Yli 80 % ei siihen kykene.
Kykenetkö itsenäiseen ajatteluun?
7
87
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itsenäisesti ajatteleva ei lähde hysteriaan mukaan, ei korona eikä hiilisellaiseen.
- Anonyymi00002
Kykenen oikein hyvin ja sen vuoksi en ole ilmastohysteerinen enkä ollut koronahysteerinen.
Itsenäisillä ajattelijoilla on jokin suhteellisuuden taju jäljellä vaikka he eivät ilmaston muuttumista tai viruksia kielläkään.
Suhteellisuuden taju sanoo, että tehdään se mikä voidaan kurjistamatta liikaa omaa elämää ja varotaan viruksia niiden vaarallisuuden mukaan omasta vastustuskyvystä huolehtien.
Neljä kertaa on tartunta todettu ja vain kerran jotain isompia oireita havaittu.
Ilmastotekona auton moottoritilavuus puolittui ja sen myötä päästöt ja kulutus.
Sen enempää ei tavallisen tallaajan tarvitse tehdä varsinkin kun töllin lämmityskin puristetaan ulkoilmasta.
Jos ilmasto lämpenee niin se on voi voi.
Omat keinot on nyt käytetty.- Anonyymi00003
Kun Kanadassa oli metsäpalo niin sen hiilidioksidipäästöt olivat 30 kertaiset Suomen kokonaispäästöihin verrattuna. Meidän päästöt eivät vaikuta yhtään mitään ilmastoon. HO HOO, HO HOO! Luonto tuottaa itse 95% kaikesta hiilidioksidista. Siis suhteellisuudentajua tässä asiassa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun Kanadassa oli metsäpalo niin sen hiilidioksidipäästöt olivat 30 kertaiset Suomen kokonaispäästöihin verrattuna. Meidän päästöt eivät vaikuta yhtään mitään ilmastoon. HO HOO, HO HOO! Luonto tuottaa itse 95% kaikesta hiilidioksidista. Siis suhteellisuudentajua tässä asiassa.
Valtamedia ei kykene katsomaan tosiasioita, ehkä HBL lukuunottamatta.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Valtamedia ei kykene katsomaan tosiasioita, ehkä HBL lukuunottamatta.
HBL on hyvä ja faktapohjainen
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
HBL on hyvä ja faktapohjainen
Yksi viesti poistettu
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yksi viesti poistettu
Ihmettelen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82022Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101383Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661005Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190902Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67775- 76740
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612