On aika yleistävää ja taas vedetään murto-osa ihmisistä ja sen perusteella tehdään nämä "päätelmät"! Tässä ei ole mitään päätä eikä häntää... ymmärtääkö nämä tätä väittämää tekevät ihmiset että kuinka paljon maailmassa on ihmisiä?
Maailmassa tulee koko ajan lisää lapsia, mutta yleistäjät ajattelee että yleistämällä saadaan objektiivista faktaa... käykääs kattoo worldometer esim...
Mikä tämä väite että "kukaan ei harrasta yhdyntää"?
3
190
Vastaukset
Noh, katos kattokaas, moni ajattelee suomen tilannetta tai länsimaita yleisesti. Muslimimaat tuntuu meistä kaukaiselta. Tosin oli mun vanhemmat aikanaan Irakissa töissä. Mutta eipä mulla tai monella muullakaan arabiyhteisöön minkäänlaista sidettä.
Se mikä tässä on outoo, niin suomen syntyvyyden tippuminen melko hyvältäkin tasolta, niin jopa pohjoismaisttainkin huonolle tasolle. Mutta tässäkin on varmaan tilastoharha. Onhan muissa pohjoismaissa enemmän maahanmuuttajia. Itekin kun sielä käyny, niin aina harvemmassa on ruotsalaiset vaaleetukkaset lapset. Aika surullista.- Anonyymi00001
Missä tuollainen väite on edes esitetty?
- Anonyymi00002
Joku naapurin ukko ainakin mutise joskus mennessään ettei harrasta yhdyntää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2271628- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441174Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad46871- 14740
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21720- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20666Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627