Naiset huvittavia

Anonyymi-ap

Naiset on huvittavia. Joka kerta kun he kuulee jotain mistä he ei pidä, he leimaavat sen automaagisesti naisvihamielisyydeksi.

39

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onkos täm aloitus kuitenkin naisilomielinen?

• Anonyymi00036

Tää on sitä herkkyyttä, josta monet naiset tunnetaan. Sitä täytyy vain ymmärtää, muuten siitä syntyy ongelma.

• Anonyymi00002

Ketkä naiset? Ei kai se meidän muiden vika ole, jos sinun tuntemasi naiset ovat tuollaisia?

• Vain harhaantuneet, vakiintumattomat ja voimaantuneet naiset puhuvat naisvihamielisyydestä, ja heitä on vähän. Eivät missään tapauksessa naiset yleensä. 🌹👀

• Anonyymi00003

Miesten oikeasti, on miehiä, jotka muuttavat jo kielenkäytössään naiset ämmiksi, jos nämä eivät toimi miesten tahtomalla tavalla.
      Sääli.
      Tähänhän he jäävät.
      Vilma

• Anonyymi00006

Lisäys. Minua ei ole näin nimitetty, mutta olen miehen noin sanovat tilanteissa, jossa ei ole hänen tahdon mukaan menty.
        Vilma

• Anonyymi00004

Ole pelkästään miesten kanssa tekemisissä. Sinä voitat ja naiset voittaa.

• Anonyymi00005

Siis mitä. Tekemisissä. Mitä? Hyppäätte narua, dukellatte helmiä, tuulastatte.
        Nainenhan sitä tekemistä odottaa.
        Höh. Menet jollekin miehelle siis ehdottamaan:"Mitä tehtäisiin?" tai "Leikitään mun kaa".
        Vilma

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siis mitä. Tekemisissä. Mitä? Hyppäätte narua, dukellatte helmiä, tuulastatte.
        Nainenhan sitä tekemistä odottaa.
        Höh. Menet jollekin miehelle siis ehdottamaan:"Mitä tehtäisiin?" tai "Leikitään mun kaa".
        Vilma

Ootko pikkuisen yksikertainen 😳 "Olla tekemisissä" tarkoittaa vuorovaikutussuhteessa olemista, kanssakäymistä tai asioimista jonkun henkilön tai asian kanssa.

• Anonyymi00008

Noinhan se kyllä aika paljon käytännössä on. Miehet lähtevät yhdessä kalastusreissuille, metsästämään, rakentamaan mökkiä, korjaamaan asioita. Yhdessä. Tuo on se luonnollinen toimintamalli, naisen kanssa tekemisissä oleminen on poikkeus ja tämä nykyisen kaltainen parisuhdemalli on täysin keinotekoinen ja ongelmia täynnä. Naisten on normaalia olla toistensa kanssa tekemisissä ja selvitellä tunnemaailmansa ongelmia keskenänsä. Miehiä ei pitäisi altistaa niillä tunnemyrskyille, kun miehillä ei ole mitään kykyjä kohdata sellaisia asioita. Eivätkä he ole millään tavoin syyllisiä naisten sisäisen tunne-elämän ongelmiin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Noinhan se kyllä aika paljon käytännössä on. Miehet lähtevät yhdessä kalastusreissuille, metsästämään, rakentamaan mökkiä, korjaamaan asioita. Yhdessä. Tuo on se luonnollinen toimintamalli, naisen kanssa tekemisissä oleminen on poikkeus ja tämä nykyisen kaltainen parisuhdemalli on täysin keinotekoinen ja ongelmia täynnä. Naisten on normaalia olla toistensa kanssa tekemisissä ja selvitellä tunnemaailmansa ongelmia keskenänsä. Miehiä ei pitäisi altistaa niillä tunnemyrskyille, kun miehillä ei ole mitään kykyjä kohdata sellaisia asioita. Eivätkä he ole millään tavoin syyllisiä naisten sisäisen tunne-elämän ongelmiin.

Näitä lukiessa en ihmetele yhtään et ootte sinkkuja. Voi jumalauta tätä järjen köyhyyttä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Näitä lukiessa en ihmetele yhtään et ootte sinkkuja. Voi jumalauta tätä järjen köyhyyttä.

15:18
        En minäkään ihmettele.
        Karmeita yleistyksiä.
        Vilma

• Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No mikä tuossa tekstissä oli vikana? Pitäisikö sitä hieman sensuroida tai jotakin? oliko käytetty vääriä sanoja siinä vai?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No mikä tuossa tekstissä oli vikana? Pitäisikö sitä hieman sensuroida tai jotakin? oliko käytetty vääriä sanoja siinä vai?

Jos sitä et ymmärrä mikä siinä on vikana. Et ole ikinä kykenevä aikuismaisiin tasapainoisiin ihmissuhteisiin.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ootko pikkuisen yksikertainen 😳 "Olla tekemisissä" tarkoittaa vuorovaikutussuhteessa olemista, kanssakäymistä tai asioimista jonkun henkilön tai asian kanssa.

Joku poisti taas, kun kysyin, että oletko tosikko?
        Jos poistit, olet tosikko. Ja et hyväksy tätä minulta, mutta nimittelet itse?
        Todella, todella tosikko.
        Vilma

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Joku poisti taas, kun kysyin, että oletko tosikko?
        Jos poistit, olet tosikko. Ja et hyväksy tätä minulta, mutta nimittelet itse?
        Todella, todella tosikko.
        Vilma

No olet aika tosikko kyllä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Jos sitä et ymmärrä mikä siinä on vikana. Et ole ikinä kykenevä aikuismaisiin tasapainoisiin ihmissuhteisiin.

No sitten en ole, ihan sama. Mutta yhä kiinnostaisi tietää se mikä kohta tuossa nyt oli niin "väärin" ja kohtuutonta?

• Höpsistä. Tyyli ratkaisee. Jos tullaan haukkumalla esittämään eriävä mielipide, niin kyllä, se on vihamielistä.

• Tämä oli jo ihan omassa sarjassaan kertomaan kaiken tarpeellisen kirjoittajasta. 😂

• Anonyymi00012
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä oli jo ihan omassa sarjassaan kertomaan kaiken tarpeellisen kirjoittajasta. 😂

Hau hau Hau hauhauhau!.... Edellinen viestini poistettiin koska tämä on haukkumisvapaa alue. Mutta entäs ne jotka eivät osaa kommunikoida muulla tavoin, heiltä viedään äänioikeus..

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Hau hau Hau hauhauhau!.... Edellinen viestini poistettiin koska tämä on haukkumisvapaa alue. Mutta entäs ne jotka eivät osaa kommunikoida muulla tavoin, heiltä viedään äänioikeus..

No joo, oikeudenmukaisuuden nimissä olet oikeassa. Mikä on toiselle vitsi, ei ole sitä toiselle. Ehkä kunnoitus kirjoittaessa olisi suotavaa.

• Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

No joo, oikeudenmukaisuuden nimissä olet oikeassa. Mikä on toiselle vitsi, ei ole sitä toiselle. Ehkä kunnoitus kirjoittaessa olisi suotavaa.

HAUHAUAHAUHAU! Kannatan vain sananvapautta. En kannata sitä että tekstin lukija saa päättää itse onko tekstin julkaiseminen soveliasta vai ei. Kunnioitus ei liity sananvapauteen mitenkään.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

HAUHAUAHAUHAU! Kannatan vain sananvapautta. En kannata sitä että tekstin lukija saa päättää itse onko tekstin julkaiseminen soveliasta vai ei. Kunnioitus ei liity sananvapauteen mitenkään.

Ei liitykään, mutta täälläkin on suotavaa muistaa hyvät käytöstavat, jos meinaa saada aikaiseksi asiallista keskustelua. Paino sanalla asiallista.

• Anonyymi00025
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei liitykään, mutta täälläkin on suotavaa muistaa hyvät käytöstavat, jos meinaa saada aikaiseksi asiallista keskustelua. Paino sanalla asiallista.

HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU! HAUHAUAHAUHAU!

• Anonyymi00010

EI naisia voi, eikä pitäisi ottaa vakavasti. Koko homma menee aivan järjettömäksi sekoiluksi jos alat ottamaan naisten puheet tosissaan. Niin ei pidä tehdä. Ottaa vaan huumorilla, ja muistaa ja pitää mielessä ettei tuo ole sellainen henkilö mihin pitäisi suhtautua vakavasti.

• Anonyymi00013

Ämmä.
      Naapureissa asuu ämmiä.
      Perusnegatiivinen ilmaisu henkilöstä, jonka intressit elämässä kohdistuvat vain ja ainoastaan oman mukavuusalueen rajojen tarkkailuun ja poikkeamista naapureille raportoimiseen.
      Mies on yleensä jonkun asteen tallukkahemmo!

Muija
      Miesten kesken käytetty ilmaisu hyvästä aviovaimosta.
      Vaihtaa pakun renkaat, osaa katsoa ajoruohonleikkurin öljyt ja pystyy auraamaan traktorin etulevyllä lumet tarvittaessa!
      Hänen miehensä taas osaa täyttää ja tyhjentää pyykinpesu- ja astianpesukoneen, käyttää tarvittaessa mankelia ja viikata lakanat muijan haluamalla tavalla!

Yhdessä tekeminen tietenkin on parasta, mutta aina aika ei ole samaa mieltä.

Mies 65

• Anonyymi00020

Molemmat 'yleisnimet' särähtävät korvaani, kuten myös eukko.
        Vilma

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Molemmat 'yleisnimet' särähtävät korvaani, kuten myös eukko.
        Vilma

mutta ukko on ihan ok, tietenkin.
        joku nainen antoi pojalleekin nimeksi ukko.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

mutta ukko on ihan ok, tietenkin.
        joku nainen antoi pojalleekin nimeksi ukko.

Miten olis ukkeli? Siippa? Avokamu?
        Vilma

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vilma

Mites olis Muikkeli, Riippa, Avomuju?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vilma

Nuo ovat omasta mielestäni kategoriassa "Anteeksi, että olen tässä".
        Jos haluat omasta mieskumppanistasi käyttää tuollaisia ilmaisuja, niin käsitys hänen persoonastaan käy ylempää ilmi.

Mies 65

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Nuo ovat omasta mielestäni kategoriassa "Anteeksi, että olen tässä".
        Jos haluat omasta mieskumppanistasi käyttää tuollaisia ilmaisuja, niin käsitys hänen persoonastaan käy ylempää ilmi.

Mies 65

Oikealla nimellä tai lempinimellä.
        Voi sitten käyttää sydänkäpyseni, kultamuruni, ökkötörö ...
        Vilma

• Anonyymi00016

Naiset on naisii tai tytöt on tyttöjä

• En ota kantaa itse aiheeseen, mutta nykään on muotia olla uhri. Kaikki haluavat olla uhreja joko näkemällä jonkin sortin rasismia tai vihaa jossakin.

Minulle tämä on kovin vieras aihe. En halua olla minkään sortimentin uhri.

• Anonyymi00021

No. En ole kokenut olevani uhri.
        On tilanteita, mitä ei voi sietää ja toisaalta paljon mukavia tilanteita.
        Eräsfilosofi sanoi, että "elämä on".
        Vilma
        Lystikästäkin.

• Anonyymi00027

Uhriutuminen on muotia. Tietysti, kun se hyödyttää sitä harrastavia paljonkin, saa sääliä ja myötätuntoa, sekä joissain tapauksissa jopa rahaa sillä keinolla.

• Anonyymi00017

Jaa, en sitten vissiin ole nainen.

• Anonyymi00033

Ja miehet jotka kinisee joka asiasta palstalla ovat taas naurettavia.

Mun jutuista ei ole valitettu naisvihaa kertaakaan.... kai?

Nsiset on usein "hyviä jätkiä". 😁

• Anonyymi00037

Automaagista se totta vie onkin 😅

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe