On kuulemma sellainnen sääntö!
Ihminen ei pääse Auringokunnasta pois
12
405
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aurinkokuntamme on meidän vankila!
- Anonyymi00002
Ei ole onneksi tarvetta niin kauas lähteä muutenkaan. Mitä siellä laukkomaan!
- Anonyymi00003
Proxima Centaurin planeetoille lentäessä käy tupakan polttajien aika pitkäksi, kun ei saa savuja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Proxima Centaurin planeetoille lentäessä käy tupakan polttajien aika pitkäksi, kun ei saa savuja.
Miksei saisi?
- Anonyymi00004
Eihän kukaan täysijärkinen edes polta röökiä. Ei röökin polttajia siis edes huolita avaruuslennoille, koska miehistön pitää olla täysijärkisiä.
- Anonyymi00007
Niin. Ufo kaappauksissa on aina ollut savuton yksilö! Merkille pantavaa!
Miksi tähtiäluksessa ei sais tupakoida?
- Anonyymi00005
Onko ne Ufffomiehet laatineet tämän säännön ja kertoneet sen Uffomiesten kaappaamalle immeiselle taivaallisissa vaunuissaan!!!
- Anonyymi00008
1970 luvulla matkaan lähetetyt voyager luotaimet eivät pääse koskaan linnunrataamme pitemmälle. Niiden pakonopeus ei riitä kumoamaan galaksimme vetovoimaa. Olen kyllä nyt pettynyt.
- Anonyymi00009
Ovat kuitenkin poistuneet Aurinkokunnastamme, joten niiden mukana ihminen on jo oikeastaan levittäytynyt Aurinkokunnan ulkopuolelle, toisin kuin aloitus väittää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ovat kuitenkin poistuneet Aurinkokunnastamme, joten niiden mukana ihminen on jo oikeastaan levittäytynyt Aurinkokunnan ulkopuolelle, toisin kuin aloitus väittää.
Jaa miten? Voyagerit on edelleen aurinkokunnassa eikä niiden pakonopeus päästä niitä ikinä pois! Koska niissä ei ole moottoreita!
- Anonyymi00011
PalstaPöljille ei kannata uhrata aikaansa, eivät ymmärtäisi vaikka rautalangasta vääntäisi ja koulupudokkaina eivät penaalin terävimpiä kyniä!!!!!!
- Anonyymi00012
Me olemme kuulemma Seta-Alienien vankeina täällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642