Oletko epätavallinen

Anonyymi-ap

Vai ihan tavallinen?

31

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Omasta mielestäni täysin tavallinen.

Muiden mielestä epätavallinen.

🦄

• Anonyymi00002

Tärkeä tarkennus:

Jos ja kun asiaa kysytään minulta -- ja aloituksessahan tehtiin niin -- oma arvioni itsestäni on tietysti pätevämpi kuin muiden arvio.

Mikäli aloittaja haluaa muiden arvion, kysyköön niiltä muilta.

🦄

• Millä tavalla ihmiset pitävät sinua epätavallisena? Palstalla vai oikeassa elämässä? Hassua.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Millä tavalla ihmiset pitävät sinua epätavallisena? Palstalla vai oikeassa elämässä? Hassua.

Tämä voi vaikuttaa ttuilulta ja se saattaa samalla ollakin sitä, mutta oletteko kenties te molemmat saaneet jonkin autismiin liittyvän diagnoosin?

• Anonyymi00017
        UUSI

Onko tää nyt sitä ittensä ja erinomaisuutensa tyrkyttämistä? T naiselta

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tämä voi vaikuttaa ttuilulta ja se saattaa samalla ollakin sitä, mutta oletteko kenties te molemmat saaneet jonkin autismiin liittyvän diagnoosin?

Minulla ei ole diagnoosia. En ole koskaan sellaista edes mennyt selvittämään. Olen menestynyt elämässäni niin hyvin, ettei mieleeni ole missään vaiheessa tullut mennä kysymään asiasta keneltäkään. 😄

🦄

• Anonyymi00003

Hyvin henkilökohtainen kysymys.

En ole kuuluisuus, enkä tähti.
      En ole mitenkään erityisen ansioitunut tai muuten näkyvällä paikalla. Paitsi täällä 🤭

Eli olen tavis, joka poikkeaa kuitenkin ajatuksiltaan valtavirrasta 🤗

• Anonyymi00004

En ole, päättelen siitä että usein olen eri mieltä kuin enemmistö. En tosin ala tyrkyttämään omaa näkemystäni vaan annan olla. Mitä väliä oikeastaan on sillä olemmeko samaa vai eri mieltä, kun sitä vaikutusvaltaa ei yhdellä pienellä ihmisellä ole, että asian voisi toiseksi muuttaa.

• No jaa. Onko yrittäjät koskaan tavallisia?

• Anonyymi00005

Tavallisen epätavallinen.

En eroitu massasta, muuten kuin ehkä ajatuksien myötä, mutta sitä ei taas tutustumatta huomaa.

• Anonyymi00006

Hyvällä tavalla tavallinen.

• Anonyymi00007

jos on moniNainen epänainen moniEpä-Molle, Molekyyli-Molle

hmm lehti.. joskus tulee hieno lehti.. Vartiointi palauttaa asumisrauhan, täällä ri ka ole tarvetta, jossain voi olla.. tapahtumia asukasjuttu lehtä
      ja sarjakuva-juttu ristisana-tehtävä-juttukn nam

• Epätavallinen. Kyllä, omasta mielestäni olen.

Koko lähipiirini myöntää tämän. Olen exsentrinen persoona. En kunnioita normikäytäntöjä, olen siis huonokäytöksinen ja jopa törkeä kun poikkean normaalista.

Kunnioitustani normaaliin kanssakäymiseen ei ole, vaan olen irroittautunut sosiaalisesta normistosta ja vähät veisaan mitä minusta ajatellaan. En kulje massan mukana vaan valitsen polkuni itse. Arjessa ja elämässä.

Sosiaalinen paine on asia jota en tunne, olen vapauttanut itseni siitä jo penskana. Eli olen outo. En myöskään pelkää asettua vastateloin yleisen mielipiteen kanssa jos niin tunnen oikeaksi. Uskallan olla eri mieltä ja tunnustaa myös virheeni sekä puutteellisuuteni.

