Ennen kuin velvollisuudet kutsuvat haluaisin

quistis

antautua henkevään keskusteluun kanssanne oi rakkaat huuhaalaiset:o)))) Kirkko on kutsunut minua tänään avukseen valvomaan tulevaisuuden toivojen ah niin viatonta unta.....:o/ (muisti äkisti oman riparin..ups..)

41

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

      Kämppis! Oon taas ihan painettu maaan rakoon! Must ei oo mihkään.(

      • quistis

        teki niin kurjasti..Murrrr...


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        teki niin kurjasti..Murrrr...

        kerron sulle privana. Nyt mul on ikävä tiet varmaan ketä? Tulispa tänne.


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        kerron sulle privana. Nyt mul on ikävä tiet varmaan ketä? Tulispa tänne.

        pyytänyt???:o)))))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        pyytänyt???:o)))))

        saisin kii jostain!


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        saisin kii jostain!

        ilmaannu..Niinhän me aina;o)))


    • vaan..... ripari voi vitsi sen ajan ku sais hetkeks takas.... :))

      • quistis

        tänään alkuyöksi muistelemaan ja haisteleman muistoja....


      • quistis kirjoitti:

        tänään alkuyöksi muistelemaan ja haisteleman muistoja....

        nyt sit oikein kovasti.... se oli kyllä ihanaa aikaa.... aha ne teinivuodet.... :))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        nyt sit oikein kovasti.... se oli kyllä ihanaa aikaa.... aha ne teinivuodet.... :))

        hauskaa aikaa...Heh..Oltiin niin ,,,,nuoria ja vallattomia;o)) Muutoin ihana ettei olla enää teinejä:o))))))


    • Ylppö

      ennenkuin henki muuttuu materiaksi. Tuli vaan tuosta henkevyydestä mieleen.

      • quistis

        riparilaiset sellasii...Ne nuoret kollit...Muistelet viel sitä aikaa;o)))


      • Ylppö
        quistis kirjoitti:

        riparilaiset sellasii...Ne nuoret kollit...Muistelet viel sitä aikaa;o)))

        aineellistui lukkojen takaa makuuparakista nurkan taakse tupakalle. Se oli ihmeiden aikaa se.


      • quistis
        Ylppö kirjoitti:

        aineellistui lukkojen takaa makuuparakista nurkan taakse tupakalle. Se oli ihmeiden aikaa se.

        moni tyttökin...niin kirkastusta sai...muuttui kaivovesi..viunaksi;o)))))))Oi niitä aikoja;o))


      • erk
        quistis kirjoitti:

        moni tyttökin...niin kirkastusta sai...muuttui kaivovesi..viunaksi;o)))))))Oi niitä aikoja;o))

        viel täälä? OOn taas pulassa jällen kerran!


      • quistis
        erk kirjoitti:

        viel täälä? OOn taas pulassa jällen kerran!

        kirjoitit?? Kevennä mieltä sa huuhaalainen:o)))


      • Ylppö
        quistis kirjoitti:

        moni tyttökin...niin kirkastusta sai...muuttui kaivovesi..viunaksi;o)))))))Oi niitä aikoja;o))

        Aiheeseen viitaten muistelen jo riparilla kuuleeni urbaania legendaa Jeesuksesta kadun vilinässä. Tuli vastaan rampa. Jeesus ojensi kätensä ja sanoi, olet terve nyt, voit palata askareisiisi. Tuli vastaan sokea. Jeesus totesi, voit taas nähdä ja jatkaa töitäsi. Manne huomasi touhun, nilkutti pakoon ja huusi mennessään, elä minua, mä olen sairaseläkkeellä.


      • quistis
        Ylppö kirjoitti:

        Aiheeseen viitaten muistelen jo riparilla kuuleeni urbaania legendaa Jeesuksesta kadun vilinässä. Tuli vastaan rampa. Jeesus ojensi kätensä ja sanoi, olet terve nyt, voit palata askareisiisi. Tuli vastaan sokea. Jeesus totesi, voit taas nähdä ja jatkaa töitäsi. Manne huomasi touhun, nilkutti pakoon ja huusi mennessään, elä minua, mä olen sairaseläkkeellä.

        varmasti totta:o))) Mul olis kans yksi...Hyvä..Mut voi joku pillastua;o)))


      • ekr
        quistis kirjoitti:

        kirjoitit?? Kevennä mieltä sa huuhaalainen:o)))

        auta mua! OOn ihan onneton! Nyt Kupittaa kutsuuu ihan oikeesti! Tiet ketä kaipaan ja se on jossain hunningolla!


      • quistis
        ekr kirjoitti:

        auta mua! OOn ihan onneton! Nyt Kupittaa kutsuuu ihan oikeesti! Tiet ketä kaipaan ja se on jossain hunningolla!

        Haluu auttaa..Nyt rauhoitut ja vedät henkeä syvään...Ja stop...ei sa hyperventiloida...Nyt sit hali...Kirjoita minulle meilissä kaikki...:o)))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        Haluu auttaa..Nyt rauhoitut ja vedät henkeä syvään...Ja stop...ei sa hyperventiloida...Nyt sit hali...Kirjoita minulle meilissä kaikki...:o)))

        katos johklin!


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        katos johklin!

        tulee ja varmasti...Kuule kyl vesissä kaloja riittää:o)))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        tulee ja varmasti...Kuule kyl vesissä kaloja riittää:o)))

        niitä mut onkeen kun tarttus edes toi yks!


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        niitä mut onkeen kun tarttus edes toi yks!

        siis ollu jo ongella??


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        siis ollu jo ongella??

        kyl! Mut karkuun meni kun ei ollu sokee!


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        kyl! Mut karkuun meni kun ei ollu sokee!

        huomaat pian et tulee...;o))))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        huomaat pian et tulee...;o))))

        paita hampaissa et tulee:) No ainakin melkein:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        paita hampaissa et tulee:) No ainakin melkein:)

        sit varmasti tulee...;o))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        sit varmasti tulee...;o))

        todella et tulee! Sama tilanne mist puhuttiin tekstarilla eilen...


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        todella et tulee! Sama tilanne mist puhuttiin tekstarilla eilen...

        Tosi kurjaa:o((


    • quistis

      Rahikaisella;o))) En edes päivämäärää muistanu;o((
      No lomalla kai niin saakin olla:o))))

    • Pastori

      vastahan me muutama päivä sitten keskustelimme täällä hengellisistä asioista ja laitoin siitä tietoa eteenpäin. No hoitelehan kunnialla leiviskääsi,,:))

      • quistis

        otin tämänkin homman iloiten vastaan;o))) Tiedä vaikka viestisi olisi kiirinyt meidänkin seurakuntaamme saakka;o)))))


      • Pastori

        nää viestithän menee täällä ihan minne sattuu, mut haitanneeko tuo .....oli tonne ylös tarkoitettu..


      • Pastori
        quistis kirjoitti:

        otin tämänkin homman iloiten vastaan;o))) Tiedä vaikka viestisi olisi kiirinyt meidänkin seurakuntaamme saakka;o)))))

        siellähän itsekkin nuortuu niitä nuorten kolttosia ihmetellessä. Osaat varmaan ennakoida aika paljon,,:))


      • quistis
        Pastori kirjoitti:

        siellähän itsekkin nuortuu niitä nuorten kolttosia ihmetellessä. Osaat varmaan ennakoida aika paljon,,:))

        mä niin muistan viel oman leirini...Kovin vain on kilttejä nää nuoret.Niin siis olinhan mäkin...;o))


      • Pastori
        quistis kirjoitti:

        mä niin muistan viel oman leirini...Kovin vain on kilttejä nää nuoret.Niin siis olinhan mäkin...;o))

        sitten kans niitä kirkon miehiä siellä paikan päällä ettei ne ala riisuutumaan ihan lasten edessä. Sellastakin on viimeaikoina tapahtunut. Ja ota omat "vesipullot" mukaan...


      • quistis
        Pastori kirjoitti:

        sitten kans niitä kirkon miehiä siellä paikan päällä ettei ne ala riisuutumaan ihan lasten edessä. Sellastakin on viimeaikoina tapahtunut. Ja ota omat "vesipullot" mukaan...

        Mä vartioin kaikkia...Olenkin sellainen virkaintoinen...Hui...Melkeistä natsi;o)) Ja aina "vesipullot" mukana;o))))


      • Dr.Swan

        Olemmeko todella saaneet huuhaalle ihan oman pastorin???

        Tervetuloa vaan!Minä olenkin sitten yksi huuhaan pätevistä yli lääkäreistä joten jos vaivoja ilmaantuu niin oma hoitajan lähetteellä sitten vaan minun luokseni...minä puolestani tulen sitten sinun juttusille kun koen tarvetta!

        Kiitos ja hei
        Kahvia ja välitauko!


    • quistis

      tuo vain helpotusta:o))) Mun kohta lähdettävä!!
      Hyvää yötä ja kauniit unet:o))) Huomiseen:o)

      • eijarina

        kämppis! En voinut olla taas tulematta väliin. Sori!


    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe