Palstaparit

Tämähän nyt on täysin fiktiivinen ajatus .. mutta kenet palstalaisista parittaisit keskenään..?

Minä aloitan..

Parittaisin Aletheiaksen ja keinovaginamiehen.
Luulen, että tulisi hyvä pari.
Perusteluna se, että uskon heidän olevan yhteensopivia monellakin tasolla.

83

591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Villi veikkaus: Pikku-pirpana ja Pujis
      On vähän sellainen fiilis, että he voisivat sopia toisilleen. Vai mitä mieltä olet? Olenko täysin hakoteillä? 😁

Keväthuumaa ilmassa. 🥰

• UUSI

Olen eri mieltä kanssasi. Pirppis ei sovi pujikselle alkuunkaan. Ovat liian erilaisia.

• Anonyymi00001
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen eri mieltä kanssasi. Pirppis ei sovi pujikselle alkuunkaan. Ovat liian erilaisia.

Kyllä ne sopii

• UUSI
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Kyllä ne sopii

Voi niinkö? Perustele jos jaksat.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voi niinkö? Perustele jos jaksat.

Puhukoon makuukammarin touhut ja tulette juttuun

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Puhukoon makuukammarin touhut ja tulette juttuun

Tullaan juttuun ja vällyjen välissä toimii. Parisuhde on kuitenkin paljon enemmän.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Pitäisikö tästä laittaa palstalle huutoäänestys? 🤔

Minä olen ollut huomaavinani aivan toista, mutta lähdetään siitä, etten minä tiedä mistään mitään. Eikä tämä edes kuulu minulle. Asianosaiset tietävät itse parhaiten.

Hyvää pääsiäisviikonloppua. 😁🌷

• Anonyymi00004
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tullaan juttuun ja vällyjen välissä toimii. Parisuhde on kuitenkin paljon enemmän.

Koska muutatte yhteen ja vietättekö pääsiäisen yhdessä

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Koska muutatte yhteen ja vietättekö pääsiäisen yhdessä

Emme muuta yhteen koskaan. Ja pääsiäistä vietämme tahoillamme. :)

• UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Pitäisikö tästä laittaa palstalle huutoäänestys? 🤔

Minä olen ollut huomaavinani aivan toista, mutta lähdetään siitä, etten minä tiedä mistään mitään. Eikä tämä edes kuulu minulle. Asianosaiset tietävät itse parhaiten.

Hyvää pääsiäisviikonloppua. 😁🌷

Siis tässä elämäntilanteessani pujis on paras mahdollinen kumppani minulle. Ihan ylitse kaiken muun.

Mutta jos ajatellaan pariutumista sillain perinteisesti, emme olisi yhteensopivia.

Minäkin toivotan sinulle hyvää pääsiäistä. :)

• UUSI

Ja Funis menisi yhteen Sheenan kanssa varsin sopuisasti. Noin mielestäni.

• Anonyymi00046
        UUSI

Siistii

Epäsiistissä maailmassa siisteys on aina plussaa.

Kirjoitan heti Sheenalle rakkauslaulun.

(hirn)

• UUSI

AV ja yksäri.. tulta ja tappuraa. Siksi kun ovat molemmat yhtä yksioikoisia ja itseriittoisia.

Mutta kun liian samankaltaiset ei toimi. Eli ei sittenkään...

• Anonyymi00002
        UUSI

Samaa piti ehdottaa täydellinen pari ja touhua ja juttua riittäisi eli oiva pari

• UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Samaa piti ehdottaa täydellinen pari ja touhua ja juttua riittäisi eli oiva pari

Kyllä siinä pariskunnassa olisi tomeruutta kerrakseen.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyllä siinä pariskunnassa olisi tomeruutta kerrakseen.

Totta

• Anonyymi00006
        UUSI

En deittaile miehiä, joilla on lapsia.

En deittaile myöskään sovinisteja.

AV täyttää molemmat kohdat.

