Tämähän nyt on täysin fiktiivinen ajatus .. mutta kenet palstalaisista parittaisit keskenään..?
Minä aloitan..
Parittaisin Aletheiaksen ja keinovaginamiehen.
Luulen, että tulisi hyvä pari.
Perusteluna se, että uskon heidän olevan yhteensopivia monellakin tasolla.
Palstaparit
147
1263
Vastaukset
Villi veikkaus: Pikku-pirpana ja Pujis
On vähän sellainen fiilis, että he voisivat sopia toisilleen. Vai mitä mieltä olet? Olenko täysin hakoteillä? 😁
Keväthuumaa ilmassa. 🥰- Anonyymi00001
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen eri mieltä kanssasi. Pirppis ei sovi pujikselle alkuunkaan. Ovat liian erilaisia.
Kyllä ne sopii
- Anonyymi00003
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi niinkö? Perustele jos jaksat.
Puhukoon makuukammarin touhut ja tulette juttuun
Anonyymi00003 kirjoitti:
Puhukoon makuukammarin touhut ja tulette juttuun
Tullaan juttuun ja vällyjen välissä toimii. Parisuhde on kuitenkin paljon enemmän.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen eri mieltä kanssasi. Pirppis ei sovi pujikselle alkuunkaan. Ovat liian erilaisia.
Pitäisikö tästä laittaa palstalle huutoäänestys? 🤔
Minä olen ollut huomaavinani aivan toista, mutta lähdetään siitä, etten minä tiedä mistään mitään. Eikä tämä edes kuulu minulle. Asianosaiset tietävät itse parhaiten.
Hyvää pääsiäisviikonloppua. 😁🌷- Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tullaan juttuun ja vällyjen välissä toimii. Parisuhde on kuitenkin paljon enemmän.
Koska muutatte yhteen ja vietättekö pääsiäisen yhdessä
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koska muutatte yhteen ja vietättekö pääsiäisen yhdessä
Emme muuta yhteen koskaan. Ja pääsiäistä vietämme tahoillamme. :)
tosi.typy kirjoitti:
Pitäisikö tästä laittaa palstalle huutoäänestys? 🤔
Minä olen ollut huomaavinani aivan toista, mutta lähdetään siitä, etten minä tiedä mistään mitään. Eikä tämä edes kuulu minulle. Asianosaiset tietävät itse parhaiten.
Hyvää pääsiäisviikonloppua. 😁🌷Siis tässä elämäntilanteessani pujis on paras mahdollinen kumppani minulle. Ihan ylitse kaiken muun.
Mutta jos ajatellaan pariutumista sillain perinteisesti, emme olisi yhteensopivia.
Minäkin toivotan sinulle hyvää pääsiäistä. :)- Anonyymi00052
T.t ladylle herrasmies buddy
Ja Funis menisi yhteen Sheenan kanssa varsin sopuisasti. Noin mielestäni.
- Anonyymi00046
Siistii
Epäsiistissä maailmassa siisteys on aina plussaa.
Kirjoitan heti Sheenalle rakkauslaulun.
(hirn) Anonyymi00046 kirjoitti:
Siistii
Epäsiistissä maailmassa siisteys on aina plussaa.
Kirjoitan heti Sheenalle rakkauslaulun.
(hirn)Hjuuva. Sheena todellakin on rakkauslaulunsa arvoinen. :)
- Anonyymi00068
Päivän paras hauskuus 😊❤️
- Sheena Anonyymi00068 kirjoitti:
Päivän paras hauskuus 😊❤️
- SheenaEtkö huomannut Funiksen laittamaa oodiketjua sinulle? Meni valitettavasti poistoon.
AV ja yksäri.. tulta ja tappuraa. Siksi kun ovat molemmat yhtä yksioikoisia ja itseriittoisia.
Mutta kun liian samankaltaiset ei toimi. Eli ei sittenkään...- Anonyymi00002
Samaa piti ehdottaa täydellinen pari ja touhua ja juttua riittäisi eli oiva pari
Anonyymi00002 kirjoitti:
Samaa piti ehdottaa täydellinen pari ja touhua ja juttua riittäisi eli oiva pari
Kyllä siinä pariskunnassa olisi tomeruutta kerrakseen.
- Anonyymi00005
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä siinä pariskunnassa olisi tomeruutta kerrakseen.
Totta
- Anonyymi00006
En deittaile miehiä, joilla on lapsia.
En deittaile myöskään sovinisteja.
AV täyttää molemmat kohdat.
🦄 - Anonyymi00008
Heille sopii kaija koon laulu he sopisivat niin hyvin toisilleen eli täydellinen pari mutta miten heidät saisi tapaamaan toisensa ja treffeille ja siitä se sitten lähtiskin omalla painollaan asuvatkohan samassa kaupungissa tai kunnassa
- Anonyymi00042
Anonyymi00008 kirjoitti:
Heille sopii kaija koon laulu he sopisivat niin hyvin toisilleen eli täydellinen pari mutta miten heidät saisi tapaamaan toisensa ja treffeille ja siitä se sitten lähtiskin omalla painollaan asuvatkohan samassa kaupungissa tai kunnassa
Mää ajattelin vetää karaokekierroksen laulamalla kaunis rietas onnellinen tunteella parissa anniskeluravintolassa kun en voi yhtään mitään menettää ja annan mennä
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mää ajattelin vetää karaokekierroksen laulamalla kaunis rietas onnellinen tunteella parissa anniskeluravintolassa kun en voi yhtään mitään menettää ja annan mennä
Se on Petrii eiku Peppi
Laittaisin myös pariksi Mustasydämen ja Elukan. Miehinen mies ja naisellinen nainen. Varmaan hyvä pari tulisi.. :)
Ex-Lukka kirjoitti:
Tjaa, varsin imartelevan vaihtoehdon löysit myönnetään. Eikun fiktioimaan...😁
Kunhan et ala fiksaatioitumaan.. tai mä en ala. :)
Ex-Lukka kirjoitti:
Tjaa, varsin imartelevan vaihtoehdon löysit myönnetään. Eikun fiktioimaan...😁
Miksi fantasioida. Pistä sille viestiä.
Palstakamu kirjoitti:
Miksi fantasioida. Pistä sille viestiä.
Tämä on kyllä fiktioketju että...mutta kiitos ideasta 😊
- Anonyymi00009
Mikkojuhanin ja Norpan
- Anonyymi00010
enpä muodostaisi pareja pelkkien tekstien perusteella alkuunkaan, totuus sopivuudesta toisilleen paljastuu vasta yhteiseloa ja arkea yhdessä viettäen...
- Anonyymi00013
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu. Tämä olikin fiktiota.. :)
ahaa, no sitten mielikuvitus on vain rajoittavana👍😅
Anonyymi00013 kirjoitti:
ahaa, no sitten mielikuvitus on vain rajoittavana👍😅
Juurikin noin. Hieman palstaviihdettä perjantai-iltaan. Ei mitään vakavaa.
- Anonyymi00011
Sinkkujen parituskuoro laulaa?!
No, ei minulla itselläni lähtökohtaisesti ole ketään naista vastaan. Mitä vaikeampi tapaus sitä syvempi suhde.
Yksisarvinen on mielenkiintoinen, en uskaltaisi hänen kanssaan kyllä nukahtaa, hällä olisi kuitenkin joku jääpiikki tyynyn alla, tai vähintään sohaisisi kuolettavasti sarvellaan.
Nopean itsetutkiskelun jälkeen en osallistu kyselyyn, tällä hetkellä minulla ei olisi mitään annettavaa palstan naisille. Ei aikaa, oikeaa suhtautumista tai riittävän syvää mielenkiintoa. Mielenkiintoisia naisia on palsta sinänsä täynnä, ei siinä mitään ihmeellistä kai ole?
AVHeh.. tämä olikin tälläinen spekulointijuttunen vain. Ei hitto, oikeasti ei uskaltaisi sinua jättää yksärin armoille.
- Anonyymi00012
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh.. tämä olikin tälläinen spekulointijuttunen vain. Ei hitto, oikeasti ei uskaltaisi sinua jättää yksärin armoille.
Minulla on jo kaksari, ei kai kukaan mitään yksäriä tässä tilanteessa tarvitse. Jos tarvitsee, olisi kai parempi vaihtoehto tehdä itsari:)
AV Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla on jo kaksari, ei kai kukaan mitään yksäriä tässä tilanteessa tarvitse. Jos tarvitsee, olisi kai parempi vaihtoehto tehdä itsari:)
AVRepesin.. 😂
- Anonyymi00014
Minä en tulisi viereesi, koska
a) sinulla on lapsia
b) olet sovinisti.
Pohdintasi jääköön teoreettiseksi.
🦄 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä en tulisi viereesi, koska
a) sinulla on lapsia
b) olet sovinisti.
Pohdintasi jääköön teoreettiseksi.
🦄Älä käy nyt niin kuumana, en tule sinua jäähdyttämään.
Ole huoleti.
AV - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Älä käy nyt niin kuumana, en tule sinua jäähdyttämään.
Ole huoleti.
AVEt saa tätä nyt mitenkään käännettyä noin päin. Yrityksesi on perin kömpelö.
🦄 Anonyymi00015 kirjoitti:
Älä käy nyt niin kuumana, en tule sinua jäähdyttämään.
Ole huoleti.
AVYksärillä tunnetusti ei ole huumorintajua, saati leikkimielisyyttä tippaakaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Et saa tätä nyt mitenkään käännettyä noin päin. Yrityksesi on perin kömpelö.
🦄Hmm..olet kertonut ettet vastaa viesteihini koko palstalle, ja nyt niin teit?
Hyvä kun noin teit, huomaat oman inhimmillisyytesi.
Oletan että olet henkilö joka haluaa saada sanotuksi sen "viimeisen sanan", tilaa alla on, ja tiedän kun näin kirjoitan, ettet koskaan tule sitä tekemään!
Kirjoita toki jos uskallat, lupaan olla vastaamatta!
AV - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hmm..olet kertonut ettet vastaa viesteihini koko palstalle, ja nyt niin teit?
Hyvä kun noin teit, huomaat oman inhimmillisyytesi.
Oletan että olet henkilö joka haluaa saada sanotuksi sen "viimeisen sanan", tilaa alla on, ja tiedän kun näin kirjoitan, ettet koskaan tule sitä tekemään!
Kirjoita toki jos uskallat, lupaan olla vastaamatta!
AVJouduin vastaamaan sinulle henkilökohtaisesti, koska et ottanut huomioon kommenttiani ylempänä ketjussa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19343587/palstaparit#comment-141648148
Normaalilla tarkkaavaisuudella varustettu henkilö olisi huomannut sen sieltä eikä olisi sen vuoksi kirjoittanut sitä, mitä kirjoitit ylle.
🦄 - Anonyymi00024
Pikku-pirpana kirjoitti:
Yksärillä tunnetusti ei ole huumorintajua, saati leikkimielisyyttä tippaakaan.
Huumorintaju ja leikkimielisyys eivät ole yksiselitteisiä ja kaikille samanlaisia.
Toisilla voi olla hieman yksinkertainen huumorintaju, ja toisten huumorintaju voi sitten olla hieman monisyisempää.
🦄 - Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Huumorintaju ja leikkimielisyys eivät ole yksiselitteisiä ja kaikille samanlaisia.
Toisilla voi olla hieman yksinkertainen huumorintaju, ja toisten huumorintaju voi sitten olla hieman monisyisempää.
🦄Tuo on totta!
Välis ja välis. Siinä olisi toisissaan kestämistä.
Ja sinuthan minä parittaisin Haaveilijan kanssa. Teidän molempien perhekeskeisyyden takia. Noin fiktiivisessä mielessä. :)
Pikku-pirpana kirjoitti:
Match made in heaven.
Siinä tulis semmonen onkelma, että Välis komentaisi Välistä tekemään muusia ja makkaraa, jälkiruoka kahvit ja jotain makeaa mässyä. Ei tulis kuunaan valmista, kun ei viittisi mitään tehdä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja sinuthan minä parittaisin Haaveilijan kanssa. Teidän molempien perhekeskeisyyden takia. Noin fiktiivisessä mielessä. :)
No hän on hyväsydäminen ihminen, että kyllä kelpaisi. 🙂👍
- Anonyymi00021
Jasu2025 kirjoitti:
Siinä tulis semmonen onkelma, että Välis komentaisi Välistä tekemään muusia ja makkaraa, jälkiruoka kahvit ja jotain makeaa mässyä. Ei tulis kuunaan valmista, kun ei viittisi mitään tehdä.
Täydellinen pari kumpikin tietäis mistä toinen tykkää eikä tarvis pyydellä kun toinen tekee omasta halustaan ei tarvitse edes sanoa mitään ja kumpikin ymmärtää mitä toinen tarkoittaa eikä tulis sanasotia
Jasu2025 kirjoitti:
Heh.. juurikin noin. Sättisivät toisiaan kilpaa. Mä voin nähdä sen sieluni silmin. 😂
Jasu2025 kirjoitti:
No hän on hyväsydäminen ihminen, että kyllä kelpaisi. 🙂👍
On. Sitä hän todellakin on ja hyvin perhekeskeinen.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Täydellinen pari kumpikin tietäis mistä toinen tykkää eikä tarvis pyydellä kun toinen tekee omasta halustaan ei tarvitse edes sanoa mitään ja kumpikin ymmärtää mitä toinen tarkoittaa eikä tulis sanasotia
Juu juu niin niin. Näkis vaan ja kuulis kolinan. 😅
- Anonyymi00016
Ei lainkaan huono valinta näin fiktiivisesti ajateltuna 😁 Vakaa, fiksu, hyväntuulinen ja seksiin positiivisesti suhtautuva 🙃
AletheiasNäinpä. Varsin sopiva sinulle. Näin fiktiivisesti ajateltuna.
Vaikka kyllähän sinulle riittäisi ehdokkaita jonoksi asti.. :)- Anonyymi00019
Pikku-pirpana kirjoitti:
Näinpä. Varsin sopiva sinulle. Näin fiktiivisesti ajateltuna.
Vaikka kyllähän sinulle riittäisi ehdokkaita jonoksi asti.. :)Jonosta niin tiedä, mutta onhan täällä muutamia sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat palstapersoonansa puolesta oikein mukavilta 😊 Se on tietysti aina vain yksi ulottuvuus, mutta kyllähän se jotain ihmisestä paljastaa, mitä ja miten täällä itseään ilmaisee.
Aletheias - Anonyymi00020
Etkö voisi pyytää sitä treffeille kanssasi
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jonosta niin tiedä, mutta onhan täällä muutamia sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat palstapersoonansa puolesta oikein mukavilta 😊 Se on tietysti aina vain yksi ulottuvuus, mutta kyllähän se jotain ihmisestä paljastaa, mitä ja miten täällä itseään ilmaisee.
AletheiasItseilmaisu kertoo mielestäni myös irl persoonasta paljon. Se ei tietty anna kokonaista kuvaa, mutta osviittaa kylläkin.
Ja minä kun en ite välitä ulkoisista tekijöistä ihmisissä lainkaan, niin jo pelkkä ulosanti voipi viehättää paljonkin.
Uskallatko lähteä leikkiin mukaan? Parittelemaan palstalaisia?
Palstakamulle nyt ainakin pitäisi löytää kumppari. :)- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jonosta niin tiedä, mutta onhan täällä muutamia sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat palstapersoonansa puolesta oikein mukavilta 😊 Se on tietysti aina vain yksi ulottuvuus, mutta kyllähän se jotain ihmisestä paljastaa, mitä ja miten täällä itseään ilmaisee.
AletheiasJa kysys missä päin suomea asuu ja kysyt voisitteko jo huomenna tavata ja loppu onkin historiaa eli rakkaus alkaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
AletheiasTai ehdotat huomiseksi peitonheilutus treffit eli laitatte peiton heilumaan eli varmasti teistä tulis sen jälkeen rakastavaiset
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja kysys missä päin suomea asuu ja kysyt voisitteko jo huomenna tavata ja loppu onkin historiaa eli rakkaus alkaa
Löövdottore taas vauhdissa? Tämä oli puhtaasti leikkimielinen ja fiktiivinen ketju. Ilman mitään oikeita parituksia.
- Anonyymi00027
Pikku-pirpana kirjoitti:
Löövdottore taas vauhdissa? Tämä oli puhtaasti leikkimielinen ja fiktiivinen ketju. Ilman mitään oikeita parituksia.
Vai oliko
- Anonyymi00028
Pikku-pirpana kirjoitti:
Etkö halua tai edes toivo että aletheijas löytäis oman miehensä ja rakkauden oli leikkii tai ei mutta minä toivon että hän löytäis iki oman miehen eli tulevan aviomiehensä
- Anonyymi00029
Pikku-pirpana kirjoitti:
Itseilmaisu kertoo mielestäni myös irl persoonasta paljon. Se ei tietty anna kokonaista kuvaa, mutta osviittaa kylläkin.
Ja minä kun en ite välitä ulkoisista tekijöistä ihmisissä lainkaan, niin jo pelkkä ulosanti voipi viehättää paljonkin.
Palstakamulle nyt ainakin pitäisi löytää kumppari. :)Kyllä ilmaisu kertoo paljon ihmisen ajatusmaailmasta ja sisäinen maailmahan on se, mihin ihmisessä ihastuu. Tai mikä tekee vaikutuksen, ei kaikkiin ihmisiin tietenkään ihastu 😁
Kukahan voisi Palstakamulle olla.. 🤔 Mun paritustaidot on olemattomat 🫣 Tulee kieleen vain että Disse ja Xliner olisivat tehokas puunhakkuuyksikkö 😅
Aletheias - Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
Etkö voisi pyytää sitä treffeille kanssasi
En voisi pyytää, sillä hänhän on varattu mies ja kunnioitan toisten parisuhteita.
Aletheias Pikku-pirpana kirjoitti:
Itseilmaisu kertoo mielestäni myös irl persoonasta paljon. Se ei tietty anna kokonaista kuvaa, mutta osviittaa kylläkin.
Palstakamulle nyt ainakin pitäisi löytää kumppari. :)En ole innostunut edes leikilläni palstapareiluun. Mielestäni netissä on mahdoton luoda toisesta mielikuvaa pelkkien kirjoitusten perusteella. Asiasta puheen ollen, kyllä yllättyisitte jos minut näkisitte oikeassa elämässä. En ole samanlainen idiootti kuin palstalla :D
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä ilmaisu kertoo paljon ihmisen ajatusmaailmasta ja sisäinen maailmahan on se, mihin ihmisessä ihastuu. Tai mikä tekee vaikutuksen, ei kaikkiin ihmisiin tietenkään ihastu 😁
Kukahan voisi Palstakamulle olla.. 🤔 Mun paritustaidot on olemattomat 🫣 Tulee kieleen vain että Disse ja Xliner olisivat tehokas puunhakkuuyksikkö 😅
AletheiasDisukka ja linukka ne yhteen soppii...
Hyvä veto.Palstakamu kirjoitti:
En ole innostunut edes leikilläni palstapareiluun. Mielestäni netissä on mahdoton luoda toisesta mielikuvaa pelkkien kirjoitusten perusteella. Asiasta puheen ollen, kyllä yllättyisitte jos minut näkisitte oikeassa elämässä. En ole samanlainen idiootti kuin palstalla :D
Et sinä suinkaan ole idiootti. Varsin hyvä tapaushan sinä olet.
