Jos tiede ei auta, niin miten pitää nämä?
https://yle.fi/a/74-20221141
Miten pitää pintansa uskomukset?
9
165
Vastaukset
Kiva ja opettavainen visa. Kiitos tästä.
Tulokseni 4/7.- Anonyymi00001
5/7. Mutta opin paljon kasvien voimasta. Kyllä nyt alkaa flaksi käydä meikäläisellekin!
- Anonyymi00002
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai hernaria naamariin?
Treffeillä tarjoan miehelle omenaa. Ehkä piirakan muodossa, jos ei tuoreena mene... Voisi miehelle herneitäkin syöttää, ei siitä kaittaakaan olisi ja saattaisihan se toimia itseenkin, vaikken mies olekaan.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Treffeillä tarjoan miehelle omenaa. Ehkä piirakan muodossa, jos ei tuoreena mene... Voisi miehelle herneitäkin syöttää, ei siitä kaittaakaan olisi ja saattaisihan se toimia itseenkin, vaikken mies olekaan.
Ai? Kainalossa käytettynä?
Juu, sillä saa toisen omakseen. Noinkohan?
Ole varovainen sit sen omenan kanssa, joskus noilla seuraamuksilla ei ole palautusoikeutta. 😳- Anonyymi00003
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai? Kainalossa käytettynä?
Juu, sillä saa toisen omakseen. Noinkohan?
Ole varovainen sit sen omenan kanssa, joskus noilla seuraamuksilla ei ole palautusoikeutta. 😳No kun haaveilen, että joku päivä joku vielä rakastuisi minuun, tai edes kovasti tykästyisi, niin kaikki keinot on otettava käyttöön.
Anonyymi00003 kirjoitti:
No kun haaveilen, että joku päivä joku vielä rakastuisi minuun, tai edes kovasti tykästyisi, niin kaikki keinot on otettava käyttöön.
Onhan tuo tietysti haave sinällänsä. :)
Ei yhtään huono. Toivotan onnea asiassa.
Ja hyvää omenasatoa syksyksi. :)- Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Onhan tuo tietysti haave sinällänsä. :)
Ei yhtään huono. Toivotan onnea asiassa.
Ja hyvää omenasatoa syksyksi. :)Tulikin mieleeni, että töissä jotkut onkin tuoneet pussillisen omia omenoita muidenkin maisteltaviksi. Ehkä minäkin ensi syksynä vien kopallisen herkkuhedelmiä tarjolle...
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tulikin mieleeni, että töissä jotkut onkin tuoneet pussillisen omia omenoita muidenkin maisteltaviksi. Ehkä minäkin ensi syksynä vien kopallisen herkkuhedelmiä tarjolle...
Sillain hieman hikisenä? Minkäs teet kun sit kymmenen miestä jonossa "herkkuhedelmiesi"perään?
Jos tuota uskomusta on uskominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473