Mikä on turn off

Anonyymi-ap

vastakkaisessa sukupuolessa?
Itse vastaan ett paksu nenä on jaiks naisel.

mieheltä

142

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No kaikkea mietit. Onneksi tykätään erilaisista. Olisi paha jos kaikilla olisi sama maku

• Anonyymi00002

Noh harvemmin levee ja paksu nenä on nätti. Mieheltä

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Noh harvemmin levee ja paksu nenä on nätti. Mieheltä

Sun yksinkertaisuus on on rumaa. Mietin mitä jonkun nenä sun elämää hiertää. Laitahan kuva itsestä. Tämä kertoo huonosta olostasi

• Anonyymi00078

Mikä on turn off?
        Sammuta valot? Moottori?

• Kas kun tuo on ihan vain sinun mielipiteesi. Elä viitti yleistää asiaa koskemaan kaikkia vain oman mielipiteesi vuoksi.

Typeryyttähän omasta puolestasi esittelet kun noin väität.

Ehdoton tun off IHMISISSÄ on loputon typeryys. Mutta hei, sehän on vain minun mielipiteeni.

• Anonyymi00005

Sananvapaus ei typeryys.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Sananvapaus ei typeryys.

Samoin mielipiteen vapaus sinulla ja minulla. Sinä et pidä paksuista nenistä ja minä en pidä typeristä ihmisistä.

• Anonyymi00104
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Samoin mielipiteen vapaus sinulla ja minulla. Sinä et pidä paksuista nenistä ja minä en pidä typeristä ihmisistä.

Älä nyt, hyvä ihminen, ota nokkiisi!

• Anonyymi00004

Sinä mikään mies ole 😆😂

• Anonyymi00006

Isonenäisellä naisella on myös iso klitoris. Toiset tykkää. Itse en. Tykkään pienestä sirosta nenästä naisella.

• Anonyymi00007

Oikeasti ? Oletko tehnyt laajankin tutkimuksen?

• Saat toki tykätä millaisesta kärsästä ihan kuule vain. Se, että tykkäät sirosta nenusta naisella ei tässä ole minulle pieninkään ongelma, vaan typeryyden huippua hipova asenteesi. Tule tänne julistamaan pyhää yksinkertaisuuttasi ja yleistämään.

Sikseen et edes taida ymmärtää edes mikä on klitoris, kun noin väität. Sama jos väittäisin, että typerillä miehillä on paksu ja nystyräinen esinahka. :)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oikeasti ? Oletko tehnyt laajankin tutkimuksen?

Isonenäisillä miehillähän on iso peenis. Nämä pottunokat siis sopisivat toisilleen älyttömän hyvin. Toistan. Älyttömän hyvin.
        Vilma

• Anonyymi00042

Entä jos on pieni siro mutta leveä nenä?

• Se oli mies, vaikka muuta väitti.

• Anonyymi00095
        UUSI

Semmonen pieni nöpönenä 😄

• Anonyymi00008

Jep…

• Anonyymi00009

Luomet on myös 👎

• Anonyymi00023

joo, pitää olla silmäluometon, että jaksaa tuijottaa jatkuvasti eikä räpyttele niitä typeriä luomiaan.

• Anonyymi00011

Sanoisin turhamaisuus ja pikkusormen kostuttaminen kulmakarvojen sivelyä varten esim. voin nähdä aloituksen kirjoitusta tehdessä tapahtuvan sellaista 🤗

-Thinksy

• Anonyymi00012

Pesäpallomaila iskuvalmiudessa. Turnoffin lisäksi kiihdyttäisin juoksuun vähinerin. 😄

• No kyllä se, jos mies lähestyy jossain deittipalvelussa ensin kehaisten ja toisessa lauseessa kertoo kalleimpansa koon, niin on aika turn off. Sitäkin on joskus koettu ja se kertoo joko a) miehen pinnallisuudesta tai b) siitä, että hänellä ei ole kuin yksi tavoite, ehkä c) jotain muuta, mitä?

• Anonyymi00014

Hei... tässähän on jotain samaa kuin mun pesäpallomailajutussa. 😁

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Hei... tässähän on jotain samaa kuin mun pesäpallomailajutussa. 😁

Mut mistä se sun mielestä kertoo? 😇

• Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mut mistä se sun mielestä kertoo? 😇

Ei oo sen toisen kanssa "sama laji". 😁

En oo kiinnostunut "huitomisesta". 😆

• Anonyymi00013

Tyhmyys, ailahtelevaisuus, ilkeys, risuparta, epäsiisteys, huonot käytöstavat.

• UUSI

Tuo on muuten totta, että jos kasvattaa parran, niin miksi siitä ei voi huolehtia? Tämä ongelma on monesti suomalaisilla miehillä.

• Anonyymi00101
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tuo on muuten totta, että jos kasvattaa parran, niin miksi siitä ei voi huolehtia? Tämä ongelma on monesti suomalaisilla miehillä.

Koska se parta kasvaa ihan ilman tekemistä. Ei sitä tarvitse "kasvattaa", ei vaan tee mitään nin sinulla on parta parissa päivässä.

• UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Koska se parta kasvaa ihan ilman tekemistä. Ei sitä tarvitse "kasvattaa", ei vaan tee mitään nin sinulla on parta parissa päivässä.

Puhun nyt sellaisesta pitkästä ja epäsiististä "joulupukki"-parrasta... Sänkeä olen minäkin nähnyt kasvavan nopeasti.

• Anonyymi00016

Ylipaino

m

• Koska olen mies, puhun naisistä. Turn offeja ovat päällekäypä luonne, karkea kieli, moukkamaisuus ja ulkonäkäseikoista tatuoinnit ja ankkahuulet.

Edelleen ulkonäon muut paranteluyritykset, kuten silikonit, rasvaimut ja häpyhuulten typistykset ilman LÄÄKETIETEELLISTÄ syytä, kuten esimerkiksi vitun hankaantuminen tai onnettomuudessa rikkoutuneet kehonosat.

Valtaosa sisarista on kuitenkin herttaisia. -exKynis.mi

• Anonyymi00017

Monet miehet näyttävät ajattelevan pelkästään ulkonäköä. Ihme, ettei ap listannut myös korkeaa painoa.

Itsellä ekana tulee mieleen turn offeina elämäntavat, käytös ja arvot esim huono hygienia, alkoholin liikakäyttö, huumeiden käyttö, tupakointi, epäkohtelias käytös, rikollisuus, irtosuhteilu, narsismi, elämäntapatyöttömyys, vaikka töitä olisi ja olisi työkykyinen, vastuuttomuus talousasioista jne.

Toki minulla on myös ulkonäköön liittyviä kuten sairaalloinen ylipaino, mutta sekin liittyy elämäntapoihin. Ulkonäkö ei itsessään saa minua kiinnostumaan. Pitää olla minun silmään miellyttävännäköinen, mutta en kiinnostuisi edes Brad Pittin näköisestä, jos miehessä ei olisi muuta puoleensavetävää. Ja mitä kiinnostavampi luonne on, sitä paremmannäköiseksi mies silmissäni muuttuu.

Sitten muita kuten liian iso ikäero, se, että miehellä olisi lapsia jne.

• Anonyymi00018

Kokaiinin tuhoamat hampaat, niinkuin sannalla.

• Anonyymi00043

Eiks sitä vedetä nenuun eikä suuhun? 😬 ainakin leffoissa.

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Eiks sitä vedetä nenuun eikä suuhun? 😬 ainakin leffoissa.

Kysy sannalta.

• Anonyymi00019

itteään toisia ihmisiä parempana pitävä ääliö, esim orpo,stub,purra..

• Anonyymi00020

Onhan sitä aika paljonkin asioita, jotka latistavat kiinnostuksen alkuunsa. Käytöstapojen puute, huono hygienia, tunneälyn puute, huumorintajuttomuus, rikosrekisteri, tupakointi, kerskailu, persuilu, päihderiippuvuus, peliriippuvuus, väkivaltaisuus, epäkypsyys, kimeä ääni (sori, äänelleen ei aina paljoa voi mutta viehätyn pehmeän matalasta miehen äänestä), negatiivinen asenne, ahdasmielisyys..

Tästähän tulee pidempi kuin ajattelinkaan 😅

Aletheias

• Anonyymi00035

Ymärrettävää... mutta jos joku ihsn ok tyyppi katsois tuota sun listaa...

Millätavoin käytöstavat? Osaisinko kaikki? Millä haarukalla aloitan? Pitääkö antaa oikealta vai ottaa aina vesemmalta. Hygienia?
        Pesenköhän hampaani riittävän hyvin? Entä jos en huomaa jotain omaa tuoksuani?
        Ymmärränkö vitsejä? Ylinopeussakot? Sikari viime kesän keskiviikkona! Päivitin pokaalista viime kesän katusählystä faceen.....juu, ei. Ei mitään mahkuja... seuraava...

• Anonyymi00052
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ymärrettävää... mutta jos joku ihsn ok tyyppi katsois tuota sun listaa...

Millätavoin käytöstavat? Osaisinko kaikki? Millä haarukalla aloitan? Pitääkö antaa oikealta vai ottaa aina vesemmalta. Hygienia?
        Pesenköhän hampaani riittävän hyvin? Entä jos en huomaa jotain omaa tuoksuani?
        Ymmärränkö vitsejä? Ylinopeussakot? Sikari viime kesän keskiviikkona! Päivitin pokaalista viime kesän katusählystä faceen.....juu, ei. Ei mitään mahkuja... seuraava...

Ei kannata liian tiukasti tulkita 😊

En edellytä mieheltä tietenkään mitään sellaisia, että hän hallitsisi kaikki etikettisäännöt, kun ei tässä missään hovissa elellä, mutta fiksu mies hallitsee ihan normaalit hyvät käytöstavat. Hygienia taas on aika perusjuttu myöskin normaalilla järjenjuoksulla varustetulle miehelle. Hampaiden pesu kaksi kertaa päivässä, suihku kerran päivässä ja aina fyysisen suorituksen jälkeen, puhtaat vaatteet, lakanoiden vaihto riittävän usein jne.

Huumorintaju on toki sellainen, että kaikkien kanssa ei vain kolahda, mutta jos on jo luonteena sellainen tympeä Taavetti, joka ei löydä iloa ja huumoria mistään, niin ei ehkä löytyisi yhteistä säveltä. Ylinopeussakot ja sikari kerran kesässä menee. Jos on taas esim pahoinpitelytuomio, josta on istunut linnassa ja sauhuttaa päivittäin, niin se on ehdoton ei. Eikä tuollainen ole vielä mitään kerskailua, jos esim postaa jostain omasta saavutuksestaan. Jos vaikka on käynyt juoksemassa maratonin ja iloitsee siitä, niin tuollaisethan on ihan ok.

Enkä kyllä ikinä listaa mitään tällaisia, kun olen tutustumassa uuteen ihmiseen. En minä mitään täydellisyyttä keneltäkään edellytä, mutta eihän nämä edes ole mitään ihmeellisiä "vaatimuksia".

Aletheias

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei kannata liian tiukasti tulkita 😊

En edellytä mieheltä tietenkään mitään sellaisia, että hän hallitsisi kaikki etikettisäännöt, kun ei tässä missään hovissa elellä, mutta fiksu mies hallitsee ihan normaalit hyvät käytöstavat. Hygienia taas on aika perusjuttu myöskin normaalilla järjenjuoksulla varustetulle miehelle. Hampaiden pesu kaksi kertaa päivässä, suihku kerran päivässä ja aina fyysisen suorituksen jälkeen, puhtaat vaatteet, lakanoiden vaihto riittävän usein jne.

Huumorintaju on toki sellainen, että kaikkien kanssa ei vain kolahda, mutta jos on jo luonteena sellainen tympeä Taavetti, joka ei löydä iloa ja huumoria mistään, niin ei ehkä löytyisi yhteistä säveltä. Ylinopeussakot ja sikari kerran kesässä menee. Jos on taas esim pahoinpitelytuomio, josta on istunut linnassa ja sauhuttaa päivittäin, niin se on ehdoton ei. Eikä tuollainen ole vielä mitään kerskailua, jos esim postaa jostain omasta saavutuksestaan. Jos vaikka on käynyt juoksemassa maratonin ja iloitsee siitä, niin tuollaisethan on ihan ok.

Enkä kyllä ikinä listaa mitään tällaisia, kun olen tutustumassa uuteen ihmiseen. En minä mitään täydellisyyttä keneltäkään edellytä, mutta eihän nämä edes ole mitään ihmeellisiä "vaatimuksia".

Aletheias

Mutta ei kysyttykään miten joku sun turnoff-listauksen ottaa vastaan.... mä laitoin jotain esimerkkinä, miten joku vois ottaa vastaan tuon listan...

Mä ymmärrän kyllä mitä ajat takaa noilla... kun tiedän ja tunnen sut.

Mutta jos en...tätä vähääkäään... niin svaippaisin vasuriin... ajatuksella: nipo tyyppi... 😁

Ei tuon aloittajan kummempaa nono-listaa, vaikka selittäisit vähän fiinimmin ja hienotunteisemmin. 🙃

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mutta ei kysyttykään miten joku sun turnoff-listauksen ottaa vastaan.... mä laitoin jotain esimerkkinä, miten joku vois ottaa vastaan tuon listan...

Mä ymmärrän kyllä mitä ajat takaa noilla... kun tiedän ja tunnen sut.

Mutta jos en...tätä vähääkäään... niin svaippaisin vasuriin... ajatuksella: nipo tyyppi... 😁

Ei tuon aloittajan kummempaa nono-listaa, vaikka selittäisit vähän fiinimmin ja hienotunteisemmin. 🙃

Minähän olen nipo tyyppi 😂

Ei vaan nuohan ovat nyt aika perusjuttuja. Melkeinpä kaikki tuntemani miehet täyttävät nuo "vaatimukset" leikiten. Huonokäytöksinen, tympeä, pahalta haiseva mies, jolla on rikosrekisteri ja pahoja riippuvuuksia joutaa swaippaamaankin minut vasuriin. En edellytä mieheltä yhtään enempää kuin voin itse antaa.

Aletheias

• Anonyymi00065
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Minähän olen nipo tyyppi 😂

Ei vaan nuohan ovat nyt aika perusjuttuja. Melkeinpä kaikki tuntemani miehet täyttävät nuo "vaatimukset" leikiten. Huonokäytöksinen, tympeä, pahalta haiseva mies, jolla on rikosrekisteri ja pahoja riippuvuuksia joutaa swaippaamaankin minut vasuriin. En edellytä mieheltä yhtään enempää kuin voin itse antaa.

Aletheias

Mutta kjn kitjoitat tuon tänne, se kuullostaa pahemmalle kuin todellisuudessa on...

Tuon aloittajankin voisi ristiä nipoks...

https://share.google/f7QFhSE6smOCnrmsU

Vaikka veikkaan, että vaikka tämän naisen kohdalla voisi mieli muuttua. 😁

• Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Mutta kjn kitjoitat tuon tänne, se kuullostaa pahemmalle kuin todellisuudessa on...

Joskus kun olin Tinderissä näitä "no no-listoja" näkyi... suoraan svaippasin kstsomatta vasemmalle...
        Kuten tään aloittajankin naisena....

Saa haluta jotain tiettyä... haluta ettei ole tietynlaista. Mutta ei oo mun juttu...

