Tässä etusivulla on nyt joku keskustelunavaus niin sanotusta miesvauvasta, mutta alkoi kiinnostamaan, että minkälainen sitten on tyypiltään naisvauva, vai onko edes sellaisia?
Minkälainen on naisvauva?
45
540
Vastaukset
- Anonyymi00001
Verkostomarkkinointia, mahdollisimman paljon ulkomaisia tuotteita, jatkuvia uusia ideoita, ja, kuten ennen sanottiin 90 % lukuisista eri vaivoista on vain pään sisäisiä. Nostaisin kyllä tuon prosentin esim 98:aan.
Niin ja tärkeimpänä, viimeistään 30:n ikäisenä muuttuu täyslesboksi, paitsi jos sattuu ulkomaalaista hollille...- Anonyymi00013
Naisvauva on tyypillinen prinsessa clittereineen. Kova valittamaan, jos asiat eivät mene niin kuin haluaa. Vaahtokarkit ja shamppanja ovat niitä hetkiä, joita kaipaa unissaankin. Pinnalliset asiat kiinnostaa ja raha, jolla voi ostella niitä mielitekoja, joita milloinkin tulee mieleen.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Naisvauva on tyypillinen prinsessa clittereineen. Kova valittamaan, jos asiat eivät mene niin kuin haluaa. Vaahtokarkit ja shamppanja ovat niitä hetkiä, joita kaipaa unissaankin. Pinnalliset asiat kiinnostaa ja raha, jolla voi ostella niitä mielitekoja, joita milloinkin tulee mieleen.
Tarkoittaako clitter klitorista vai oliko tarkoitus viitata glitteriin eli kimalteleviin koristeisiin?
Mielikuvissani sadun prinsessa on pukeutuneena kauniiseen keltaiseen läpinäkyvään ja sifonkiseen baby doll -yöpuvun yläosan kaltaiseen puseroon, vittu paljaana niin että sievä klitoris tekee nätin vaikutuksen. Päässä pinnein kiinnitetty kruunu kullatusta pahvista.
Asu voi olla myös kuultoglitterein koristeltu, joten molemmat sanat käy. -exKynis.mi- Anonyymi00031
å.ä.ö kirjoitti:
Tarkoittaako clitter klitorista vai oliko tarkoitus viitata glitteriin eli kimalteleviin koristeisiin?
Mielikuvissani sadun prinsessa on pukeutuneena kauniiseen keltaiseen läpinäkyvään ja sifonkiseen baby doll -yöpuvun yläosan kaltaiseen puseroon, vittu paljaana niin että sievä klitoris tekee nätin vaikutuksen. Päässä pinnein kiinnitetty kruunu kullatusta pahvista.
Asu voi olla myös kuultoglitterein koristeltu, joten molemmat sanat käy. -exKynis.miHyvä kun korjasit, on mulle liian vieras sana niin helposti g voi muuttua cksi.
- Anonyymi00002
Erittäin hyvä aihe!
Itse ajattelen naisvauvan olevan esimerkiksi miesmäinen nainen jonka kaikki energiankäyttö pyörii sen ympärillä, että saa muut tekemään itselleen kaiken. Ovat vaativia, kaikkeen tyytymättömiä valittajia jotka sanelevat muille miten pitäisi olla ja elää. Kaikki ne asiat kuitenkin ovat sellaisia joista hän itse hyötyy. Hän kiukkuaa ja osoittaa mieltä jos ei asiat tapahdu miten hän haluaa. Hän ei kykene asettumaan toisen asemaan tai hakemaan kompromisseja vaan aina agenda on hän, hänelle, hänen tavalla, hänelle lisää ja mikään ei riitä. Hänelle pitää tarjota. Hänen ei tarvi nähdä vaivaa hän vaan odottaa palvelua. Hän syyttää kaikkia miten hän uhrautuu ja tekee paljon, mutta kun katsoi mitä hän todella tekee niin oi todeta, että hän vain yrittää syyllistää saadakseen enemmän. Naisvauva on kuin pahansuopa riiviö joka ei ota vastuuta omasta käytöksestään vaan heittäytyy lapsenomaiselle tunteita räiskyvälle tasolle saadakseen muut varpailleen ja taipumaan hänen tahtoonsa. Hän saattaa oikeuttaa käytöstään monilla eri selityksillä kuinka vahva tunteikkuus on hyvä asia vaikka todellisuudessa taustalla piilee manipuloinnin keino jonka tarkoitus on saada vastapuoli pelkäämään räjähtelyä ja ja kutistamaan itsensä naisvauvalle sopivaan muottiin eli hänen loputtomia tarpeita tyydyttämään. Naisvauvat haluavat parasta ja kalleinta kunhan muut maksavat ne heille. Naisvauvat haluavat, että kaikki pyörää heidän ympärillä antaen vain hänelle kaiken huomion. Naisvauvat kadehtivat muita naisia varsinkin itsenäisiä naisia joita koittavat mustamaalata purkaakseen omaa saamattomuudesta johtuvaa huonoa itsetuntoa muihin.
Naisvauva on kuin suuri musta-aukko jonne voit kaataa kaikki rahasi, aikasi, vaivasi, rakkautesi ja saada vastineeksi loputonta tyytymättömyyttä ja kritiikkiä.- Anonyymi00003
No, tuossa oli kyllä jotain hyvin kuvaavaa. Voisin ehkä olla samaa mieltä, ainakin näin nopeasti luettuna.. 🤔
Kappalejaot helpottaisi lukemista.
xLiner Toi kyl oli ku nyrkki silmään yhelle naisvauvalle, joka on kehunu omaa loogisuuttaan ja erinomaisuuttaan ja ite myöntänykkin miten huomionhalune se on.
Mun noin niiku laajemmin, mää kyl tielän keitä nais-niiku-vauvat on. Noon voimaantuneita ja vakiintumattomia veminiskii, jotka katkeruussyistä pitää levotonta metelii. Onneks noon kupari- ja valokaapelien takana, niet nei pääse silmille.
Mut Vappuu niilleki, niiku kaikelle mulleki palstaporukalle!Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
Toi kyl oli ku nyrkki silmään yhelle naisvauvalle, joka on kehunu omaa loogisuuttaan ja erinomaisuuttaan ja ite myöntänykkin miten huomionhalune se on.
Mun noin niiku laajemmin, mää kyl tielän keitä nais-niiku-vauvat on. Noon voimaantuneita ja vakiintumattomia veminiskii, jotka katkeruussyistä pitää levotonta metelii. Onneks noon kupari- ja valokaapelien takana, niet nei pääse silmille.
Mut Vappuu niilleki, niiku kaikelle mulleki palstaporukalle!Mun noin niiku laajemmin > Mut noin niiku laajemmin
- Anonyymi00005
Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
Toi kyl oli ku nyrkki silmään yhelle naisvauvalle, joka on kehunu omaa loogisuuttaan ja erinomaisuuttaan ja ite myöntänykkin miten huomionhalune se on.
Mut Vappuu niilleki, niiku kaikelle mulleki palstaporukalle!Ennemminkin nää naisvauvat ovat just niitä vakiintuneita sillä tarvitsevat kokoajan miestä täyttämään niitä tarpeitaan. Ei satunnaiset miehet tai puolitutut tuohon lähde mukaan. Siksi näillä on palvelijapiiri tiukassa otteessa.
En sekoittaisi myöskään feminismiin. Naisvauvoille kelpaa mikä tahansa aate joka ruokkii sitä omaa tarvetta. Parhaiten siihen sopii provider-aate jossa mies kustantaa kaiken. - Anonyymi00006
Tuo sopii hyvin siihen henkilöön, joka on stalkannut minua! Noin olen sen ajatellut olevan!
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
No, tuossa oli kyllä jotain hyvin kuvaavaa. Voisin ehkä olla samaa mieltä, ainakin näin nopeasti luettuna.. 🤔
Kappalejaot helpottaisi lukemista.
xLinerHmm.. Ehkä just tuosta "Pahansuopa riiviö ja saattaa oikeuttaa käytöstään." lähtien. Sellainen vaikuttaa myös ystävyyssuhteisiin. Lopulta ystävyys käy liian raskaaksi ja lopulta on pisteessä, jolloin mieluummin jättää vastaamatta kutsuihin ja viesteihin 😐
- Anonyymi00017
Ennen vanhaan tuollaista kutsuttiin narsistiksi. Narsistin kutsuminen vauvaksi on minusta loukkaus vauvoja kohtaan .
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hmm.. Ehkä just tuosta "Pahansuopa riiviö ja saattaa oikeuttaa käytöstään." lähtien. Sellainen vaikuttaa myös ystävyyssuhteisiin. Lopulta ystävyys käy liian raskaaksi ja lopulta on pisteessä, jolloin mieluummin jättää vastaamatta kutsuihin ja viesteihin 😐
Olen täysin samaa mieltä. Pakko vain kylmästi jättää vastaamatta muuten se ei lopu koskaan. Itse olen sellaisille kavereille laittanut varoittamatta estot siinä vaiheessa kun olen huomannut mistä ihmistyypistä on kyse.
- Anonyymi00004
Miesten naisvihaa ym antipatiaa puoltava häntää niille heiluttava omanarvontunnoton sad sack. Kiitos palstasetä kun kysyit
- Anonyymi00008
Eli pick me säälisäkki, joka esim kostaa omia itsetunto-ongelmiaan tilaisuuden koittaessa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli pick me säälisäkki, joka esim kostaa omia itsetunto-ongelmiaan tilaisuuden koittaessa
Hyväksytkö minut jos osallistun katkeraan toimintaanne? tee lörötorttu. Nonnii ny rauhoitun löysät pois hyvä kuitti loppu
Kyseessä on tottakai sellainen joka on jäänyt kehityksessä jälkeen että joutuneen todenäköisesti koko elämän käyttämään vaippoja jo eli vihakseksi jo jäänyt aivovaurioin yhteydessä jo vauva iässä jossa sukupuoleltaa on tyttö.
- Anonyymi00007
Jaa-a, ehkä sellainen lapsenomainen hyssyteltävä.
- Anonyymi00010
Oletan, että samanlainen kuin miesvauva. Aikuinen ihminen, joka ei ota mitään vastuuta itsestään ja on täysin passattava. Askel ylöspäin on sitten mies-/naislapsi, joka hoitaa vain itseään kiinnostavat asiat, kuten harrastukset ja hauskanpidon ja jättää kaiken muun muiden vastuulle ja hoitaa niitä korkeintaan, kun jatkuvasti huomautellaan ja ohjeistetaan. Molempia yhdistää se, että he kohtelevat mahdollista kumppaniaan varavanhempana, joka hoitaa kaikki käytännön elämiseen liittyvät asiat heidän puolestaan ja on näin puolisolleen oikeastaan vain yksi lapsi lisää hoidettavana.
Mä oon kans samaa mieltä, ettei tässä oo sukupuolesta kysymys. Ihmiset tuntuu enenevässä määrin jäämään avuttomiksi. Ja ihan sukupuolesta riippumatta. Ehkä ennen oli enempi miesten vika, kun moni siirty sieltä vanhempien kotoo suoraan avioon. Olipa mulla joskus työkaverikin, joka kehu ettei oo koskaan tehny ruokaa. Nykysin tulee vastaan niin naisia kuin miehiäkin, ettei oikeen saa ees kämppäänsä siivottua.
- Anonyymi00011
JeroP kirjoitti:
Mä oon kans samaa mieltä, ettei tässä oo sukupuolesta kysymys. Ihmiset tuntuu enenevässä määrin jäämään avuttomiksi. Ja ihan sukupuolesta riippumatta. Ehkä ennen oli enempi miesten vika, kun moni siirty sieltä vanhempien kotoo suoraan avioon. Olipa mulla joskus työkaverikin, joka kehu ettei oo koskaan tehny ruokaa. Nykysin tulee vastaan niin naisia kuin miehiäkin, ettei oikeen saa ees kämppäänsä siivottua.
Juu. Suosittelen jokaiselle, että kierrätte kaukaa sellaiset suoraan vanhempien hoivista parisuhteeseen pyrkivät ja myös sellaiset, jotka ovat suoraan vanhempien hoivista pariutuneet, sitten eronneet ja pyrkivät heti uuteen parisuhteeseen. Sellaiset yksilöt, jotka eivät ole koskaan eläneet omillaan ja aidosti hoitaneet itse omia asioitaan, ovat usein melko avuttomia näissä asioissa. Eivät kaikki, kuten ei mikään asia koskaan koske ihan kaikkia, mutta riski siihen, että saa riesakseen mies-/naisvauvan tai -lapsen on suuri.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juu. Suosittelen jokaiselle, että kierrätte kaukaa sellaiset suoraan vanhempien hoivista parisuhteeseen pyrkivät ja myös sellaiset, jotka ovat suoraan vanhempien hoivista pariutuneet, sitten eronneet ja pyrkivät heti uuteen parisuhteeseen. Sellaiset yksilöt, jotka eivät ole koskaan eläneet omillaan ja aidosti hoitaneet itse omia asioitaan, ovat usein melko avuttomia näissä asioissa. Eivät kaikki, kuten ei mikään asia koskaan koske ihan kaikkia, mutta riski siihen, että saa riesakseen mies-/naisvauvan tai -lapsen on suuri.
Siksi en koskaan ole halunnut olla edes ystävä paljon nuoremman henkilön kanssa, koska arvelin hänen etsivän palvelijaa itselleen ja sellaiseen rooliin en ole koskaan halunnut!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siksi en koskaan ole halunnut olla edes ystävä paljon nuoremman henkilön kanssa, koska arvelin hänen etsivän palvelijaa itselleen ja sellaiseen rooliin en ole koskaan halunnut!
Tuo ei ole iästä kiinni, jos nyt kuitenkin aikuisista puhutaan. Mutta jokainen saa toimia kuten itsestä hyvältä tuntuu.
- Anonyymi00016
Onko tässä ryhmässä yleisesti tunnettuja / tiedettyjä naisvauvoja tai selleiseksi tunnustautuvia?
- Anonyymi00019
on=nykynaiset
Noh.. laitampa lusikkani tähän soppaan.. naisvauvat ovat emmäosaa -hokijoita.
Tarvitsevat rinnalleen aina jonkun joka tekee asiat puolestaan.- Anonyymi00021
Minä joskus haaveilen siltä, että joku tekisi asioita puolestani 😅 Tässä kun vuosikausia on tehnyt kaiken itse, niin olisi luksusta, jos joku muu joskus vaikka tekisi ruoan..
Onneksi poika on jo sen ikäinen, että hän pystyy jo paljoon, joten en oikeasti voi kyllä valittaa, mutta silti olisi ihanaa, jos joku muu vaikka hoitaisi koko viikon pyykit 🤗
Aletheias Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä joskus haaveilen siltä, että joku tekisi asioita puolestani 😅 Tässä kun vuosikausia on tehnyt kaiken itse, niin olisi luksusta, jos joku muu joskus vaikka tekisi ruoan..
Onneksi poika on jo sen ikäinen, että hän pystyy jo paljoon, joten en oikeasti voi kyllä valittaa, mutta silti olisi ihanaa, jos joku muu vaikka hoitaisi koko viikon pyykit 🤗
AletheiasSe aika voi koittaa joku päivä. Mä olen myös vahva minä itse ihminen ja hämmennyn jos joku tekee puolestani tai on huomaavainen minua kohtaan.
Ekan kerran kun tapasin Randen livenä kahdestaan olin ihan huuli pyöreenä kun hän oli niin huomaavainen minua kohtaan. Ja kerran täällä ollessaan hän laittoi ruokaa ja hätisti minut pois omasta keittiöstäni.
En osaisi suhtautua sellaisiin ihmisiin, mutta Rande onkin poikkeus.. hänhän onkin kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni. Se kumman isä hässi kumman äitiä on vielä selvittämättä, mutta olemme samasta puusta veistettyjä.
Sinä tarviit itsellesi myös huomaavaisen kaverin rinnallesi. Jonkun joka hätistää sinut pois omasta keittiöstäsi. :)- Anonyymi00023
Pikku-pirpana kirjoitti:
Se aika voi koittaa joku päivä. Mä olen myös vahva minä itse ihminen ja hämmennyn jos joku tekee puolestani tai on huomaavainen minua kohtaan.
Ekan kerran kun tapasin Randen livenä kahdestaan olin ihan huuli pyöreenä kun hän oli niin huomaavainen minua kohtaan. Ja kerran täällä ollessaan hän laittoi ruokaa ja hätisti minut pois omasta keittiöstäni.
En osaisi suhtautua sellaisiin ihmisiin, mutta Rande onkin poikkeus.. hänhän onkin kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni. Se kumman isä hässi kumman äitiä on vielä selvittämättä, mutta olemme samasta puusta veistettyjä.
Sinä tarviit itsellesi myös huomaavaisen kaverin rinnallesi. Jonkun joka hätistää sinut pois omasta keittiöstäsi. :)Tuo on kyllä totta, että mahtaisiko sitä lainkaan osata ottaa toisen apua enää vastaan, kun on niin tottunut tekemään itse 🤔 Vaikka olisihan se kyllä ihana, jos joskus joku häätäisi keittiöstä ja hoitaisi kaiken 😁
Tuo on niin hienoa, että olet löytänyt Randesta veljen 🥰 Sellainen on aika harvinaista, joten todellakin kannattaa vaalia tuollaista ihmissuhdetta!
Aletheias Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, että mahtaisiko sitä lainkaan osata ottaa toisen apua enää vastaan, kun on niin tottunut tekemään itse 🤔 Vaikka olisihan se kyllä ihana, jos joskus joku häätäisi keittiöstä ja hoitaisi kaiken 😁
Tuo on niin hienoa, että olet löytänyt Randesta veljen 🥰 Sellainen on aika harvinaista, joten todellakin kannattaa vaalia tuollaista ihmissuhdetta!
AletheiasÖöh.. vaalimalla saa meidät molemmat vaan katoamaan. Ollaan siinä samanmoisia, että emme siedä liian läheistä kanssakäymistä kuin tiettyyn rajaan asti. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Sellainen paita ja peppu mentaliteetti saa kirkumaan kauhusta, myös Randen.
Kyllähän se on niin, että rakastan palstaveljeäni paljon ja olen kiitollinen hänestäkin tälle palstalle.
Olen tavallaan siunattu kun olen saanut elämääni mahtavia ihmisiä palstan kautta. Eikä se vaatinut kuin uskallusta kohdata ihminen ruudun takaa.
Vinkkaseppa poitsullesi, että hän voisi opetella ruoanlaittoa ihan sillä silmällä, että kun muuttaa poies kotoa, niin osaa si laittaa ihtellensä evästä. Jos vaikka innostuisi enemmänkin kokkailemaan...- Anonyymi00034
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ööh.. vaalimalla saa meidät molemmat vaan katoamaan. Ollaan siinä samanmoisia, että emme siedä liian läheistä kanssakäymistä kuin tiettyyn rajaan asti. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Sellainen paita ja peppu mentaliteetti saa kirkumaan kauhusta, myös Randen.
Kyllähän se on niin, että rakastan palstaveljeäni paljon ja olen kiitollinen hänestäkin tälle palstalle.
Olen tavallaan siunattu kun olen saanut elämääni mahtavia ihmisiä palstan kautta. Eikä se vaatinut kuin uskallusta kohdata ihminen ruudun takaa.
Vinkkaseppa poitsullesi, että hän voisi opetella ruoanlaittoa ihan sillä silmällä, että kun muuttaa poies kotoa, niin osaa si laittaa ihtellensä evästä. Jos vaikka innostuisi enemmänkin kokkailemaan..."Vaalia" taisl olla tosiaan väärän sävyinen sana tässä kohtaa. Sen perusteella, mitä teistä molemmista olen oppinut tuntemaan, niin olette juurikin sellaisia oman tienne kulkijoita, ja kaipaatte oman tilanne ilman mitään pakkoja 😊 Ja niin ihmissuhteiden pitäisi tietysti aina toimia, ilman pakkoa.
Poika laittaa itseasiassa aika aktiivisestikin ruokaa. Minä teen edelleen valtaosin lämpimät ruoat, mutta hän kokkaa ihan sujuvasti kanapihvit ja muut suht helpot ruoat itselleen. Ilta- ja aamupalat hän tietysti tekee itse, paitsi joskus toki laitan esim puuroa meille molemmille. Haluan, että poikani osaa kokata itse ja tehdä muitakin kotitöitä, kun aikanaan muuttaa omilleen. Siivoamisen laadussa on vielä opeteltavaa, mutta hitaasti hyvä tulee 😅
Aletheias Anonyymi00034 kirjoitti:
"Vaalia" taisl olla tosiaan väärän sävyinen sana tässä kohtaa. Sen perusteella, mitä teistä molemmista olen oppinut tuntemaan, niin olette juurikin sellaisia oman tienne kulkijoita, ja kaipaatte oman tilanne ilman mitään pakkoja 😊 Ja niin ihmissuhteiden pitäisi tietysti aina toimia, ilman pakkoa.
Poika laittaa itseasiassa aika aktiivisestikin ruokaa. Minä teen edelleen valtaosin lämpimät ruoat, mutta hän kokkaa ihan sujuvasti kanapihvit ja muut suht helpot ruoat itselleen. Ilta- ja aamupalat hän tietysti tekee itse, paitsi joskus toki laitan esim puuroa meille molemmille. Haluan, että poikani osaa kokata itse ja tehdä muitakin kotitöitä, kun aikanaan muuttaa omilleen. Siivoamisen laadussa on vielä opeteltavaa, mutta hitaasti hyvä tulee 😅
AletheiasSullahan reipas nuorimies siellä on. Mä joudun aina vääntämään, että poitsu tekisi yhtään mitään. Tosin mun poika ei olekaan normo.
Ny on poitsun kakkupohja synttäreilleen uunissa. Lupasin täytekakun. Tuleekin iso kakku.
Kun kerta tekee niin tekee sitten tarpeeksi. Tein kuuden munan kakkupohjan. Ja eihän meidän kakkua ole kuin kolme syömässä. Täyskärit on vaan niin hyviä, että varmasti tulee syötyä.
Voihan sen vapun viettää näinkin. :)- Anonyymi00035
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sullahan reipas nuorimies siellä on. Mä joudun aina vääntämään, että poitsu tekisi yhtään mitään. Tosin mun poika ei olekaan normo.
Ny on poitsun kakkupohja synttäreilleen uunissa. Lupasin täytekakun. Tuleekin iso kakku.
Kun kerta tekee niin tekee sitten tarpeeksi. Tein kuuden munan kakkupohjan. Ja eihän meidän kakkua ole kuin kolme syömässä. Täyskärit on vaan niin hyviä, että varmasti tulee syötyä.
Voihan sen vapun viettää näinkin. :)Kyllä hän ihan reipas on ja hyvin huolehtii jo asioistaan, että siinä mielessä pääsen nykyään jo aika helpolla 😊 Kyllä meilläkin joskus väännetään, mutta aika harvoin silti. Lähinnä mulla menee joskus hermot siihen, kun löydän jotain hikisiä treenikamppeita keittiön pöydältä 😅
Oi täytekakku kuulostaa ihanalta 😍 Ja ehdottomasti kannattaa tehdä kunnon kokoinen silloin kun tekee. Muistan miten oma öitinikin teki aikoinaan koko naapuruston isoimmat täytekakut. Ne oli korkeita, herkullisia ja juuri sopivan kosteita. Itse en ole koskaan ollut yhtä hyvä leipuri kuin äitini, mutta onhan tässä vielä aikaa opetella 😊
Oikein hyvä tapa viettää vappua!
