tulin sit tänäänkin tänne.
MORO TAAS
28
414
Vastaukset
- rahtari1
tulemast vaan mukaan .kuis päivä on lähteny käyntiin
- luke67
kysymästä. hyvin lähteny.mukavasti texti viestitellen.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
kysymästä. hyvin lähteny.mukavasti texti viestitellen.
hyvä et on lähteny hyvin käyntiin. sataaks teillä päin ku en oo kattonu sun rekkarii et mist päin oot
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
hyvä et on lähteny hyvin käyntiin. sataaks teillä päin ku en oo kattonu sun rekkarii et mist päin oot
mää. ei sada, eikä o satanu. pilvipoutaa.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
mää. ei sada, eikä o satanu. pilvipoutaa.
sun rekkarin äsken.sähän asut oikee suomirokin kehdossa
luke.... kuis sun päivä on menny.... mie kävin hiekkalaatikol leikkimässä.... niin tuli keinuttua.... sameri meinasin ahterista jäädä keinuun kii.....:)))
- luke67
mä eilen illalla keinuin.oliks pienes lastenkeinus.? :))))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
mahdu.....:)))
... kun meinas peppu kii jäädä :p
luke67 kirjoitti:
... kun meinas peppu kii jäädä :p
rengas keinuun...... tiedätkö.... piti ihan vauhdeissa pois hypätä..... voi ku lapsuus tuli mieleen.......:))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
rengas keinuun...... tiedätkö.... piti ihan vauhdeissa pois hypätä..... voi ku lapsuus tuli mieleen.......:))
sellasiin mee... putoot renkaan läpi. mä lauta keinuis kiikuin.
luke67 kirjoitti:
sellasiin mee... putoot renkaan läpi. mä lauta keinuis kiikuin.
meinannu pudota.... oli muuten vaikee hypätä ku jumitti.... mut sentään jaloille hyppäsin enkä turvalteen maahan.....:))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
meinannu pudota.... oli muuten vaikee hypätä ku jumitti.... mut sentään jaloille hyppäsin enkä turvalteen maahan.....:))
..noin pikkunen tyttö kyl äkkiä putoo renkaan läpi.matkiko pikkuprinsessa?
luke67 kirjoitti:
..noin pikkunen tyttö kyl äkkiä putoo renkaan läpi.matkiko pikkuprinsessa?
oikein höpäjät..... musta taida prinsessaa saada edes leikkimällä....:)) sitä paitsi rinsessat ei polvia likaa..... taidan röökille tästä....:)
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
oikein höpäjät..... musta taida prinsessaa saada edes leikkimällä....:)) sitä paitsi rinsessat ei polvia likaa..... taidan röökille tästä....:)
sun sinisilmä prinsessaa.Älä tupakille mee. Mä ite vähentäny.
luke67 kirjoitti:
sun sinisilmä prinsessaa.Älä tupakille mee. Mä ite vähentäny.
taitaa viel leikkiä noita vauvan leikkejä.... niin ja on sil myös ruskeita pilkkuja vähän...... :))))))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
taitaa viel leikkiä noita vauvan leikkejä.... niin ja on sil myös ruskeita pilkkuja vähän...... :))))))
mä näin vaan sinisen, en ruskeita.
luke67 kirjoitti:
mä näin vaan sinisen, en ruskeita.
meinasin et ne viel vois muuttua mun silmiks.... mut miun rakas se on vaikkei silmiään äidiltä perinny...... :)))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
meinasin et ne viel vois muuttua mun silmiks.... mut miun rakas se on vaikkei silmiään äidiltä perinny...... :)))
sun silmiä huomannut katsoakaan. tytyn silmät katson tarkemmin, ku särkkään tulette.
- luke67
luke67 kirjoitti:
sun silmiä huomannut katsoakaan. tytyn silmät katson tarkemmin, ku särkkään tulette.
tauko. heips hetkeks.
luke67 kirjoitti:
tauko. heips hetkeks.
keretä enää tän kesän aikana..... en kyl ole ajatellut asiaa.... luulen et typy vähän pien sinne särkkään...... puuhamaa taitaa olla meidän juttu.... tai tykkimäki...:)
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
keretä enää tän kesän aikana..... en kyl ole ajatellut asiaa.... luulen et typy vähän pien sinne särkkään...... puuhamaa taitaa olla meidän juttu.... tai tykkimäki...:)
lämmin syksykin.onhan siä ipanaario pikkulapsille.Delfiinejä en o käyny kattomas,mieli kyl tekis.
- Ylppö
olis niitä onnekkaita Luckyjä. Kerro Daltoneille terveisiä.
- luke67
Daltonit telkien taa laitan.
- Ylppö
luke67 kirjoitti:
Daltonit telkien taa laitan.
asiassa olet varjoasi nopeampi?
- luke67
Ylppö kirjoitti:
asiassa olet varjoasi nopeampi?
...naimises:)))))??
- Ylppö
luke67 kirjoitti:
...naimises:)))))??
kuulut sarjasiittäjiin. Sun lähellä pitää naisihmisten olla varovaisia. Livautat niin nopsasti, ettei neito ehdi tajuta mitä tapahtui.
- luke67
Ylppö kirjoitti:
kuulut sarjasiittäjiin. Sun lähellä pitää naisihmisten olla varovaisia. Livautat niin nopsasti, ettei neito ehdi tajuta mitä tapahtui.
... ny ihan. huomen tulee yks huuhaalle joka voi kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437