Mun ei tartte suojella itseäni kriteereillä. Osaan kyllä itse sanoa mikä mua sytyttää jne.
        Ja minähän sen päätän.... eivät he...tai joku muu itsestään. 🙂

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Joskus kun olin Tinderissä näitä "no no-listoja" näkyi... suoraan svaippasin kstsomatta vasemmalle...
        Kuten tään aloittajankin naisena....

Saa haluta jotain tiettyä... haluta ettei ole tietynlaista. Mutta ei oo mun juttu...

Mun ei tartte suojella itseäni kriteereillä. Osaan kyllä itse sanoa mikä mua sytyttää jne.
        Ja minähän sen päätän.... eivät he...tai joku muu itsestään. 🙂

Ja saman odotan muilta mitä itseltäni...

• Anonyymi00071
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ei se kuulostaa lainkaan pahalle. Se oli minun turn off-listani, sitähän tässä aloituksessa kysyttiin.

Minulla ei ole mitään vaatimuslistoja ollut koskaan deittisovelluksissa. Kerron itsestäni ja ehkä jotain yleistä siitä mitä arvostan parisuhteessa. Minulla ei ole yhtäkään lausetta koskaan ollut, mitä kenenkin pitää tai ei pidä olla. Minulla ei ole oikeutta vaatia keneltäkään yhtään mitään, mutta on asioita, joista pidän miehessä ja joista en pidä. Enhän minäkään kaikkien makuun ole ja se on ihan ok.

Aletheias

• Anonyymi00075
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ei se kuulostaa lainkaan pahalle. Se oli minun turn off-listani, sitähän tässä aloituksessa kysyttiin.

Minulla ei ole mitään vaatimuslistoja ollut koskaan deittisovelluksissa. Kerron itsestäni ja ehkä jotain yleistä siitä mitä arvostan parisuhteessa. Minulla ei ole yhtäkään lausetta koskaan ollut, mitä kenenkin pitää tai ei pidä olla. Minulla ei ole oikeutta vaatia keneltäkään yhtään mitään, mutta on asioita, joista pidän miehessä ja joista en pidä. Enhän minäkään kaikkien makuun ole ja se on ihan ok.

Aletheias

Totta...😄

Mä saatan sotkea itse juttuja...🙃

Tää kyllä viittaa hyvin mun omaan aloitukseen oikeastaan. 😄Kommunikointiin....

Mut yää vaan kertoo, että mitrn haastavaa SE taas on. 😄

• Anonyymi00079
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Totta...😄

Mä saatan sotkea itse juttuja...🙃

Tää kyllä viittaa hyvin mun omaan aloitukseen oikeastaan. 😄Kommunikointiin....

Mut yää vaan kertoo, että mitrn haastavaa SE taas on. 😄

No siinä mielessä vähän sotket, että tässähän kysyttiin juuri sitä, mikä ihmiselle itselleen on vastakkaisessa sukupuolessa turn off eikä sitä, että mitä kriteereitä listaat deittisovelluksiin.

Jos tapaan miehen ja hän läväyttää oven kasvoilleni, kun menemme kahvilaan, on tyly kahvilan työntekijälle, pyyhkii räkää hihaansa, aivastaa muihin päin, haisee tupakalta ja kertoo miten aloitti aamun bissellä, niin olisin tuossa vaiheessa jo niin täydellisen turn off, että häipyisin, ennen kuin olisin saanut kahvini juotua.

Ja olet oikeassa, kommunikointi on haastavaa. Eritoten täällä netissä joutuu oikein yrittämään, miten ilmaisisi itseään, että antaa oikean käsityksen ja silti usein epäonnistuu 😄

Aletheias

• No sukupuoli. 👍

• Mulle esitetty kysymys näköjään poistettu, mutta tuolla omassa vellikellossa se näkyi. Kysyttiin miehen sukuelimetkö. Niin ylipäänsä miesmäisyys. Mua jotenkin tympäisee, kun kaikenlaisia hetkunketkuja tulee mediassa vastaan. Rullaan ne välittömästi ohi, kun jätkä hilluu puoli alasti ja flexaa.

Jotenkin ekana tulee, voi vittu taas näitä. En jaksa. Miten joku jaksaa?

• Jasu2025 kirjoitti:

Mulle esitetty kysymys näköjään poistettu, mutta tuolla omassa vellikellossa se näkyi. Kysyttiin miehen sukuelimetkö. Niin ylipäänsä miesmäisyys. Mua jotenkin tympäisee, kun kaikenlaisia hetkunketkuja tulee mediassa vastaan. Rullaan ne välittömästi ohi, kun jätkä hilluu puoli alasti ja flexaa.

Joku normi mies menee ihmusenä, muttei mua kyllä seksuaalisesti kiinnosta kukaan. Ei naisetkaan, mutta naisia voin vielä katsoa wau kun nätti. Miehissä tulee heti yök, en jaksa. Jos yhtään on mitään seksisävytteisyytt olemuksetta olevinaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Joku normi mies menee ihmusenä, muttei mua kyllä seksuaalisesti kiinnosta kukaan. Ei naisetkaan, mutta naisia voin vielä katsoa wau kun nätti. Miehissä tulee heti yök, en jaksa. Jos yhtään on mitään seksisävytteisyytt olemuksetta olevinaan.

Olemuksessa siis

• Anonyymi00039
        Jasu2025 kirjoitti:

Mulle esitetty kysymys näköjään poistettu, mutta tuolla omassa vellikellossa se näkyi. Kysyttiin miehen sukuelimetkö. Niin ylipäänsä miesmäisyys. Mua jotenkin tympäisee, kun kaikenlaisia hetkunketkuja tulee mediassa vastaan. Rullaan ne välittömästi ohi, kun jätkä hilluu puoli alasti ja flexaa.

Huomaatko muuten kun jos puhutaan miesten s-k-puo-li-e- mestä niin viesti poistetaan HETI, mutta naisten vastaavista asioista saa keskustella pitkiä ketjuja. Hieman kummallista, eikö?

• Anonyymi00041

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Huomaatko muuten kun jos puhutaan miesten s-k-puo-li-e- mestä niin viesti poistetaan HETI, mutta naisten vastaavista asioista saa keskustella pitkiä ketjuja. Hieman kummallista, eikö?

No nyt huomasin, että poistettu oli. Olin aikeissa vastata siihen kysymykseen suoraan, vaan kas. Poistettu. Onneksi näin kuitenkin mitä kysyttiin.

Voi olla, että noin on kuten sanot.

• Anonyymi00041 kirjoitti:

tässä miesten musiikkia, alat taas arvostamaan miehisyyttä kun katsot näitä kavereita
        https://youtu.be/MTwNVcilFVg

Kyllä mä miehiä arvostan, niitä joita pystyy arvostamaan. Kaikkia miehiä ei pysty kuten ei kaikkia naisiakaan. Vaikuttaa niin asenteet ja käytös. Mulla vaan tullu joku vastenmielisyys kaikkeen seksuaalisesti sävytettyyn. Ehkä mun ikä tekee, mutta varmaan myös se etten enää näyttele kiinnostunutta, kun en ole. Joskus kun olin vähän hukassa itteni kanssa saatoin esittää kiinnostuneempaa, kun olinkaan.
        Tyhmää, mutta niin olikin.

Mua on aina ihmisessä seksiä enemmän kiinnostanu kaikki muu.

• Anonyymi00044
        Jasu2025 kirjoitti:

Kyllä mä miehiä arvostan, niitä joita pystyy arvostamaan. Kaikkia miehiä ei pysty kuten ei kaikkia naisiakaan. Vaikuttaa niin asenteet ja käytös. Mulla vaan tullu joku vastenmielisyys kaikkeen seksuaalisesti sävytettyyn. Ehkä mun ikä tekee, mutta varmaan myös se etten enää näyttele kiinnostunutta, kun en ole. Joskus kun olin vähän hukassa itteni kanssa saatoin esittää kiinnostuneempaa, kun olinkaan.
        Tyhmää, mutta niin olikin.

Mua on aina ihmisessä seksiä enemmän kiinnostanu kaikki muu.

Ehkä olet tajunnut että kaikki sellainen seksuaaliseen sävyyn esitetty on pelkkää esitystä. sekä naisten että miesten taholta esitettynä.

Tuolla on yleisössä enimmäkseen miehiä, noin 95%, joku muutama nainen on eksynyt joukkoon ja kamera kuvaa aina vain niin että ne muutamat naiset näkyvät ruudussa koko ajan...
        https://youtu.be/xaSFdO83-bU

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Ehkä olet tajunnut että kaikki sellainen seksuaaliseen sävyyn esitetty on pelkkää esitystä. sekä naisten että miesten taholta esitettynä.

Tuolla on yleisössä enimmäkseen miehiä, noin 95%, joku muutama nainen on eksynyt joukkoon ja kamera kuvaa aina vain niin että ne muutamat naiset näkyvät ruudussa koko ajan...
        https://youtu.be/xaSFdO83-bU

Ehkä, ehkä myös se että olen itsekin ollut feikki ja epävarma kelpaanko, jos olen sellainen kun oikeasti olen vai vasta kun esitän perus "nirmia heteroa". Ulkoa tuleva paine on aika paljon ohjannut mun käytöstä.

Täytyy kattoa linkki.

• Anonyymi00048
        Jasu2025 kirjoitti:

Ehkä, ehkä myös se että olen itsekin ollut feikki ja epävarma kelpaanko, jos olen sellainen kun oikeasti olen vai vasta kun esitän perus "nirmia heteroa". Ulkoa tuleva paine on aika paljon ohjannut mun käytöstä.

Täytyy kattoa linkki.

No nyt kun näitä tunnustuksia kerrotaan tänne niin minäkin kerron, en osaa arvostaa naisia, arvostan kyllä miehiä koska miehet tekevät mahtavia asioita. En vaan ole koskaan nähnyt naisen tekevän mitään niin kovin ihmeellistä. Miksi niitä sitten arvostaisin, en tiedä, vain koska ovat kauniita? Kun ovat sattuneet syntymään kauniiksi. Ei sellainen nyt vaan oikein herätä sitä arvostusta, kun ei se nainen ole itse tehnyt yhtään mitään sen ulkonäkönsä eteen.

• Anonyymi00048 kirjoitti:

No nyt kun näitä tunnustuksia kerrotaan tänne niin minäkin kerron, en osaa arvostaa naisia, arvostan kyllä miehiä koska miehet tekevät mahtavia asioita. En vaan ole koskaan nähnyt naisen tekevän mitään niin kovin ihmeellistä. Miksi niitä sitten arvostaisin, en tiedä, vain koska ovat kauniita? Kun ovat sattuneet syntymään kauniiksi. Ei sellainen nyt vaan oikein herätä sitä arvostusta, kun ei se nainen ole itse tehnyt yhtään mitään sen ulkonäkönsä eteen.

Mielenkiintoista. Mä arvostan yleensäkin aikaansaavutta, olipa mikä sukupuoli hyvänsä. Semmonen ettei oota muitten tekevän ja itte vaan ihmettelee, vaan hoksaa melko nopsaan miten homma menee ja tarttuu toimeen.
        Semmosta ulkonäkönsä ympärillä pyörimistä en arvosta kessään, se on niin epäoleellista säihkyykö kuin uusi auto vai onko mettästä löytyny sammaloitunu romu. Asenne, käytös ja järjen juoksu ne on ne mitkä tekee vaikutuksen jos mikä tekee.

• Jasu2025 kirjoitti:

Mielenkiintoista. Mä arvostan yleensäkin aikaansaavutta, olipa mikä sukupuoli hyvänsä. Semmonen ettei oota muitten tekevän ja itte vaan ihmettelee, vaan hoksaa melko nopsaan miten homma menee ja tarttuu toimeen.
        Semmosta ulkonäkönsä ympärillä pyörimistä en arvosta kessään, se on niin epäoleellista säihkyykö kuin uusi auto vai onko mettästä löytyny sammaloitunu romu. Asenne, käytös ja järjen juoksu ne on ne mitkä tekee vaikutuksen jos mikä tekee.

Hirmu usein nään semmosia äijän rähjiä ja muija haahkoja ettei ne edusta mitään muotia tai trendiä, mutta ne on yleensä hemmetin mukavia ja maanläheisiä. Ei oo nesteet noussu päähän.

• Anonyymi00051
        Jasu2025 kirjoitti:

Niin, osaavuutta, se että osaa tehdä jotain hyvin. Mitä tahansa.
        Naisilta tuollainen yleensä vaan puuttuu täysin. Tosi harvassa on ne naiset jotka todella osaa jotain taitoja. Jotenkin tuntuu että nainen vaatii sitä kunnioitusta ja arvostusta, mutta ihan ilman mitään perusteita. Luottaen ehkä ulkonäköönsä, mutta sekin on usein kovin kuvitteellinen se ulkonäkö niillä, ja lähinnä sen naisen omassa päässä ja peilissä. Vaikea on sellaisen hakea sitä arvostusta, vaikka haluaisikin jostain syystä arvostaa juuri sitä naista, niin jos perusteet puuttuu niin se on vaikeaa edes esittää että arvostaa, kun oikeasti ei arvosta. Jotkut miehet kyllä on tosi hyviä esittämään tuota arvostusta ja ne saa naisia miten vaan tahtoo.

• Anonyymi00051 kirjoitti:

Naisilta tuollainen yleensä vaan puuttuu täysin. Tosi harvassa on ne naiset jotka todella osaa jotain taitoja. Jotenkin tuntuu että nainen vaatii sitä kunnioitusta ja arvostusta, mutta ihan ilman mitään perusteita. Luottaen ehkä ulkonäköönsä, mutta sekin on usein kovin kuvitteellinen se ulkonäkö niillä, ja lähinnä sen naisen omassa päässä ja peilissä. Vaikea on sellaisen hakea sitä arvostusta, vaikka haluaisikin jostain syystä arvostaa juuri sitä naista, niin jos perusteet puuttuu niin se on vaikeaa edes esittää että arvostaa, kun oikeasti ei arvosta. Jotkut miehet kyllä on tosi hyviä esittämään tuota arvostusta ja ne saa naisia miten vaan tahtoo.

Joo taidan ymmärtää mitä tarkoitat. Ehkä ne on niitä naisia, jotka keskittyy mielummin työnjakoon ja valmiiseen, kun että utse motivoituu tekemään muuta kuin panostamaan ulkonäköönsä. Mä olen just päinvastainen ja kyllä siitä on joskus huomauteltu miten poikamaista tai miesmäistä, antaisit miehen tehdä. Mutta kun aivot vaatii tekemistä jatkuvaa oppimista ja oivaltamista tai kuolen tylsyyteen. Ei millään riitä että osaa kokata, pyykätä ja siivota. Perusjuttuja ne osaa kuka vaan.

Mä haluun tehä asioita jotka inspiroi ja saa luida käsillään, hyötykäyttöön ja mielenkiinto nyt vaan ei osu meikkiin, muotiin ja kutomiseen tai kakku kuningatar juttuihin.

• Jasu2025 kirjoitti:

Joo taidan ymmärtää mitä tarkoitat. Ehkä ne on niitä naisia, jotka keskittyy mielummin työnjakoon ja valmiiseen, kun että utse motivoituu tekemään muuta kuin panostamaan ulkonäköönsä. Mä olen just päinvastainen ja kyllä siitä on joskus huomauteltu miten poikamaista tai miesmäistä, antaisit miehen tehdä. Mutta kun aivot vaatii tekemistä jatkuvaa oppimista ja oivaltamista tai kuolen tylsyyteen. Ei millään riitä että osaa kokata, pyykätä ja siivota. Perusjuttuja ne osaa kuka vaan.