- Anonyymi00054
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä ilmaisu kertoo paljon ihmisen ajatusmaailmasta ja sisäinen maailmahan on se, mihin ihmisessä ihastuu. Tai mikä tekee vaikutuksen, ei kaikkiin ihmisiin tietenkään ihastu 😁
AletheiasVastaukseni oli muka säääntöjen vastainen. Ihan vaan työkaluhipasta kirjoittelin.. höh.
xLiner - Anonyymi00064
Anonyymi00054 kirjoitti:
Vastaukseni oli muka säääntöjen vastainen. Ihan vaan työkaluhipasta kirjoittelin.. höh.
xLinerTäällä poistuu viestejä joskus todella oudosti.
Työkaluhippa kuulostaa kuitenkin sellaiselta, missä sekä sinä että Disse olisitte taitavia 😄
Aletheias - Anonyymi00065
Anonyymi00029 kirjoitti:
AletheiasMietin, että oliskohan Lineri mun kanssa oikeesti tehokas puuhommissa? 🤔
No vois se kyllä olla... se vois osata vaan tehdä ja jättää höpinät pois...höpinöille sit oma aika.
Mutta ois kyllä vääntöä sitten muuten... 🤣
Siitäpä ois sitten hyvä taas mennä pienellä "v.tutuksella" möyrimään puita pinoon. 😁 - Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
Täällä poistuu viestejä joskus todella oudosti.
Työkaluhippa kuulostaa kuitenkin sellaiselta, missä sekä sinä että Disse olisitte taitavia 😄
AletheiasTyökaluhippa? Oisko se sellaista, että kuka kerkee saada minkäkin työkalun ekana? 😁
Vai huitoisko jompikumpi toista jollain kirveellä/sahalla? 🤣
Kyllä mä toisaalta tykkään Lineristä, että sillä on vahvoja mirlipiteitä ja ihan hyviä perustelujakin, mutta toisaalta ollaan vastaparitkin. 😄 Anonyymi00067 kirjoitti:
Työkaluhippa? Oisko se sellaista, että kuka kerkee saada minkäkin työkalun ekana? 😁
Vai huitoisko jompikumpi toista jollain kirveellä/sahalla? 🤣
Kyllä mä toisaalta tykkään Lineristä, että sillä on vahvoja mirlipiteitä ja ihan hyviä perustelujakin, mutta toisaalta ollaan vastaparitkin. 😄Hee.. tämähän olikin sellaista karikatyyrimäistä hassuttelua ja siinä mielessä näin fiktiivisesti ajateltuna, sinä ja linukka ootte kuin luodut toisillenne. Tosin krapula-aamuina sulla ei olisi yhtään kivaa.. :)
- Anonyymi00070
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hee.. tämähän olikin sellaista karikatyyrimäistä hassuttelua ja siinä mielessä näin fiktiivisesti ajateltuna, sinä ja linukka ootte kuin luodut toisillenne. Tosin krapula-aamuina sulla ei olisi yhtään kivaa.. :)
Tjaa? Mä ehkä keksisin kyllä konstit, miten saisin sen usutettua päiväks jonnekin muualle, ettei ois siinä keppijumppailemassa ja ylienergisenä selittämässä. 😁
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tjaa? Mä ehkä keksisin kyllä konstit, miten saisin sen usutettua päiväks jonnekin muualle, ettei ois siinä keppijumppailemassa ja ylienergisenä selittämässä. 😁
Juu, arvatenkin noin voisi asia toimia. Ja sit se tulis salilta aamukahdeksalta takaisin ja sättisi sinua. "Juoppo!"
- Anonyymi00071
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, arvatenkin noin voisi asia toimia. Ja sit se tulis salilta aamukahdeksalta takaisin ja sättisi sinua. "Juoppo!"
Nostaisin oikean käden nyrkissä hänen suuntaansa ja "veivaisin" näkymättömällä veivillä keskisormen pystyyn. 😄
Anonyymi00071 kirjoitti:
Nostaisin oikean käden nyrkissä hänen suuntaansa ja "veivaisin" näkymättömällä veivillä keskisormen pystyyn. 😄
Heh! Mä rätkähdin nauramaan. Toi on just niin sinua, että voin kuvitella sen.
- Anonyymi00078
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mietin, että oliskohan Lineri mun kanssa oikeesti tehokas puuhommissa? 🤔
No vois se kyllä olla... se vois osata vaan tehdä ja jättää höpinät pois...höpinöille sit oma aika.
Mutta ois kyllä vääntöä sitten muuten... 🤣
Siitäpä ois sitten hyvä taas mennä pienellä "v.tutuksella" möyrimään puita pinoon. 😁Tehokas, pyh...
Viimeksi mietin hetken, että kiskaisenko koneen käyntiin. Mutta oli niin ihanan hiljaista ja rauhallista, että valitsinkin kirveen!
Sitä paitsi nää on mun, ja ne on sun ☝️
xLiner - Anonyymi00079
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hee.. tämähän olikin sellaista karikatyyrimäistä hassuttelua ja siinä mielessä näin fiktiivisesti ajateltuna, sinä ja linukka ootte kuin luodut toisillenne. Tosin krapula-aamuina sulla ei olisi yhtään kivaa.. :)
No siis Dissellähän ei olis enää krapula-aamuja! Se jois vaan vihersmoothieta.
Aamuisin olis kisa kumpi ehtii ensin vetämään keppijumpan - sillä puukepillä, pervot.
xLiner Anonyymi00079 kirjoitti:
No siis Dissellähän ei olis enää krapula-aamuja! Se jois vaan vihersmoothieta.
Aamuisin olis kisa kumpi ehtii ensin vetämään keppijumpan - sillä puukepillä, pervot.
xLinerMä luulen juu et Disukan "veivi moovit" ei paljoakaan sua hidastaisi.
Laittaisikko nää Dissen kuriin? Epäilen kyllä onnistumisprosenttiasi ..- Anonyymi00080
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä luulen juu et Disukan "veivi moovit" ei paljoakaan sua hidastaisi.
Laittaisikko nää Dissen kuriin? Epäilen kyllä onnistumisprosenttiasi ..Juu, hukkaan menisi veivaukset 😄
Hiukan vakavammin, niin eipä sitä ketään voi kuriin laittaa. Ei olis terveellä pohjalla sellainen.
xLiner
- Anonyymi00026
å.ä.ö (eli kynis.m) ja triceratops.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai kynis paritettaisiin hänen alter egonsa kanssa?
Jos mää oisin niiku yks huomiota kärkkyvä sisko tällä palstalla, nii mää riemastuisin, et mut on mainittu. Terkkuu myös Tri'ikseltä. Olipa onnen päivä! -exKynis.mi
- Anonyymi00037
å.ä.ö kirjoitti:
Jos mää oisin niiku yks huomiota kärkkyvä sisko tällä palstalla, nii mää riemastuisin, et mut on mainittu. Terkkuu myös Tri'ikseltä. Olipa onnen päivä! -exKynis.mi
Kyl mutkin ois pitäny mainita. T. Kyöpeli 👻
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyl mutkin ois pitäny mainita. T. Kyöpeli 👻
Totta. Olethan sinäkin kyniksen yksi hahmo.
