Ajovat tuosta äsken ohi ja minulla ei ollu silimäklaseja päässä, ku olin justiinsa tullu saunasta ja hiuksetkin oli miten sattuu.
Mie sanoin isälle, että : Minun pittää äkkiä mennään kattomaan ikkunaan, ku POLIISIT ajaa tästä että mihin ne on menossa!
Lakki oli niin syvällä päässä, takin kaulukset ylhäällä ja näytti ihan mettä rosvolta niin mie sanoin, että : Holo ja Näkkäläjärvi ovat Ivalon poliiseja, koska se toinen Holo on koltta-alueen poliisi Vaseniuksen, Autti ja Kaikkonen on järvi-poliiseja. Repo ja Rasmus on Utsjoen poliiseja, koska he ovat pariskunta niin he pystyvät toimimaan paremmin yhdessä ja kukaan EI VIE TOISEN OMAA ja jos he valehtelevat niin he jäävät molemmat kiinni ja heille voi sanoa, että EI KUKAAN OLE VAILLA TEIDÄN OMAA VALETTA!
5 poliisia hoitelee heidän vapaa päiviä, mutta Utsjoelle ja koltta-alueille he eivät voi mennä, koska HEIDÄN OMAT MENEE SEKASIN!
Siirtola ja Parpala hoitaa Saariselän, koska se ON HEÄN OMIA FB KUNNIA HOMMIA!
Ei me heidän OMIA FB KUNNIOITA OLLA VIEMÄSSÄ, koska FB KUNNIALLISET HOITAA SOMESSA PALVELUT HEILLE KUNTOON.
Minun Holon asiat liittyvät Ivalon kylään ja muualle Suomeen. Somelaiset ovat TURISTEJA JOTKA KÄYVÄT SUOMESSA LOMALLA JA SHOPPAILEMASSA, mutta heistä jotkut käyvät myös lääkärissä!
Oli se Holon turjake itte poliisina töissä.
11
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rilille syömään mättöä.
- Anonyymi00002
Vetää varmaan tupla hatsaa, ranet ja koksut siihen päälle niin näkee pilvessä vähän paremmin.
- Anonyymi00004
Minä käyn ostamassa, kun ehdin VESI-PYSSYN JA VIEN SEN POLIISILLE JA KÄYN SANOMASSA INARILAISEN TOIMISTOON, ETTÄ : NYT OLIS HYVÄ JUTTU TAAS JOTEN KUKA LÄHTEE MUKAAN NIIN SAATTE VUODEN PARHAAN JUTUN LEHTEEN, KUN MIE KÄYN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA VIEMÄSSÄ ASEET POLIISILLE NIIN SAADAAN RAUHA MAAILMAAN!
Otan sen KUULUSTELU TODISTUKSEN MUKAAN NIIN NÄKEVÄT SENKIN SAMALLA NIIN EI TARVI SIITÄKÄÄN INTTÄÄ, ETTÄ OLENKO PANOSTAJA VAI EN! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä käyn ostamassa, kun ehdin VESI-PYSSYN JA VIEN SEN POLIISILLE JA KÄYN SANOMASSA INARILAISEN TOIMISTOON, ETTÄ : NYT OLIS HYVÄ JUTTU TAAS JOTEN KUKA LÄHTEE MUKAAN NIIN SAATTE VUODEN PARHAAN JUTUN LEHTEEN, KUN MIE KÄYN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA VIEMÄSSÄ ASEET POLIISILLE NIIN SAADAAN RAUHA MAAILMAAN!
Otan sen KUULUSTELU TODISTUKSEN MUKAAN NIIN NÄKEVÄT SENKIN SAMALLA NIIN EI TARVI SIITÄKÄÄN INTTÄÄ, ETTÄ OLENKO PANOSTAJA VAI EN!Lagerin Eijahan valehteli sen huumeiden käytön, koska hän olis toimittanut käräjille todistuksen HUUME SEULA NÄYTTEESTÄ jossa näkyy myös onko hänen ALKOHOLIN KÄYTTÖ!
Alkoholistit ovat heitä jotka EIVÄT SUOSTU KÄYMÄÄN TESTEISSÄ VAPAEHTOISESTI VAAN HEIDÄT PITÄÄ MÄÄRÄTÄ!
Minä jouduin käymään ADHD tutkimuksissa huume- ja päihdeseuloissa, koska ei saa lääkkeitä jos on päihdeongelmia.
Lopetin ADHD lääkkeiden syönnin, koska sain vain LISÄÄ ONGELMIA. Minulle sanottiin, että ADHD LÄÄKKEET HELPOTTAA MINUN ELÄMÄÄ!
Helpotti ja sain selville, että ADHD:TA HOIDETAAN VANKILASSA JA LÄÄKÄRI JOUTUU VANKILAAN, KOSKA HÄN EHDOTTI JOS KOKEILTAS TOISTA ADHD LÄÄKETTÄ, KOSKA MINÄ SANOIN : OTIN LÄÄKKEET MUKAAN, KUN LÄHDIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN JA SANOIN, ETTÄ MINÄ KÄYTÄ LÄÄKKEITÄ KOSKA LÄÄKKEET LOUKKAA KUNNIOITA!
Minulla on sairauksia joita EI VIINALLA HOIDETA, koska ALKOHOLI PAHENTAA IHO- JA NIVELPSORIAASISTA. IHOPSORIAASIS ON MAAILMAN KALLEIMPIA PERINNÖLLISIÄ SAIRAUKSIA, MUTTA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄ PSORIAATIKOT OVAT HEITÄ JOTKA SYRJIVÄT MEITÄ JOTKA PIDETÄÄN ITSESTÄMME HUOLTA!
Näin hulluja ihmisiä en ole tavannut missään muualla, kuin Inarin kunnassa joiden kunnioiden päälle SAIRAUDET JOITA HEILLÄ EI OLE!
Minulla on normaalia suurempi riski saada syöpä ja minä tiedän myös sen, että nivel psoria hoidetaan reumalääkkeillä ja jos on oikein paha niin saa piikkinä ja jos sattuu vahingossa väärä annostus niin voida saada syövän!
Minun puolesta FB KUNNIALLISET kyllä voivat syövät ottaa, mutta HUUMAAVIA KIPULÄÄKKEITÄ EI TIPU, koska HE EIVÄT KÄYTÄ HUUMEITA JOTEN LEIKKAUKSIA EI LUONNOLLISTI TEHDÄ!
HE OVAT FB KUNNIALLISIA JOITA PITÄÄ KUNNIOITTAA, MUTTA EI KOSKE MINUN PERHETTÄ!
Minä päätän keitä minun perheeseen kuuluu! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lagerin Eijahan valehteli sen huumeiden käytön, koska hän olis toimittanut käräjille todistuksen HUUME SEULA NÄYTTEESTÄ jossa näkyy myös onko hänen ALKOHOLIN KÄYTTÖ!
Alkoholistit ovat heitä jotka EIVÄT SUOSTU KÄYMÄÄN TESTEISSÄ VAPAEHTOISESTI VAAN HEIDÄT PITÄÄ MÄÄRÄTÄ!
Minä jouduin käymään ADHD tutkimuksissa huume- ja päihdeseuloissa, koska ei saa lääkkeitä jos on päihdeongelmia.
Lopetin ADHD lääkkeiden syönnin, koska sain vain LISÄÄ ONGELMIA. Minulle sanottiin, että ADHD LÄÄKKEET HELPOTTAA MINUN ELÄMÄÄ!
Helpotti ja sain selville, että ADHD:TA HOIDETAAN VANKILASSA JA LÄÄKÄRI JOUTUU VANKILAAN, KOSKA HÄN EHDOTTI JOS KOKEILTAS TOISTA ADHD LÄÄKETTÄ, KOSKA MINÄ SANOIN : OTIN LÄÄKKEET MUKAAN, KUN LÄHDIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN JA SANOIN, ETTÄ MINÄ KÄYTÄ LÄÄKKEITÄ KOSKA LÄÄKKEET LOUKKAA KUNNIOITA!
Minulla on sairauksia joita EI VIINALLA HOIDETA, koska ALKOHOLI PAHENTAA IHO- JA NIVELPSORIAASISTA. IHOPSORIAASIS ON MAAILMAN KALLEIMPIA PERINNÖLLISIÄ SAIRAUKSIA, MUTTA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄ PSORIAATIKOT OVAT HEITÄ JOTKA SYRJIVÄT MEITÄ JOTKA PIDETÄÄN ITSESTÄMME HUOLTA!
Näin hulluja ihmisiä en ole tavannut missään muualla, kuin Inarin kunnassa joiden kunnioiden päälle SAIRAUDET JOITA HEILLÄ EI OLE!
Minulla on normaalia suurempi riski saada syöpä ja minä tiedän myös sen, että nivel psoria hoidetaan reumalääkkeillä ja jos on oikein paha niin saa piikkinä ja jos sattuu vahingossa väärä annostus niin voida saada syövän!
Minun puolesta FB KUNNIALLISET kyllä voivat syövät ottaa, mutta HUUMAAVIA KIPULÄÄKKEITÄ EI TIPU, koska HE EIVÄT KÄYTÄ HUUMEITA JOTEN LEIKKAUKSIA EI LUONNOLLISTI TEHDÄ!
HE OVAT FB KUNNIALLISIA JOITA PITÄÄ KUNNIOITTAA, MUTTA EI KOSKE MINUN PERHETTÄ!
Minä päätän keitä minun perheeseen kuuluu!Minusta ei ainakaan olis mukava jos lääkäri soittais ja sanois, että : Minä katsoin nämä sinun magneetti kuvat ja sinulla OLI syöpä jonka minä poistin painamalla DELETE NAPPIA!
FB KUNNIALLISET SAIVAT SENTÄÄN TAHTONSA LÄPI ja lääkärit ovat ehtineet merkkaamaan ketkä ovat FB KUNNIALLISIA ASIAKKAITA!
En saa valehdella vaan minun pitää olla REHELLINEN!
Minä olisin kyllä mielellään valehdellut, mutta MIEHENI EI SUOSTU SIIHEN, että minä valehtelen toisten eduksi ja aiheutan itselleni taas PASKAA JA VAIKEUKSIA SILLÄ, että valehtelen ja otan syyt toistuvasti omille niskoilleni!