Mä haluun tehä asioita jotka inspiroi ja saa luida käsillään, hyötykäyttöön ja mielenkiinto nyt vaan ei osu meikkiin, muotiin ja kutomiseen tai kakku kuningatar juttuihin.

Eikä se oo sitäkään, että haluisin olla muita parempi tai etevämpi. Mä haluan vaan olla niin itsenäinen ja omatoiminen, että pärjään halutessani ihan ypöyksinkin enkä kuole siihen, ettei oo valmista. Kun osaan itse tehdä, en tarvi valmista. Se on se idea. Ja mä nautin siitä aina kun opin lisää.

• Anonyymi00054
        Jasu2025 kirjoitti:

Niin tuo on just se juttu, että ne jotkut naiset vaan odottaa valmista, ja osaa vaatia sitä. Ei ne itse tee. No jotain kynsiään laittelee tietty kyllä... jotenkin sellaisia ei vaan pysty arvostamaan sillä tasolla kuin sellaista joka oikeasti osaa tehdä jotain, rakentavaa, konkreettista ja hyödyllistä. Ja jotenkin sellaisesta naisesta joka vaan laittelee kynsiä ja hiuksia ja vaatteitaan tulee niin itsekäs vaikutelma, se keskittyy kaikessa vaan omaan itseensä, ja haluaa hyötyä muista ihmisistä, kun ottaa kaiken niiltä valmiina ilman omaa panosta. Se arvostus vaan katoaa silloin, ei auta vaikka miten kaunis olisi.

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Niin tuo on just se juttu, että ne jotkut naiset vaan odottaa valmista, ja osaa vaatia sitä. Ei ne itse tee. No jotain kynsiään laittelee tietty kyllä... jotenkin sellaisia ei vaan pysty arvostamaan sillä tasolla kuin sellaista joka oikeasti osaa tehdä jotain, rakentavaa, konkreettista ja hyödyllistä. Ja jotenkin sellaisesta naisesta joka vaan laittelee kynsiä ja hiuksia ja vaatteitaan tulee niin itsekäs vaikutelma, se keskittyy kaikessa vaan omaan itseensä, ja haluaa hyötyä muista ihmisistä, kun ottaa kaiken niiltä valmiina ilman omaa panosta. Se arvostus vaan katoaa silloin, ei auta vaikka miten kaunis olisi.

No mä sanon heitä rinsessoiksi. Vimpan päälle kaikki habituksessa, mutta siinä on mies sitten se jota hyödynnetään. Kuoritaan kermat pääktä. En minäkään sellaisista tykkää, niitä on myös miehissä. Usein he on boheemeja taiteellisia ja elää ihan muitten siivellä. Tai vaan saamattomia.

• Anonyymi00059
        Jasu2025 kirjoitti:

No mä sanon heitä rinsessoiksi. Vimpan päälle kaikki habituksessa, mutta siinä on mies sitten se jota hyödynnetään. Kuoritaan kermat pääktä. En minäkään sellaisista tykkää, niitä on myös miehissä. Usein he on boheemeja taiteellisia ja elää ihan muitten siivellä. Tai vaan saamattomia.

Tuo viimeinen lause kertoo kaiken!

• Anonyymi00059 kirjoitti:

Juu, loittanu ikäni karttaa heitä. En oo aina omnnistunut, mutta onneksi olen osannut lähteä suhteesta, kun on nahjus todettu. En mä jaksa vetää ketää perässä, kun löysää lehmännahkaa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Juu, loittanu ikäni karttaa heitä. En oo aina omnnistunut, mutta onneksi olen osannut lähteä suhteesta, kun on nahjus todettu. En mä jaksa vetää ketää perässä, kun löysää lehmännahkaa.

Vituttaa nää omat kipusairaudetkin, kun olo kuin ois elinkautisvankina omassa kehossa. Sitten mä vaan meen ja teen ja kroppa huutaa tuskaa, mutta psyyke ei kestä vaan löllötellä.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Hah!... ai joku muukin lukee näitä viestejä täältä... unohdin ihan

• Anonyymi00072
        Jasu2025 kirjoitti:

Vituttaa nää omat kipusairaudetkin, kun olo kuin ois elinkautisvankina omassa kehossa. Sitten mä vaan meen ja teen ja kroppa huutaa tuskaa, mutta psyyke ei kestä vaan löllötellä.

Tässä sulle naisen tekemistä...

https://youtube.com/shorts/k9xm9SBjaKE?is=tM7lQgH97IkzZK2l

Mä sinakin tiedän, että tää nainen on tehnyt tuota juttua ihan just kun se tykkää siitä. Ja ihan tehnyt siitä ammatin. Voi olla, että nyt niittää mainetta tuolla alalla naisena noissa jutuissa, mutta ei noita kovin moni mieskään yhtä hyvin tee...

Ja varmaan jos missä, niin tuossa naiset haastaa...😄

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Mä sinakin tiedän, että tää nainen on tehnyt tuota juttua ihan just kun se tykkää siitä. Ja ihan tehnyt siitä ammatin. Voi olla, että nyt niittää mainetta tuolla alalla naisena noissa jutuissa, mutta ei noita kovin moni mieskään yhtä hyvin tee...

Juu.. en antsis Kaisulla ajaa....e, ei...😁

https://youtube.com/shorts/b4wL6jViSaQ?is=4p5zLJDUH9I9E7tJ

Runtelis polosen....😁

• Anonyymi00076

• Anonyymi00072 kirjoitti:

Nuorempana olis voinu onnistua ei enää. Liian vanha ja kankea. Kevarilla tein temppuja, mutta Ninjalla en. Sen verran kallis pyörä oli etten viittiny leikkiä ettei hajoa. 🙂

• Anonyymi00076 kirjoitti:

Säätäisköhän tuo venat jos pyytäis? 😄

https://youtube.com/shorts/B-glUw7D02U?is=3IpMP-OS1cKe_BKc

Kawoissa ikävillä palikoilla kuulemma...🙄

Voip olla. Just oli eilen isän kanssa juttua, että hän on miettinyt josko yhden kesän vielä Ninjalla ajelis ja myis sitten pois. 76 vuotta kohta ukolla ikää, ei enää ennätä ajelee, kun on maalla talo jita yksin huoltaa pihapiireineen. Äiti ei pysty enää kunnolla liikkumaan kun rollalla, sittenkin sattuu ettei pitkiä matkoja kävele.

• Jasu2025 kirjoitti:

Voip olla. Just oli eilen isän kanssa juttua, että hän on miettinyt josko yhden kesän vielä Ninjalla ajelis ja myis sitten pois. 76 vuotta kohta ukolla ikää, ei enää ennätä ajelee, kun on maalla talo jita yksin huoltaa pihapiireineen. Äiti ei pysty enää kunnolla liikkumaan kun rollalla, sittenkin sattuu ettei pitkiä matkoja kävele.

Mä just annoin oman kypärän lahjoituksena pois ja takki on myynnissä. Se kolmas mikä vielä on kaapissa ollu. Uusia ajohanskoja olis, jos joku tarttee. Täytyy laittaa johkun tarjolle.
        Myin aiemmin jo muut ajovarusteet.

Kyykkypyörällä ei ajaminen nappaa kun ajoasento saa jalan tunnottomaksi. Sitten putoo jalka alta.

• Jasu2025 kirjoitti:

Mä just annoin oman kypärän lahjoituksena pois ja takki on myynnissä. Se kolmas mikä vielä on kaapissa ollu. Uusia ajohanskoja olis, jos joku tarttee. Täytyy laittaa johkun tarjolle.
        Myin aiemmin jo muut ajovarusteet.

