Miksi loppuivat?
Kunnanhallituksen puheenjohtajan työt observatorijolla
31
1602
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö kukaan tiedä?
- Anonyymi00002
Miten se määräaikainen työsuhde loppuu. Se sitten loppuu. Se kun on määräaikainen työsuhde.
- Anonyymi00003
Yritätkö hakea skandaalia.
- Anonyymi00004
Äijäkööri yrittää taas kampittaa supersuosikkia joka on nainen. Naurettavaa porukkaa.
- Anonyymi00005
Onko se -toriolla vai tori jolla vai torijolla? Tämä on tärkeää tietää ennen julkaisemista ,jotta ei tule kirjoitusvirheitä ja asiasta tehdään valitus.Sen johdosta asian käsittely viivästyy.
- Anonyymi00006
No koitappa ihan ite miettiä miksi loppuivat. Heleppoa!
- Anonyymi00007
Tämä otsikko on osoitus kuinka äijäkööri Tossavaisen johdolla koettaa lannistaa äänien kuningatarta. Ja vasemmiston ja Vihreiden uuden ajan asemaansa hakevat feministit heittävät kuraa. Nämä kaksi ovat häpeäksi politiikalle.
- Anonyymi00008
Niin. Polkemalla toista naista tämä naiset uskovat vahvistavansa omaa egoaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin. Polkemalla toista naista tämä naiset uskovat vahvistavansa omaa egoaan.
Höpö höpö. Jos ei osaa niin ei osaa. Tulos tai ulos. Nyt ei ole nais tai mies asia.
- Anonyymi00013
Nuo Vihreä ja Vasuri eivät aja naisten ja demokratian asiaa. Ovat äijäköörin aivottomia airueita. Häpeäksi naisille.
- Anonyymi00014
Naisen maineen likaaminen on juuri sitä naisvihaa, jota nämä hirveät, kiusaajat ja perheensä alistajat tekee. Hyi olkoon.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Höpö höpö. Jos ei osaa niin ei osaa. Tulos tai ulos. Nyt ei ole nais tai mies asia.
Mistä tulos tai ulos asiasta kirjoitat. Vihaat naisia kuin Tossavainen. Siitä siis kysymys.
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä tulos tai ulos asiasta kirjoitat. Vihaat naisia kuin Tossavainen. Siitä siis kysymys.
En vihaa naisia, mutta jos ei ole luottamusta niin saapi lähtiä. Jos ei pysty hommaan oli mies tai nainen niin minkäpä sille voit!
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
En vihaa naisia, mutta jos ei ole luottamusta niin saapi lähtiä. Jos ei pysty hommaan oli mies tai nainen niin minkäpä sille voit!
Eihän sitä samaa sukupuolta kuin itse,viitsi vihatakkaan,eihän? Me naiset! Me pidetään yhtä kauhaa kädessä ja sekoitetaan ja hämmennetään soppaa yhdessä!
- Anonyymi00030
Sinä törkeyden huippu
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eihän sitä samaa sukupuolta kuin itse,viitsi vihatakkaan,eihän? Me naiset! Me pidetään yhtä kauhaa kädessä ja sekoitetaan ja hämmennetään soppaa yhdessä!
Olisipa se hevosen kuivalihavelliä! Sellaista soppaa kyllä söisi mielellään!
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ongelmahan on juurikin päinvastainen. Kun itse ei pysty hoitamaan yhtäkään asiaa, pitää ajaa osaavat pois tieltä. Saa rauhassa nyökytellä herrojen tahtiin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ongelmahan on juurikin päinvastainen. Kun itse ei pysty hoitamaan yhtäkään asiaa, pitää ajaa osaavat pois tieltä. Saa rauhassa nyökytellä herrojen tahtiin.
Kukahan se nyökyttelee Kemijärven suuntaan?
- Anonyymi00010
Olen miettinyt kuinka poljetaan toista naista? Voisitteko kertoa,te jotka toista naista olette polkeneet? Että kuinka tämä niinkö käytännössä suoritetaan ja miten ja missä? Kiitti etukäteen!
- Anonyymi00011
Nämä Timo Tossavaisen jutut ovat juuri naisen alistamista. Mies kiertää poliitikkona kylillä juttuineen. Tavoite oman puolueen ääniharavan kaataminen ja äijäköörin valtaannousu.
- Anonyymi00017
Lauralla on hyvin aikaa kirjoitella.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lauralla on hyvin aikaa kirjoitella.
Olenko minä Laura? En tietääkseni.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olenko minä Laura? En tietääkseni.
Punamulta rules
- Anonyymi00016
Onkohan parempi tossun alla kuin taivasalla? Onko? Tiedättekö?
- Anonyymi00019
Olen mieluiten tussun alla.
- Anonyymi00022
Minä päällä
- Anonyymi00020
Timppa on tossun alla, mutta olispa mukava tietää että mitä tuo tossukainen on tehnyt niinkuin työkseen. Naisia ainakin kivittää kuin mielenköyhä, marko kaverina. Pniemen akat syö sen kohta elävältä.
- Anonyymi00026
Niemipäivillä on hienoa neurunaihe nähdä marko ja timo narripaita päällä.
- Anonyymi00029
Kurri ja Selänne lupasi omat vanhat jokereiden pelipaidat. Tulevat kenties Andyn kans juhlimaan.
Carvaggio ja Marii88 saapuvat myös, hassuine hattuineen.
Narripaitaa ei tarvita, kansa tunnistaa todelliset narrit, ilman paitaakin.
Ohjelmassa näytelmä keisarin uudet vaatteet, kansa huomaa, onko hattujen lisäksi muuta vaatetusta ollenkaan.
Musiikkina partisaanivalssi, Carvaggio pääsee valssaamaan, hänestä unensa menettäneen partisaanitoverin kanssa. Saa nähdä tuleeko ylimääräinen ohjelma, uuden toverin ja Marii88:n välisen kissatappelun myötä.
- Anonyymi00034
Taisi työteho olla nolla ja osaaminen. Pikkusen huhua kuulunut että työaika meni vaalihommiin
- Anonyymi00035
Huhu kertoo et olet mielisairaalassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182820Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu106744Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713