antautua henkevään keskusteluun kanssanne oi rakkaat huuhaalaiset:o)))) Kirkko on kutsunut minua tänään avukseen valvomaan tulevaisuuden toivojen ah niin viatonta unta.....:o/ (muisti äkisti oman riparin..ups..)
Ennen kuin velvollisuudet kutsuvat haluaisin
41
959
Vastaukset
- eijarina
Kämppis! Oon taas ihan painettu maaan rakoon! Must ei oo mihkään.(
- quistis
teki niin kurjasti..Murrrr...
- eijarina
quistis kirjoitti:
teki niin kurjasti..Murrrr...
kerron sulle privana. Nyt mul on ikävä tiet varmaan ketä? Tulispa tänne.
- quistis
eijarina kirjoitti:
kerron sulle privana. Nyt mul on ikävä tiet varmaan ketä? Tulispa tänne.
pyytänyt???:o)))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
pyytänyt???:o)))))
saisin kii jostain!
- quistis
eijarina kirjoitti:
saisin kii jostain!
ilmaannu..Niinhän me aina;o)))
vaan..... ripari voi vitsi sen ajan ku sais hetkeks takas.... :))
- quistis
tänään alkuyöksi muistelemaan ja haisteleman muistoja....
quistis kirjoitti:
tänään alkuyöksi muistelemaan ja haisteleman muistoja....
nyt sit oikein kovasti.... se oli kyllä ihanaa aikaa.... aha ne teinivuodet.... :))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
nyt sit oikein kovasti.... se oli kyllä ihanaa aikaa.... aha ne teinivuodet.... :))
hauskaa aikaa...Heh..Oltiin niin ,,,,nuoria ja vallattomia;o)) Muutoin ihana ettei olla enää teinejä:o))))))
- Ylppö
ennenkuin henki muuttuu materiaksi. Tuli vaan tuosta henkevyydestä mieleen.
- quistis
riparilaiset sellasii...Ne nuoret kollit...Muistelet viel sitä aikaa;o)))
- Ylppö
quistis kirjoitti:
riparilaiset sellasii...Ne nuoret kollit...Muistelet viel sitä aikaa;o)))
aineellistui lukkojen takaa makuuparakista nurkan taakse tupakalle. Se oli ihmeiden aikaa se.
- quistis
Ylppö kirjoitti:
aineellistui lukkojen takaa makuuparakista nurkan taakse tupakalle. Se oli ihmeiden aikaa se.
moni tyttökin...niin kirkastusta sai...muuttui kaivovesi..viunaksi;o)))))))Oi niitä aikoja;o))
- erk
quistis kirjoitti:
moni tyttökin...niin kirkastusta sai...muuttui kaivovesi..viunaksi;o)))))))Oi niitä aikoja;o))
viel täälä? OOn taas pulassa jällen kerran!
- quistis
erk kirjoitti:
viel täälä? OOn taas pulassa jällen kerran!
kirjoitit?? Kevennä mieltä sa huuhaalainen:o)))
- Ylppö
quistis kirjoitti:
moni tyttökin...niin kirkastusta sai...muuttui kaivovesi..viunaksi;o)))))))Oi niitä aikoja;o))
Aiheeseen viitaten muistelen jo riparilla kuuleeni urbaania legendaa Jeesuksesta kadun vilinässä. Tuli vastaan rampa. Jeesus ojensi kätensä ja sanoi, olet terve nyt, voit palata askareisiisi. Tuli vastaan sokea. Jeesus totesi, voit taas nähdä ja jatkaa töitäsi. Manne huomasi touhun, nilkutti pakoon ja huusi mennessään, elä minua, mä olen sairaseläkkeellä.
- quistis
Ylppö kirjoitti:
Aiheeseen viitaten muistelen jo riparilla kuuleeni urbaania legendaa Jeesuksesta kadun vilinässä. Tuli vastaan rampa. Jeesus ojensi kätensä ja sanoi, olet terve nyt, voit palata askareisiisi. Tuli vastaan sokea. Jeesus totesi, voit taas nähdä ja jatkaa töitäsi. Manne huomasi touhun, nilkutti pakoon ja huusi mennessään, elä minua, mä olen sairaseläkkeellä.
varmasti totta:o))) Mul olis kans yksi...Hyvä..Mut voi joku pillastua;o)))
- ekr
quistis kirjoitti:
kirjoitit?? Kevennä mieltä sa huuhaalainen:o)))
auta mua! OOn ihan onneton! Nyt Kupittaa kutsuuu ihan oikeesti! Tiet ketä kaipaan ja se on jossain hunningolla!
- quistis
ekr kirjoitti:
auta mua! OOn ihan onneton! Nyt Kupittaa kutsuuu ihan oikeesti! Tiet ketä kaipaan ja se on jossain hunningolla!
Haluu auttaa..Nyt rauhoitut ja vedät henkeä syvään...Ja stop...ei sa hyperventiloida...Nyt sit hali...Kirjoita minulle meilissä kaikki...:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Haluu auttaa..Nyt rauhoitut ja vedät henkeä syvään...Ja stop...ei sa hyperventiloida...Nyt sit hali...Kirjoita minulle meilissä kaikki...:o)))
katos johklin!
- quistis
eijarina kirjoitti:
katos johklin!
tulee ja varmasti...Kuule kyl vesissä kaloja riittää:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
tulee ja varmasti...Kuule kyl vesissä kaloja riittää:o)))
niitä mut onkeen kun tarttus edes toi yks!
- quistis
eijarina kirjoitti:
niitä mut onkeen kun tarttus edes toi yks!
siis ollu jo ongella??
- eijarina
quistis kirjoitti:
siis ollu jo ongella??
kyl! Mut karkuun meni kun ei ollu sokee!
- quistis
eijarina kirjoitti:
kyl! Mut karkuun meni kun ei ollu sokee!
huomaat pian et tulee...;o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
huomaat pian et tulee...;o))))
paita hampaissa et tulee:) No ainakin melkein:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
paita hampaissa et tulee:) No ainakin melkein:)
sit varmasti tulee...;o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
sit varmasti tulee...;o))
todella et tulee! Sama tilanne mist puhuttiin tekstarilla eilen...
- quistis
eijarina kirjoitti:
todella et tulee! Sama tilanne mist puhuttiin tekstarilla eilen...
Tosi kurjaa:o((
- quistis
Rahikaisella;o))) En edes päivämäärää muistanu;o((
No lomalla kai niin saakin olla:o)))) - Pastori
vastahan me muutama päivä sitten keskustelimme täällä hengellisistä asioista ja laitoin siitä tietoa eteenpäin. No hoitelehan kunnialla leiviskääsi,,:))
- quistis
otin tämänkin homman iloiten vastaan;o))) Tiedä vaikka viestisi olisi kiirinyt meidänkin seurakuntaamme saakka;o)))))
- Pastori
nää viestithän menee täällä ihan minne sattuu, mut haitanneeko tuo .....oli tonne ylös tarkoitettu..
- Pastori
quistis kirjoitti:
otin tämänkin homman iloiten vastaan;o))) Tiedä vaikka viestisi olisi kiirinyt meidänkin seurakuntaamme saakka;o)))))
siellähän itsekkin nuortuu niitä nuorten kolttosia ihmetellessä. Osaat varmaan ennakoida aika paljon,,:))
- quistis
Pastori kirjoitti:
siellähän itsekkin nuortuu niitä nuorten kolttosia ihmetellessä. Osaat varmaan ennakoida aika paljon,,:))
mä niin muistan viel oman leirini...Kovin vain on kilttejä nää nuoret.Niin siis olinhan mäkin...;o))
- Pastori
quistis kirjoitti:
mä niin muistan viel oman leirini...Kovin vain on kilttejä nää nuoret.Niin siis olinhan mäkin...;o))
sitten kans niitä kirkon miehiä siellä paikan päällä ettei ne ala riisuutumaan ihan lasten edessä. Sellastakin on viimeaikoina tapahtunut. Ja ota omat "vesipullot" mukaan...
- quistis
Pastori kirjoitti:
sitten kans niitä kirkon miehiä siellä paikan päällä ettei ne ala riisuutumaan ihan lasten edessä. Sellastakin on viimeaikoina tapahtunut. Ja ota omat "vesipullot" mukaan...
Mä vartioin kaikkia...Olenkin sellainen virkaintoinen...Hui...Melkeistä natsi;o)) Ja aina "vesipullot" mukana;o))))
- Dr.Swan
Olemmeko todella saaneet huuhaalle ihan oman pastorin???
Tervetuloa vaan!Minä olenkin sitten yksi huuhaan pätevistä yli lääkäreistä joten jos vaivoja ilmaantuu niin oma hoitajan lähetteellä sitten vaan minun luokseni...minä puolestani tulen sitten sinun juttusille kun koen tarvetta!
Kiitos ja hei
Kahvia ja välitauko!
- quistis
tuo vain helpotusta:o))) Mun kohta lähdettävä!!
Hyvää yötä ja kauniit unet:o))) Huomiseen:o)- eijarina
kämppis! En voinut olla taas tulematta väliin. Sori!
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530