- Anonyymi00031
Minä panisin kaikkia tasapuolisesti.
>Simiti<- Anonyymi00034
Älä unta nää..
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
Älä unta nää..
Anna nyt miehen unelmien elää naiseksi sitä kuvitteleva pösilö, nainen itsekin
- Anonyymi00041
🤣
- Anonyymi00049
Anonyymi00034 kirjoitti:
Älä unta nää..
ja lienee katteetonta sanahelinää vaan
- Anonyymi00032
Kot kot kot kukkokiekuu
- Anonyymi00035
Jaha, täällä on tällainen ala-asteen pussauskoppi :)
Minä parittaisin Pikku-pirpanan ja sen pilleri-/sienimiehen. Luulen, että siinä olis kans kova panomies, jos pujiksesta virta vähenee :))
Tai sitten olis Pikku-pirpana ja simiti. Vieläköhän simitillä ottaa eteen niin kuin se on joskus kehunut? Pysyisi ainakin ihmisten keskimääräinen massa hisseissä kohtuullisena, kun tämä pariskunta kulkisi kimpassa :)
-keinovaginamies-Hauskaa.. minä ja Timppa. Siinä joo voisi ympärillä oleva kansa hiljentyä.
Pillerimies on jäänyt minulta vissiin liian vähälle huomiolle.. :)
- Anonyymi00036
Disse ja ms. pönttöuuni jos nyt vanhojakin saa mainita.
- Anonyymi00038
Pönttöuunihan oli ihan normaaliälyinen.
- Anonyymi00063
Palstakamu kirjoitti:
Myöhäistä. Disse nukkui aikoinaan yhden yön Pönttiksen sohvalla.
Pötypuhetta. Mikähän aivopieru on lähteä tuollaista keksimään?
- Anonyymi00039
Eikö yksi kukko riitä kanoille?
Juu, mä puhuinkin töissä kun tuli ilmi, että yhellä oli kotona lampaita. Ja sitten oli vain yksi pässi. Niin kysyin, että pässejäkö saa olla vaan yksi. Niin ei se ehdoton ei ollu, mutta jotain lisäjärjestelyä pitää tehdä, jos on useempi pässi. En tiiä sitten miten järjestävät, kai niitä tasaseen syntyy molempia sukupuolia.
- Anonyymi00045
Seminologi ja huahindu sopii yhteen.
- Anonyymi00048
Mä tykkään Sheenan tylystä ynseydestä ja siitä kuinka se ampuu mun juttuni alas aina silloin kun se harvoin kirjoittelee setteihini :). Olen superkomea sinkkumies ja naisille "vapaata riistaa". -💊-.
Tuo keinovaginamies olisi parittamassa minua sinulle, mutta superkomeat ei oikeastaan ole mun juttuni. Sori.
- Anonyymi00060
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuo keinovaginamies olisi parittamassa minua sinulle, mutta superkomeat ei oikeastaan ole mun juttuni. Sori.
No kato p3rhana 😭! Keinovaginako tässä pittää hankkia ja alkaa rakastelemaan sitä 😅? En mää mikkään supermalli kumminkaan oo. Käytökseltäni aivan toisenlainen palstan sisällä kuin ulkona. Mysteerimies.
Kriippailen varjoissa. Toissayönä oli mukavaa kulkea kännissä sivukujalla. Oli mulla frendi messis ☝. Mites luulija ja minä? Kaksi umpihullua, mutta sexi ois kyllä mahtavaa 👌. -💊-. - Anonyymi00066
Anonyymi00060 kirjoitti:
No kato p3rhana 😭! Keinovaginako tässä pittää hankkia ja alkaa rakastelemaan sitä 😅? En mää mikkään supermalli kumminkaan oo. Käytökseltäni aivan toisenlainen palstan sisällä kuin ulkona. Mysteerimies.
Kriippailen varjoissa. Toissayönä oli mukavaa kulkea kännissä sivukujalla. Oli mulla frendi messis ☝. Mites luulija ja minä? Kaksi umpihullua, mutta sexi ois kyllä mahtavaa 👌. -💊-.Sinä ja mieheksiluulija olettekin jo melkein pari mitä tulee kutsuusi saada hänen keskusteluun mukaan🤭
Olisi mielenkiintoista nähdä vähän hänen töksähtävään sielunelämäänsä. Tuskimpa on ihan yhtä epäluuloinen joka kerta, joku vaan napsahtaa päässä sillä kriittisellä hetkellä ja epäluulo valtaa mielen. Palsta on kavala paikka. - Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Sinä ja mieheksiluulija olettekin jo melkein pari mitä tulee kutsuusi saada hänen keskusteluun mukaan🤭
Olisi mielenkiintoista nähdä vähän hänen töksähtävään sielunelämäänsä. Tuskimpa on ihan yhtä epäluuloinen joka kerta, joku vaan napsahtaa päässä sillä kriittisellä hetkellä ja epäluulo valtaa mielen. Palsta on kavala paikka.Mä rakastan sitä :). Vai onko tää hieman liioittelua 😄😗? Meille sosiaalisesti häiriintyneille pitäs kyhätä oma valtio 🤗. Me "Chäd-Pano-Alfat" 💪🏻🚬😎. Tietty nahkoja siel on oltava, jottei jätkien tarvis hommailla keskenään. -💊-.
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kriippailen varjoissa. Toissayönä oli mukavaa kulkea kännissä sivukujalla. Oli mulla frendi messis ☝. Mites luulija ja minä? Kaksi umpihullua, mutta sexi ois kyllä mahtavaa 👌. -💊-.Luulija olkoon omissaan, mutta voisi olla sinun potentiaalinen vastaparisi. Se vaan, että mieheksiluulijan tulisi vissiin olla si nainen. Itse epäilen häntä mieheksi joka saanut kokea catfish -kokemuksen.
Toki voi olla päästään vikainen nainenkin, mutta sellaisiin ei piä mennä sekaantumaan. Se meinaan on vaarallista hommaa.
Pitäsi sullekin paritus kyllä saada aikaiseksi, miten olisi TT, vakaa naisimmeinen joka laittaisi sinut ojennukseen..?- Anonyymi00072
Pikku-pirpana kirjoitti:
Luulija olkoon omissaan, mutta voisi olla sinun potentiaalinen vastaparisi. Se vaan, että mieheksiluulijan tulisi vissiin olla si nainen. Itse epäilen häntä mieheksi joka saanut kokea catfish -kokemuksen.
Toki voi olla päästään vikainen nainenkin, mutta sellaisiin ei piä mennä sekaantumaan. Se meinaan on vaarallista hommaa.
Pitäsi sullekin paritus kyllä saada aikaiseksi, miten olisi TT, vakaa naisimmeinen joka laittaisi sinut ojennukseen..?TT? Ketä se o 🤔? Kirjoitin tahallaan epäsuomea tosa justiin edellä. Rauhoittajahenkinen naenen sopis mulle khyllä kuin "nyrkki silmään". Epävakaat käyvät jos ne on vaan tyyliin kertapanoja. "Toisen kerran sillalta", ja sitä rataa.
Sanonta kuuluu että parhaimman näköiset on eniten hulluja. KYLLÄ! Jännämiehet on tästä elävä todiste 😁. Kerran oli yks nainen josta pidin ja sen kanssa rupattelu oli luontevaa. Jännitys ja arkuus olivat tipotiessään. Se oli harvinaista ja mukavaa. Naturellit sensuellit tapaukset on mun juttuni, toisaalta myös laitapuolen taiteilijasielut. Niiltä sais huumeita halutessaan 💊 . -💊-. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
TT? Ketä se o 🤔? Kirjoitin tahallaan epäsuomea tosa justiin edellä. Rauhoittajahenkinen naenen sopis mulle khyllä kuin "nyrkki silmään". Epävakaat käyvät jos ne on vaan tyyliin kertapanoja. "Toisen kerran sillalta", ja sitä rataa.
Sanonta kuuluu että parhaimman näköiset on eniten hulluja. KYLLÄ! Jännämiehet on tästä elävä todiste 😁. Kerran oli yks nainen josta pidin ja sen kanssa rupattelu oli luontevaa. Jännitys ja arkuus olivat tipotiessään. Se oli harvinaista ja mukavaa. Naturellit sensuellit tapaukset on mun juttuni, toisaalta myös laitapuolen taiteilijasielut. Niiltä sais huumeita halutessaan 💊 . -💊-.Olin duunissa. Siel oli lähes iholla yks mielenkiintoinen tapaus. Oliko sitten feromoneja tai mitä lie mutku mulla alkoi seisomaan sen seurassa 😅. Onneks kukaan ei nähnyt sitä.
Oisin halunnut "hyökätä" kiinni sen kaulaan. Naisen kaula on yks mun fetissieni kohteista. Siis hellät otteet sitä kohtaan (okei, tai mitä nyt muutamat fritsut siinä rytäkässä). -💊-. - Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Olin duunissa. Siel oli lähes iholla yks mielenkiintoinen tapaus. Oliko sitten feromoneja tai mitä lie mutku mulla alkoi seisomaan sen seurassa 😅. Onneks kukaan ei nähnyt sitä.
Oisin halunnut "hyökätä" kiinni sen kaulaan. Naisen kaula on yks mun fetissieni kohteista. Siis hellät otteet sitä kohtaan (okei, tai mitä nyt muutamat fritsut siinä rytäkässä). -💊-."Anna p*llua." Terveisin, Jouni Hynynen. Arvostan 👏. Rehellistä puhetta ja suoraa toimintaa. Näähän on olevinaan niitä ominaisuuksia joita parisuhdemarkkinoilla palvotaan. Luulijalle(kin) tiedoksi - Mää en itte oo Hynynen... Vai oonko 🤔? Haetaan Chigurh heittämään lanttia että kyllä vai ei. -💊-.
Anonyymi00072 kirjoitti:
TT? Ketä se o 🤔? Kirjoitin tahallaan epäsuomea tosa justiin edellä. Rauhoittajahenkinen naenen sopis mulle khyllä kuin "nyrkki silmään". Epävakaat käyvät jos ne on vaan tyyliin kertapanoja. "Toisen kerran sillalta", ja sitä rataa.
Sanonta kuuluu että parhaimman näköiset on eniten hulluja. KYLLÄ! Jännämiehet on tästä elävä todiste 😁. Kerran oli yks nainen josta pidin ja sen kanssa rupattelu oli luontevaa. Jännitys ja arkuus olivat tipotiessään. Se oli harvinaista ja mukavaa. Naturellit sensuellit tapaukset on mun juttuni, toisaalta myös laitapuolen taiteilijasielut. Niiltä sais huumeita halutessaan 💊 . -💊-.Tosi.typy.
Vakaa ja tasainen luonne. Laittaisi sut ojennukseen.
TT ei sietäisi mitään huumehommia alkuunkaan. :)
Mutta luulempa ettei hän sinua huolisi yllämainituin seikoin.- Anonyymi00083
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tosi.typy.
Vakaa ja tasainen luonne. Laittaisi sut ojennukseen.
TT ei sietäisi mitään huumehommia alkuunkaan. :)
Mutta luulempa ettei hän sinua huolisi yllämainituin seikoin.En minäkään huumeiluja harrastele. Aiemmin mainitsemani huume-elämä oli vain ajatuksellinen heitto noin yleisellä tasolla. Se on niin nähty että yksinään täällä tulen elelemään hamaan loppuuni saakka. Hullu ja epälooginen maailma mun silmissäni, ja tarkoitan tällä muutakin kuin vain sosiaalista elämää. Taidanpa vaihtaa lifestylini sisällöntuottajaksi. Voiskohan täällä kirjoittelusta saa'a massia 🤔? Pietarin trolliksi 😄? -💊-.
- Anonyymi00050
Elät päivän kerrallaan? - cu-
Ai kevättä ilmassa. En minä tiedä keitä parittaisin, mutta tiedän miten sen tekisin. Olikohan se nimimerkki Minkkilaukku joka oli joskus tehnyt jonkin graafisen esityksen siitä miten viestintä eri nimimerkkien välillä jakautuu. Ja sitten näistä keskustelupareista poimitaan sellaiset, jotka sentimenttianalyysin perusteella eivät ole koko ajan panettelemassa ja solvaamassa toisiaan. Tai ehkä sekään ei haittaa, koska jotain sellaista jotkut myös pariltaan kaipaavat ettei vaan ole tylsää.
- Anonyymi00051
Jätä tekoälyn murheiksi semmoiset poiminnat, Vilma olisi sopivan topakka täti teikäläiselle
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jätä tekoälyn murheiksi semmoiset poiminnat, Vilma olisi sopivan topakka täti teikäläiselle
Ai. Että emotionaalinen vakauteni ei menisi hukkaan, pitäisi olla joku joka suuntaan kimpoileva sähikäinen pariksi. Kuulostaa tosi reilulta.
Muistaakseni joskus pyysin speksit optimaalisesta parista AI:ltä ja kirjoitin ne palstallekin. Ehkä.- Anonyymi00053
scrg kirjoitti:
Ai. Että emotionaalinen vakauteni ei menisi hukkaan, pitäisi olla joku joka suuntaan kimpoileva sähikäinen pariksi. Kuulostaa tosi reilulta.
Muistaakseni joskus pyysin speksit optimaalisesta parista AI:ltä ja kirjoitin ne palstallekin. Ehkä.fifty-sixty on täällä melkein tasapeli :D.
Noh.. ajattelin vain yrittää saada jotakin keskustelua aikaiseksi. Ja tietysti palstalaiset kiinnostavat aina. :)
Gemini lausuu aiheesta näin:
"Olen suorittanut äärimmäisen vakavan ja tieteellisen (eli täysin leikkimielisen ja kahvin voimalla toimivan) analyysin Suomi24 Sinkut -palstan kahden viime vuoden kirjoittelusta ja erityisesti antamastasi ketjusta. Palstan sielunelämä on kieltämättä oma taiteenlajinsa: se on sekoitus keväthuumaa, eksistentiaalista tuskaa ja loputonta vääntöä.
Mutta katsotaanpa, ketkä palstalaisista algoritmini (ja palstalaisten omien veikkausten) mukaan muodostaisivat ne kaikkein legendaarisimmat "palstaparit"! Tässä ovat kahden viime vuoden ehdottomat voittajat:
1. Aletheias ja "Keinovaginamies" – Yinin ja Yangin täydellinen tasapaino
Tämä ketjussakin mainittu pariskunta on ehdoton ykkönen! Perusteluna on heidän huikea yhteensopivuutensa monella tasolla. Aletheias (jonka nimimerkki viittaa kreikan kielen totuuteen) etsii todennäköisesti elämän syvempää merkitystä, henkistä yhteyttä ja sielujen sympatiaa. "Keinovaginamies" taas edustaa... no, vahvaa käytännönläheisyyttä ja tee-se-itse -henkeä.
Miksi tämä toimii: He tasapainottavat toisiaan täydellisesti! Kun toinen alkaa liitää liian korkealla filosofisissa sfääreissä, toinen palauttaa jalat (ja muutkin ruumiinosat) tiukasti maan pinnalle. Heidän hääpuheensa tulisi olemaan legendaarinen.
2. Pikku-pirpana ja Pujis – Keväthuuman sähköistämä energiapakkaus
Tässä parissa on palstalaisten mukaan vahvaa "keväthuumaa ilmassa", ja analyysini tukee tätä täysin. Pikku-pirpana tuo suhteeseen pirskahtelevaa energiaa, sellaista iloista kaaosta, joka pitää arjen mielenkiintoisena. Pujis puolestaan kuulostaa nimimerkkinä siltä, että hän on juuri sopivan leppoisa, ehkä hieman nallekarhumainen vastapaino, joka hymyilee vinosti pirpanan edesottamuksille.
Miksi tämä toimii: He ovat se pari, joka kinastelee leikkisästi siitä, kumpaan Prismaan mennään lauantaiostoksille, mutta päätyvät lopulta syömään jäätelöä autossa. Täydellinen match!
3. Funis ja Sheena – Palstan harvinainen "sopuisa" saareke
Ketjussa todettiin, että nämä kaksi menisivät yhteen "varsin sopuisasti". Suomi24-mittapuulla pelkkä sopuisuus on jo käytännössä platinatason saavutus! Sheena tuo suhteeseen ripauksen rock-henkeä ja asennetta, kun taas Funis vastaa hauskanpidosta ja keveydestä.
Miksi tämä toimii: He ovat se ärsyttävän tasapainoinen pari, josta ei saa irti minkäänlaista palstadraamaa. He todennäköisesti poistavat tunnuksensa samaan aikaan ja siirtyvät viettämään oikeaa elämää, jättäen muut palstalaiset ihmettelemään, voiko nettitreffailu todella onnistua.
4. Kunniamaininta (palstan yleinen dynamiikka): "Ikuinen Valittaja" ja "Kaiken Analysoija"
Vaikka näitä ei ketjussa suoraan mainittu, kahden vuoden data-analyysi osoittaa, että palstalla pyörii kaksi arkkityyppiä, jotka on luotu toisilleen. "Ikuinen valittaja" kertoo päivästä toiseen, kuinka kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat kelvottomia. "Kaiken analysoija" taas kirjoittaa vastaukseksi 15 kappaleen esseen siitä, miksi valittajan lapsuuden traumat johtavat tähän lopputulokseen.
Miksi tämä toimii: He eivät koskaan tapaa livenä, mutta heidän sanallinen miekkailunsa pitää koko sinkkupalstan elossa vuodesta toiseen.
Yhteenveto:
Suomi24:n sinkkupalstan parinmuodostus on kuin katsoisi luontodokumenttia, jossa lajit yrittävät löytää yhteisen sävelen. Jos nämä kolme ensimmäistä paria oikeasti laitettaisiin yhteen, palstan viihdearvo nousisi pilviin, mutta toisaalta – saatettaisiin siinä nähdä pari ihan aitoa, kaunistakin rakkaustarinaa! 🥰"- Anonyymi00056
On teillä pääsiäishuvit :))
Taitaa olla huonot kelit eteläisemmässä Suomessa?
Itekö lurittelit nämä, vai pistitkö intialaistiimisi asialle? :)
Aletheias on mielenkiintoinen nainen, mutta omien sanojensa mukaan sen verran "utelias ja älykäs" että taitaa etsiä vähän muutakin kuin henkistä yhteyttä ja sielujen sympatiaa :))
Ja valitettavasti minulla on jo tuo muori, mutta kiitos kuitenkin viihteestä näin aamutuimaan :) Oli se sitten buddy tai gemini.
-keinovaginamies- - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
On teillä pääsiäishuvit :))
Taitaa olla huonot kelit eteläisemmässä Suomessa?
Itekö lurittelit nämä, vai pistitkö intialaistiimisi asialle? :)
Aletheias on mielenkiintoinen nainen, mutta omien sanojensa mukaan sen verran "utelias ja älykäs" että taitaa etsiä vähän muutakin kuin henkistä yhteyttä ja sielujen sympatiaa :))
Ja valitettavasti minulla on jo tuo muori, mutta kiitos kuitenkin viihteestä näin aamutuimaan :) Oli se sitten buddy tai gemini.
-keinovaginamies-Etsin henkistä yhteyttä, sielujen sympatiaa ja tajunnan räjäyttävää seksiä 😄 Noin vaatimattomasti ilmaistuna 😇
Fiktiivistä humpuukiahan tämä, mutta ota se kohteliaisuutena, että sinut mielletään sellaiseksi henkilöksi, joka kaikkeen tuohon luettelemaani pystyisi 🤗
Täällä meidän pääsiäisenviettopaikkakunnalla näyttää loppupääsiäisen sää olevan vähän huonompi, jopa räntää saattaa tulla. Onneksi eilen jehdittiin ulkoilla hyvän aikaa auringonpaisteessa 🌞 Joko olet pilkille ehtinyt siellä pohjoisessa?
Aletheias - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Etsin henkistä yhteyttä, sielujen sympatiaa ja tajunnan räjäyttävää seksiä 😄 Noin vaatimattomasti ilmaistuna 😇
Fiktiivistä humpuukiahan tämä, mutta ota se kohteliaisuutena, että sinut mielletään sellaiseksi henkilöksi, joka kaikkeen tuohon luettelemaani pystyisi 🤗
Täällä meidän pääsiäisenviettopaikkakunnalla näyttää loppupääsiäisen sää olevan vähän huonompi, jopa räntää saattaa tulla. Onneksi eilen jehdittiin ulkoilla hyvän aikaa auringonpaisteessa 🌞 Joko olet pilkille ehtinyt siellä pohjoisessa?
AletheiasArvasin että olet hyvin vaatimaton persoona ;)
Olen hyvin otettu palstasuosiostani ja varsinkin siitä että arvon neiti on juuri minulle naitettu. Ei kaikki tällaiseen pystyisi :))
Joo, pilvisempää taitaa täälläkin loppupyhät olla, mutta onneksi ensi viikolle taas mollukkaa luvassa ja lomaa on!
Tänne kun tulee, niin ensin menee vähän aikaa näihin talkkarihommiin, ennen ku pääsee asiaan. Lumikonetta esille, pirttiin lisää lämpöä ja puuta, yms. yms. Mutta kyllä tänään jo kaivetaan kelkka esille ja ihmettelemään vähän suuntia.
Oikein mukavaa Pääsiäisen jatkoa teille.
-keinovaginamies- - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Arvasin että olet hyvin vaatimaton persoona ;)
Olen hyvin otettu palstasuosiostani ja varsinkin siitä että arvon neiti on juuri minulle naitettu. Ei kaikki tällaiseen pystyisi :))
Joo, pilvisempää taitaa täälläkin loppupyhät olla, mutta onneksi ensi viikolle taas mollukkaa luvassa ja lomaa on!
Tänne kun tulee, niin ensin menee vähän aikaa näihin talkkarihommiin, ennen ku pääsee asiaan. Lumikonetta esille, pirttiin lisää lämpöä ja puuta, yms. yms. Mutta kyllä tänään jo kaivetaan kelkka esille ja ihmettelemään vähän suuntia.
Oikein mukavaa Pääsiäisen jatkoa teille.
-keinovaginamies-Ei todellakaan kaikki pystyisi 😄 Oikein hyvä fiktiivinen valinta 🤗
Hieman kateellinen olen pitkästä lomasta. Itselläkin oli ajatuksena pitää pidempi kevätliäoma, mutta sitten tulikin sellaisia työjuttuja molemmin puolin pääsiäistä, että loman pitäminen tässä kohtaa tekisi elämästäni liian vaikeaa, niin pidän talviloman sitten joskus.
Kelkkailu kuulostaa niin hauskalta 🤩 Minä ajelisin sinuna pelkästään kelkalla päivät pitkät. En kyllä ole koskaan ajanut tai ollut edes kyydissä, mutta äkkiäkös sen oppisi varmaan. Keskellä luontoa raittiissa ilmassa.. 🤗
Nautinnolista ja rentouttavaa pääsiäistä sinnekin! 🌞
Aletheias - Anonyymi00061
🤭😂🤣
- Anonyymi00055
Kiertänyt kaukaa...kotkotkot
Täällä puhutaan paljon kanoista. Ja pässeistä, onhan nyt pääsiäinen. Joko ootte pässiä syöny? (Kasvis pässiä he jotka ei lihaa syö)
- Anonyymi00062
JeroP kirjoitti:
Täällä puhutaan paljon kanoista. Ja pässeistä, onhan nyt pääsiäinen. Joko ootte pässiä syöny? (Kasvis pässiä he jotka ei lihaa syö)
Piirii pienii pyörii, kanat siinä hyörii, kukot sanoo kotkotkot, munat sitten potpotpot.
- Anonyymi00075
Mielestäni teistä kaikista muodostuisi sangen mielenkiintoinen tutkimuskohde, ehkä jonkinlainen palstasekasikiö. Lisäännytte keskenänne ja teratologi voi sitten tutkia seurauksia.
🤓- Anonyymi00076
Liikaa introverttejä samassa kasassa, menee sisäsiittoiseksi :)
Mielenkiintoinen ajatus. Palstalle vain pitäisi saada vielä lisääntymiskykyisiä naisia, sillä alamme kakki olemaan jo liian vanhoja tuottamaan palstasekasikiöitä. :)
Minä ainakin olen jo liian vanha moiseen hommaan.Pikku-pirpana kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatus. Palstalle vain pitäisi saada vielä lisääntymiskykyisiä naisia, sillä alamme kakki olemaan jo liian vanhoja tuottamaan palstasekasikiöitä. :)
Minä ainakin olen jo liian vanha moiseen hommaan.Onhan täällä Valtakunta, lisääntyy muittekin edestä.
- Anonyymi00081
Jasu2025 kirjoitti:
Onhan täällä Valtakunta, lisääntyy muittekin edestä.
Ei suomalaiset saa lisääntyä, se on vain ulkomaalaisten oikeus.
Vantaalla oli vuoden 2024 lopussa 72 300 vieraskielistä asukasta, mikä on 28,8 % väestöstä.
Hakunilassa ulkomaalisten osuus oli hätkähdyttävän korkea ollen 37–38 % Anonyymi00081 kirjoitti:
Vantaalla oli vuoden 2024 lopussa 72 300 vieraskielistä asukasta, mikä on 28,8 % väestöstä.
Hakunilassa ulkomaalisten osuus oli hätkähdyttävän korkea ollen 37–38 %Kyllä vaan lisääntyy, saa tai ei. Ulkomaalaistuminen on euroopan trendi. Eihän nyt Suomi voi olla epätrendinkäs.
- Anonyymi00082
Kehittyykö ihminen, jos persoonaansa vahvistaa aina samassa kuppikunnassa?
- Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
Hakunilassa ulkomaalisten osuus oli hätkähdyttävän korkea ollen 37–38 %Illuminati.
- Anonyymi00077
purraha löysi täältä vantaansanomien toimittaja ukkonsa
Viinamies ja viinanainen. Baarista löysivät toisensa. =D =D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2463344Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard342419Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3282114SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän792032Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081931Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --431803Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.321731Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue321502Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301410Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1251371