Tuossa toisessa ketjussa kun taas lytättiin keski-ikäiset naiset, niin miten on keski-ikäiset naiset, eli oletteko onnellisia?
Olen kertonut hyvälle ystävälleni, että meillä ei ole palstan mukaan enää toivoa esimerkiksi löytää kumppania.
Oletko keski-ikäisenä löytänyt onnen vai kohtaatko jopa suoranaista vihaa miesten suunnalta, kuten tuo yksi selvästi vihaa (vanhempia) naisia?
🙂
Oletko onnellinen kurppa?
49
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
En kyllä taasksan tiedä mistä puhutaan, mutta kurpat ovat aika söpöjä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kurpat - Anonyymi00002
Olen onnellinen nainen. Ikää tulee lisää kokoajan, ei haittaa mitään.
Olen löytänyt onnen keski-ikäisenä kuten moni muukin. Naisvihaa en onneksi ole kohdannut paitsi palstalla.Tämä! Ystäväni oli järkyttynyt, kun kuuli, että täällä meidät haukutaan pystyyn melkein päivittäin.
- Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
Tämä! Ystäväni oli järkyttynyt, kun kuuli, että täällä meidät haukutaan pystyyn melkein päivittäin.
Sivusta. Kannattaapa katsoa kuinka paljon tiktokissa ja muualla on feministi videoita joissa miehiä haukutaan. Mitta suhteet ovat aivan eri tasolla täällä. Enkä yhtään ihmettele kuinka vääristyneet kuvitelmat tulee ihmisille. Kun kerran erehtyy katsomaan jotain videoita niin koko feedi täyttyy samankaltaisilla.
Siis suosikaa kumppaneita jotka ei kuluta aikaa sosiaalisessa mediassa. Anonyymi00018 kirjoitti:
Sivusta. Kannattaapa katsoa kuinka paljon tiktokissa ja muualla on feministi videoita joissa miehiä haukutaan. Mitta suhteet ovat aivan eri tasolla täällä. Enkä yhtään ihmettele kuinka vääristyneet kuvitelmat tulee ihmisille. Kun kerran erehtyy katsomaan jotain videoita niin koko feedi täyttyy samankaltaisilla.
Siis suosikaa kumppaneita jotka ei kuluta aikaa sosiaalisessa mediassa.En ole tiktokissa, niin en ole törmännyt moiseen.
- Anonyymi00003
Ottaeen huomioon, että keski-ikä alkaa noin 35 vuoden paikkeilla tai laskennallisesti vielä aikaisemmin, niin tuskin non kyse kurppautumisesta. Toisaalta keski-ikäisiksi taidetaan laskea vielä varhaiskuusikymppisetkin, joten ikäskaala on laaja. Vaikka olen neljäkymppinen en koe, että minulla olisi juurikaan yhteistä kuusikymppisten kanssa. Ei keski-ikäisiä voi niputtaa yhteen porukkaan nimityksen perusteella.
Onnellinen en tosin ole.- Anonyymi00007
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei minustakaan, mutta tämä äijä ei erotellut.
Äijä = noin viisikymppinen karuhko ja ronskin oloinen hitusen rähjääntynyt korsto?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Äijä = noin viisikymppinen karuhko ja ronskin oloinen hitusen rähjääntynyt korsto?
Niin, taisi olla nelikymppinen tämä (vanhempia) naisia vihaava.
- Anonyymi00019
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin, taisi olla nelikymppinen tämä (vanhempia) naisia vihaava.
En minäkään itseasiassa viihdy vanhempien naisten seurassa, mutta se johtuu tasan tarkkaan siitä, että noin kolmekymppisestä olen saanut kuulla jatkuvaa pelottelua, että kohta ne vaihdevuodet alkavat ja olet niin vanha jne. Kymmenisen vuotta on nyt tuhlattu näitä pelotteluja ja kauhukuvien maalailuja kuunnellen ja koen, että minulta on viety suuri palanen elämää sillä, että on yritetty samaistuttaa eri ikäryhmään kuin mitä olen.
Tarkoittaako mies vanhemmilla naisilla itsensä ikäluokkaa ja on katkera, koska omasta mielestään hänestä pitäisi kiinnostua itseään huomattavasti nuoremmat?
