Nyt on taas aloitettu aloitusten

Poistaminen. Vaikeaa enää kekaiä mitään syytä jatkaa täällä.

32

351

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomasin, että se edellinen aloituksesi oli poistettu. Olit laittanut minulle viestin kommenttini alle ja tulin vastaamaan ainulle, mutta valitettavasti koko ketju oli häipynyt.

Se oli tosi hyvä aloitus ja keskustelu. Ei ollut mitään syytä poistaa. Täysin aiheeton poisto.

Turhauttavaa! 😕

• "Turhauttavaa! 😕"

Todella turhauttavaa. Miksi poistetaan aloituksia ja kokonaisia ketjuja, vieläpä silloin, kun aloitukset ovat erityisen asiallisia? Luulisi, että niiden jättäminen olisi omistajan erinomainen taloudellinen etu. Klikkaustenhan määrällä mainoksien hinta mitoitetaan.

Onko täällä työssä joku toistaitoinen, joka ei osaa poistaa yhtä kirjoitelmaa, ja poistaa koko ketjun? -exKynis.mi

• å.ä.ö kirjoitti:

"Turhauttavaa! 😕"

Todella turhauttavaa. Miksi poistetaan aloituksia ja kokonaisia ketjuja, vieläpä silloin, kun aloitukset ovat erityisen asiallisia? Luulisi, että niiden jättäminen olisi omistajan erinomainen taloudellinen etu. Klikkaustenhan määrällä mainoksien hinta mitoitetaan.

Onko täällä työssä joku toistaitoinen, joka ei osaa poistaa yhtä kirjoitelmaa, ja poistaa koko ketjun? -exKynis.mi

Ei tätä palstan sensuuripolitiikkaa voi maalaisjärjellä ymmärtää. Tässä testataan maksimaalisesti keskustelijoiden ärsytyskynnystä.

Tulee mieleen 2 vaihtoehtoa: Joko tuo moderaattori on sekaisin, eikä millään tavalla tehtäviensä tasalla, tai poistoja tekee joku kone/ botti, joka on hankittu halvalla ja jota ei ole koskaan saatu toimimaan kunnolla. Amatöörit asialla!

Minulla ei ole kovin hyvää sanottavaa näistä poistoista, joten jätän tämän nyt tähän.

(kaikesta huolimatta, jatkan itsepäisesti palstailua)

• Anonyymi00001

Onko se siis jossain vaiheessa lopetettu?
      Tällaista se on, sananvapaus S24:ssä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00002

Valitettavasti se kuuluu palstan ominaisuuksiin. Arvotaan vastaukset ja aloitukset poistettaviksi. Ilmeisesti täytyy olla jokin tietty poistoprosentti, jotta voivat osoittaa kirjoitusten sisältöä valvottavan.

Ja sääntöjä rikkovat kirjoitukset saavat jäädä, vaikka niistä tekisi 20 ilmoitusta. Ei toimi ei.

xLiner

• Anonyymi00003

Jotkut jää tutkinnan takia näkyviin.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jotkut jää tutkinnan takia näkyviin.

Hah. No ei todellakaan jää. Kaikki viestit löytyy tarpeen (poliisin) niin vaatiessa, vaikka olisi kuinka poistettu.

Väärällä tyypillä on liian paljon valtaa, tai sitten tehtävä on annettu lottokoneelle.

xLiner

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hah. No ei todellakaan jää. Kaikki viestit löytyy tarpeen (poliisin) niin vaatiessa, vaikka olisi kuinka poistettu.

Väärällä tyypillä on liian paljon valtaa, tai sitten tehtävä on annettu lottokoneelle.

xLiner

Ja muistelisin, että kirjoituksia on myös palautettu, kun tarpeeksi sinnikäs palstalainen on laittanut ylläpitoon tarpeeksi painavaa palautetta.

xLiner

• Anonyymi00006

robotti poistaa jos joku ilmoittaa asiattomasta... oikeasti en kyllä ymmärrä jos joku ottaa niin maailmanvakavasti näitä palstoja... niin no joillekinh voi olla elämänehto sitten... jos ei ole oikeata elämää.

• Anonyymi00008

Ei poista, edes oikeasti asiattomia.

xLiner

• Anonyymi00007

ihan hyviä rakentavia keskusteluja oli jälleen ikävä-palstalla kunnes joku alkoholisti tulee häiriköimään...

• Anonyymi00009

Palstaäijä keksinyt aikakoneen tai muuta yhtä mukavaa mitä tulee tämän hahmon habitukseen...On se kätevää.

• Anonyymi00010

En tiedä mitä nyt on poistettu, mutta jos oli sun aloituksesi niin laitahan uudestaan. Sulla on niin kivoja aiheita, että eiköhän täältä löydy keskustelijoita ja varmaan moni vastaa siihen uudestaankin.

xLiner

• Anonyymi00011

aloitusten aloitoittaminen.... kuin Minä olen Sinä?
      - and just don't go to some Socratean philosophy.. again.. sorry about that.

• Tämä taitaa olla venäläisten valvonnassa. Sananvapaus valitaan.

• Anonyymi00018

Palstan valvonta on ulkoistettu, palstaa hallitsee joku hämärä yhtiö jonka juuret on syvällä venällä...

• Anonyymi00012

oikeasti itseäni huvittaa nuo hiekoitussepelin kerääjät, mitä hitön järkeä on yrittää wutofgväylältä, kuin moottoritieltä yrittää kerätä sitä hiekoitussepeliä pois... en tiedä minkälainen suunnitelma on, pinempikin kerääjä joka varmaan ajaa kohta kevyen liikenteen väylänkin sepelit dumppi-paikkaansa..

• Anonyymi00013

mutta niin no jos tulee kesätyö-puutarhureja hoitelemaan juttuja niin heille esivalmistelua jotta ei niin viidakkoa sitten ole, saksikäsi-Eevat siistimässä juttuja..

• Anonyymi00019

Ja Maijat perässä noukkimassa kaikki saksikäsi-Eevat kyytiin.
        -1,60€rahastaja

• Anonyymi00014

noilla on muuten aika jättimäinen kasa tuota hiekoitussepeliä mihin vievät, kun on sellaista maastoa voi joutua käyttämään paljonkin, talvella voi ottaa siitä röykkiöstä, no vuorestakin uusiokäyttöön sepeliä hiekoitukseen kauhakuormaajan kauhalla vaan ottaa kasasta sitä...

• Anonyymi00015

Olen sitä mieltä, että joku käyttäjä osaa laittaa botille oikean sanan, millä hän saa poistettua mitä haluaa täältä.
      Joskus kun vielä olin rekattu, tuli välillä vellikelloon joku viesti, mitä ei pystynyt palstalta lukemaan, kun se oli poistettu jo. Mutta vellikellossa näki tarvittavan... ja se oli se tyyppi.

• Anonyymi00016

Ja sanottakoon vielä, että tyyppiä ärsyttää täällä se, kun muut kirjoittelee iloisesti keskenään. Hän ei siihen kykene, niin täytyy kiusata sitten muita.

• Anonyymi00020

Miksi jonkun piti sekin mennä rikkomaan 😡 Saakohan mitenkään ikinä enää niitä omia ilmoituksia takaisin?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miksi jonkun piti sekin mennä rikkomaan 😡 Saakohan mitenkään ikinä enää niitä omia ilmoituksia takaisin?

Ai ne on vielä rikki? 🤔

No mutta kyllähän tämä Suoli24 tekee kaiken voitavansa, että täällä ei kukaan enää korjoittelisi.

Niiden vaan pitäisi sammuttaa vehkeet ja mennä kortistoon.

• Liian raskaalla kädellä käy poistot nykyään, mitäänsanomatonta p*skaako kaiken täytyy olla ja kokopäiväkoomikoiden hölinöitä pelkästään kuten näyttää. Vattu

Tämänkin poiston täytyy olla mun vikani, mitäs menin vastaamaan ensi kertaa viikkoon nimimerkilläni 😂, merkitty mies nääs...heti lähti ketju evakkoon 😄

• Heh!😁

Ehkä pitäisi ajatella käänteisesti? Sinun pitäisi olla useammin paikalla kommentoimassa, koska se botti on varmaan ottanut nokkiinsa, kun sinua ei ole näkynyt.
        Tuo viikko oli botille aivan liian pitkä aika.

Voi meitä poloisia! Me kaikki saamme nyt kärsiä tästä. 😂

• tosi.typy kirjoitti:

Heh!😁

Ehkä pitäisi ajatella käänteisesti? Sinun pitäisi olla useammin paikalla kommentoimassa, koska se botti on varmaan ottanut nokkiinsa, kun sinua ei ole näkynyt.
        Tuo viikko oli botille aivan liian pitkä aika.

Voi meitä poloisia! Me kaikki saamme nyt kärsiä tästä. 😂

No minä käynnistin testin tälle päivälle ja lasken moniko vastaamani ketju haihtuu taivaan tuuliin, pahoitteluni jo etukäteen heille joiden ketjuja lähden sabotoimaan.
        Älkää jääkö kantamaan kaunaa 🌹

• Anonyymi00017

Katso ja ihmettele millaiset aiheet tänne saa jäädä. Täysin älyvapaata älämölöä. Jos on jotain konkreettista ja kriittistä ja vähänkin kiistanalaista, niin se poistetaan heti kun se huomataan.

• Anonyymi00021

jotkut matkineet minun joitain järkyttäviä sanontoja... joku "mulkunpäämode" sellainenkin keksitty, kikkelitönKeijo, voivat vääntyää jonkin taas tai AnaaliAntti..

• Anonyymi00022

Aamun uutinen tv:ssä alkaa hyvää huomenta herrasväki, eli menemmekin suoraan säätietoihin, toimittajamme Marko Mitätön, kertoo tarkemmin:

• Anonyymi00024

Katosiko se flow-musiikkiketjukin jo?
      Höh, joku on tainnut ottaa silmätukuksi oikein toden teolla. Härskiä

• Anonyymi00025

Poliittista jälkisensuuria. Move along there`s nothing to see here.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe