisi voida osallistua keskusteluihin ilman, että joku on nimittelemässä puska-ampujaksi ja ties millä herjaavilla nimityksillä. Kun kirjoittaa rekatulla nimimerkillä, niin silloinko on oikeus arvostella ja tosiaan nimitellä muita keskusteluun osallistujia.
        Aurinkoista mieltä kaikille, eikä sit herneitä pikku nenuleihin :)))

        vaahtoo en mä oo ketään pyytäny rekkaroimaan itteesä mut silti hyvää huomenta sullekkin


      • puskalissu
        henkilö X kirjoitti:

        kaikkien tiedot pitäisi tietää?? Ihmisillä pitää olla oikeus yksityisyyteen ja siitä huolimatta pitäisi voida osallistua keskusteluihin ilman, että joku on nimittelemässä puska-ampujaksi ja ties millä herjaavilla nimityksillä. Kun kirjoittaa rekatulla nimimerkillä, niin silloinko on oikeus arvostella ja tosiaan nimitellä muita keskusteluun osallistujia.
        Aurinkoista mieltä kaikille, eikä sit herneitä pikku nenuleihin :)))

        ja kysynpä vaan, että luuletteko, että nuo rekattujen nikkien tiedot pitää paikkaansa?!

        :))))


      • rahtari1
        puskalissu kirjoitti:

        ja kysynpä vaan, että luuletteko, että nuo rekattujen nikkien tiedot pitää paikkaansa?!

        :))))

        voi kirjottaa kuka tahansa ja mitä tahansa


      • henkilö X
        rahtari1 kirjoitti:

        vaahtoo en mä oo ketään pyytäny rekkaroimaan itteesä mut silti hyvää huomenta sullekkin

        enpä sulle tota tarkottanut, mutta se nyt tuli tuohon sun viestin perään minusta johtumattomista syistä. Eteenpäin sano mummo lumessa,,,,


      • rahtari1
        henkilö X kirjoitti:

        enpä sulle tota tarkottanut, mutta se nyt tuli tuohon sun viestin perään minusta johtumattomista syistä. Eteenpäin sano mummo lumessa,,,,

        ettet mua tarkottanu nyt siel on kyl aika huonot kelit hiihtää


      • K0LLI.1

        Huomenta!
        En ole viitsinyt mitään galleria sivua avata.
        Laita sinäkin nää mun tiedot jollekin liimalapulle ylös, että muistat.
        Höpisemisiin! Terveisin. K0LLI.1/ykköskolli! :P)))!!!:::...


      • rahtari1
        K0LLI.1 kirjoitti:

        Huomenta!
        En ole viitsinyt mitään galleria sivua avata.
        Laita sinäkin nää mun tiedot jollekin liimalapulle ylös, että muistat.
        Höpisemisiin! Terveisin. K0LLI.1/ykköskolli! :P)))!!!:::...

        mä muistan en mä mitään lappuja tarvii


      • K0LLI.1
        rahtari1 kirjoitti:

        mä muistan en mä mitään lappuja tarvii

        Voipi olla että kirjoitan välillä ykköskolli tai K0LLI.1 nimimerkillä. Se mulle sallittakoon?
        Katsotaan nyt kumpi näistä nimimerkkeistä vakiintuu!
        Ainakin toi K0LLI.1 näyttää niin pirun isolta, että...
        Ykkösiä kuitenkin molemmat! :P)))!!!:::...


      • rahtari1
        K0LLI.1 kirjoitti:

        Voipi olla että kirjoitan välillä ykköskolli tai K0LLI.1 nimimerkillä. Se mulle sallittakoon?
        Katsotaan nyt kumpi näistä nimimerkkeistä vakiintuu!
        Ainakin toi K0LLI.1 näyttää niin pirun isolta, että...
        Ykkösiä kuitenkin molemmat! :P)))!!!:::...

        kummalla tahansa niin kyllä mä tiedän vai muka feikki


    • Oma hoito

      Heti terapiaan siitä, no niikus olis jo! Ei noin
      mukavan tuntunen kolli saa täällä vapaana juoksennella!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe