Heippa parahin puoskari.....

tässä sulle visainen kysymys.... muutkin toki saa vastata.... luvassa kaksi muhkeata palkkiota......;)))))))


kolme kirurgiaa leikkaavat vuoron perää samaa potilasta.
mutta heillä on käytettävänään vain kaksi paria kumihanskoja.....
vaikka kirurgit pesevät huolellisesti kätensä,
sairaalan tiukkojen sääntöjen mukaan he eivät saa käyttää käsineitä,
jotka ovat olleet kosketuksissa toisen kirurgin ihoon....

kirurgit ovat ymmällään ja ovat jo luopumassa koko touhusta,
kun hoitaja saa nerokkaan ajatuksen,
jonka ansiosta leikkaus voidaan suorittaa.....
ratkaisu ei ole se,
että kirurgit leikkaavat vain yhdellä kädellä!

mikä sairaanhoitajan ratkaisu on....?

16

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porumies

      kanada!

      • nyt kyllä meni väärin..... mutta lohduspalkintoja on jaossa..... mutta katsotaan sitä vielä.....:))))))


    • mun kukat taas parvekkeella on kuoleman kielissä...... ja muistaakseni sovittiin kun sä ne sinne raahasit että KASTELET ne joka viikko.... ja kuule olet nyt vähän unohtannu mun rehut........:))))

    • Ylppö

      kirurgi kans? Ihme tyyppejä kuitenkin. Vuoronperään. Kokemuksesta tiedän, jotta yleensä kaikki käy iholle yhtäaikaa.

      • ei ole kirurgi...... :)


      • Ylppö
        BBrunetti kirjoitti:

        ei ole kirurgi...... :)

        Olipas nerokas hoitsu. Nytpä säästyy tulevaisuudessa pitkä sentti sairaalatarvikekuluissa.


    • porumies

      kilpailu päättyy?? mää voiti! joo, kisa päättyi. puoskari nukkui onnensa ohi...

      • hetken jaksaisit.... puoskarilla tunti aikaa vastata...... :)))


      • porumies
        BBrunetti kirjoitti:

        hetken jaksaisit.... puoskarilla tunti aikaa vastata...... :)))

        hei hei :)


      • porumies kirjoitti:

        hei hei :)

        työpäivääää.... heips....;)


    • Abuela

      Ne kääntää kinttaat nurin välillä,hoitajan avustuksella tietenkin

      • aika lähelle.....:)))


    • ylpön ja abuelan vastaukset yhdistettynä... no niin munkit jakoon..... :))))))

    • haloooooooooooooooo.... hei nukutko..... vai missä oikein olet..... petturi...... :)))

      • Joo

           Kerro kaverille tästä viestistä


    • ...unohtu ihan vastaus kirjottaa..........siis Ylppö ja Ab..jotain olivat aika lähellä ...........

      Ensin kirurgi A pukee yhdet hanskat käteensä ja toiset hanskat niiden päälle ja suorittaa oman osansa leikkauksesta...........Sitten kirurgi B käyttää A:lla päällimmäisinä olleita hanskoja,joiden ulkopuoli on jo koskenut potilasta.Lopulta kirurgi C vetää käsiinsä ensimmäiset hanskat sisäpuoli ulospäin ja panee niiden päälle toiset hanskat oikein päin ja päättää operaation.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe