Parhaat ruuat

Anonyymi-ap

Palstan parhaalta. Tortillaa siten, että sipulia raakana, jääkaappikylmää salaattia sekä jauhelihaa meksikonpadassa. Tacoseos + lihaliemikuutio siihen mössöön sekkaan. Ja kohta 💩 lentää. Hyvää ruokahalua! -💩-. Ai nii, ja maapähkinävoi + suklaalevite on semmosia 💩-hädän triggeröijiä ettei oo tosikaan ☝️.

25

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään oli työpaikan lounaalla jälkkärinä talon pannukakkua mansikkahillolla ja vaniljakermavaahdolla. Oli hyvää.
      Paras jälkiruoka koskaan.

• Anonyymi00001

En oo ikinä syönyt mutta makeista "ruuista" paras ois varmana kermavaahdolla höystetty metsämansikka-kinuskikakku. Vielä kun saisi sen makeusasteen juuri sopivaksi niin kuolisin tyytyväisenä ja täydellisesti tyydytettynä oraaliseen *rgasmiin 🤤. Puute vaivaa (taas 🤔🙃). -🤤-.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

En oo ikinä syönyt mutta makeista "ruuista" paras ois varmana kermavaahdolla höystetty metsämansikka-kinuskikakku. Vielä kun saisi sen makeusasteen juuri sopivaksi niin kuolisin tyytyväisenä ja täydellisesti tyydytettynä oraaliseen *rgasmiin 🤤. Puute vaivaa (taas 🤔🙃). -🤤-.

Mitenköhän putoisi metsämansikka ja kinuski..?

Ite en varmaan tykkäisi, sillä kinuski on aika äitelää ja metsämansikka on puolestaan niin puhdas maku. En tiedä, kun en ole koskaan maistanut.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Mitenköhän putoisi metsämansikka ja kinuski..?

Ite en varmaan tykkäisi, sillä kinuski on aika äitelää ja metsämansikka on puolestaan niin puhdas maku. En tiedä, kun en ole koskaan maistanut.

Lakka taitaa toimia parhaiten kinuskin kanssa. Siinä on sopivasti kirpeyttä. Myös karpalo ja puolukka taittaa makeutta hyvin, mutta kakuista jos puhutaan, niin vanha kunnon lakka-kinuski-kermakakku. Aa ettien että. 😋

• Mu5tasydän kirjoitti:

Lakka taitaa toimia parhaiten kinuskin kanssa. Siinä on sopivasti kirpeyttä. Myös karpalo ja puolukka taittaa makeutta hyvin, mutta kakuista jos puhutaan, niin vanha kunnon lakka-kinuski-kermakakku. Aa ettien että. 😋

Voi harmi kun en koskaan ole tykännyt lakan mausta.

• Anonyymi00013
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voi harmi kun en koskaan ole tykännyt lakan mausta.

Itse tykkään lakan mausta. Nuoruudessa isän kanssa kävin monta kertaa kesässä nevoilla ja soilla keräämässä lakkoja eli nevamarjoja.
        Suurimmat ja mehukkaimmat lakat löytyy sellaisesta kosteasta korpimaastosta, kuin
        aavalta nevalta.
        Muutama litra lakkoja kertyi täällä Keskipohjanmaan soilla, Lapissa lakkoja olisi enemmän.
        Sopiva keli oli pilvinen ja tuulinen sää, jolloin paarmoja ei ollut juurikaan.
        Makea lakkahillo leipäjuuston kanssa on tosi hyvää.
        Myös lakkasoppa on hyvää.

Laitoin puuron päälle mustikkahilloa, karpaloita, puolukkasurvosta ja pakastevadelmia, niin maistui nevamarjalle.
        Varmaan karpalon ja mustikkahillon kombo, karpalo tuo sellaista nevan makua.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Itse tykkään lakan mausta. Nuoruudessa isän kanssa kävin monta kertaa kesässä nevoilla ja soilla keräämässä lakkoja eli nevamarjoja.
        Suurimmat ja mehukkaimmat lakat löytyy sellaisesta kosteasta korpimaastosta, kuin
        aavalta nevalta.
        Muutama litra lakkoja kertyi täällä Keskipohjanmaan soilla, Lapissa lakkoja olisi enemmän.
        Sopiva keli oli pilvinen ja tuulinen sää, jolloin paarmoja ei ollut juurikaan.
        Makea lakkahillo leipäjuuston kanssa on tosi hyvää.
        Myös lakkasoppa on hyvää.

Laitoin puuron päälle mustikkahilloa, karpaloita, puolukkasurvosta ja pakastevadelmia, niin maistui nevamarjalle.
        Varmaan karpalon ja mustikkahillon kombo, karpalo tuo sellaista nevan makua.

Pienenä kävin äiteen kanssa paljonkin lakkoja keräämässä. Hillaksi me sitä silloin kutsuttiin.
        Oltiin niin syrjässä, että välillä eksyttiin Venäjän puolelle, mutta ei se ole niin tarkkaa erämaissa kenen maalta ne hillat poimittiin.

• Anonyymi00016
        Mu5tasydän kirjoitti:

Lakka on omanlaisensa makuelämys. Osa pitää siitä todella paljon, mulla on neutraali mieltymys siihen (ei siis pahaa, oon nirso maistini suhteen. Makuaisti=maisti ja hajuaisti=haisti). Tuttavani ovat kyllä syöneet lakkaa jäätelön kanssa, itse popsinut vain sellaisenaan.

Metsämansikka taas maistuu luontsiselta sokerilta mistä voi päätellä makutottumuksiani. Kinuskikakkuni ideana oli käyttää kinuskia vain maltillisesti suhteessa metsämansikoihin. -💊-.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Lakka on omanlaisensa makuelämys. Osa pitää siitä todella paljon, mulla on neutraali mieltymys siihen (ei siis pahaa, oon nirso maistini suhteen. Makuaisti=maisti ja hajuaisti=haisti). Tuttavani ovat kyllä syöneet lakkaa jäätelön kanssa, itse popsinut vain sellaisenaan.

Metsämansikka taas maistuu luontsiselta sokerilta mistä voi päätellä makutottumuksiani. Kinuskikakkuni ideana oli käyttää kinuskia vain maltillisesti suhteessa metsämansikoihin. -💊-.

Lakka tosiaan on omanlaisensa maisti. Itse tykkään metsämansikasta kovastikin. Mutta epäilen silti, ettei sopisi kinuskin kanssa. Voin tosin olla väärässä.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Metsämansikka on kyllä todellinen herkku. Ei mielestäni kaipaa mitään kaveriksi, mutta pitää ehkä testata kinuskin kanssa. :)

• Anonyymi00002

Tekis mieli jotain tulista. Toi vaikutti kyllä in ehdalle vaihtikselle mun jauhelihakeittoon. Taidan vaihtaa.

• Anonyymi00003

Suolaista. Mikä on parasta? Tarkemmin sanottuna pizza ei edes oo suolaista. Paha sanoa näin selvinpäin. Grillillä tutuksi käynyt ranskisten uitto aromisuolassa on yhä kokeilematta omissa mikstuuroissani. Se yhdistettynä grillattuun lenkkimakkaraan toimii aina. Eli käytännössä makkaraperunat.

P.s. Kykenen syömään jauhelihaa vain jos siihen lisää taco mihin. Paitsi burgereita valmistaessani. Silloin lisään jauhikseen vain kananmunaa, ranskalaisen sipulikeittopussin + tilkan vettä. Mitäs muuta 🤔? Viinaksista jägermeister on edelleenkin maistamatta vaikka olen kokenut konkari viinanjuonnissa ja naisten liehittelyssä/puijaamisessa (paitsi etten ees oikeesti oo ton jälkimmäisen suhteen. Silti naisia on lähestyttävä olemalla mahdollisimman itsevarma, vaikka se menisi suoranaisen teeskentelyn puolelle. Kännissä helpompaa.). -💊-.

• Anonyymi00004

mihin suuntaan avaruudessakin tuo Artemis tipahtaa mikä on ylöspäin ja alaspäin avaruudessa.j Tipahtaa ylöspäin.

• Anonyymi00005

Vaikea kysymys, sillä mieleeni juolahtaa ainoastaan quishe lorraine ja limonchello, jotka eivät missään tapauksessa sovi edes yhteen.

(hihitystä)

• Anonyymi00006

Ensinnäkin

Tukeva piirakka ei ole jälkiruoka, vaan pääruoka.

Taas tämä kirpakka, pakastimesta ulos lorautettu sitruunamainen ihme, on jälkiruoka.

Ei mitään järkeä.

(naurua)

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ensinnäkin

Tukeva piirakka ei ole jälkiruoka, vaan pääruoka.

Taas tämä kirpakka, pakastimesta ulos lorautettu sitruunamainen ihme, on jälkiruoka.

Ei mitään järkeä.

(naurua)

Briiffi

Jälkiruoka sanana kuulostaa siltä, että selaisi listaa.

Mutta kun tietää mikä sopii yhteen ja mikä ei, niin kannattaa istua samassa pöydässä kuin Funeau.

(hirn)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Briiffi

Jälkiruoka sanana kuulostaa siltä, että selaisi listaa.

Mutta kun tietää mikä sopii yhteen ja mikä ei, niin kannattaa istua samassa pöydässä kuin Funeau.

(hirn)

Päätuokien kerma

Tämä nyt saattaa kuulostaa hieman omituiselta, mutta kun eteeni tuotiin ensimmäinen esimerkkini stroganoffista, niin ne ei niin kuuluisat lapsensukkani pyörivät nilkoissa.

Improvisaatio, seura ja parret pöydän ovat elämäni hienoimpia hetkiä.

(hihitystä)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Päätuokien kerma

Tämä nyt saattaa kuulostaa hieman omituiselta, mutta kun eteeni tuotiin ensimmäinen esimerkkini stroganoffista, niin ne ei niin kuuluisat lapsensukkani pyörivät nilkoissa.

Improvisaatio, seura ja parret pöydän ovat elämäni hienoimpia hetkiä.

(hihitystä)

Jälkiruokien eliitti

Kun tässä on tullut vähän tuota palloa kierreltyä, niin eräällä rannalla kerran koin jotain suurenmoista.

Kun on syöty, juotu ja ilta meren ylle laskeutuu, niin kuulin jotain omituista, joka sopi aaltojen taustakuoroksi rantahiekan hioutumisen ääneen.

Paras.

(hirn)

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jälkiruokien eliitti

Kun tässä on tullut vähän tuota palloa kierreltyä, niin eräällä rannalla kerran koin jotain suurenmoista.

Kun on syöty, juotu ja ilta meren ylle laskeutuu, niin kuulin jotain omituista, joka sopi aaltojen taustakuoroksi rantahiekan hioutumisen ääneen.

Paras.

(hirn)

Syyä, juua ja nai'a. Ihminen on yksinkertainen olento 🦧. Järjestys on mielestäni väärä. Ruokahalu yllättää vasta uroteon jälkeen. -💊-.

• Anonyymi00008

sipulia naamaan sikana raakaa valkosipulia kokonaiseskellen menee ja voimakas maku.

..hmm jotenkin kun armeijan ihmisten jutut, hiton helppoa, kun on tarvikkeita sitten osia, varaosia kaikkeen, kun jos vertaa sinkku-elämään, on hiton kallista kyllä.

josd niin armeijan hommissa, niin kesätyönäkin, verojahan ei tarvitse maksaa lainkaan, varmaan lounaskin tulee ilmaiseksi...

• Anonyymi00011

niin ja muita kaikenlaisia etuja tulee j os puolustusvoimilla hommweleissa... en saisi lobata armeijaa, mutta niin... toisaalta niin tulww halukkaita palvelukseen..

• Anonyymi00012

Olen Einsteinin linjoilla asepalveluksen suorittamisesta ja muustakin sotimiseen liittyvästä. Pelkään karmaa ja uskon että se on olemassa. Karma voi kostaa hyvinkin pitkällä viivellä, ehkä jopa vasta tuonpuoleisessa. Taidanpa tosiaan olla pasifisti. Uskoisiko musta sen kuinka helposti vaikka mähän oon ihannoinut täällä jännämiehiä (en siis sexuaalisella tavalla, vaan niiden kykyjään kesyttää itselleen nainen kuin nainen 😉). -💊-.

• Anonyymi00014

Hyvänmakuisen kastikkeen saa säilykenaudan lihasta, kun tekee ruskean kastikeen.

• Anonyymi00017

400 gemmiä jauhinlihhaa meksikonpadalla ja yks mehevä salaattipussi istuivat lähes täydellisesti yksiin 8 kpl normaalikokoisen tortillan kanssa. Niiden määrät on kuin luotu toisilleen. Ei ollu ihimistä se liha kumminkaan. Toista se on eliitin menuissa, ainakin mikäli Putinin shorts-videoon on uskominen. Mikä tahansa mediasisältö voi olla aa-iillä feikattua, myös se mitä teeveestä suolletaan.

Mikä on kansainvälisten uutisten pääasiallinen tehtävä 🤔? No aivopestä ihmisiä. Ihan sama mitkä asiat ovat totta ja mitkä eivät siinä mielessä, kunhan ajatusmallit saadaan ohjelmoitua ihmisten mieliin pakkosyöttämällä niitä. -💊-.

• Anonyymi00018

Salaliittoa pukkaa. Muistatteko kun Merkel tärisi silloin muutama vuosi sitten? Kuru <---> Kannibalismi? Silloinhan väitettiin että tärinä olisi johtunut vedenjuonnin puutteesta 🤣. Mut okei, luultavasti syynä oli jokin sairaus eikä edes huumeviekkarit. Hitlerikin tärisi ☝️. Vaikka otin nyt Aatun puheeksi niin en mä oo kumminkaan ottamassa polttohakaristimerkintää otsaani (ainakaan heti 😅). -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27