Kylmä kesä tulkoon

Anonyymi-ap

Semmoinen enintään +15. Ei hellettä.

18

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mieluimmin kunnon lämmintä 25 -33 astetta 🌞

      • Anonyymi00002

        Muuta Saharaan.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Muuta Saharaan.

        Muuta sinä pohjois-siperiaan, Grönlandiin tai pohjoisnavalle


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Muuta sinä pohjois-siperiaan, Grönlandiin tai pohjoisnavalle

        Sulla on jotain hiekka-apinan geenejä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Sulla on jotain hiekka-apinan geenejä.

        Onneksi ei pakkaskommunistin


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Muuta sinä pohjois-siperiaan, Grönlandiin tai pohjoisnavalle

        Norilsk Siperiassa olisi hänelle hyvä paikka. Heinäkuun keskilämpötila pyörii 13 - 15 C:n hujakoilla. Sielläkin on joskus helteitä, joten pitäisikö hakea jokin idyllinen taajama Pohjoisen jäämeren rannalta.


    • Anonyymi00003

      No sehän on tässä juuri meneillään, eli kylmästä kesästä tykkääjien nautiskeluvuoro on nyt.

      • Anonyymi00005

        Toivottavasti ei
        Kunnon helteitä odotellessa 🌞


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Toivottavasti ei
        Kunnon helteitä odotellessa 🌞

        Helteen himoajilla on huono verenkierto kun pitää kuumassa ähöttää.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Toivottavasti ei
        Kunnon helteitä odotellessa 🌞

        Joo tulee se lämminkin sitten myöhemmin jos on tullakseen.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Helteen himoajilla on huono verenkierto kun pitää kuumassa ähöttää.

        Ei, kun hyvä kunto, kun kestää hellettä


      • Anonyymi00014

        Kesästä? Toukokuu on kevätkuu. Lisäksi, kuten alla osoitan, nyt on selvästi keskimääräisen ajankohdan lämpötiloja lämpimämpää.

        Otetaan Lahden lämpötilat tältä päivältä ja keskiarvoiset eiliseltä.
        Alin lämpötila 24.05. oli 12,8 astetta. Alin tavanomainen 23.05. on 3,3 - 7,1 astetta.
        Ylin lämpötila 24. 05. on ollut 17,9 astetta. Ylin tavanomainen 23.05. on 14,7 - 19,1.

        Hypätään Kuopioon ja sama homma:
        Alin lämpötila 24.05. oli 12,3 astetta. Alin tavanomainen 23.05. on 5,1 - 8,0 astetta.
        Ylin lämpötila 24. 05. on ollut 16,9 astetta. Ylin tavanomainen 23.05. on 12,8 - 17,0.

        Kuten jokainen lukutaitoinen joka ymmärtää lukemansa huomaa, lämpötilat ovat ajankohdan keskilämpötilojen yläpuolella. Varsinkin vuorokauden alimmat lämpötilat ovat olleen reilusti tavanomaisia korkeampia.
        Ennätyksellisen lämmin syksy on sekoittanut kuuppasi niin, että luulet kevättä kesäksi ja lämmintä kylmäksi. 8 tai 80 vuoden ikä voisi olla selitys noin karkealle virheelle. Ensimmäisen kohdalla kokemattomuus ja toisen kohdalla vanhuuden höpryys.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kesästä? Toukokuu on kevätkuu. Lisäksi, kuten alla osoitan, nyt on selvästi keskimääräisen ajankohdan lämpötiloja lämpimämpää.

        Otetaan Lahden lämpötilat tältä päivältä ja keskiarvoiset eiliseltä.
        Alin lämpötila 24.05. oli 12,8 astetta. Alin tavanomainen 23.05. on 3,3 - 7,1 astetta.
        Ylin lämpötila 24. 05. on ollut 17,9 astetta. Ylin tavanomainen 23.05. on 14,7 - 19,1.

        Hypätään Kuopioon ja sama homma:
        Alin lämpötila 24.05. oli 12,3 astetta. Alin tavanomainen 23.05. on 5,1 - 8,0 astetta.
        Ylin lämpötila 24. 05. on ollut 16,9 astetta. Ylin tavanomainen 23.05. on 12,8 - 17,0.

        Kuten jokainen lukutaitoinen joka ymmärtää lukemansa huomaa, lämpötilat ovat ajankohdan keskilämpötilojen yläpuolella. Varsinkin vuorokauden alimmat lämpötilat ovat olleen reilusti tavanomaisia korkeampia.
        Ennätyksellisen lämmin syksy on sekoittanut kuuppasi niin, että luulet kevättä kesäksi ja lämmintä kylmäksi. 8 tai 80 vuoden ikä voisi olla selitys noin karkealle virheelle. Ensimmäisen kohdalla kokemattomuus ja toisen kohdalla vanhuuden höpryys.

        Siis ennätyksellisen lämmin kevät. Oli syksykin erittäin lämmin, mutta sitä aloittaja tuskin edes muistaa.


    • Anonyymi00011

      Onpas mukavan vilpoisa päivä tänään, +11 ja vettä sataa.
      Vesisateita tarvitaankin, kärsii luonto muuten, eikä ruoka kasva pellolla.
      Sateessa on sekin hyvä puoli, että silloin voi rahassa vaikka pelata tietokoneella, kun ei veissateessa ulkona oikeen mitään pysty tekemään, eikä pyörälenkillekään tarvi lähteä, kun kastuisi likomäräksi.
      Mielummin tällainen sää, kuin joku +30 asteen käristyskupoli auringonkorvennus helle.
      Tällainen on just sopiva kesäsää suomessa suomalaisille, ei asuntokaan kuumene tukalan kuumaksi, kuten helteellä, kun aurinko porottaa ausntoa, niin sehän kuumenee.
      Aurinko on se, mikä nostaa asunnon lämpötilaa.
      Ei asunnon lämpötila nouse, jos on pilvistä ja olis vaikka +24 lämmintä.
      +24 lämmintä ja korventava auringonpaiste, niin auringon kuumentava vaikutus on vähintään 10 astetta.

      • Anonyymi00013

        Niin nyt on aika nautiskella jos viileästä tykkää.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Niin nyt on aika nautiskella jos viileästä tykkää.

        Toista se on briteillä. 33,5 astetta mitattu jo tämään ja samalla kaikkien aikojen ennätys toukokuulle. Espania, Ranska, Saksa ja osin Puola poikkeuksellisen lämpöaallon kourissa.


    • Anonyymi00016

      Inhottavan kylmää pohjoistuulta 🥶

    • Anonyymi00018

      Viileä virkistää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe