Heiluttelioista Kemin uimahallissa?
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Olivatko he tämän kevään uudet kokelaat?
- Anonyymi00003
Ai nyt tajusin miksi kirjoitus poistitte, siksi kun kirjoituksessa oli yhden henkilön tietyn väriseksi tehdyt hiukset. Se hiusväri onki Keminseudulla harvinaisempaa. Suosittelisin noin laajaltiajatteluna jos haluaa hiusten olevan tummemman näköiset niin mitä havainnut tumman ruskeat tai aika tummat ruskeat sopineet aika monille nuorille joilla hiukset nainehtii. Tietysti myös vaaleat pitkät todella kauniit näyttää olevan monelle, hiusväri on hankala yleistää koska harvinaisetki värit joillekin voi olla tosi hienot. Nähnyt joskus jännät vaaleat raidoitukset hiusten seassa, siinä kuitenki varottava ettei näytä siltä kuin kaupunkipatsaiden päät kun lokit kökönneet pään ylä osan, siis raita sivussa niin voi onnistuneena olla ok?. No mielipiteitä vain. Erityisin hienot on kun pehmeän näköiset, kuulemma hiukset kaipaavat aitoa lähdevettä jotta voivat hyvin. Sellaista vettä löytyy niille jotka asuu sellaisella alueella missä jakeluna on lähdevettä tai kaivo johon virtaa lähdevettä.
Sekin on tietysti tyyli kun hiukset näyttävät revityn näköiseltä, sopii tietyn raskaan musiikin harrastajille kesän musiikki tapahtumissa? - Anonyymi00005
Mitäs ne heiluttelivat ? ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588