Rakastan elämääni tälläisenään, kun saan olla ihan oma itseni. Se, pidetäänkö minusta, on täysin epärelevantti kysymys ja siksi olen outo.
      Mutta kaikessa epätavallisuudessani olen kuitenkin pohjimmiltani hyvin tavallinen minä itse. Eli kysymyksesi on kompa.

• Anonyymi00011

Mutta olet kuitenkin hyödyllinen töissä. Elävänä mittana. c",)

>Simiti<

• UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mutta olet kuitenkin hyödyllinen töissä. Elävänä mittana. c",)

>Simiti<

Voi tosiaankin. Tämä nykyinen pomoni taitaa jopa arvostaa muutakin työpanostani kuin mittatikkuuttani.

Teinhän talolle viime viikollakin rahaa niin perkuleesti. Siinä mielessä olen osaston arvokkain työntekijä. Mutta en halua ajatella asiaa noin. Se on vain duunia.

Edellisten esihenkilöiden alaisuudessa työmoraaliani käytettiin hhväksi. Eräs esihenkilöistäni kehtasi jopa sanoa että
        "Tee vähemmän töitä" .

Nykyinen kiittelee ja osoittaa arvostustaan monin tavoin. Tietää että laitan tosiaan peliin itseni joka hitsin päivä. Mutta on tosiasia, että teen liikaa töitä.

Olen siitä erikoinen tapaus, että tykkään työnteosta, mutta vähemmälläkin selviäisin.

• Anonyymi00008

Oletan olevani melko tavallinen, keski-ikäinen nainen. Jokainenhan me tietysti ollaan omalla tavallamme uniikkeja, mutta ei varmaan ainakaan ulkoapäin katsottuna minussa ole mitään erityistä.

Aletheias

• Anonyymi00009

Minä en ole mikään hullu! Minä olen ihan tavallinen sarjamurhaaja!

>Simiti<

• Anonyymi00010

Määrittele tavallinen

• Minä olen täysin normaali, mutta ne muut ovat outoja.

• Anonyymi00012
      UUSI

Olen omituinen.

Aika paljon voisin kirjoittaa samaa kuin Pirppis tuossa edellä.

xLiner

• UUSI

Mistäpä minä tietäisin miten muut minut nykyään määrittelee. Joskus friikki oli vissiin kiva sana ja ootpa erikoinen. Omasta mielestä oon ihan tavallinen pälliäinen. Ehkä vähän syvällisemmin elämään suhtautuva, kun toiset mutta se on minua. En nää pintaliidossa mitään hienoa tai kannattavaa.

• UUSI

Taino tiivistetään se näin, en ole vesikirppu, joka hyppelee pinnalla. Sukellan mielummin aina syvään päätyyn ymmärtääkseni koko kuvion.

• Anonyymi00014
      UUSI

Grrr!

Minä olen ihan tavallinen peikko, jonka torahampaat ovat keskipituiset, silmien hohdon väri on keskimäärin 401 THz ja älykkyys sekä nenä litteä.

Harrastuksina ihan tavallinen hypoteettinen kirjallinen kannibalismi, vajaakäyrän postulointi Hubbertilaisessa mielessä ennen nukkumaan menoa sekä täysin tavallisten savusilakoiden liimaaminen puhelinkoppien yleisöpuhelimiin.

Normiominasuuksistani voisi vielä mainita sen, että pystyn helposti päihittämään itseäni puolet pienemmän olennon yllättämällä takaa päin.

Tämän lisäaksi huomenna on normipäivä, kuinkas muuten?

• UUSI

Siis ihan tavallinen palstapörriäinen.. eiku peikko.
        Kerroppa vielä tuo mistä olet löytänyt yleisöpuhelimen? Sellaisen historiallisen reliikin minäkin haluaisin nähdä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Siis ihan tavallinen palstapörriäinen.. eiku peikko.
        Kerroppa vielä tuo mistä olet löytänyt yleisöpuhelimen? Sellaisen historiallisen reliikin minäkin haluaisin nähdä.

Ah ja voi, osuit kipeään kohtaan, sillä puhelinkioskit ova käyneet perin vähälukuisiksi.

Kuitenkin Tuorlan Majatalon sisäpihalla Piikkiössä on puhelinkoppi, johon en tosin ole liimaillut mitään.

Tämä päivä on mennyt mämmiä ajatellen, pihaa rapsutellen ja auton renkaita vaihtaen. Pesin myös trolli-mobiilin hellästi sienellä.

Nyt voin taas aiheuttaa Audi-kuskeille aivoverenvuotoja, kun ei se velkavetoinen 2,5 l korkeapsineturbo nyt niin kummoinen kone ollutkaan. Häh-hää!

Entäpä itse? Olo pirteämpi ja kevättä rinnassa?

• UUSI

Mä oon ihan tavallinen, tapi tavallinen. Mutta ehkä suurin poikkeama joihinkin, saattaa olla jopa suurimpaan osaan ihmisistä. Että en tykkää noista epäterveistä kulutustottumuksista. Tietenkin jokaisella meistä on paheita, mutta jos jatkuvasti ostaa liikaa alkuperia yhtään miettimättä, niin joku osa sieltä aivoista sillon puuttuu. Alkoholismi on määritelty sairaudeksi ja sama pitäs pätee kuluttamiseenkin. Siihenkin tarvittais katkaisuhoitoo. Ei noita niin järkyttävän suuria prismoja rakennettaisi, jos ongelmia ei ois. Tänä vuonna yllätti, että suomen ylikulutuspäivä täytty jo ennen ruotsia.

• Anonyymi00015
      UUSI

Omasta mielestäni tavallinen joltain toiselta kysyy niin vastaus saattaa olla "kaukana tavallisesta" ilman yhdyntää ei voi tapahtua lisääntymistä normi oloissa siinä on paljon haasteita kuinka esim harrastaa seksiä kaupan hyllyvälissä vaatteet päällä ei pitäisi olla edes mahdollista vaatteet päällä ymmärtääkseni vai onko joku onnistunu saamaan munansa pilluun riisuuntumatta seuraavaksi jää haasteeksi kuinka sen saa toisesta tuntumaan yhdynnältä tuntematta itse yhtään mitään ja miehenhän pitää aina kysyä lupa naiselta nyky lain mukaan joka kerta erikseen naisen taas turha kysyä mieheltä lupaa jos tällä seisoo haluaa aivan varmasti ja panee opitun mukaan seurusteli tai ei kuinka siis arvostetaan niitä suhteita joissa ollaan

• Anonyymi00016
      UUSI

I ma just a wholesome god fearing woman, love

• UUSI

Itse asiassa en tiedä, ihan tavikselta tuntuu. Turhaudun, tylsistyn ja teen virheitä ihan kuten kaikki muutkin, olen vain ihminen. Ei sillä ole merkitystä loppujen lopuksi, tieto siitä oletko sitä tai tätä ei muuta minuutta miksikään.

• Anonyymi00020
      UUSI

En ole ihan tavallisimman pään tavallinen, eli vähän epätavalliseen päin.

• Anonyymi00021
      UUSI

mineni on marko eli venäläinen olen ja presidentin muehaaja ja nimeni keertoo maerko cwnäläinen nimi wli olen putinin sLmurhaaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      64
      5674
    2. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      67
      3443
    3. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      23
      3181
    4. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      113
      2916
    5. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      64
      2377
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      40
      1785
    7. Mikä ihmeen v&v megastore?

Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.
      Järvenpää
      1
      1318
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1225
    9. Miksi kastetaan luterilaisia ?

Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt
      Kaste
      180
      1041
    10. Missä kuussa hän on syntynyt!!

Vai maassa??? 🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      870
    Aihe