Kyykkypyörällä ei ajaminen nappaa kun ajoasento saa jalan tunnottomaksi. Sitten putoo jalka alta.

Joku sieppee crossi olis kyllä kiva. Mutta ei nyt pysty, mulla on niin paljon huollettavia ettei voi irtaantua omiin maailmoihinsa. Ja mulla käy noitten ajokkien kanssa niin, että joko on oltava aikaa tai sitten en viitti edes hommata nurkkiin lojumaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Joku sieppee crossi olis kyllä kiva. Mutta ei nyt pysty, mulla on niin paljon huollettavia ettei voi irtaantua omiin maailmoihinsa. Ja mulla käy noitten ajokkien kanssa niin, että joko on oltava aikaa tai sitten en viitti edes hommata nurkkiin lojumaan.

Eikä olis nyt varaakaan. Lääkäri kirjoitti työkkärille todistuksen työrajoitteista, kun olen työrajoitteinen mutten täysin työkyvytön. Pitää vaan välttää tiettyjä asioita mitkä provosoi hermokipuja. Rintarangan ahtauma ja kulumat kaularangassa ja selässä.

• Anonyymi00051 kirjoitti:

Tuli nyt vielä mieleen, näin kun ajatus alkaa käynnistymään. Että onhan varmaan monilla naisilla sekin, että he on oppineet arvostamaan miehen töitä miehen töinä. Eli vähän sellainen sukupuolijaonnainen juttu. Ihaillaan sitä miestä, kun hän tekee, osaa ja vie venettä eteenpäin.

Tiedostan sitä itsessäkin, mutta mulla se vaan ei kihdistu yhteen sukupuoleen, mies vaan yhtälailla nainen voi olla se " keulahahmo", joka tekee ja osaa. Mulla tuo ei sukupuolitu, kun joillain se on selkeästi sukupuolijaonnainen kuka mitäkin tekee ja osaa. Jopa niin putkälle, että aivot ei edes mieti osaisinkohan mä itsekin. Taidampa opetella. Mulla on taas noin, nään jonkun tekevän jotain inspiroivaa, niin tulee into annas, kun mäkin kokeilen ja opettelen.

• Jasu2025 kirjoitti:

Tuli nyt vielä mieleen, näin kun ajatus alkaa käynnistymään. Että onhan varmaan monilla naisilla sekin, että he on oppineet arvostamaan miehen töitä miehen töinä. Eli vähän sellainen sukupuolijaonnainen juttu. Ihaillaan sitä miestä, kun hän tekee, osaa ja vie venettä eteenpäin.

Tiedostan sitä itsessäkin, mutta mulla se vaan ei kihdistu yhteen sukupuoleen, mies vaan yhtälailla nainen voi olla se " keulahahmo", joka tekee ja osaa. Mulla tuo ei sukupuolitu, kun joillain se on selkeästi sukupuolijaonnainen kuka mitäkin tekee ja osaa. Jopa niin putkälle, että aivot ei edes mieti osaisinkohan mä itsekin. Taidampa opetella. Mulla on taas noin, nään jonkun tekevän jotain inspiroivaa, niin tulee into annas, kun mäkin kokeilen ja opettelen.

Se on varmaan se ajatus ja asenne mihin on vaikea puuttua, jos ihminen näkee niin vahvasti se minä nainen, ei mun tarvitse osata tai tehdä. Tai olen mies ei mun tarvi tai edes kuulu osata.
        U know.

• Jasu2025 kirjoitti:

Se on varmaan se ajatus ja asenne mihin on vaikea puuttua, jos ihminen näkee niin vahvasti se minä nainen, ei mun tarvitse osata tai tehdä. Tai olen mies ei mun tarvi tai edes kuulu osata.
        U know.

Sitten on he kuten minäkin, että mä olen ihminen en mikään sukupuoli joka kuuluu sitä tätä ja tota. Vaan ihmisenä voin tehdä kaikkea mikä kiinnostaa ja mihin taidot riittää. Aina voi opetella uutta, aina. Olis kamalaa jämähtää sukupuoleen niin ettei tee kuin tietyt jutut.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sitten on he kuten minäkin, että mä olen ihminen en mikään sukupuoli joka kuuluu sitä tätä ja tota. Vaan ihmisenä voin tehdä kaikkea mikä kiinnostaa ja mihin taidot riittää. Aina voi opetella uutta, aina. Olis kamalaa jämähtää sukupuoleen niin ettei tee kuin tietyt jutut.

Lähestyn ylipäänsä elämää niin, että mihin kyvyt riittää, se on mahdollista silloin. Eikä mun sukupuoli määrää mitään missään, jos niin olen päättänyt etten tee siitä mitään rajoitetta yhtään millekkään.

• Jasu2025 kirjoitti:

Lähestyn ylipäänsä elämää niin, että mihin kyvyt riittää, se on mahdollista silloin. Eikä mun sukupuoli määrää mitään missään, jos niin olen päättänyt etten tee siitä mitään rajoitetta yhtään millekkään.

Sitten on asioita mitkä annan mieluusti jonkun osaavamman tehdä. Just siksi että ymmärrän ettei lopputulos olis yhtä hyvä mun tekemänä, kuin sen toisen. Silloin on viisaampaa antaa sen tehä joka oikeadti osaa tehä laakista parhaan lopputuloksen. Se että työ on jömptisti tehty on tärkeämpää, kun se että mä saisin näyttää ja päteä. Ei mun tarvi. Annan tilaa itseäni fiksummille ja osaaville eikä mun itsetunto tai sukupuoli siitä mitään kolhua saa. Asia on niin kun se on. Kun ei osaa ei osaa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sitten on asioita mitkä annan mieluusti jonkun osaavamman tehdä. Just siksi että ymmärrän ettei lopputulos olis yhtä hyvä mun tekemänä, kuin sen toisen. Silloin on viisaampaa antaa sen tehä joka oikeadti osaa tehä laakista parhaan lopputuloksen. Se että työ on jömptisti tehty on tärkeämpää, kun se että mä saisin näyttää ja päteä. Ei mun tarvi. Annan tilaa itseäni fiksummille ja osaaville eikä mun itsetunto tai sukupuoli siitä mitään kolhua saa. Asia on niin kun se on. Kun ei osaa ei osaa.

Ja vastaavasti en mä jätä mitään tekemättä sen takia, että joku sanoo sä olet nainen ei tuu mitään. Silloin tulee, vittuako alennat mun aivojani mun häpyhuulteni takia.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ja vastaavasti en mä jätä mitään tekemättä sen takia, että joku sanoo sä olet nainen ei tuu mitään. Silloin tulee, vittuako alennat mun aivojani mun häpyhuulteni takia.

Ja sittenhän mun asenne muuttuukin näin.

https://youtu.be/yRInY1SZDOQ?si=BELU0jJl6InoDlar

• Anonyymi00021

Mitäs näät, kun käännät valot veks

• Anonyymi00057

• Anonyymi00022

Paksut reidet roikkuva iho jne jne

• Anonyymi00058

no paksut reidethän on hyvät!... kunhan ei vaan roiku vaan on tosi paksut...

• Kiperä kysymys. En tiedä onko mitään yksittäistä seikkaa. Kun minusta se ajatusmalli kuitenkin kulkee sitä kautta, että ensin pitää olla joitain asioita, jotka saavat aikaan "turn on"-vaikutelman. Ja jos tällaisia on, niin olisiko sitten jokin tietty asia mikä romuttaisi kaiken.

Siitä on todisteita, että jos on jollain avuilla päästy "turn on" luokkaan, niin jotkut tietyt muuten omituiset seikat saattavat oikeastaan kääntyä sellaisiksi, että niistä pitää.

• Jos ihminen ei huolehti omasta puhtaudestaan (henk.koht. hygeniasta), se on aika lailla turn off. Ei kukaan halua viettää aikaa Haisulin seurassa.

Tässä ei nyt keskustella ihmisten sairauksista, eikä liikuntarajoitteisten henkilöiden peseytymisvaikeuksista, vaan ihan normaaleista ihmisistä, jotka laiminlyövät omaa henkilökohtaista hygieniaansa. ☝️😐

• Anonyymi00026

Kuole satakunnan pikkukylä juntti

• Anonyymi00027

Tapa juntti itsesi

• Anonyymi00028

Mene looseri töihin

• Anonyymi00031

Miksi et tapa itseäsi

• Anonyymi00032

Kuolleena näytät paremmalta

• Anonyymi00033

Uli uli satakunnan junttipersu

• Anonyymi00034

Vuh vuh ääripelle

• Anonyymi00036

Pinnallisuus ja tällä palstalla olevat kommentit.

• Anonyymi00037

Umpijuntti. Harjavallan umpijuntti.

• Anonyymi00038

Läskit, tatuoinnit, nenärengas ja sinipunaiset hiukset. Sekä miehillä, että naisilla. Ja tietysti se että käy suihkussa kerran vuodessa.

• Anonyymi00103
        UUSI

Taas semmoinen jolle käy sekä miehet että naiset. Taitaa olla aika yleistä nykyään. Tosi kätevää kyllä kun vaihtoehtoja löytyy puolet enemmän kuin muilla.

• Anonyymi00040

Omahyväisyys suuret luulot itsestä

• Anonyymi00045

Yököttää lihaksikkaat macho miehet, pujopartaiset, kaljut, yli laihat ja ylilihavat, pystynenäiset, ylimieliset, ilkeät, itsekeskeiset

• Anonyymi00046

Turn off ilmoittautuu!
      Mulla on paksut reidet ja rasvaa ahterissa, mutta sirot nilkat. Onnex nenä normi valkoihoisen nenä.

• Anonyymi00097
        UUSI

Sitten olet just hyvä. Mutta onko pohkeet paksut vai normaalit/hoikat?

• Anonyymi00047

Kertoo paljon jos ensimmäisenä tiedustelee m*ulkun mittoja. Patjaksi kelpaa kylän miehille.

• Anonyymi00066

Eiköhän tuo ole testausta tai sarkasmia.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Eiköhän tuo ole testausta tai sarkasmia.

Sitä itseään, paikallinen j akorasia.

• Anonyymi00049

No miehissä nyt ainakin kunnollisuus, kiltteys, kokemattomuus, ylipaino, kaverittomuus, autottomuus, alle 180cm pituus sekä alle kuusinumeroiset vuositulot.

• Anonyymi00082

Minusta nuo kaikki olivat vähintään neutraaleja, jos ei jopa positiivisia ominaisuuksia. No tuo ylipaino ei toki ole positiivinen, mutta kohtuullisessa määrin neutraali. Kaverittomuuden kohdalla on ehkä kysyä miksi, mutta jos johtuu vaikka introverttiydestä, niin ihan ok. Kaikki muut ovat sitten positiivisia.

• Anonyymi00050

Karu hetki elämässä on, kun hieman levität vastakappaleen huulia antaaksesi oraalista nautintoa, ja lirpakkeiden poimuista paljastuu kuivahtanutta, pesemätöntä valkovuotoa.

Siinä kysytään miestä ja näyttelijän lahjoja :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00061

Minä en moista koskaan harrasta, joten..

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Minä en moista koskaan harrasta, joten..

Otin tämän kyselyn siltä kannalta, että turn On on täytynyt jo tapahtua, että turn Off olisi mahdollista.

Toki himokas panomies hoitaa tuonkin tilanteen niin, että se on lopulta winwin molemmille. :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00067

Kyllä naista voi ystävällisellä tavalla pyytää tekemään alapesun kertomatta miksi vaikka olisi jo tuossa vaiheessa

• Anonyymi00081

En ole koskaan ymmärtänyt näitä kuvauksia, että miten sinne muka voisi mihinkään mitään jäädä. Vaan kun ei omista niitä lirpakkeita oikeastaan lainkaan, niin eipä ole mitään poimujakaan siis. En kai vain anatomisesti voi tajuta moista ongelmaa.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00081 kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt näitä kuvauksia, että miten sinne muka voisi mihinkään mitään jäädä. Vaan kun ei omista niitä lirpakkeita oikeastaan lainkaan, niin eipä ole mitään poimujakaan siis. En kai vain anatomisesti voi tajuta moista ongelmaa.

Jos tietää ihmisen anatomiasta jotain, tietää myös sen, että naisten alapäät ovat hyvin erilaisia keskenään. Toisilla on lirpakkeita enemmän kuin toisilla, ja ne tulevat kaikenlaisissa erilaisissa muodoissa, kaikki aivan yhtä normaaleja. Ei minullakaan ole vaikkapa laskeumaa, mutta voin ymmärtää, miten laskeuma saattaa joillekin aiheuttaa haittaa.

On siis täysin mahdollista, että joillain yksilöillä perusteellinen puhdistus vaatii hieman enemmän huolellisuutta kuin toisilla. Huolellisuus ja säännöllinen puhdistus on toki suositeltavaa kaikille, olipa muodot mitä tahansa.

Aletheias

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jos tietää ihmisen anatomiasta jotain, tietää myös sen, että naisten alapäät ovat hyvin erilaisia keskenään. Toisilla on lirpakkeita enemmän kuin toisilla, ja ne tulevat kaikenlaisissa erilaisissa muodoissa, kaikki aivan yhtä normaaleja. Ei minullakaan ole vaikkapa laskeumaa, mutta voin ymmärtää, miten laskeuma saattaa joillekin aiheuttaa haittaa.

On siis täysin mahdollista, että joillain yksilöillä perusteellinen puhdistus vaatii hieman enemmän huolellisuutta kuin toisilla. Huolellisuus ja säännöllinen puhdistus on toki suositeltavaa kaikille, olipa muodot mitä tahansa.

Aletheias

Kyllä oli taas oudon vihamielinen vastaus.

No voi nyt hirveästi anteeksi, mutta minulla kesti vuosikausia tajuta mistä hitosta edes puhutaan. En nimittäin ole heteronaisena, joka ei suorittele muiden alapesuja tai toisten naisten värkkejä muutenkaan huolla, naisten alapäitä katsellut. Pornoakaan en siinä määrin katsele, että sieltä olisi päässyt "tieto" tarttumaan. Toki ihmisissä on anatomisia eroja, mutta ilmeisesti noissa on sitten aivan suhteettoman paljon suurempia eroja kuin vaikka ihmisten klyyvareissa tai huulissa. Minä en todellakaan vuosikausiin tajunnut, että kenelläkään voisi siellä "metritolkulla" mitään ihopoimuja olla.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Kyllä oli taas oudon vihamielinen vastaus.

No voi nyt hirveästi anteeksi, mutta minulla kesti vuosikausia tajuta mistä hitosta edes puhutaan. En nimittäin ole heteronaisena, joka ei suorittele muiden alapesuja tai toisten naisten värkkejä muutenkaan huolla, naisten alapäitä katsellut. Pornoakaan en siinä määrin katsele, että sieltä olisi päässyt "tieto" tarttumaan. Toki ihmisissä on anatomisia eroja, mutta ilmeisesti noissa on sitten aivan suhteettoman paljon suurempia eroja kuin vaikka ihmisten klyyvareissa tai huulissa. Minä en todellakaan vuosikausiin tajunnut, että kenelläkään voisi siellä "metritolkulla" mitään ihopoimuja olla.

Vihamielinen? Vastaukseni ei ollut tarkoitettu vihamieliseksi. Pahoitteluni, olisi pitänyt muotoilla eri tavalla.