Ottasitteko itse NAISENA OMALTA MIEHELTÄ KOKO KYLÄN AKKOJEN PUOLESTA SELKÄÄN, KOSKA HE VALEHTELEE JA ITSE PUHUT TOTTA JA SANOT, ETTÄ : MIELUMMIN VANKILAAN, KUN MAKSAN SAKOT! - Anonyymi00008
Lisään tähän, että minä en sentään haukkunut mieheni kanssa kaikkia POLIISEJA paskalakeiksi, sinivuokoiksi, komisaari kiharoiksi, KYTIKSI, sioiksi tai muiksi vastaavaksi!
Minä ja mieheni ollaan vain haukuttu Titta Rasmusta ja Justus Repoa, mutta olen kyllä omaa miestäni Holo vaimona kutsunut myös PULLA-SORSAKSI ja vähän muiksi, mutta se on meidän välistä KUNNIOITUSTA SEKÄ RAKKAUDEN OSOITUSTA TOISIAMME KOHTAAN, koska mieheni on sanonut, että : VITTUILU ON VÄLITTÄMISTÄ! Minä sentään välitän UTSJOEN KUNTALAISTAKIN siitä, kun Titta Rasmus poliisina syrjii omiaan vaikka hän on FB KUNNIALLINENKIN miehensä Justus Revon kanssa ja me ollaan mieheni kanssa kunniattomia paskoja, koska Mäkelä sano minulle, että POLIISIT olivat sopineet niin ja mieheni Holo halusi tehdä oman sopimuksen minun kanssa.
Titta Rasmus oli siinä Mäkelän sopimuksessa mukana miehensä Justus Repon edustajana sekä koltta poliisi Holon ja Vaseniuksen edustajina. FB kunnialliset halusivat kunnian pitää saamelaisten ja kolttien puolia sekä edustaa heitä joten se sopii kyllä minulle ja miehelleni, koska ME EI OLLA POLIITTISIA VAAN ME OLLAAN IHMISIÄ JA IHMISTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIA SEKÄ SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA ELI SUOMALAISIA TURJANMERENMAAN TURJAKKEITA JOTKA OLLAAN NOUSTU TURVESUOSTA JOTKA MUODOSTUU MAISTA JA VESISTÖISTÄ JOISTA ME OLLAAN PERINTEISESTI SAATU EVÄSTÄ PÖYTÄÄN!
Tätä kannattaa ehkä vielä vähän hioa, koska NUIJA-SOTA KORVAUKSET LIITTYY SENTÄÄN MINUUNKIN!
Nuija-sota käytiin etelässä ja Kuningas Guttormin korvaukset voi hakea Norjasta.
Suomen valtio vastaa vain omista SOTA-KORVAUKSISTA! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lisään tähän, että minä en sentään haukkunut mieheni kanssa kaikkia POLIISEJA paskalakeiksi, sinivuokoiksi, komisaari kiharoiksi, KYTIKSI, sioiksi tai muiksi vastaavaksi!
Minä ja mieheni ollaan vain haukuttu Titta Rasmusta ja Justus Repoa, mutta olen kyllä omaa miestäni Holo vaimona kutsunut myös PULLA-SORSAKSI ja vähän muiksi, mutta se on meidän välistä KUNNIOITUSTA SEKÄ RAKKAUDEN OSOITUSTA TOISIAMME KOHTAAN, koska mieheni on sanonut, että : VITTUILU ON VÄLITTÄMISTÄ! Minä sentään välitän UTSJOEN KUNTALAISTAKIN siitä, kun Titta Rasmus poliisina syrjii omiaan vaikka hän on FB KUNNIALLINENKIN miehensä Justus Revon kanssa ja me ollaan mieheni kanssa kunniattomia paskoja, koska Mäkelä sano minulle, että POLIISIT olivat sopineet niin ja mieheni Holo halusi tehdä oman sopimuksen minun kanssa.
Titta Rasmus oli siinä Mäkelän sopimuksessa mukana miehensä Justus Repon edustajana sekä koltta poliisi Holon ja Vaseniuksen edustajina. FB kunnialliset halusivat kunnian pitää saamelaisten ja kolttien puolia sekä edustaa heitä joten se sopii kyllä minulle ja miehelleni, koska ME EI OLLA POLIITTISIA VAAN ME OLLAAN IHMISIÄ JA IHMISTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIA SEKÄ SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA ELI SUOMALAISIA TURJANMERENMAAN TURJAKKEITA JOTKA OLLAAN NOUSTU TURVESUOSTA JOTKA MUODOSTUU MAISTA JA VESISTÖISTÄ JOISTA ME OLLAAN PERINTEISESTI SAATU EVÄSTÄ PÖYTÄÄN!
Tätä kannattaa ehkä vielä vähän hioa, koska NUIJA-SOTA KORVAUKSET LIITTYY SENTÄÄN MINUUNKIN!
Nuija-sota käytiin etelässä ja Kuningas Guttormin korvaukset voi hakea Norjasta.
Suomen valtio vastaa vain omista SOTA-KORVAUKSISTA!Minun suku on sentään menettänyt SUURIA alueita, mutta JALASJÄRVI JA VIINAMÄEN KYLÄ JOSTA MINUN VIINAMÄEN SUKU LÄHTI LEVIÄMÄÄN YMPÄRI SUOMEA JA MAAILMAA ON EDELLEEN SUOMEA!
Kuningas Guttorm hävisi ja menetti koko Lapin, mutta meille kuuluu maksaa korvauksia, koska saamelaiset ja koltat saa korvaukset Norjasta ja Venäjältä, koska Kuningas Guttorm oli BARENTSIN ALUEEN kuningas jota kutsuttiin LAPPONIAKSI.
Tuo tieto löytyy historiasta. Suomi oli olemassa FINLANDIA nimisenä maana ja tuokin tieto löytyy SUOMEN HISTORIASTA! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minun suku on sentään menettänyt SUURIA alueita, mutta JALASJÄRVI JA VIINAMÄEN KYLÄ JOSTA MINUN VIINAMÄEN SUKU LÄHTI LEVIÄMÄÄN YMPÄRI SUOMEA JA MAAILMAA ON EDELLEEN SUOMEA!
Kuningas Guttorm hävisi ja menetti koko Lapin, mutta meille kuuluu maksaa korvauksia, koska saamelaiset ja koltat saa korvaukset Norjasta ja Venäjältä, koska Kuningas Guttorm oli BARENTSIN ALUEEN kuningas jota kutsuttiin LAPPONIAKSI.
Tuo tieto löytyy historiasta. Suomi oli olemassa FINLANDIA nimisenä maana ja tuokin tieto löytyy SUOMEN HISTORIASTA!Löysin kirjeen jossa oli Presidentin VAALIEN ÄÄNESTYS LAPPU JONKA MUKAAN MINULLA OLI OIKEUKSIA VAIKKA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ MINULLA EI OLE OLLUT OIKEUKSIA EDES ÄÄNESTÄÄ KOSKAAN SUOMESSA, KOSKA EN KUNNIOITA HEITÄ VAAN PIDÄN OMISTA NÄKEMYKSISTÄ KIINNI JOTKA MUUTTUU ELI KEHITTYY ELÄMÄN KOKEMUSTEN MYÖTÄ!
FB KUNNIALLISET EIVÄT EDES ITSE YMMÄRRÄ, ETTÄ VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN SELLAISTA YHTEISÖÄ JOKA VOI KADOTA YHDESSÄ YÖSSÄ JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKIEN FB KUNNIALLISTEN PITÄÄ KUOLLA MYÖS! - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Löysin kirjeen jossa oli Presidentin VAALIEN ÄÄNESTYS LAPPU JONKA MUKAAN MINULLA OLI OIKEUKSIA VAIKKA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ MINULLA EI OLE OLLUT OIKEUKSIA EDES ÄÄNESTÄÄ KOSKAAN SUOMESSA, KOSKA EN KUNNIOITA HEITÄ VAAN PIDÄN OMISTA NÄKEMYKSISTÄ KIINNI JOTKA MUUTTUU ELI KEHITTYY ELÄMÄN KOKEMUSTEN MYÖTÄ!
FB KUNNIALLISET EIVÄT EDES ITSE YMMÄRRÄ, ETTÄ VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN SELLAISTA YHTEISÖÄ JOKA VOI KADOTA YHDESSÄ YÖSSÄ JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKIEN FB KUNNIALLISTEN PITÄÄ KUOLLA MYÖS!Sama rikostutkija tutki ensimmäisen kunnian loukkauksen, mutta yritti vierittää syyn toisen niskaan, mutta PASKAT LENSI TAKAISIN HÄNEN PÖYDÄLLE.
Hän sanoi, että : Minä laitan tämän asian SODANKYLÄÄN tämmösenään eli olet loukannut minun rikostutkinnan mukaan KUNNIOITA FB:SSÄ!
Jos rikostutkija on tutkinut jo asian Ivalossa niin ei kai Sodankylässä RIKOSTUTKIJA ALA TUTKIMAAN HÄNEN RIKOSTUTKINTAA UUDELLEEN!
Ei Tammisaaren poliisit olleet sitä asiaa tutkineet vaan rikostutkija soitti ja sanoi, että : Sinä oletkin muuttanut Inariin takasin joten minä laitan nämä paperit sinne niin he voivat tutkia asian siellä!
Ivalon rikostutkinta meni näin, että se oli kunnian loukkaus asua Raaseporissa.
Kyllä minäkin vähän ihmettelin sitä, että miksi se asia piti Sodankylään poliisille vielä laittaa!
Minusta oli jo TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS levittää FB paskaa ympäri SUOMEN!
Minua hävetti, mutta en kehannut sanoa edes, että : Kuule nämä 2 väläkkyä eivät ole edes kemiläisiä vaan tämä vaimo on Inarin kuntalaisia syntyjään joten minun puolesta ex-mieheni saa vaimoaan kunnioittaa, mutta tässäkään asiassa EI OLE KYSYTTY KEMILÄISTEN MIELIPIDETTÄ!
Ei Inarin kunnassakaan ole kysytty IVALOLAISTEN mielipidettä siitä, että OLENKO MINÄ LOUKANNUT HEIDÄN MIELESTÄ IVALOLAISENA KUNNIOITA SYNTYMÄLLÄ IVALOON JOKA ON MINUN SYNTYMÄ- JA KOTIKYLÄ, MUTTA MINUT ON MYÖS PANTU ALULLE IVALON KYLÄSSÄ!
Minä olen sentään kehdannut TUNNUSTAA, että minä olen SYNNISTÄ SIENNYT JA MINUN VANHEMMAT OVAT MENNEET NAIMISIIN TOUKOKUUSSA JA MINÄ OLEN SYNTYNYT HEINÄKUUSSA!
Minä olisin syntynyt joka tapauksessa, koska äitini oli päättänyt synnyttää minut vaikka ISÄTTÖMÄNÄ!
Isäni on itse tehnyt oman päätöksen isäni, mutta hänellä kyllä oli myös monia naisia jotka olisivat halunneet hänen vaimokseen.
Minun äitini oli jo vuonna 1970 hyvin moderni ajatuksiltaan ja kyllä me äidin kanssa oltais pärjätty kahdestaankin.
Ruotsiin oltais joka tapauksessa muutettu ja eletty kahdestaan, koska muu suku oli jo mennyt edeltä!
Jotku isät vain tekee lapsistaan PRINSSEJO, mutta kyllä kaikki isät olis saaneet mennä Ruotsiin töihin sen jälkeen, kun olivat synnissä sienneen lapsen tehneet!
Minun koko elämä liittyy minun elämän historiaan ja se alkaa siitä kohtaan, kun SIITIÖ SELVIÄÄ HENGISSÄ ENSIMMÄISEN UIMA KILPAILUN…
Minun isäni on sentään REHELLISESTI HARRASTANUT SEKSIÄ NUORENA MIEHENÄ!
Isäni on täyttänyt 23vuotta sinä vuonna, kun minä olen syntynyt joten hän on ollut AIKUINEN MIES JOKA ON VASTANNUT ITSE TEOISTAAN.
Tuskin olis tehnyt enempää lapsia jos hän olis nähnyt tulevaa. Hän olis ampunut nämä miehet jotka ovat lasteni isiä ja näin olis vältetty myös lasteni syntymät.
Minulle sanottiin aina vain, että : Katotaan!
Minulle sanottiin myös, että : TERVAHAUTA HOITAA JA SIIRTOLLA TIENAA RAHAA!
Minä olen isäni edes vastuuttomasta NAINNISTA OTTANUT VASTUUN, koska se on totta, että hän on nainut äitini kanssa ennen, kuin HE OLIVAT KÄYNEET VIHILLÄ!
Tuohan on ollut TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN, koska siskoni ja veljeni ovat kunniallisia AVIOLIITON sisällä syntyneitä lapsia eli parempi arvoisia ihmisinä!
Kyllä minun syntymäkin liittyi FB:hen vaikka FB:tä ei ollut vielä edes olemassa, kun minun vanhemmat tekivät SYNTIÄ jonka tuloksena minä synnyin!
Ei minun tarvi sitä hävetä, koska minun vanhemmat ovat syyllisiä siihen ja heidän sekä siskoni ja veljeni kuuluu maksaa minulle korvauksia, koska he ovat parempia ihmisiä mitä minä ja he syrjivät minua suoraan sekä loukkaavat minun kunniaa!
He ovat kaikki saaneet alkunsa avioliiton sisällä, mutta minä ja äitini äiti ollaan molemmat SYNNISSÄ SIENNEITÄ!
Siskoni varasti mummoni vihki sormuksen joka kuuluu oikeesti minulle, mutta siskoni väittää olevansa samanlainen kuin mummoni!
Hän on saanut kirouksen aikaan, koska hän loukkaa minun ja mummoni kunnioita kokoajan!
Mummoni oli kuulemma PUNA HIUKSINEN NAINEN JOHON VAARINI OLI RAKASTUNUT. Hän harmaantui ja alkoi värjäämään hiuksia tummaksi.
Hänen nuoruudessa ei ollut värikuvia joten hänen hiukset näyttivät tummilta valokuvissa. Punaiset hiukset olivat syy miksi häntä kutsuttiin myös NOIDAKSI joka osasi parantaa vaivan, kuin vaivan.
Mummoni oli semmonen NOITA joka opetti, että PASKA LÄHTEE PESEMÄLLÄ JA SAIRAUDET PARANEE VEDELLÄ SEKÄ TARVITTAESSA KÄYTETÄÄN SOOPAA JA JOS EI MUUTA OLE NIIN TUHKAA SEKÄ HIEKKAA.
Hän opetti minulle, kun minä olin pieni ja valitin hillassa, kun sormet liimautui yhteen hillan mehusta, että miten kädet pestään siellä.
Hän opetti myös kauneushoitoa minulle myös hilla-jängässä!
Minä olin äitini ja veljeni kanssa hillassa, kun me istuttiin tupakalla ja juteltiin jotain.
Minä huomasin, että minä istuin KAUNEUSHOIDON VIERESSÄ. Äiti ja veljeni katsovat minua hyvin pitkään, kun minä aloin hoitamaan kauneutta ja sanoin, että : Mummo opetti minulle hillassa pienenä, että näin hoidetaan kauneutta hilla-jängässä!
Meillä oli oikein hauskaa, kun minä muistin mummoni kauneushoidot kesken kaiken, mutta hän oli SKORPPARI NAINEN joka pistää aina takaisin! - Anonyymi00013
Minä Holo asuin Parketti lattioiden tekijän pihalla olevassa sauna-mökissä josta mie palasin Ivaloon.
Kyllä mie kävin hänen kaverina välillä HIOMASSA PARKETTI LATTIOITA, mutta en tainnut mainita, että minun pojan isä on/oli myös parketin tekijä!
Hän oli loukannut minun kunniaa, mutta hän oli Romanovin parketti firmassa töissä.
Me käytiin hakemassa hänen kanssa jonka pihassa asuin Romanovin parketti firmasta parketti lakkaa ja muuta mitä hän tarvi.
Hänellä oli se Porsche jolla minä sain ajella sekä istua kyydissä. Minähän kutsuin sitä välillä hiustenkuivaajaksi, koska minä laitoin suihkun jälkeen pampulat päähän ja ajeltiin katto auki niin minun hiukset kuivu samalla. Me oltiin syömään jonnekkin ja hänelle tuli aina kiire lähteä joten minä istuin Porschessa laitoin hiukset ja sanoin hänelle, että : Hyvä hiustenkuivaaja, mutta niin paska peili ettei saa edes kulmia laitettua!
Hän sano minulle, että : Sulla on 50 tuhannen euron hiustenkuivaaja!
Hän sano vielä, että : Minä myyn tämän Porsche vielä sinulle!
Ei hän sitä minulle myy, koska mieheni päättää minun auton asioista ja hän tietää, että minä otan mielummin MUSTANGIN hiustenkuivaajaksi, kuin PORSCHEN!
Tuo aiheuttaa meillä riitaa, koska hän tietää myös sen, että vaikka tyllerö ja mössykkä istuis kyydissä niin hän ei voi muuta sanoa, kun : Mie arvasin tuon, että vaimo vetää suoraan kameraan niin lujaa, kuin pääsee LAPSET KYYDISSÄ! Ei he sentään huostaan lähde, mutta vaimolta lähtee lopuksi ikää kortti, koska tuo ei opi ikinä hillitsemään KAASU JALKAA!
Jos mie olisin hevosten välistä ajanut niin lujaa, kun sillä toytalla olis päässyt niin EI OLIS KÄYNYT kuinkaan, mutta kyydissä istunut alko huutamaan niin mie aloin hiljentämään vauhtia ja sitten siinä kävi niin, että MIE JÄIN HEVOSTEN VÄLIIN JA ALLE!
Mieheni oli niin viisas, että hän kävi herättämässä, mutta EI SOITTANUT EDES AMBULANSSIA!
Poliiseja ja palokunta oli paikalla!
Pellon palopäällikkö vei Pellon terveyskeskukseen.
HÄKE numeroita oli siihen aikaan 2 ja ei kukaan muistanut kumpaan numeroon pitää soittaa.
Kaikki soitti poliisit ja palokunnan paikalle vaikka piti soittaa ambulanssi!
Se oli valtion syy, mutta asia on korjattu ja ei minulla ollut, kuin HEVOSEN VERTA POSKESSA.
Minulle väitettiin, että minulla on silmän alla iso avohaava joka pitää tikata.
Minä sanoin, että : Ei varmasti ole!
Minun piti katsoa peiliin niin minä näen itse.
Minä katsoin peiliin ja se näytti siltä, mutta se ei tuntunut siltä joten minä pyyhkäsin sormella ja sanoin, että : El TÄSSÄ OLLU HAAVAA VAAN TÄMÄ ON VAIN VERTA!
Se oli outoa, että ainut veri oli minun silmän alla ja minä tunsin hevosen kavion minun selässä, kun oli katolla minun päällä, mutta se hevonen ei tullut koskaan katosta läpi. Jos olis tullut niin ei se kavio olis sieltä minun selän päältä noussut.
Jos minä käsittelen oman asiani ja totean, että : Kyllä minä olen KUNNIATTOMIEN VANHEMPIENI TEKEMÄ LAPSI ELI HE OVAT LOUKANNEET MINUN KUNNIAA, koska he ovat toimineet ensin kunniattomasti ja alkaneet vasta myöhemmin kunniallisiksi.
Eikö silloin ole aiheellista jokaisen kunniansa loukanneen aihetta käsitellä ensin omat teot jotka liittyy omaan syntymään sekä omiin parisuhteisiin ennen, kuin aletaan vaatimaan toisilta kunnioitusta!
Äitini serkku joka oli mummoni kanssa saman ikäinen suurin piirtein niin hän sanoi mummolleni joka oli hänen täti, että : KATO VITUSTA MITEN PITKÄ ON VAPPU!
Minun vanhemmat on menneet VAPPU AATTONA NAIMISIIN JA ÄITINI ON ODOTTANUT MINUA!
Vappu on yksi suurimpia ryyppy juhlia SUOMESSAKIN!
Presidenttikin sano Vappuna, että : Miltä se tuntuu jos PRESIDENTTI laitetaan vankilaan?
Presidenttikin loukkaa minun kunniaa, koska FB KUNNIALLISET EIVÄT HOIDA ASIOITA VAAN SYYTTÄVÄT MINUA KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA!
Stubb oli jo PRESIDENTTI, kun minä sain kunnian loukkaus tuomion.
Niinistö oli Presidenttinä ensimmäisellä kerralla ja silloin, kun minä menin vankilaan.
Niinistö ja hänen vaimonsa ovat sentään molemmat SUOMALAISIA!
Minulla on sentään mies, mutta en ole kieltäynyt yhteistyöstä Niinistön ja Halosen kanssa jotka ovat molemmat suomalaisia niin, kuin heidän puolisot.
Stubb on itse sitä mieltä, että hänen englantilainen vaimonsa on kauniimpi sekä edustavampi mitä SUOMALAISET naiset.
Yhden FB kunniallisen mies on Ruotsin kansalainen ja Ruotsissa saa kansalaisuuden poliisilta, kun menee poliisille ja sanoo nimeksi HASSAN!
Suomessa syntyneet suomalaiset jotka asuu Ruotsissa niin he eivät saa niin helposti.
Yks serkku oli yrittänyt vaihtaa kansallisuutta niin hän kertoi, että : Jos olis rikollinen tai pakolainen niin sais Ruotsin kansalaisuuden helposti, mutta en ole kumpaakaan ja olen tehny ikäni töitä Ruotsissa niin en saa!
Minä olin jo panostaja niin minä sanoin hänelle, että : Mene psykiatriselle hoitoon!
Päissään soitteli ja minä lopetin vastaamasta, mutta välillä laitoin viestiä jossa kysyin : Oletko käynyt siellä psykiatrisella juttelemassa?
Tietenkin kysyin, että : Vieläkö se Bollnäsin psykiatrinen sairaala on toiminnassa? - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä Holo asuin Parketti lattioiden tekijän pihalla olevassa sauna-mökissä josta mie palasin Ivaloon.
Kyllä mie kävin hänen kaverina välillä HIOMASSA PARKETTI LATTIOITA, mutta en tainnut mainita, että minun pojan isä on/oli myös parketin tekijä!
Hän oli loukannut minun kunniaa, mutta hän oli Romanovin parketti firmassa töissä.
Me käytiin hakemassa hänen kanssa jonka pihassa asuin Romanovin parketti firmasta parketti lakkaa ja muuta mitä hän tarvi.
Hänellä oli se Porsche jolla minä sain ajella sekä istua kyydissä. Minähän kutsuin sitä välillä hiustenkuivaajaksi, koska minä laitoin suihkun jälkeen pampulat päähän ja ajeltiin katto auki niin minun hiukset kuivu samalla. Me oltiin syömään jonnekkin ja hänelle tuli aina kiire lähteä joten minä istuin Porschessa laitoin hiukset ja sanoin hänelle, että : Hyvä hiustenkuivaaja, mutta niin paska peili ettei saa edes kulmia laitettua!
Hän sano minulle, että : Sulla on 50 tuhannen euron hiustenkuivaaja!
Hän sano vielä, että : Minä myyn tämän Porsche vielä sinulle!
Ei hän sitä minulle myy, koska mieheni päättää minun auton asioista ja hän tietää, että minä otan mielummin MUSTANGIN hiustenkuivaajaksi, kuin PORSCHEN!
Tuo aiheuttaa meillä riitaa, koska hän tietää myös sen, että vaikka tyllerö ja mössykkä istuis kyydissä niin hän ei voi muuta sanoa, kun : Mie arvasin tuon, että vaimo vetää suoraan kameraan niin lujaa, kuin pääsee LAPSET KYYDISSÄ! Ei he sentään huostaan lähde, mutta vaimolta lähtee lopuksi ikää kortti, koska tuo ei opi ikinä hillitsemään KAASU JALKAA!
Jos mie olisin hevosten välistä ajanut niin lujaa, kun sillä toytalla olis päässyt niin EI OLIS KÄYNYT kuinkaan, mutta kyydissä istunut alko huutamaan niin mie aloin hiljentämään vauhtia ja sitten siinä kävi niin, että MIE JÄIN HEVOSTEN VÄLIIN JA ALLE!
Mieheni oli niin viisas, että hän kävi herättämässä, mutta EI SOITTANUT EDES AMBULANSSIA!
Poliiseja ja palokunta oli paikalla!
Pellon palopäällikkö vei Pellon terveyskeskukseen.
HÄKE numeroita oli siihen aikaan 2 ja ei kukaan muistanut kumpaan numeroon pitää soittaa.
Kaikki soitti poliisit ja palokunnan paikalle vaikka piti soittaa ambulanssi!
Se oli valtion syy, mutta asia on korjattu ja ei minulla ollut, kuin HEVOSEN VERTA POSKESSA.
Minulle väitettiin, että minulla on silmän alla iso avohaava joka pitää tikata.
Minä sanoin, että : Ei varmasti ole!
Minun piti katsoa peiliin niin minä näen itse.
Minä katsoin peiliin ja se näytti siltä, mutta se ei tuntunut siltä joten minä pyyhkäsin sormella ja sanoin, että : El TÄSSÄ OLLU HAAVAA VAAN TÄMÄ ON VAIN VERTA!
Se oli outoa, että ainut veri oli minun silmän alla ja minä tunsin hevosen kavion minun selässä, kun oli katolla minun päällä, mutta se hevonen ei tullut koskaan katosta läpi. Jos olis tullut niin ei se kavio olis sieltä minun selän päältä noussut.
Jos minä käsittelen oman asiani ja totean, että : Kyllä minä olen KUNNIATTOMIEN VANHEMPIENI TEKEMÄ LAPSI ELI HE OVAT LOUKANNEET MINUN KUNNIAA, koska he ovat toimineet ensin kunniattomasti ja alkaneet vasta myöhemmin kunniallisiksi.
Eikö silloin ole aiheellista jokaisen kunniansa loukanneen aihetta käsitellä ensin omat teot jotka liittyy omaan syntymään sekä omiin parisuhteisiin ennen, kuin aletaan vaatimaan toisilta kunnioitusta!
Äitini serkku joka oli mummoni kanssa saman ikäinen suurin piirtein niin hän sanoi mummolleni joka oli hänen täti, että : KATO VITUSTA MITEN PITKÄ ON VAPPU!
Minun vanhemmat on menneet VAPPU AATTONA NAIMISIIN JA ÄITINI ON ODOTTANUT MINUA!
Vappu on yksi suurimpia ryyppy juhlia SUOMESSAKIN!
Presidenttikin sano Vappuna, että : Miltä se tuntuu jos PRESIDENTTI laitetaan vankilaan?
Presidenttikin loukkaa minun kunniaa, koska FB KUNNIALLISET EIVÄT HOIDA ASIOITA VAAN SYYTTÄVÄT MINUA KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA!
Stubb oli jo PRESIDENTTI, kun minä sain kunnian loukkaus tuomion.
Niinistö oli Presidenttinä ensimmäisellä kerralla ja silloin, kun minä menin vankilaan.
Niinistö ja hänen vaimonsa ovat sentään molemmat SUOMALAISIA!
Minulla on sentään mies, mutta en ole kieltäynyt yhteistyöstä Niinistön ja Halosen kanssa jotka ovat molemmat suomalaisia niin, kuin heidän puolisot.
Stubb on itse sitä mieltä, että hänen englantilainen vaimonsa on kauniimpi sekä edustavampi mitä SUOMALAISET naiset.
Yhden FB kunniallisen mies on Ruotsin kansalainen ja Ruotsissa saa kansalaisuuden poliisilta, kun menee poliisille ja sanoo nimeksi HASSAN!
Suomessa syntyneet suomalaiset jotka asuu Ruotsissa niin he eivät saa niin helposti.
Yks serkku oli yrittänyt vaihtaa kansallisuutta niin hän kertoi, että : Jos olis rikollinen tai pakolainen niin sais Ruotsin kansalaisuuden helposti, mutta en ole kumpaakaan ja olen tehny ikäni töitä Ruotsissa niin en saa!
Minä olin jo panostaja niin minä sanoin hänelle, että : Mene psykiatriselle hoitoon!
Päissään soitteli ja minä lopetin vastaamasta, mutta välillä laitoin viestiä jossa kysyin : Oletko käynyt siellä psykiatrisella juttelemassa?
Tietenkin kysyin, että : Vieläkö se Bollnäsin psykiatrinen sairaala on toiminnassa?Minun mieheni Holo oli minun kanssa samaa mieltä SUOMEN SOTURI ASIOISTA JOITA ME SUOMALAISET TURJAKKEET OLLAAN!
Mieheni on meistä SUOMEN SOTURI joista Suomen alkuperäiskansa eli SUOMALAISET TURJAKKEET OVAT SAANEET ALKUNSA!
Minä luin vain omaa suku historiaani ja Mannerheim sekä Simakova olivat myös SOTURI JOHTAJIA, mutta minä olen suomalainen ja Suomessa syntynyt.
Shakin pelaaja Karpov on myös samoja sukuja, mutta minä en ole mikään SHAKIN PELAAJA, koska se näin hidasta, että se voi kestää vaikka 100vuotta se yks peli!
Minä pidän enemmän nopea temposesta pelistä missä pistetään kaikki KERRALLA PASKAKSI ja aletaan rakentamaan uutta!
FB KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN MYÖS VENÄLÄISIÄ JOTEN TÄSSÄ SHAKKI PELISSÄ SAKKI JA MATTIKIN EHTII VARMAAN ELÄKKEELLE, KOSKA FB KUNNIALLISTEN PITI TEHDÄ SEURAAVA SIIRTO!
He veivät asian käräjille ja minä siirsin asian HOVI OIKEUTEEN jossa hovi oli samaa mieltä, että oli kunnian loukkaus olla FB:N KÄYTTÄJÄ. He hävisivät ja todistivat samalla, että HÄVIÄJÄT OVAT SITÄ MIELTÄ, että VOITTAJAN PITÄÄ MAKSAA HÄVIÄJILLE!
Me ollaan mieheni Holon kanssa hävitty vaikka kuinka monta kilpailua, koska ME EI OLLA JAKSETTU MENNÄ EDES HARJOITUKSIIN!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581