Semmoinen enintään +15. Ei hellettä.
Kylmä kesä tulkoon
18
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mieluimmin kunnon lämmintä 25 -33 astetta 🌞
- Anonyymi00002
Muuta Saharaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Muuta Saharaan.
Muuta sinä pohjois-siperiaan, Grönlandiin tai pohjoisnavalle
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muuta sinä pohjois-siperiaan, Grönlandiin tai pohjoisnavalle
Sulla on jotain hiekka-apinan geenejä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sulla on jotain hiekka-apinan geenejä.
Onneksi ei pakkaskommunistin
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muuta sinä pohjois-siperiaan, Grönlandiin tai pohjoisnavalle
Norilsk Siperiassa olisi hänelle hyvä paikka. Heinäkuun keskilämpötila pyörii 13 - 15 C:n hujakoilla. Sielläkin on joskus helteitä, joten pitäisikö hakea jokin idyllinen taajama Pohjoisen jäämeren rannalta.
- Anonyymi00003
No sehän on tässä juuri meneillään, eli kylmästä kesästä tykkääjien nautiskeluvuoro on nyt.
- Anonyymi00005
Toivottavasti ei
Kunnon helteitä odotellessa 🌞 - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toivottavasti ei
Kunnon helteitä odotellessa 🌞Helteen himoajilla on huono verenkierto kun pitää kuumassa ähöttää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toivottavasti ei
Kunnon helteitä odotellessa 🌞Joo tulee se lämminkin sitten myöhemmin jos on tullakseen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Helteen himoajilla on huono verenkierto kun pitää kuumassa ähöttää.
Ei, kun hyvä kunto, kun kestää hellettä
- Anonyymi00014
Kesästä? Toukokuu on kevätkuu. Lisäksi, kuten alla osoitan, nyt on selvästi keskimääräisen ajankohdan lämpötiloja lämpimämpää.
Otetaan Lahden lämpötilat tältä päivältä ja keskiarvoiset eiliseltä.
Alin lämpötila 24.05. oli 12,8 astetta. Alin tavanomainen 23.05. on 3,3 - 7,1 astetta.
Ylin lämpötila 24. 05. on ollut 17,9 astetta. Ylin tavanomainen 23.05. on 14,7 - 19,1.
Hypätään Kuopioon ja sama homma:
Alin lämpötila 24.05. oli 12,3 astetta. Alin tavanomainen 23.05. on 5,1 - 8,0 astetta.
Ylin lämpötila 24. 05. on ollut 16,9 astetta. Ylin tavanomainen 23.05. on 12,8 - 17,0.
Kuten jokainen lukutaitoinen joka ymmärtää lukemansa huomaa, lämpötilat ovat ajankohdan keskilämpötilojen yläpuolella. Varsinkin vuorokauden alimmat lämpötilat ovat olleen reilusti tavanomaisia korkeampia.
Ennätyksellisen lämmin syksy on sekoittanut kuuppasi niin, että luulet kevättä kesäksi ja lämmintä kylmäksi. 8 tai 80 vuoden ikä voisi olla selitys noin karkealle virheelle. Ensimmäisen kohdalla kokemattomuus ja toisen kohdalla vanhuuden höpryys. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kesästä? Toukokuu on kevätkuu. Lisäksi, kuten alla osoitan, nyt on selvästi keskimääräisen ajankohdan lämpötiloja lämpimämpää.
Otetaan Lahden lämpötilat tältä päivältä ja keskiarvoiset eiliseltä.
Alin lämpötila 24.05. oli 12,8 astetta. Alin tavanomainen 23.05. on 3,3 - 7,1 astetta.
Ylin lämpötila 24. 05. on ollut 17,9 astetta. Ylin tavanomainen 23.05. on 14,7 - 19,1.
Hypätään Kuopioon ja sama homma:
Alin lämpötila 24.05. oli 12,3 astetta. Alin tavanomainen 23.05. on 5,1 - 8,0 astetta.
Ylin lämpötila 24. 05. on ollut 16,9 astetta. Ylin tavanomainen 23.05. on 12,8 - 17,0.
Kuten jokainen lukutaitoinen joka ymmärtää lukemansa huomaa, lämpötilat ovat ajankohdan keskilämpötilojen yläpuolella. Varsinkin vuorokauden alimmat lämpötilat ovat olleen reilusti tavanomaisia korkeampia.
Ennätyksellisen lämmin syksy on sekoittanut kuuppasi niin, että luulet kevättä kesäksi ja lämmintä kylmäksi. 8 tai 80 vuoden ikä voisi olla selitys noin karkealle virheelle. Ensimmäisen kohdalla kokemattomuus ja toisen kohdalla vanhuuden höpryys.Siis ennätyksellisen lämmin kevät. Oli syksykin erittäin lämmin, mutta sitä aloittaja tuskin edes muistaa.
- Anonyymi00011
Onpas mukavan vilpoisa päivä tänään, +11 ja vettä sataa.
Vesisateita tarvitaankin, kärsii luonto muuten, eikä ruoka kasva pellolla.
Sateessa on sekin hyvä puoli, että silloin voi rahassa vaikka pelata tietokoneella, kun ei veissateessa ulkona oikeen mitään pysty tekemään, eikä pyörälenkillekään tarvi lähteä, kun kastuisi likomäräksi.
Mielummin tällainen sää, kuin joku +30 asteen käristyskupoli auringonkorvennus helle.
Tällainen on just sopiva kesäsää suomessa suomalaisille, ei asuntokaan kuumene tukalan kuumaksi, kuten helteellä, kun aurinko porottaa ausntoa, niin sehän kuumenee.
Aurinko on se, mikä nostaa asunnon lämpötilaa.
Ei asunnon lämpötila nouse, jos on pilvistä ja olis vaikka +24 lämmintä.
+24 lämmintä ja korventava auringonpaiste, niin auringon kuumentava vaikutus on vähintään 10 astetta.- Anonyymi00013
Niin nyt on aika nautiskella jos viileästä tykkää.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin nyt on aika nautiskella jos viileästä tykkää.
Toista se on briteillä. 33,5 astetta mitattu jo tämään ja samalla kaikkien aikojen ennätys toukokuulle. Espania, Ranska, Saksa ja osin Puola poikkeuksellisen lämpöaallon kourissa.
- Anonyymi00016
Inhottavan kylmää pohjoistuulta 🥶
- Anonyymi00018
Viileä virkistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381