Mikä on parasta, mitä kaksi miestä voi tehdä yhdessä ilman housuja?
Aamun arvoitus..
26
283
Vastaukset
Olla saunassa.
- Anonyymi00021
Tehdä romanttinen elokuva Tom of Finland tyyliin.
- Anonyymi00001
Oliskos lapioilla kaivaa ojaa syvemmäksi tai avata ojan rumpua jos ojan rumpu on tukossa
Pissata ristiin?
- Anonyymi00024
Pissaamisestakin voi tehdä kilpailun miehekkääseen tyyliin. Aamupissat pissataan puuta vasten sitten jotta kilpaillaan kenenkä ruikkaus yltää korkeimmalle puunrunkoon.
- Anonyymi00002
Tai katsoa kumpi on kovempi jäbä eli mieluiten alasti ja menevät kesällä metsään ja katsoa kumpi lähtee ekana pois eli olla hyttysten mäkäräisten paarmojen syöttinä heikoin luovuttaa eka
- Anonyymi00003
Minä voisin tuomaroida kisan....
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
ja nyt en luultavast pääse irti tästä ajatuksesta koko päivänä...
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
ja nyt en luultavast pääse irti tästä ajatuksesta koko päivänä...
Mielessäsi on vain alastomat miehet
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mielessäsi on vain alastomat miehet
Joo oon mä kattonu pari jaksoo naked attractionii, mut on siellä naisiiki ollu gubelle mumisija outo otus propagandisti
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tosiaan ja jos vielä kusiaispesään istuvat ihan minun takia niin sittenhän istuvat tasoja o
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tosiaan ja jos vielä kusiaispesään istuvat ihan minun takia niin sittenhän istuvat tasoja o
Kattokaappa ku mm tuon takia joudun vetää alta kölin kommenteissa et vielä pahempaa tai ei se mikää lähetyskäsky oo mut
- Anonyymi00009
Miksi kaksi miestä on ilman housuja? En ymmärrä.
Avantouintia 23 asteen pakkasessa..
- Anonyymi00010
ilman kenkiä ja niin no ilman jalkojakin voi mennä töitä ueakoimaaqn sandaalia eli Sanna-Santaemi-sandaaliakaan taevitse
yksikin mummon kutoma villasukkakin riittää jalkineeksi - Anonyymi00013
No mikähän se voisi olla...
- Anonyymi00015
Eiköhän kaikki arvaa mistä on kyse!
- Anonyymi00014
Joku saa kiksejä tästäkin ketjusta.
- Anonyymi00016
Kyllä tuo ensimmäinen vastaaja tiesi, eli saunomisesta on kyse. Kaikki muut vastaukset on pervojen fantasioita.
Ap.- Anonyymi00018
Harva se paita päällä saunoo 🤭
Että se niistä pervojen fantasioista.,
- Anonyymi00017
bäänist kaivetu lämpimän tilaa
T-mies - Anonyymi00019
Ottaa saappaat pois jaloista, ennen kuin laittavat stringit pikkuisten penistensä ja puhisevien hanurien suojaksi.
- Anonyymi00020
ikävä-palstalla voi olla jotain kirjainarvoiyuksiakin.
vähän ihmetellyt kun joku tyttö ... tulee aina asumaankin kai töistä, niin mukavaa omaan lämpimään asuntoon sitten.
muitakin asioit hänen kanssan olisi jotain hassujakin - Anonyymi00022
Rakentaa vajan varmaan.
- Anonyymi00023
Soittaa säkkipilliä kiltit yllään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1021197
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 56855
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632