Aamun arvoitus..

Anonyymi-ap

Mikä on parasta, mitä kaksi miestä voi tehdä yhdessä ilman housuja?

38

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olla saunassa.

      • Anonyymi00021

        Tehdä romanttinen elokuva Tom of Finland tyyliin.


    • Anonyymi00001

      Oliskos lapioilla kaivaa ojaa syvemmäksi tai avata ojan rumpua jos ojan rumpu on tukossa

    • Pissata ristiin?

      • Ei hitto. Tuokin on tullut tehtyä. Mutta jos läpällä, niin se ei ole homoa :D


      • Anonyymi00024

        Pissaamisestakin voi tehdä kilpailun miehekkääseen tyyliin. Aamupissat pissataan puuta vasten sitten jotta kilpaillaan kenenkä ruikkaus yltää korkeimmalle puunrunkoon.


    • Anonyymi00002

      Tai katsoa kumpi on kovempi jäbä eli mieluiten alasti ja menevät kesällä metsään ja katsoa kumpi lähtee ekana pois eli olla hyttysten mäkäräisten paarmojen syöttinä heikoin luovuttaa eka

      • Anonyymi00003

        Minä voisin tuomaroida kisan....


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Minä voisin tuomaroida kisan....

        ja nyt en luultavast pääse irti tästä ajatuksesta koko päivänä...


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        ja nyt en luultavast pääse irti tästä ajatuksesta koko päivänä...

        Mielessäsi on vain alastomat miehet


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Mielessäsi on vain alastomat miehet

        Joo oon mä kattonu pari jaksoo naked attractionii, mut on siellä naisiiki ollu gubelle mumisija outo otus propagandisti


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Minä voisin tuomaroida kisan....

        Tosiaan ja jos vielä kusiaispesään istuvat ihan minun takia niin sittenhän istuvat tasoja o


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tosiaan ja jos vielä kusiaispesään istuvat ihan minun takia niin sittenhän istuvat tasoja o

        Kattokaappa ku mm tuon takia joudun vetää alta kölin kommenteissa et vielä pahempaa tai ei se mikää lähetyskäsky oo mut


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kattokaappa ku mm tuon takia joudun vetää alta kölin kommenteissa et vielä pahempaa tai ei se mikää lähetyskäsky oo mut

        Salty roastin bi*ch☝️


      • Anonyymi00030

        Jos alasti ilman housuja mitataan kumpi on kovempi, siitä voi tulla mieleen ihan muuta kuin muurahaispesä.


    • Anonyymi00009

      Miksi kaksi miestä on ilman housuja? En ymmärrä.

    • Avantouintia 23 asteen pakkasessa..

    • Anonyymi00010

      ilman kenkiä ja niin no ilman jalkojakin voi mennä töitä ueakoimaaqn sandaalia eli Sanna-Santaemi-sandaaliakaan taevitse

      yksikin mummon kutoma villasukkakin riittää jalkineeksi

    • Anonyymi00013

      No mikähän se voisi olla...

      • Anonyymi00015

        Eiköhän kaikki arvaa mistä on kyse!


    • Anonyymi00014

      Joku saa kiksejä tästäkin ketjusta.

    • Anonyymi00016

      Kyllä tuo ensimmäinen vastaaja tiesi, eli saunomisesta on kyse. Kaikki muut vastaukset on pervojen fantasioita.

      Ap.

      • Anonyymi00018

        Harva se paita päällä saunoo 🤭

        Että se niistä pervojen fantasioista.,


      • Anonyymi00031

        Itse esittää pervon kysymyksen ja sitten moralisoi pervoista vastauksista kuin seurakunnan pastori.


    • Anonyymi00017

      bäänist kaivetu lämpimän tilaa
      T-mies

    • Anonyymi00019

      Ottaa saappaat pois jaloista, ennen kuin laittavat stringit pikkuisten penistensä ja puhisevien hanurien suojaksi.

      • Anonyymi00032

        Peniksillä voisi olla pikkuiset sombrerot päässä suojaamassa polttavalta auringolta.


    • Anonyymi00020

      ikävä-palstalla voi olla jotain kirjainarvoiyuksiakin.

      vähän ihmetellyt kun joku tyttö ... tulee aina asumaankin kai töistä, niin mukavaa omaan lämpimään asuntoon sitten.

      muitakin asioit hänen kanssan olisi jotain hassujakin

    • Anonyymi00022

      Rakentaa vajan varmaan.

    • Anonyymi00023

      Soittaa säkkipilliä kiltit yllään?

    • Anonyymi00025

      linnutlaulaa kun äiti kuoli Tätä Elämäjärven 202586850 Hiidenniemioslitekojo ajan matkoulke hakisaksi lähettää tytärwtlähettää asikast enää

    • Anonyymi00026

      Nuoriso on kuulemma aika vapaamielistä nykyään.

      Vanhemmat sievistelisivät, että saunominen.

      Nuoremmat katsovat yhdessä p°rn°a...

      xLiner

      • Anonyymi00033

        Voi ne katsella myös Euroviisuja!


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Voi ne katsella myös Euroviisuja!

        Tottakai. Tai syödä suklaata ja kakkuja.

        xLiner


    • Anonyymi00035

      Viettävät runoiltaa ja lausuvat runoja toistensa korvaan?

      • Anonyymi00036

        Tämä olikin kompa. Kyselevät toisiltaan tietenkin aamuarvoituksia! Vastaus oli koko ajan otsikossa.


    • Anonyymi00037

      Vastaus on sauna. Next question.

    • Se rippu siitä, onks ne heteroi vai homoi ja jos ovat homoi, onko toinen peräänantava ja toinen peräänottava.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe