Yöllä sen verran katsoin uutisia että tulivat pois kuun takaa. Kaikki on tähän mennessä ihan hyvin. Porukka tulossa kotio! https://www.instagram.com/nasaartemis
HUH HUH ja huhhuh, mahtavaa upeeta käsittämätöntä!
Siellä ne lentelee : Integrity
12
278
Vastaukset
Yle tehnyt Kuusta tuollaisen sivuston : https://yle.fi/a/20-288810
Ilman kuuta ei olis maata. tää on kuu maa!- Anonyymi00001
Ei ole mitään kuulentoa. Kyseessä on huijaus.
juu, oon kuullu myös foliohattuteoriaa Ufomiehistä =) Onks tää se sama silmänkääntötemppu, ei voi tietää eihän :) Koko maailmaa huijjjjaillaan :D 🧐🤭🤥🤖👽
Minä olen uusimman tiedon valossa vakuuttunut että kuussa on käyty ja että maa on pallo. (sarkasmivaroitus)
- Anonyymi00002
Olet ihan oikeassa. Onneksi olkoon tuota ei vielä ihan jokainen ole hoksannut.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Onneksi olkoon tuota ei vielä ihan jokainen ole hoksannut.
Vaatii suurempaa tietoisuuden astetta herätä maatietoiseksi ja ymmärtää että maa on todellisuudessa litteä.
- Anonyymi00005
Delfine kirjoitti:
Vaatii suurempaa tietoisuuden astetta herätä maatietoiseksi ja ymmärtää että maa on todellisuudessa litteä.
Eikä ole vaan donitsin muotoinen.
- Anonyymi00003
Tuo kun rojahtaa isoon veteen niin kuinka suuri hyökyaalto sen seurauksena ilmaantuu.
- Anonyymi00004
Ei sinne kuuta kiertävälle radalle voinut jättää satelliittia?
- Anonyymi00006
Alushan ei missään vaiheessa ollut varsinaisella kuuta kiertävällä radalla, eikä ollut tarkotuskaan olla. Alus kiersi kyllä kuun, mutta ei asettunut kiertämään kuuta ympyräradalle.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Alushan ei missään vaiheessa ollut varsinaisella kuuta kiertävällä radalla, eikä ollut tarkotuskaan olla. Alus kiersi kyllä kuun, mutta ei asettunut kiertämään kuuta ympyräradalle.
Satelliiiti varustetaan moottorilla ja ohjataan kiertoradalle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Alushan ei missään vaiheessa ollut varsinaisella kuuta kiertävällä radalla, eikä ollut tarkotuskaan olla. Alus kiersi kyllä kuun, mutta ei asettunut kiertämään kuuta ympyräradalle.
Millä radalla se sitten oli ellei kuuta kiertänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
