Pientä opetusta ihmisille.. Jotkut ei näe jos niiden alkoholinkäyttö on itsensä lisäksi jo ongelma muillekin.
Pientä herättelyä.... Ei meistä kukaan täydellinen ole, mutta rajansa kaikella. Alkoholi on typerin investointi mitä ihminen voi tehdä...
Kävimme juuri kyyläkaupassa. No oliko kaljaa ostoksissa? Hä?
Se oli sellainen juttu se
9
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saletisti onnistuu 😆
- Anonyymi00002
Pirturaitasen pörinähän ei maksa mitään, jos pelkää omaa varjoonsakin. -riippuukoliitäjät
- Anonyymi00003
Onkohan siellä sinun katsomossa vain sinä lepattamassa surullista pikku visiiriä?
Kyllä, moni tarvii opetuksen. Alkoholien kanssa läträtään turhaan. Eikä se oo ees hyvää, eikä tee hyvää oloo.
- Anonyymi00006
Parisuhteet menee rikki kun toinen on alkoholisti.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Parisuhteet menee rikki kun toinen on alkoholisti.
Juu huomasin. Faijalla meni viiniharrastus vähän pitkäks. Erohan siitä tuli. Onneks ei itellä oo parisuhdetta, niin ei tarvi pelätä, että puoliso ratkee ryyppään.
- Anonyymi00004
Minä juon alkoholia sen minkä juon. Ei oo koskaan tullut siitä ongelmaa mulle.
- Anonyymi00005
Meikä juo kaljan!
- Anonyymi00007
kyläkaupast lappaa naapurit kalju ja kaljamahaset irvihampaat kassikaupalla kaljaa. Irvistelevät vielä lähtiessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492