Halusin vain tuoda esiin sen, miten erilaisia naisten alapäät voivat olla. En minäkään heteronaisena toisten naisten alakertoja tunne sen läheisemmin, mutta olen pitänyt tätä tietona, joka opitaan jo peruskoulussa, mutta ilmeisesti asia ei ole näin.

Aletheias

• Anonyymi00090
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Todennäköisesti minulla on sitten kokemusta useammasta vulvasta ja omistajasta kuin sinulla :)

Luin aiheesta lisää informaatiota, niin ilmeisesti kyse ei ole pelkästä valkovuodosta, vaan se smegma sisältää paljon kuollutta ihosolukkoa ja rasvaa myös.
        Eli ihan samaa tavaraa, mitä löytyy huonosti huolletun peniksen esinahan alta lisättynä vielä valkovuotonesteillä. Eli se on hieman kosteampaa tavaraa kuin tuo kansanomaisella nimityksellä tunnettu "sissijuusto" miehillä.

Haluatko vielä tarkemman kuvauksen, vai joko tässä on kaikkien ruokahalu mennyt? :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Todennäköisesti minulla on sitten kokemusta useammasta vulvasta ja omistajasta kuin sinulla :)

Luin aiheesta lisää informaatiota, niin ilmeisesti kyse ei ole pelkästä valkovuodosta, vaan se smegma sisältää paljon kuollutta ihosolukkoa ja rasvaa myös.
        Eli ihan samaa tavaraa, mitä löytyy huonosti huolletun peniksen esinahan alta lisättynä vielä valkovuotonesteillä. Eli se on hieman kosteampaa tavaraa kuin tuo kansanomaisella nimityksellä tunnettu "sissijuusto" miehillä.

Haluatko vielä tarkemman kuvauksen, vai joko tässä on kaikkien ruokahalu mennyt? :))

-keinovaginamies-

Olet kyllä ihan stanan vtun inhottava akka!

• Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

-keinovaginamies-

No hyhyh.

Sivusta

• Känsä tai syylä kasvoissa. Erityisesti nenässä. Mutta kaikki kasvannaiset eivät kyllä ole automaattisesti niitä, eikä niitä välttämättä kannata poistattaa, sillä jäljelle jäänyt arpi voi olla vielä näkyvämpi, mutta silti en tykkää esteettisesti.

• Telkussakin näkee usein kasvoja, joissa on pallon muotoinen syntymämerkki, joka olisi ollut helppo poistattaa liki ilman arpea. Olen usein miettinyt, onko kyse jostakin identiteettinsä menetyksestä, mutta nyt sinun kirjoituksesi takia tuli mieleeni, että kysymyksessa saattaisikin olla turha pelko arvesta.

Hirtin äidiltäni tälläisen syntymästä asti olleen pallon rihmalla ja jonkun päivän päästä leikkasin saksilla nuokahtaneen pallon. Ei siitä mitään arpea jäänyt. -exKynis.mi

• Anonyymi00064

Tähän ikään ja muutamia suhteita nähneenä. Ulkonäkö ei kauheasti paina, vaikka kyllä se on tärkeää. Turn off painottuu toisen arvomaailmaan, luonteeseen ja valheisiin.

Nopeasti selvii toisesta esim. Moderni feministi, minä minä, muokatut kuvat. Helpo arvata kaappi on täynnä paljon muutakin joka kaataa koko korttipakan alta aika yksikön.

• Anonyymi00070

Lyhyys, Intia/Nepal intoilu, usko tarottiin tai soiritualismiin tai muutoinkin liika uskontoihin nojaaminen, joka näkyy jokapäiväisessä elämässä.

• Anonyymi00080

Aika vähän on yksittäisiä ominaisuuksia, jotka olisivat turn off. Kyllä se on se k.päinen tai jotenkin muuten sairas/ilkeä luonne. Itse pidän hyvin outona, että jokin yksi ulkoinen ominaisuus voisi olla niin kovin hirveä ongelma, mutta kaipa joillekin voi olla.

• Anonyymi00083

Jatkuva kilpailuvietti, isoegoisuus, impulsiivisuus, raivoaminen, käskyttäminen, nolaaminen, puhumattomuus/tuppisuukäytös/liika ujous, autismi, päihdeongelmat, huono hygienia, ei osaa kuunnella, lapsellisuus/ikäistään epäkypsempi käytös

Pätee molempiin sukupuoliin

• Anonyymi00084

Suurin on epävakaus, joka kertoo syvemmistä ongelmista

• Anonyymi00092
        UUSI

Jaa sinulle siis käy molemmat sukupuolet. Aika kätevää, valinnanvaraa piisaa kaksinkertaisesti.

• Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Suurin on epävakaus, joka kertoo syvemmistä ongelmista

Olen tästä täysin samaa mieltä!

• Anonyymi00087

mikä on sit-down: joku neuvottelu mitä ei pysty muuten kuin kasvokkain tekemään.

kesän ensimmäinen jäätelö ja vaatteet käyttöön kohta, lumikin on kadonnut kuin lumikki to the oblivion.

• Anonyymi00088

Liiallinen innokkuus tehdä turnoff listoja :)

• UUSI

Monesti elämänkokemus vain muokkaa noita listoja. Eihän niitä tarvitse julkaista missään..

Itse esim. olen aika tarkka miehen riippuvuuksista, koska olen ollut a) alkoholistin ja b) peliongelmasta kärsivän kanssa.

Ei enää, kiitos. Nykyään haluaa sellaisen, jolla on oma elämänhallinta riippuvuuksien kohdalta kunnossa.

• Anonyymi00099
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Monesti elämänkokemus vain muokkaa noita listoja. Eihän niitä tarvitse julkaista missään..

Itse esim. olen aika tarkka miehen riippuvuuksista, koska olen ollut a) alkoholistin ja b) peliongelmasta kärsivän kanssa.

Ei enää, kiitos. Nykyään haluaa sellaisen, jolla on oma elämänhallinta riippuvuuksien kohdalta kunnossa.

Nojjoo, kohtuus kaikessa on mottona täälläkin

• Anonyymi00093
      UUSI

Tupakointi, humalahakuinen juominen, kiroileminen, sylkeminen, rahapelaaminen/vedonlyönti, auto- tai moottoripyöräintoilu, liiallinen penkkiurheilu, rasismi, antifeminismi, uteliaisuuden puute maailman tapahtumiin.

• Anonyymi00094
      UUSI

Saattaa viiksi kulua jos sitä käyttää

• Anonyymi00096
      UUSI

Tällaiset listat.

• Anonyymi00102
      UUSI

Ällöt seksijutut.

• Anonyymi00105
      UUSI

Seuraavat asiat ovat naisilla ehdottomia ei-ei-ja-vielä-kerran-ei.

Feminismi ja muut vakavat mielenterveyden häiriöt, tuuheat viikset (naisella) ja anorektinen laihuus.

Muuten ei niin ehdottomia esteitä ja rajoituksia ole.

Jaa niin, ei sitten mitään sakkolihaa tai rouvaa 60 v.

• Anonyymi00106
      UUSI

Voisitte kääntää tuon turn offin suomeksi ennen sitä en kommentoi.Ei tee teistä mitenkään hienompia ihmisiä englannin käyttäminen, päinvastoin vaikutatte white trashilta

• Anonyymi00109
        UUSI

sinusta tässä kyllä tulee suomalainen-snobi vaikutelma... itse kuitenkin käytät sujuvasti englannin sanontoja omassa lauseessasi. varmaan sinulle kyllä sopisi hyvin ruotsinkielen sanojen käyttäminen lauseissa.

• Anonyymi00107
      UUSI

Huono ja omahyväinen luonne!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      181
      5600
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      41
      3809
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      31
      3178
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      50
      3066
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      159
      2858
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      31
      2706
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      89
      2693
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      73
      2399
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      66
      2028
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      174
      1950
    Aihe