Sisältää myös suuren inhokkini eli ikkunanpesun. Taustalla soi radiokanava Kasari. Mitenkäs muilla sujuuu keväinen lauantai?
Sinkkumiehellä on tänään kevätsiivouspäivä
12
210
Vastaukset
Vähän puutarhanhoitoa. Ja nyt tarkoitan ihan oikeasti pensassaksien kanssa heilumista. Ja paljon filosofista ja vähemmän filosofista pohdiskelua tässä palstalla kuten voitte huomata. Lupaan poistua iltapäiväksi.
Sitten yksi pöllö tuijotteli minua kuusen oksalta. Pitääkö se minua jonain hiirenä? Menenkö nyt ja myrkytän sen pöllön?- Anonyymi00001
Minä myrkytin rottia ennen kuin lähdin Lappiin pilkkimään.
Pitäiskin muistaa kysyä, että hiljentyikö liike.
Ei tartte tulla mun maille, minä myrkytän ne!
-keinovaginamies- - Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
-keinovaginamies-On huomattu. "Ja siitä se ideakin sitte lähti". -sivu
Anonyymi00001 kirjoitti:
-keinovaginamies-Lisäksi tuossa pellolla tepasteli pari jotain Afrikasta muuttanutta hoikkaa ja pitkäjalkaista. Siitä lähdetään että mun maille on ihan turha tulla luontokappaleiden riehumaan ja mulle nauramaan päin naamaa.
- Anonyymi00003
monilla mmuoeeillakin on siicousrta.. minä idottii trrn ttöistä jotain salaisia ahrtnhuytjd...
jänniyd agrnyyi-rlokubs 007 Istanbulissda - Anonyymi00004
Ei niitä kaikkia ikkunoita tarvi kerralla pestä.
Voi pestä useampana päivänä ja pesee vaikka muutaman ikkunan kerrallaan.
Tai sitten niin, että peseen ensin vaan ikkunoiden ulkopinnat.
Jos näyttää samealta, niin pesee toisena päivänä ikkunoiden ulkopuolelta sisäpinnat, kun ikkunat avautuu ulospäin ja mielellään tuuleton päivä, ei kannata tuulisella säällä pestä, kun tuuli voi repäistä ikkunan ja voi ikkuna vaurioitua ja se kalliiksi tulee, jos ikkuna rikkoontuu. Tossa oli hyvä neuvo, ettei kaikkia ikkunoita tarvi pestä samana päivänä. Mä yleensä pesin viikonloppuna vaan ne ikkunat, joihin kävi ilta aurinko. Ja loput saattoi pestä arki iltoina. Kerran kun työnantaja oikeen rääkkäs mua, olin niin rikki, oli pakko tilata ikkunan pesijä.
Tänään ois tarkotus käydä vähän kaupunnilla, josko kevät ois saanu ihmisiä liikkeelle? Mutta tuskin täällä. Hämeenlinnassa kun on sellanen tapa, että kauniilla ilmalla vedetään verhot kiinni ja ollaan kotona. Sitten illemmalla teen polttopuita ja meen saunaan.- Anonyymi00005
Olin ajatellut kesälomalla käydä Hämeenlinnassa, mutta tuo kuvauksesi paikallisista ihmisistä saattaa muuttaa suunitelmiani. Ehkä menenkin Lahteen...
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olin ajatellut kesälomalla käydä Hämeenlinnassa, mutta tuo kuvauksesi paikallisista ihmisistä saattaa muuttaa suunitelmiani. Ehkä menenkin Lahteen...
Juu, lahti onkin kiba kaupunki. Serkku asu siellä. Samoin tampere, missä lapsuudessa paljon olinkin ja asuinhan siellä 50 vuotta.
Paitsi on täällä hämeenlinnassakin nyt jonkin verran ihmisiä. Pikkuhiljaa täälläkin muuttuu. Hämeessä kato hidasta, alkaa pikkuhiljaa täälläkin huomata ettei koronarajotukset oo enää voimassa.
- Anonyymi00006
On ollut niin paljon hommaa tässsä jo aamutuimaan etten jaksa luetella. Hetken lepo ☕️ ja sitten jotain muuta. Kerro sä mitä tehtäis?
Yhdenlaista siivousta täälläkin, oma kämppä kaipaa vielä taikasauvaa. Ehkä huomenna, jos on kurjempi ilma. Ylös ulos ja nauttimaan auringosta. 🙂
Kiipesin jo toistamiseen K2:lle muuttohaukkoja tähyilemään, ei vieläkään näkynyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3131704Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 57804
- 48803
- 74769
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48750
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696