Mikä on parasta, mitä kaksi miestä voi tehdä yhdessä ilman housuja?
Aamun arvoitus..
38
407
Vastaukset
Olla saunassa.
- Anonyymi00021
Tehdä romanttinen elokuva Tom of Finland tyyliin.
- Anonyymi00001
Oliskos lapioilla kaivaa ojaa syvemmäksi tai avata ojan rumpua jos ojan rumpu on tukossa
Pissata ristiin?
- Anonyymi00024
Pissaamisestakin voi tehdä kilpailun miehekkääseen tyyliin. Aamupissat pissataan puuta vasten sitten jotta kilpaillaan kenenkä ruikkaus yltää korkeimmalle puunrunkoon.
- Anonyymi00002
Tai katsoa kumpi on kovempi jäbä eli mieluiten alasti ja menevät kesällä metsään ja katsoa kumpi lähtee ekana pois eli olla hyttysten mäkäräisten paarmojen syöttinä heikoin luovuttaa eka
- Anonyymi00003
Minä voisin tuomaroida kisan....
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
ja nyt en luultavast pääse irti tästä ajatuksesta koko päivänä...
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
ja nyt en luultavast pääse irti tästä ajatuksesta koko päivänä...
Mielessäsi on vain alastomat miehet
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mielessäsi on vain alastomat miehet
Joo oon mä kattonu pari jaksoo naked attractionii, mut on siellä naisiiki ollu gubelle mumisija outo otus propagandisti
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tosiaan ja jos vielä kusiaispesään istuvat ihan minun takia niin sittenhän istuvat tasoja o
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tosiaan ja jos vielä kusiaispesään istuvat ihan minun takia niin sittenhän istuvat tasoja o
Kattokaappa ku mm tuon takia joudun vetää alta kölin kommenteissa et vielä pahempaa tai ei se mikää lähetyskäsky oo mut
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kattokaappa ku mm tuon takia joudun vetää alta kölin kommenteissa et vielä pahempaa tai ei se mikää lähetyskäsky oo mut
Salty roastin bi*ch☝️
- Anonyymi00030
Jos alasti ilman housuja mitataan kumpi on kovempi, siitä voi tulla mieleen ihan muuta kuin muurahaispesä.
- Anonyymi00009
Miksi kaksi miestä on ilman housuja? En ymmärrä.
Avantouintia 23 asteen pakkasessa..
- Anonyymi00010
ilman kenkiä ja niin no ilman jalkojakin voi mennä töitä ueakoimaaqn sandaalia eli Sanna-Santaemi-sandaaliakaan taevitse
yksikin mummon kutoma villasukkakin riittää jalkineeksi - Anonyymi00013
No mikähän se voisi olla...
- Anonyymi00015
Eiköhän kaikki arvaa mistä on kyse!
- Anonyymi00014
Joku saa kiksejä tästäkin ketjusta.
- Anonyymi00016
Kyllä tuo ensimmäinen vastaaja tiesi, eli saunomisesta on kyse. Kaikki muut vastaukset on pervojen fantasioita.
Ap.- Anonyymi00018
Harva se paita päällä saunoo 🤭
Että se niistä pervojen fantasioista., - Anonyymi00031
Itse esittää pervon kysymyksen ja sitten moralisoi pervoista vastauksista kuin seurakunnan pastori.
- Anonyymi00017
bäänist kaivetu lämpimän tilaa
T-mies - Anonyymi00019
Ottaa saappaat pois jaloista, ennen kuin laittavat stringit pikkuisten penistensä ja puhisevien hanurien suojaksi.
- Anonyymi00032
Peniksillä voisi olla pikkuiset sombrerot päässä suojaamassa polttavalta auringolta.
- Anonyymi00020
ikävä-palstalla voi olla jotain kirjainarvoiyuksiakin.
vähän ihmetellyt kun joku tyttö ... tulee aina asumaankin kai töistä, niin mukavaa omaan lämpimään asuntoon sitten.
muitakin asioit hänen kanssan olisi jotain hassujakin - Anonyymi00022
Rakentaa vajan varmaan.
- Anonyymi00023
Soittaa säkkipilliä kiltit yllään?
- Anonyymi00025
linnutlaulaa kun äiti kuoli Tätä Elämäjärven 202586850 Hiidenniemioslitekojo ajan matkoulke hakisaksi lähettää tytärwtlähettää asikast enää
- Anonyymi00026
Nuoriso on kuulemma aika vapaamielistä nykyään.
Vanhemmat sievistelisivät, että saunominen.
Nuoremmat katsovat yhdessä p°rn°a...
xLiner- Anonyymi00033
Voi ne katsella myös Euroviisuja!
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Voi ne katsella myös Euroviisuja!
Tottakai. Tai syödä suklaata ja kakkuja.
xLiner
- Anonyymi00035
Viettävät runoiltaa ja lausuvat runoja toistensa korvaan?
- Anonyymi00036
Tämä olikin kompa. Kyselevät toisiltaan tietenkin aamuarvoituksia! Vastaus oli koko ajan otsikossa.
- Anonyymi00037
Vastaus on sauna. Next question.
Se rippu siitä, onks ne heteroi vai homoi ja jos ovat homoi, onko toinen peräänantava ja toinen peräänottava.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233121Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122259Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712133Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051919Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411421Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151339Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1131123
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086