Aletheias
- Anonyymi00022
Aikalailla lapsellisesti käyttäytyvä, on mustasukkainen toisille, mököttää, kyttää, kiukuttelee, haukkuu ja välttelee katsetta sen jälkeen.
Kummallisimpia uusmuodostelmia palstalla on, että epäilyä kirjoittajan sukupuolesta on ruvettu käyttämään hävaisynä, ei siis todellisena epäilynä. -exKynis.mi
- Anonyymi00024
seleästi laihtunut tuo Linda lampenius tuoll ON JOKU SYÖPÄ LLINSALLA
- Anonyymi00026
Sofia Virta käy hyvästä esimerkistä.
- Anonyymi00032
Fiksuus ei ole koskaan vauvamaista vaan enemmänkin avuttomuus käytännön asioissa arjessa jne.
- Anonyymi00027
Herpe4w Pqarkkone3n jq mini-wyöpåär5yö55ö 4wiintyy..
Mu566q niin jo4n kun kwi joku n3uvo54lijq jow5wqin niin Klqn, noi56qq nuo4iq nqiwiq... hwquuedkoilla ju6uillqkin. - Anonyymi00028
Naisvauva tykkää dokata. Saa miehiäkin mukaan dokaamaan. Naisvauva käyttäytyy huonosti ja kiroilee. Naisvauva tarvitsee miesvauvan kannattelemaan ja raahaamaan, kun on sammumaisillaan.
Miesvauva, joka on nähnyt alkoholismia lapsuudessaan ja nuoruudessaan, kokee tuttuutta naisvauvan holhoamisessa. Huurut ovat tuttuja.
Vilma - Anonyymi00029
Vauvat on ihmeellisiä ja ihania. Vauva -sanan liittäminen haukkumanimeen on julkeaa ja törkeää.
- Sheena- Anonyymi00030
Oikeat vauvat ovat ihania. Kuvat söpöjä.
Mutta kun aikuinen muuttaa itsensä omaehtoisesti holhottavaksi, on se äärimmäisen noloa ja vastenmielistä. Ei kaikista. Minusta on.
Vilma Kröhöm.. vauvoista voidaan olla montaa eri mieltä.
Esmes mielestäni vauvat on rumia ja haisevat pahalle. Mutta tykäkköön ken tykkää. Minä en.- Anonyymi00033
Nykysukupolvet ovat niitä jotka eivät ole kasvaneet yhteiskunnan yhteiseen hiileen puhaltamiseen, heiltä puuttuu aikuismainen ote elämään yleensäkin, he ovat ikuisia teinejä ja yhteiskunnan yksilöiden mittakaavassa vauvoja. Tämmä mielessä kyse ei ole haukkumasanasta vaan henkisen kasvun pysähtyneisyydestä ja kasvun kehittymättömyydestä.
Jos asiaa tarkastellaan visionäärisesti, ja mittaansa kehittynyt ihminen on potkupallo, ovat aikuisvauvat jääneet marmorikuulan kokoisiksi.
Trump muuten on visionääri, eivätkä hänen rantapallon kokoisia ajatuksiaan ymmärrä sanallisia potkupallon kokoisia ajatuksia toisilleen syöttelevät.
Tämä oli tässä, god bless teille marmorikuulailijoille ja myös joillekkin potkupalloilijoille.
Tuolla kun oltiin juhlimassa, niin viereisessä pöydässä oli pariskunta. Olivat saman ikäisiä selvästi. Nainen kuitenkin puhui sellaisella lapsenomaisella lässyttävällä äänellä ja mies tuntui enemmän hänen isältään kuin puolisoltaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989