Ihan vaan ilmoitusasiaa. Niitä on näkynyt täällä pelloilla jo viikon. Yksi lensi juuri ikkunani ohi, niin kävipä mielessä tulla kertomaan että taas on yksi uusi aika alkanut.
Taidankin lähteä bongailukierrokselle 😊
xLiner
Joutsenet ovat täällä taas!
3
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
Cuul
Tuo on hieno uutinen.
Ellei olisi niin törkeän kirkas ilma, niin saattaisin jopa vilkaista pimennysverhojen taa.
(hirn) - Anonyymi00002
Voi olla ettei joutsenet tule suomeen kun iranin horonsumin salmi on suljettu ja joutsenet ja muut linnut tarvii 5 kertaa enemmän rahaa ja ruokaa ja sen takia suomessa pakko nostaa sähkön hintaa radikaalisti ja ruuanhintaa eli tänä kesänä voi olla että joutsenia ei tule suomeen mut sit tulee jos ukrainaan annetaan 1 miljardi euroa rahaa muuten venäjä voittaa eikä joutsenet tule
Jeez.. se on kevättä rinnassa nyt. Pitääpä seurailla työmatkoilla josko ne joutsenet olisi tulleet jo tännekin. Tai no, kuljen niin aikaisin, että on vielä joutsenillakin tutuaika. Valitettavasti.
Kivaa seurailla luonnon otuksia, vaikka itse olenkin jo vieraantunut luonnosta aikapäiviä sitten.. citykani kun olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611