Eittämättä minua karvastelee, jos kuusikymppiset miehet yrittävät tehdä tuttavuutta, koska en ole koskaankookenut huomattavasti iäkkäämpiä miehiä puoleensavetäviksi ja toisinaan saatan ilmaista asian vähemmän korrektisti ja kauniisti. Anonyymi00019 kirjoitti:
En minäkään itseasiassa viihdy vanhempien naisten seurassa, mutta se johtuu tasan tarkkaan siitä, että noin kolmekymppisestä olen saanut kuulla jatkuvaa pelottelua, että kohta ne vaihdevuodet alkavat ja olet niin vanha jne. Kymmenisen vuotta on nyt tuhlattu näitä pelotteluja ja kauhukuvien maalailuja kuunnellen ja koen, että minulta on viety suuri palanen elämää sillä, että on yritetty samaistuttaa eri ikäryhmään kuin mitä olen.
Tarkoittaako mies vanhemmilla naisilla itsensä ikäluokkaa ja on katkera, koska omasta mielestään hänestä pitäisi kiinnostua itseään huomattavasti nuoremmat?
Eittämättä minua karvastelee, jos kuusikymppiset miehet yrittävät tehdä tuttavuutta, koska en ole koskaankookenut huomattavasti iäkkäämpiä miehiä puoleensavetäviksi ja toisinaan saatan ilmaista asian vähemmän korrektisti ja kauniisti.Ikävää, että olet kohdannut tuollaista naisten puolelta. Voin vain kuvitella miltä sellainen tuntuu.
- Anonyymi00004
En, kun olen perustyytyväinen lurppa. :oD
Tämän palstan jotkut miesoleteut on tohkeissaain siitä, että keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ovat toivottomia tapauksia, mutta totuus taitaa olla ihan muuta.
Väkisin käy mieleen, että jos pitää dissata keski-ikäisiä ja vanhempia naisia, niin se on yksinkertaista kiukuttelua vaan ja piste. Siis jos dissaaja haluaisi nuorempia naisia ja kauniita, niin miksi hän sitten sen ulkopuolelle ottaisi mitään kantaa?- Anonyymi00011
Mu5tasydän kirjoitti:
Itse epäilen, että joku keski-ikäinen on antanut pakit, niin siksi kiukuttelee kaikille.
Tai sitten useammat ovat kääntyneet kannoillaan ja ei kovin ihme.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tai sitten useammat ovat kääntyneet kannoillaan ja ei kovin ihme.
No sekin voi olla.
- Anonyymi00005
Olen onnellinen, mutta en kurppa 😊 Minulla on elämässäni asiat hyvin ja olen niin kiitollinen kaikesta, mitä olen elämältä saanut. Olen toki kokenut vaikeuksiakin, mutta ne eivät määritä minua. En ajattele ikääni kovinkaan paljon. Olen selkeästi keski-ikäinen, mutta en tunne itseäni keski-ikäiseksi. En siis esim ajattele, etten voi tehdä sitä tai tätä, kun olen keski-ikäinen. Elän kuten itse haluan, iästä viis.
En koe saavani vihaa miesten suunnalta oikeastaan koskaan. Joidenkin naisvihamieliset kommentit täällä palstalla eivät vaikuta minuun mitenkään. Irl en muista yhtäkään vihamielistä kohtaamista miehen kanssa. Viime aikoina tapahtuneissa kohtaamisissa miesten kanssa minulle on esim useamman kerran pidetty ovea auki miehen toimesta, työmaailmassa en koe mitään negaa miesten taholta, huoltomies teki puolestani asian, joka minulle olisi ollut vaikea (vaatii vähän voimaa) vaikka se oli hänelle täysin ylimääräinen juttu. Silti hän ei tuhahdellut, miten ne naiset ei osaa vaan hän oli koko ajan erittäin kohtelias. En muista mitään sellaista, missä voisin sanoa kokeneeni vihaa miesten taholta. Netissä näen tietysti paljon vihakommentteja eli naisvihaa on huolestuttavan paljon mutta irl sitä ei ainakaan näe.
Aletheias- Anonyymi00012
Mu5tasydän kirjoitti:
Epäilen sinun olevan kaunis nainen. 😁
No siitä en menisi takuuseen 😅
Ja itseasiassa kun mietin hieman enemmän, niin korjaan sen verran kommenttiani, että onhan kaikenlainen ahdistelu naisvihamielistä käyttäytymistä ja sitä olen kokenut, kuten suurin osa naisista.
Aletheias
- Anonyymi00006
Elän onnellisinta aikaa elämässäni, joten kyllä. 🙂
Minun onneni ja onnellisuuteni ei ole miehiin tai parisuhteeseen sidottua. Parisuhde ei itsessään tuo onnea.Onni pitää mielestäni löytää itsestä. Vasta sitten voi olla tasavertainen kumppani toiselle.
- Anonyymi00013
Mu5tasydän kirjoitti:
Onni pitää mielestäni löytää itsestä. Vasta sitten voi olla tasavertainen kumppani toiselle.
Juuri noin se on!
- Anonyymi00008
Olen onnellinen aaaiiikuuiinen nainen 😎
- Sheena Vastustan ehdottomasti tuota "kurppa" sanaa. Täällä palstalla ei ole kurppia, vaan vahvasti elämässä kiinni olevia, upeita, itsevarmoja ja karismaattisia naisia.
Koska olemme maailman onnellisin maa / kansa, meidän siis täytyy olla onnellisiä, tai ainakin syvällisesti ja sisäisesti tyytyväisiä.
Tässä yksi tuppisuu suomalainen on hiljaa ja hakkaa raivolla koneen näppiksiä, sekä tuottaa tekstiä palstalle.
Tuskin tämän tyytyväisempi voisin juuri tällä hetkellä olla. 😂Kyllä vaan on ilmaisuvoimaisempaa sanoa vaikkapa kurppa kuin lausua vahvasti elämässä kiinni oleva upea itsevarma karismaattinen nainen. Tietysti jos on oman elämänsä kiinteistönvälittäjä niin voi kutsua homepommia monien mahdollisuuksien kotoisaksi persoonalliseksi remontoijan unelmaksi.
scrg kirjoitti:
Kyllä vaan on ilmaisuvoimaisempaa sanoa vaikkapa kurppa kuin lausua vahvasti elämässä kiinni oleva upea itsevarma karismaattinen nainen. Tietysti jos on oman elämänsä kiinteistönvälittäjä niin voi kutsua homepommia monien mahdollisuuksien kotoisaksi persoonalliseksi remontoijan unelmaksi.
Vertaatko sinä meitä, vahvasti elämässä kiinni olevia, upeita itsevarmoja ja karismaattisia naisia homepommiin?
Hieman yllättävää, mutta nokkelaa, siis noin miehen kommenttina.
Kyllä tuossa on myös riittävästi viihdearvoa. 😂tosi.typy kirjoitti:
Vertaatko sinä meitä, vahvasti elämässä kiinni olevia, upeita itsevarmoja ja karismaattisia naisia homepommiin?
Kyllä tuossa on myös riittävästi viihdearvoa. 😂Samaa meinasin itsekin kommentoida, mutta scrg:n tyylin tuntien - ei yllätä.
tosi.typy kirjoitti:
Kyllä tuossa on myös riittävästi viihdearvoa. 😂Enemmän ehkä muistutin että joskus sanoilla on tapana hiukan venytellä totuutta. Ja onhan siitäkin näyttöä että ei nainen koskaan niin upean karismaattiseksi voi tulla etteikö joitain ottajia olisi ja ehkä liiaksikin asti.
Nojaa, miten sen nyt ottaa tuon onnellisuuden. Hyvistä asioista kyllä, mutta huonoista en ole onnellinen. Eli tetveys ja työttömyys ne ongelmat mitkä verottaa onnellisuudesta.
Muutoin olen onnellisempi nyt viiskymppisenä, kuin parikymppisenä. Oon sinut itteni kanssa, silloin en ollut.
Ja mitä miehiin tulee, en minä enää uutta miestä huoliskaan vaikka maksettaisi. Elämäni viimeinen mies on pian 16 vuotta ollut tässä kumppaninani
Hänen kotkotukset jo tiedän. Ja siedän. 😅Juu, se on jännä, että silloin parikymppisenä kun on kukkeimmillaan, niin aika harva on samanlaisella itsetunnolla varustettu kuin vanhempana, vaikka sen luulisi menevän päinvastoin.
- Anonyymi00021
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, se on jännä, että silloin parikymppisenä kun on kukkeimmillaan, niin aika harva on samanlaisella itsetunnolla varustettu kuin vanhempana, vaikka sen luulisi menevän päinvastoin.
Monella parikymppisellä on vielä käsitys, että he tietävät kaiken yms. ja se näyttäytyy yli-itsevarmuutena. Ajan myötä tajuaa kuinka vähän loppujen lopuksi tietää ja kuinka merkityksetöntä on esim. brändien ynnä muiden trendien perässä juokseminen. viimeisimpänä esimerkkinä TikTokissa nähdyt reaktiot slimedumblingien keräilystä ja ilmeisesti harvinaisen dumblingmallin löytäminen on mahtavinta mitä saattaa kuvitella. Ehkä ne ovat rahallisesti arvokkaita, mutten innostuisi kumipussukasta, johon on tungettu sisään slimeä. sivusta
- Anonyymi00009
Yhtä asiaa mietin, miten voit olla noin herkkä, että jonkun palstaälykääpiön mielipiteestä välität? Maailmassa älykkyysosamäärältään vähäisempiä ihmisiä on paljon ja muuten vain typeriä vielä enemmän.
Sivuutan asian itse niin automaattisesti, etten olisi tullut edes ajatelleeksi, ellet olisi maininnutNoh, näissä aloituksissa nyt monesti esille jonkun epäkohdan, johon olen törmännyt. Ei sen kummempaa.
Mu5tasydän kirjoitti:
Noh, näissä aloituksissa nyt monesti esille jonkun epäkohdan, johon olen törmännyt. Ei sen kummempaa.
Nostan* siis
- Anonyymi00010
Olen parikymmentä vuotta sitten eronnut parisuhteesta minun aloitteestani ja jo silloin päätin, etten enää koskaan halua uutta parisuhdetta kenenkään kanssa ja se on pitänyt! Vakituisen työpaikan menetys oli todella suuri järkytys! Olen jonkun aikaa pohtinut sitä, että haluan uuden ystävän elämääni ja mieluisin olisi omaa ikäluokkaa tai jonkin verran minua vanhempi mies! Olisi mukavaa liikkua yhdessä ja käydä vaikka tanssimassa, joskus teatterissa ja tehdä muutakin mukavia juttuja yhdessä!
- Anonyymi00014
Olen onnellinen. Mun elämäni, mun vapauteni, mun mahdollisuuteni.
En kyllä ymmärrä, miten siihen liittyy miehille kelpaaminen tai kumppanin löytäminen. Onni on jotain ihan muuta. Asenne?
Jonkun tutkimuksenkin mukaan parisuhde nostaa miehen onnellisuutta mutta laskee naisten onnellisuutta.
Selvästi nämä kurpittelijat ovat aika onnettomia. Syy ja seuraus, seuraus ja syy.. Tuskin nyt vihaa, kunhan trollaa. Enemmän tuolla taitaa kallistua itseinhon puolelle. Ei vaan ehkä tajua sitä itse.
Muutenkin aika jännä että keskitytään vaan johonkin mikä ei yhtään miellytä, kun olisi vaihtoehtoja jotka miellyttäisi ja joihin keskittyen omakin onnellisuus paranisi.
Jos kokee toisten onnellisuuden tai onnistumisten olevan itseltään pois, niin ei kovin suuri yllätys jos sellaisen ihmisen seuraan ei ole kovasti tunkua.
xLiner - Anonyymi00015
miten se laulu-lallatus menikään... kevät toi kaduille hampparin... vai rannoille hamppari on ihminen, ei hampurilainen ihminen on Hamppari.
- Anonyymi00016
Saa nimitellä miksi vaan, ei vaikuta kuukausituloihini. Olen löytänyt seuraa. Nuoret miehet ovat tosi skarppina, he jotka tykkäävät urheilullisen näköisestä, toki tiedän että vain joko seksin tai elättämisen toivossa, mutta ei haittaa. Saattaa joku olla tosissaankin, mutta en silti ota heitä. Nostaa se vähän itsetuntoa kun pyytelevät. Ikäisiäni olen hakenut ja löytänyt. Vanhemmat äijät myös heivaan heti kun huomaan että ovat valehdelleet ikänsä nuoremmaksi. Tällä hetkellä on orastava suhde, saas nähdä miten käy, mutta yhteinen reissu on jo maksettu. Tullaanko sieltä takaisin käsi kädessä vain tulta tuppuroissa, jää nähtäväksi.
- Anonyymi00017
Maksoitko myös nuorikkosi reissun? Kunnon massimuija.
Juu, olen löytänyt onnen keski-iän myötä. Ja rakkauden.
Eikä minua haittaa olla kurppa.- Anonyymi00020
Miten kurppa laulaa?
Vilma - Anonyymi00022
Olen hyvinkin onnellinen. Elän ehdottomasti parasta aikaa elämässäni. Minun olisi myös varsin helppoa löytää kumppani, jos olisin sellaista vailla. En ole juurikaan elämässäni kohdannut huonoa käytöstä miesten taholta, mutta olenkin erittäin tarkka seurastani. Nuorempana toki joskus toisinaan oli myös ällöukkoja seuraan tunkemassa, mutta se on onneksi loppunut. Siinä on yksi hyvä syy lisää olla onnellinen, sillä ainahan hyvä ja asiallinen seura ällöttävät seuraantunkijat voittaa.
- Anonyymi00023
ovat löytäneet työpaikan, jossa istua ja muulla ei ole väliä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2114880Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html234024Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2283791Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1343072Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1583034Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632942Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162661Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos652550Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852345En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132155