🦄

• Anonyymi00008
        UUSI

Heille sopii kaija koon laulu he sopisivat niin hyvin toisilleen eli täydellinen pari mutta miten heidät saisi tapaamaan toisensa ja treffeille ja siitä se sitten lähtiskin omalla painollaan asuvatkohan samassa kaupungissa tai kunnassa

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Heille sopii kaija koon laulu he sopisivat niin hyvin toisilleen eli täydellinen pari mutta miten heidät saisi tapaamaan toisensa ja treffeille ja siitä se sitten lähtiskin omalla painollaan asuvatkohan samassa kaupungissa tai kunnassa

Mää ajattelin vetää karaokekierroksen laulamalla kaunis rietas onnellinen tunteella parissa anniskeluravintolassa kun en voi yhtään mitään menettää ja annan mennä

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mää ajattelin vetää karaokekierroksen laulamalla kaunis rietas onnellinen tunteella parissa anniskeluravintolassa kun en voi yhtään mitään menettää ja annan mennä

Se on Petrii eiku Peppi

• UUSI

Laittaisin myös pariksi Mustasydämen ja Elukan. Miehinen mies ja naisellinen nainen. Varmaan hyvä pari tulisi.. :)

• UUSI

Tjaa, varsin imartelevan vaihtoehdon löysit myönnetään. Eikun fiktioimaan...😁

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Tjaa, varsin imartelevan vaihtoehdon löysit myönnetään. Eikun fiktioimaan...😁

Kunhan et ala fiksaatioitumaan.. tai mä en ala. :)

• Anonyymi00009
      UUSI

Mikkojuhanin ja Norpan

• UUSI

Siinäpä olisikin hyvä pari. Tulivat niin verrattain hyvin juttuun keskenään.

• Anonyymi00010
      UUSI

enpä muodostaisi pareja pelkkien tekstien perusteella alkuunkaan, totuus sopivuudesta toisilleen paljastuu vasta yhteiseloa ja arkea yhdessä viettäen...

• UUSI

Juu. Tämä olikin fiktiota.. :)

• Anonyymi00013
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu. Tämä olikin fiktiota.. :)

ahaa, no sitten mielikuvitus on vain rajoittavana👍😅

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

ahaa, no sitten mielikuvitus on vain rajoittavana👍😅

Juurikin noin. Hieman palstaviihdettä perjantai-iltaan. Ei mitään vakavaa.

• Anonyymi00011
      UUSI

Sinkkujen parituskuoro laulaa?!

No, ei minulla itselläni lähtökohtaisesti ole ketään naista vastaan. Mitä vaikeampi tapaus sitä syvempi suhde.

Yksisarvinen on mielenkiintoinen, en uskaltaisi hänen kanssaan kyllä nukahtaa, hällä olisi kuitenkin joku jääpiikki tyynyn alla, tai vähintään sohaisisi kuolettavasti sarvellaan.

Nopean itsetutkiskelun jälkeen en osallistu kyselyyn, tällä hetkellä minulla ei olisi mitään annettavaa palstan naisille. Ei aikaa, oikeaa suhtautumista tai riittävän syvää mielenkiintoa. Mielenkiintoisia naisia on palsta sinänsä täynnä, ei siinä mitään ihmeellistä kai ole?

AV

• UUSI

Heh.. tämä olikin tälläinen spekulointijuttunen vain. Ei hitto, oikeasti ei uskaltaisi sinua jättää yksärin armoille.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Heh.. tämä olikin tälläinen spekulointijuttunen vain. Ei hitto, oikeasti ei uskaltaisi sinua jättää yksärin armoille.

Minulla on jo kaksari, ei kai kukaan mitään yksäriä tässä tilanteessa tarvitse. Jos tarvitsee, olisi kai parempi vaihtoehto tehdä itsari:)

AV

• UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minulla on jo kaksari, ei kai kukaan mitään yksäriä tässä tilanteessa tarvitse. Jos tarvitsee, olisi kai parempi vaihtoehto tehdä itsari:)

AV

Repesin.. 😂

• Anonyymi00014
        UUSI

Minä en tulisi viereesi, koska

a) sinulla on lapsia
        b) olet sovinisti.

Pohdintasi jääköön teoreettiseksi.

🦄

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä en tulisi viereesi, koska

a) sinulla on lapsia
        b) olet sovinisti.

Pohdintasi jääköön teoreettiseksi.

🦄

Älä käy nyt niin kuumana, en tule sinua jäähdyttämään.
        Ole huoleti.

AV

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ole huoleti.

AV

Et saa tätä nyt mitenkään käännettyä noin päin. Yrityksesi on perin kömpelö.

🦄

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ole huoleti.

AV

Yksärillä tunnetusti ei ole huumorintajua, saati leikkimielisyyttä tippaakaan.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Et saa tätä nyt mitenkään käännettyä noin päin. Yrityksesi on perin kömpelö.

🦄

Hmm..olet kertonut ettet vastaa viesteihini koko palstalle, ja nyt niin teit?
        Hyvä kun noin teit, huomaat oman inhimmillisyytesi.

Oletan että olet henkilö joka haluaa saada sanotuksi sen "viimeisen sanan", tilaa alla on, ja tiedän kun näin kirjoitan, ettet koskaan tule sitä tekemään!

Kirjoita toki jos uskallat, lupaan olla vastaamatta!

AV

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hmm..olet kertonut ettet vastaa viesteihini koko palstalle, ja nyt niin teit?
        Hyvä kun noin teit, huomaat oman inhimmillisyytesi.

Oletan että olet henkilö joka haluaa saada sanotuksi sen "viimeisen sanan", tilaa alla on, ja tiedän kun näin kirjoitan, ettet koskaan tule sitä tekemään!

Kirjoita toki jos uskallat, lupaan olla vastaamatta!

AV

Jouduin vastaamaan sinulle henkilökohtaisesti, koska et ottanut huomioon kommenttiani ylempänä ketjussa:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19343587/palstaparit#comment-141648148

Normaalilla tarkkaavaisuudella varustettu henkilö olisi huomannut sen sieltä eikä olisi sen vuoksi kirjoittanut sitä, mitä kirjoitit ylle.

🦄

• Anonyymi00024
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Yksärillä tunnetusti ei ole huumorintajua, saati leikkimielisyyttä tippaakaan.

Huumorintaju ja leikkimielisyys eivät ole yksiselitteisiä ja kaikille samanlaisia.

Toisilla voi olla hieman yksinkertainen huumorintaju, ja toisten huumorintaju voi sitten olla hieman monisyisempää.

🦄

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Huumorintaju ja leikkimielisyys eivät ole yksiselitteisiä ja kaikille samanlaisia.

Toisilla voi olla hieman yksinkertainen huumorintaju, ja toisten huumorintaju voi sitten olla hieman monisyisempää.

🦄

Tuo on totta!

• UUSI

Välis ja välis. Siinä olisi toisissaan kestämistä.

• UUSI

Match made in heaven.

• UUSI

Ja sinuthan minä parittaisin Haaveilijan kanssa. Teidän molempien perhekeskeisyyden takia. Noin fiktiivisessä mielessä. :)

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Match made in heaven.

Siinä tulis semmonen onkelma, että Välis komentaisi Välistä tekemään muusia ja makkaraa, jälkiruoka kahvit ja jotain makeaa mässyä. Ei tulis kuunaan valmista, kun ei viittisi mitään tehdä.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja sinuthan minä parittaisin Haaveilijan kanssa. Teidän molempien perhekeskeisyyden takia. Noin fiktiivisessä mielessä. :)

No hän on hyväsydäminen ihminen, että kyllä kelpaisi. 🙂👍

• Anonyymi00021
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Siinä tulis semmonen onkelma, että Välis komentaisi Välistä tekemään muusia ja makkaraa, jälkiruoka kahvit ja jotain makeaa mässyä. Ei tulis kuunaan valmista, kun ei viittisi mitään tehdä.

Täydellinen pari kumpikin tietäis mistä toinen tykkää eikä tarvis pyydellä kun toinen tekee omasta halustaan ei tarvitse edes sanoa mitään ja kumpikin ymmärtää mitä toinen tarkoittaa eikä tulis sanasotia

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Heh.. juurikin noin. Sättisivät toisiaan kilpaa. Mä voin nähdä sen sieluni silmin. 😂

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

No hän on hyväsydäminen ihminen, että kyllä kelpaisi. 🙂👍

On. Sitä hän todellakin on ja hyvin perhekeskeinen.

• UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Täydellinen pari kumpikin tietäis mistä toinen tykkää eikä tarvis pyydellä kun toinen tekee omasta halustaan ei tarvitse edes sanoa mitään ja kumpikin ymmärtää mitä toinen tarkoittaa eikä tulis sanasotia

Juu juu niin niin. Näkis vaan ja kuulis kolinan. 😅

• Anonyymi00016
      UUSI

Ei lainkaan huono valinta näin fiktiivisesti ajateltuna 😁 Vakaa, fiksu, hyväntuulinen ja seksiin positiivisesti suhtautuva 🙃

Aletheias

• UUSI

Näinpä. Varsin sopiva sinulle. Näin fiktiivisesti ajateltuna.
        Vaikka kyllähän sinulle riittäisi ehdokkaita jonoksi asti.. :)

• Anonyymi00019
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Näinpä. Varsin sopiva sinulle. Näin fiktiivisesti ajateltuna.
        Vaikka kyllähän sinulle riittäisi ehdokkaita jonoksi asti.. :)

Jonosta niin tiedä, mutta onhan täällä muutamia sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat palstapersoonansa puolesta oikein mukavilta 😊 Se on tietysti aina vain yksi ulottuvuus, mutta kyllähän se jotain ihmisestä paljastaa, mitä ja miten täällä itseään ilmaisee.

Aletheias

• Anonyymi00020
        UUSI

Etkö voisi pyytää sitä treffeille kanssasi

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jonosta niin tiedä, mutta onhan täällä muutamia sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat palstapersoonansa puolesta oikein mukavilta 😊 Se on tietysti aina vain yksi ulottuvuus, mutta kyllähän se jotain ihmisestä paljastaa, mitä ja miten täällä itseään ilmaisee.

Aletheias

Itseilmaisu kertoo mielestäni myös irl persoonasta paljon. Se ei tietty anna kokonaista kuvaa, mutta osviittaa kylläkin.

Ja minä kun en ite välitä ulkoisista tekijöistä ihmisissä lainkaan, niin jo pelkkä ulosanti voipi viehättää paljonkin.

Uskallatko lähteä leikkiin mukaan? Parittelemaan palstalaisia?

Palstakamulle nyt ainakin pitäisi löytää kumppari. :)

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Aletheias

Ja kysys missä päin suomea asuu ja kysyt voisitteko jo huomenna tavata ja loppu onkin historiaa eli rakkaus alkaa

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Aletheias

Tai ehdotat huomiseksi peitonheilutus treffit eli laitatte peiton heilumaan eli varmasti teistä tulis sen jälkeen rakastavaiset

• UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ja kysys missä päin suomea asuu ja kysyt voisitteko jo huomenna tavata ja loppu onkin historiaa eli rakkaus alkaa

Löövdottore taas vauhdissa? Tämä oli puhtaasti leikkimielinen ja fiktiivinen ketju. Ilman mitään oikeita parituksia.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Löövdottore taas vauhdissa? Tämä oli puhtaasti leikkimielinen ja fiktiivinen ketju. Ilman mitään oikeita parituksia.

Vai oliko

• Anonyymi00028
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Etkö halua tai edes toivo että aletheijas löytäis oman miehensä ja rakkauden oli leikkii tai ei mutta minä toivon että hän löytäis iki oman miehen eli tulevan aviomiehensä

• Anonyymi00029
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Itseilmaisu kertoo mielestäni myös irl persoonasta paljon. Se ei tietty anna kokonaista kuvaa, mutta osviittaa kylläkin.

Ja minä kun en ite välitä ulkoisista tekijöistä ihmisissä lainkaan, niin jo pelkkä ulosanti voipi viehättää paljonkin.

Kyllä ilmaisu kertoo paljon ihmisen ajatusmaailmasta ja sisäinen maailmahan on se, mihin ihmisessä ihastuu. Tai mikä tekee vaikutuksen, ei kaikkiin ihmisiin tietenkään ihastu 😁

Kukahan voisi Palstakamulle olla.. 🤔 Mun paritustaidot on olemattomat 🫣 Tulee kieleen vain että Disse ja Xliner olisivat tehokas puunhakkuuyksikkö 😅

Aletheias

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Etkö voisi pyytää sitä treffeille kanssasi

En voisi pyytää, sillä hänhän on varattu mies ja kunnioitan toisten parisuhteita.

Aletheias

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En ole innostunut edes leikilläni palstapareiluun. Mielestäni netissä on mahdoton luoda toisesta mielikuvaa pelkkien kirjoitusten perusteella. Asiasta puheen ollen, kyllä yllättyisitte jos minut näkisitte oikeassa elämässä. En ole samanlainen idiootti kuin palstalla :D

• UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kyllä ilmaisu kertoo paljon ihmisen ajatusmaailmasta ja sisäinen maailmahan on se, mihin ihmisessä ihastuu. Tai mikä tekee vaikutuksen, ei kaikkiin ihmisiin tietenkään ihastu 😁

Kukahan voisi Palstakamulle olla.. 🤔 Mun paritustaidot on olemattomat 🫣 Tulee kieleen vain että Disse ja Xliner olisivat tehokas puunhakkuuyksikkö 😅

Aletheias

Disukka ja linukka ne yhteen soppii...
        Hyvä veto.

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

En ole innostunut edes leikilläni palstapareiluun. Mielestäni netissä on mahdoton luoda toisesta mielikuvaa pelkkien kirjoitusten perusteella. Asiasta puheen ollen, kyllä yllättyisitte jos minut näkisitte oikeassa elämässä. En ole samanlainen idiootti kuin palstalla :D

Et sinä suinkaan ole idiootti. Varsin hyvä tapaushan sinä olet.

• Anonyymi00026
      UUSI

å.ä.ö (eli kynis.m) ja triceratops.

• UUSI

Ai kynis paritettaisiin hänen alter egonsa kanssa?

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ai kynis paritettaisiin hänen alter egonsa kanssa?

Jos mää oisin niiku yks huomiota kärkkyvä sisko tällä palstalla, nii mää riemastuisin, et mut on mainittu. Terkkuu myös Tri'ikseltä. Olipa onnen päivä! -exKynis.mi

• Anonyymi00037
        UUSI
        å.ä.ö kirjoitti:

Jos mää oisin niiku yks huomiota kärkkyvä sisko tällä palstalla, nii mää riemastuisin, et mut on mainittu. Terkkuu myös Tri'ikseltä. Olipa onnen päivä! -exKynis.mi

Kyl mutkin ois pitäny mainita. T. Kyöpeli 👻

• Anonyymi00031
      UUSI

Minä panisin kaikkia tasapuolisesti.

>Simiti<

• Anonyymi00034
        UUSI

Älä unta nää..

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Älä unta nää..

Anna nyt miehen unelmien elää naiseksi sitä kuvitteleva pösilö, nainen itsekin

• Anonyymi00041
        UUSI

🤣

• Anonyymi00032
      UUSI

Kot kot kot kukkokiekuu

• Anonyymi00035
      UUSI

Jaha, täällä on tällainen ala-asteen pussauskoppi :)

Minä parittaisin Pikku-pirpanan ja sen pilleri-/sienimiehen. Luulen, että siinä olis kans kova panomies, jos pujiksesta virta vähenee :))

Tai sitten olis Pikku-pirpana ja simiti. Vieläköhän simitillä ottaa eteen niin kuin se on joskus kehunut? Pysyisi ainakin ihmisten keskimääräinen massa hisseissä kohtuullisena, kun tämä pariskunta kulkisi kimpassa :)

-keinovaginamies-

• UUSI

Hauskaa.. minä ja Timppa. Siinä joo voisi ympärillä oleva kansa hiljentyä.

Pillerimies on jäänyt minulta vissiin liian vähälle huomiolle.. :)

• Anonyymi00036
      UUSI

Disse ja ms. pönttöuuni jos nyt vanhojakin saa mainita.

• Anonyymi00038
        UUSI

Pönttöuunihan oli ihan normaaliälyinen.

• UUSI

Toki saa .. tämähän oli vain leikkisä ketju.

• Anonyymi00039
      UUSI

Eikö yksi kukko riitä kanoille?

• UUSI

Juu, jos on päässyt kukoksi tunkiolle. :)

• UUSI

Juu, mä puhuinkin töissä kun tuli ilmi, että yhellä oli kotona lampaita. Ja sitten oli vain yksi pässi. Niin kysyin, että pässejäkö saa olla vaan yksi. Niin ei se ehdoton ei ollu, mutta jotain lisäjärjestelyä pitää tehdä, jos on useempi pässi. En tiiä sitten miten järjestävät, kai niitä tasaseen syntyy molempia sukupuolia.

• Anonyymi00045
      UUSI

Seminologi ja huahindu sopii yhteen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      121
      4002
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      179
      3837
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2606
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      8
      2384
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2163
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1746
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1362
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1300
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1271
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      989
    Aihe