Nämä ovat minun YKSITYISIÄ PAPEREITA, koska MINÄ OLIN IVALOSTA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA KOULUTUKSESSA.
Minut koulutettiin johonkin josta KUULUU MAKSAA MINULLE, koska VALTIO KOULUTTI POHJOIS-POHJANMAAN HYVINVOINTIALUEEN KANSSA!
Minun pitää kirjoittaa siihen vuokra saatavaan, että : Minä muutin pois ja jätin vuokran maksamatta onneksi, koska en osaa vieläkään elää näillä FB KUNNIALLISTEN TAVOILLA VAIKKA KÄVIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINAKIN!
Minun huone on aina sekaisin, koska salaisia asiakirjoja EI VIITSI kukaan kaivella täällä. Hän saa varmemmin HERMO ROMAHDUKSEN sekä huutaa, että : Ei helvetti kukaan voi asua noin!
Minä sanon, että : EI TÄNNE TARVI TULLA KAIVELEMAAN MINUN SALAISIA ARKISTOJA!
Löysin taas VANKILA-KOULUTUS PAPERIT.
5
205
Vastaukset
- Anonyymi00001
JOS EI OLE KÄYNYT VANKILASSA SAMAA KOULUSTA JONKA MINÄ KÄVIN NIIN EI PYSTY VAATIMAAN MITÄÄN MYÖSKÄÄN TOISILTA VAIKKA OLIS MITEN KORKEASTI KOULUTTAUTUNUT JA KUNNIALLINEN IHMINEN!
Hän syyllistyy SYRJINTÄÄN, mutta MINÄ EN VOI SYYLLISTYÄ SYRJINTÄÄN!
Olin sentään niin ÄLYKÄS KUNNIAN LOUKKAUS VANKINA, ETTÄ MINÄ ALOIN SIIVOAMAAN HETI SEURAAVANA AAMUNA AAMUPALAN JÄLKEEN SELLIÄ JOSSA OLIN ENSIMMÄISEN YÖN.
YÖLLÄ SIIVOOSIN VESSAA, KOSKA SELLIN VESSA OLI JÄRKYTTÄVÄ.
Vessapaperia oli semmonen pätkä, että minä mietin joutuuko juuri paskantamaan housuun ennen, kuin vessaan voi edes mennä!
Äkkiä pesin vessan niin pystyin käymään, mutta oli niin ANKEA VESSAN PÖNTTÖ, että putkan vessat oli siihen verrattuna LUKSUS VESSAN PÖNTTÖJÄ!
Minä olisin ollut ihan UTELIAISUUTTA siinä ensimmäisessä vankilan sellissä pidempään, koska minusta siellä oli joku HENKI joka kuului jollekkin kuolleelle ihmisille joka oli myös asunut siinä sellissä ja hänen elämänsä oli muuttunut tuon jälkeen.
Se oli HYVÄ HENKI, koska minua ei edes ahdistanut vaikka minä pistin sen sellin oven kiinni ja ilmoitin vartijoille, että : Minun sellin oven saa tulla laittamaan lukkoon, koska olen nyt siivoonnut sen verran että pystyn olemaan siellä.
Minä olisin jatkanut seuraavana päivänä, koska VANKILASSA SAA SIIVOOTA VAIKKA KOKO PÄIVÄN JOS HALUAA!
Minun siivous jälkiä EI SAA TARKISTAA EIKÄ ARVOSTELLA, koska se on KUNNIAN LOUKKAUS!
Ei saa edes mainita vaikka haisisin paskalle, koska sekin on kunnian loukkaus!
Minä saan kyllä sanoa, että : Tuon näköisenä kehtaat vielä kylälle tulla ja tuossa kunnossa!
En minä ollut ajatellut näin pitkälle, että minä olen kaikkia muita ylempänä ja voin sanoa, että : Roska väki ulos kylästä niin IHMISET PYSTYY ASUMAAN TÄÄLLÄ!
Kaamasen kievarissa yks omistaja rouva aina huusi, että : KAAMASLAISET PIHALLE !!! IHMISIÄ TULEE!
Turisti bussi tuli pihalle niin hän ajo paikalliset ulos kievarista.
Minähän heittäisin Ivalosta pihalle KAIKKI JOIDEN NAAMAT VTUTTAA, mutta he tietävät itsekkin tuon, että LÄHTÖ VALAKENEE ja he tietää myös sen, että MINÄHÄN EN SELLAISIA PISTÄ PIHALLE JOTKA TEKEE OIKEESTI HYÖDILLISTÄ TYÖTÄ JA HE OVAT VANHOJA IVALOLAISIA SUKUJA JOIDEN KANSSA EI OLE OLLUT KOSKAAN MITÄÄN ONGELMIA!
Ei hekään tykkää siitä, että kaikki JUOPOT ON ASUTETTU IVALOON JA HE TIETÄÄ SENKIN, ETTÄ PALOLAHDEN MARI LÄHTEE JUOPPOJENSA KANSSA MUUALLE. Hän ollut SOSIAALIJOHTAJANA JA PÄÄSTÄNYT NÄMÄ JUOPOT VALTAAMAAN KOKO KYLÄN JA EI HÄN VIELÄKÄÄN SUOSTU OTTAMAAN OMISTA TÖISTÄÄN VASTUUTA!
Tuli kerran Sokkarilla vastaan minua ja lähti juoksemaan. Ihmiset katsoa minua ja hymyilivät ja he jäivät katsomaan, kun Palolahti juoksi kaupasta ulos.
Minä jäin itsekkin katsomaan, että MIKÄ MARILLE TULI, kun hän noin reippaasti PYRÄHTI JUOKSUUN?!
Palolahden Mari oli ylä-asteella se KOVIS JOKA AINA KÄVI SANOMASSA TOISILLE, että : KANNATTAIS LOPETTAA SE VTTUILU NYT TAI VASTAAT TEOISTAS MINULLE!
Lumpsi oli vielä elossa ja hänkin jäi katsomaan.
Minä menin muutaman viikon päästä hakemaan pakettia niin Lumpsi oli niin ROHKEA MIES, että nauro ja yritti kävellä vielä päälle. Sitä ennen hän oli heitellyt sitä kauhaa seinän takana ja minä tipahdin sängystä, mutta menin takasin nukkumaan. Minä sanoin, että : Minun puolesta heittele sitä kauhaas siellä, koska minä oon nyt nukkumassa joten pikku tärinät ja metelit ei minua haittaa!
Noin 10 senttiä jos nousee täräyksestä ilmaan niin se on VÄHÄSEN, mutta jos 50 senttiä tai enemmän nousee niin se on HUOLESTUTTAVAN PALJON, koska siinä täräyksessä voi TALOKIN JO HAJOTA!- Anonyymi00003
Minusta se oli hyvä idea, että Palolahden Mari ja Siivikon Jarmo menee yhteen ja tekevät yhteisen lapsen.
Keinohedelmöityshoidolla mekin HOLOT TEHDÄÄN TYLLERÖ JA MÖSSYKKÄ, koska he ovat sentään jo valmiiksi SYRJITTYJÄ TURJAKE LAPSIA PIMPELI POM!
Ei me syrjitä ketään, mutta me halutaa IHMIS YSTÄVÄLLINEN KYLÄ jossa MEIDÄT TURJAKKEETKIN HYVÄKSYTÄÄN IHMISINÄ!
- Anonyymi00002
Älä välitä Lahdessa aloitettu rikos prosessi kaupunginjohtaja Lainetta vastaa, eihän vain entinen kunnanjohtaja.Uutisissa lukivat.
- Anonyymi00005
Sehän on kunnian loukkaus ja syrjintää, kun Laine lähti KANTA-HÄMEEN MAAKUNTAJOHTAKSI JUST SILLOIN, kun häntä olis tarvittu!
Hän oli sentään pätevä sekä tykätty, koska hän oli sentään ENSIMMÄINEN KUNNANJOHTAJA joka sai ” KOVAKALLO ” nimen, koska Inarin kunnanjohtajana EI PÄRJÄÄ JOS EI OLE KOVAKALLO ELI PÄÄN OLTAVA UMPILUUSTA TEHTY!
Mieheni Holokin oli niin KATEELLINEN, koska en ollut ikinä koskaan edes maininnut hänestä enkä ollut edes katsonut onko hän FB:n käyttäjä.
En olis kyllä tunnistanut häntä, koska on sen verran vuosien varrella muuttunut.
Luin yhtä korttia jonka olin saanut vuonna 1996 ja minä laitoin sen talteen niin minä voin kysyä HOLOLTA, että : OLETKOHAN SINÄ TÄMÄ KYSEINEN HENKILÖ JOKA TÄSSÄ KORTISSA OIKEIN ERIKSEEN MAINITAAN, KOSKA SINUN NIMISIÄ MIEHIÄ KUTSUTAAN MYÖS TÄLLÄ NIMELLÄ. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sehän on kunnian loukkaus ja syrjintää, kun Laine lähti KANTA-HÄMEEN MAAKUNTAJOHTAKSI JUST SILLOIN, kun häntä olis tarvittu!
Hän oli sentään pätevä sekä tykätty, koska hän oli sentään ENSIMMÄINEN KUNNANJOHTAJA joka sai ” KOVAKALLO ” nimen, koska Inarin kunnanjohtajana EI PÄRJÄÄ JOS EI OLE KOVAKALLO ELI PÄÄN OLTAVA UMPILUUSTA TEHTY!
Mieheni Holokin oli niin KATEELLINEN, koska en ollut ikinä koskaan edes maininnut hänestä enkä ollut edes katsonut onko hän FB:n käyttäjä.
En olis kyllä tunnistanut häntä, koska on sen verran vuosien varrella muuttunut.
Luin yhtä korttia jonka olin saanut vuonna 1996 ja minä laitoin sen talteen niin minä voin kysyä HOLOLTA, että : OLETKOHAN SINÄ TÄMÄ KYSEINEN HENKILÖ JOKA TÄSSÄ KORTISSA OIKEIN ERIKSEEN MAINITAAN, KOSKA SINUN NIMISIÄ MIEHIÄ KUTSUTAAN MYÖS TÄLLÄ NIMELLÄ.Kylläpäs täältä löytyy niin erikoisia papereita, että päästäänkö TEKEMÄÄN IVALOSSA AUERIT, koska nyt kyllä TUTKINNAT ON TEHTY MITEN SATTUU!
Löytyi myös lehti jossa Kokoomus oli käymässä Ivalossa ja siinä mainittiin, että Inarin kunnanhallitus/valtuusto oli myös sitä mieltä VELKAANTUMINEN PITÄÄ SAADA LOPPUMAAN!
Kunnallisvaalit olivat keväällä 2025, mutta KANSANEDUSTAJA VAALIT OLIVAT 2023 ja minä olin tuolloin MAALISKUUSSA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA!
Velkaantumisen loppumiseen minä sain VANKILASTA TUKEA SIIHEN MISTÄ NIITÄ SÄÄSTÖJÄ SAADAAN TEHTYÄ.
Minä sain myös koulutusta siihen, että mistä HYVINVOINTI ALUE VOI TEHDÄ MYÖS SÄÄSTÖJÄ!
Jos rikosrekisterissä on merkintä niin EI SILLOIN VOI LÄHTEÄ EHDOKKAAKSI, koska jos olet ihminen joka herättää luottamusta ja kaikki ovat sitä mieltä, että : Holo on niin itsepäinen, että se vetää vaikka yksin tahtonsa läpi ja ilmottaa, että JOS MINÄ PETÄN NIIN MINÄ MENEN SUOSIOLLA 2 VUODEKSI KUNNIAN LOUKKAUKSESTA VANKILAAN, KOSKA MINUT ON HELPPO SAADA KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA VANKILAAN, KOSKA MINÄ EN SUOSTU MAKSAMAAN SAKKOJA VAAN ANNAN NÖYRÄSTI KUNNIAN ÄÄNESTÄJILLE LUOTTAMUKSEN PETTÄMISESTÄ, KOSKA MINÄ ARVOSTAN HEITÄ IHMISINÄ JOTKA LUOTTIVAT, MUTTA MINÄ EN PYSTYNYT OLEMAAN SANOJENI MITTAINEN NAINEN VAAN MINÄ PETIN OMAN PERHEENI, SUKUNI JA SEKÄ KAIKKI TEIDÄT JOITA EDUSTIN!
En ole nyt menossa ehdokkaaksi, koska FB KUNNIALLISET OLIVAT ITSE MENOSSA EHDOKKAAKSI, KOSKA HE OVAT PAREMPIA RATKOMAAN ASIOITA JA LOPETTAMAAN VELKAANTUMISEN!
Minä löysin ne kaikki millä HYVINVOINTIALUE OLIS SAANUT SÄÄSTÖJÄ AIKAAN, MUTTA EN ALA TIETOJANI JAKAMAAN!
Teen PETOKSESTA RIKOSILMOITUKSEN SEKÄ VAADIN KORVAUKSIA, KOSKA MINÄ MENETIN TÄSSÄ ANSIOITA, KOSKA MINÄ OLEN NIIN PASKA IHMINEN, ETTÄ EN HYVÄKSY SITÄ ETTÄ YHTEISKUNNAN VAROJA KÄYTETÄÄN PÄIHTEISIIN, KOSKA NE EI KUULU TOIMEENTULOTUKEENKAAN!
Jos päissään halutaan hillua niin silloin mennään töihin ja tienataan rahat millä RYYPÄTÄÄN!
Tupakasta mainittiin minulle, että minun kohdalla tuokin voidaan katsoa ” sormien” läpi, koska minä olen luopunut asumiseen liittyvästä mukavuudesta eli minä pärjään pelkällä peruspäivärahalla!
Oikeestihan sillä noin 590 eurolla kuukaudessa ei pärjää kukaan, mutta EN VALITA VAIKKA KUNNIAN LOUKKAUS SAKOTKIN OLIVAT 900 euroa ja en minua saa ottaa töihin, koska olen loukannut Inarin kunnan edustajien, työntekijöiden sekä yrittäjien kunnioita YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
FB KUNNIALLISET EIVÄT OLE ILMOITTANEET TUOTA ASIAA, ETTÄ KAIKKI INARIN KUNTALAISET OVAT KUNNIALLISIA, KOSKA HOLO SUOMI 100vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA LOUKKASI KAIKKIEN KUNNIOITA KÄYMÄLLÄ OLYMPIASTADIONILLA SUOMI 100 vuonna TYÖTTÖMÄNÄ PANOSTAJAN TYÖSSÄOPPIJAKSOLLA TÖISSÄ!
Minusta ja miehestäni Holosta tämä on hyvä juttu niin KUNNIANSA LOUKANNEET EIVÄT EDES MAINITSE, että HOLO KÄVI KERRAN TYÖTTÖMÄNÄ OLYMPIASTADIONILLA IVALOSTA TÖISSÄ JA LOUKKASI KAIKKIEN KUNNIAA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1383159EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402992- 1081408
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1411145Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621077Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60997
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41807
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22783