Kumman valitset: avioliiton vai seksin?

Anonyymi-ap

Jos kumpaakin et saa, vain toisen saat.

24

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mihin unohdit avoliiton ja avoimen liiton?

• Anonyymi00002

En kumpaakaan. Buahahaa buahahaa...

• Anonyymi00005

You go girl

• Anonyymi00003

Avioliiton

• Anonyymi00004

En valitsisi avioliittoa edes, seksin kera.

• Anonyymi00006

Hometta tai hametta😬

• Anonyymi00007

En kumpaakaan.

• Anonyymi00008

Tarjolla on siis seksitön avioliitto tai avioliitoton seksi🥱

• Anonyymi00009

Riippuu tapauksesta

• Anonyymi00010

Miksi ei valitse molempia, sekin on vaihtoehto normaalissa elämässä jos perin suhde on terve.

• No mutta tässä hypoteesissa se on joko tai. Molempia ei saa ja toinen on pakko ottaa. Ja tähän on myös jolaisen pakko vastata. Eli jos näin ehdottomia ollaan, nii pakko valita kahdesta pahasta se pienempi eli seksi, vaikka se onkin tosi suuri riski mulle. Mutta avioliiton varjolla on saatu niin paljon pahaa aikaseksi.

• Anonyymi00012
        JeroP kirjoitti:

No mutta tässä hypoteesissa se on joko tai. Molempia ei saa ja toinen on pakko ottaa. Ja tähän on myös jolaisen pakko vastata. Eli jos näin ehdottomia ollaan, nii pakko valita kahdesta pahasta se pienempi eli seksi, vaikka se onkin tosi suuri riski mulle. Mutta avioliiton varjolla on saatu niin paljon pahaa aikaseksi.

Seksillä vielä enemmän saatu pahaa aikaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Seksillä vielä enemmän saatu pahaa aikaan.

USKONNOLLA SITÄKIN ENEMMÄN

• Anonyymi00011

Jätän molemmat väliin.

• Anonyymi00014

Tarvittaisiin enemmän tietoa, jotta päätöksen voisi tehdä. Lähtökohtaisesti en halua seksitöntä parisuhdetta (naimisissa tai ei), mutta en myöskään halua pelkkää seksiä jonkun kanssa ilman mitään tunnesidettä. Miksi parisuhteen pitäisi olla seksitön? Onko kumppanilla esim jokin sairaus, joka estää seksin vai onko kyse vain siitä, ettei toista seksi kiinnosta? Onko suhde ollut seksitön alusta asti vai muuttunut sellaiseksi ajan myötä?

Parisuhde voi olla hyvin onnellinen ilman seksiäkin, jos se sopii molemmille, mutta jos toisella on haluja ja seksi on hänelle tärkeä osa tunteiden ilmaisua, voi seksitön suhde muuttua ajan myötä pahimmillaan jopa kylmäksi. Asia täytyy yhdessä prosessoida niin, että molemmat ovat tilanteeseen tyytyväisiä. Muuten jommallekummalle saattaa alkaa kehittyä katkeruuden, torjutuksi tai painostetuksi tulemisen tunteita, henkistä erkaantumista tms.

Seksiä joskus vähätellään "sehän on vain seksiä, suhteessa on muutakin" ja parisuhteessa tietysti onkin valtavasti kaikkea muutakin kuin seksiä. Kumppanuutta, toisen tukemista, ystävyyttä, naurua, yhdessä tekemistä... Parisuhde ei voi rakentua seksin varaan, mutta hellyys, läheisyys, intiimiys ja tunnepitoinen seksi ovat monelle tärkeitä elementtejä parisuhteessa. Näin on esim omalla kohdallani.

Aletheias

• Anonyymi00017

Olen ollut kahdessa avoliitossa, joissa mies on alkanut pihtaamaan. Ja elämä ollut pelkkää perheen pyörittämistä. Se toinen ollut siinä vain siksi, että tiedät kuinka haastavaa olisi ihan kaikki hoitaa yksin siinä, spessujen lasten kanssa. Olen ollut avoliitossa ihan väärien ihmisten kanssa. En tiedä, onko niitä minulle oikeita edes. Ehkä sekin aika meni jo, kun jaksoi kiinnostaa suhteet. Seksiä kyllä tekee mieli.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen ollut kahdessa avoliitossa, joissa mies on alkanut pihtaamaan. Ja elämä ollut pelkkää perheen pyörittämistä. Se toinen ollut siinä vain siksi, että tiedät kuinka haastavaa olisi ihan kaikki hoitaa yksin siinä, spessujen lasten kanssa. Olen ollut avoliitossa ihan väärien ihmisten kanssa. En tiedä, onko niitä minulle oikeita edes. Ehkä sekin aika meni jo, kun jaksoi kiinnostaa suhteet. Seksiä kyllä tekee mieli.

Yksin arjen pyörittäminen lapsiperheessä on rankkaa. Minulla on vain yksi lapsi eikä hänellä ole mitään nepsyhaasteita tms ja silti arjen pyörittäminen yksin vaati aikoinaan paljon, kun hän oli nuorempi. Ymmärrän siis hyvin, että eroa harkitaan tarkoin, jos eron jälkeen on tiedossa yhden vanhemman arkea vieläpä spessujen lasten kanssa. Silti jossain on raja, milloin ero on oikea vaihtoehto vaikka se tarkoittaisi rankempaa arkea. Vaatii ihmiseltä rohkeutta ja luottamusta itseensä, jotta tietää selviävänsä silloinkin, kun on vaikeaa.

En tiedä onko meistä kenellekään niitä oikeita, ehkä on vain vähiten vääriä. Ehkä sinullekin on olemassa sellaisia, mutta et vain ole vielä törmännyt heihin. Se on tietysti eri asia, jollei suhdetta edes halua. Ei ihmisen ole pakko olla suhteessa, jos yksinoleminen tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

Seksinpuute vaivaa monia, niin sinkkuja kuin parisuhteessa olevia. En ole itse keksinyt vielä mitään tyydyttävää ratkaisua omalla kohdallani. Kaipaan miehen kosketusta eikä sitä voi millään sooloseksillä korvata.

Aletheias

• Anonyymi00015

No seksin totta kai.
      Huomasin jo hieman päälle parikymppisenä, että avioliitto ei ole minun juttu.

-keinovaginamies-

• Komppaan täysin. Veit sanat suustani.

• Anonyymi00016

Minäkin ehkä seksin ennen frigidi-avioliittoa... keksin musiikun tyttösille jonkin, skootteri-tytöille kun ajelevat noilla kesäisin: joh on huono moottori:

Montrose- Bad Motor Scooter.

• Anonyymi00018

Pahan pistit.

Jos on huono nainen (itsekäs, tyhmä tjsp) tarjolla, sitten seksin.

Jos taas on hyvä nainen (tasapainoinen/fiksu/toiset huomioiva) sitten ottaisin avioliiton, kuitenkin omakäsi oletettavasti toimisi.

Mutta todellisuudessa olen jo valinnut oman rauhan ja käden. 😆

• Avioliitto..?! ÄLÄ naurata!

Valitsen seksin ihan milloin vain ylitse avioliiton. Ei kahta sanaa.

• Anonyymi00020

Seksin ehdottomasti.

• Veikkaan, että tämä olisi helpompi valinta siinä vaiheessa, kun pelkkä läheisyys riittäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      274
      2507
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      12
      1615
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      51
      1510
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe