Siinäpähän poistelette

Anonyymi-ap

Mitä se mua liikuttaa 🤷‍♂️? Ätmit. Sehän vain innostaa mua ja toimii osoituksena siitä että mä oon ideologisesti oikeassa ja herätän mielenkiintoa sekä tunteita. Eikös se oo tän koko alustan idea?

22

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persu luulee olevansa iteolokisesti oikeassa kun hänen kirjoituksensa poistetaan.

      • Anonyymi00002

        Mistäs sä ton kortin oikeen vedit? Mä oon miettinyt eilen ja tänään ettei enää yhtään oikeistohallitusta tähän maahan. Kokkareiden puolue pitäis lakkauttaa pysyvästi. Kun Ka-tainen oli Suomen puikoissa niin muistan yhä elävästi kuinka se ei ollut valmistautunut tyyliin sen viimeiseen eduskuntaistuntoon. Se vain hoki aivottomana hyvinvointivaltiota. Pah, sanon minä. Pikemminkin pahoinvointivaltio. Häippäsi massienkiilto silmissä Brysseliin ja jätti pskaa jälkeensä.


    • Tuo poistelu on niin rasittavaa. Ikävässä se on ihan omassa sfäärissään. Harmi, kun tuntuu olevan tarttuva tauti.

      • Anonyymi00003

        Linkittämäni runo sisälsi voimasanoja toisessa aloituksessani mitkä olis pitänyt kirjoittaa eri tavalla. En silti ala muuntelemaan tekstiä mitkä ovat suoria sitaatteja. Olen tieni valinnut. Poistelu toimii varmaan automatisoituna systeeminä algoritmeineen. Algoritmi eli tietokonekielellinen siansaksalta näyttävä syöte. Joku ihminen on luultavasti naputellut algoritmiin ne voimasanat joiden käyttäminen johtaa tekstin bännäykseen. Sanat taipuvat useaan muotoon suomen kielessä. Ehkä algoritmi kykenee huomioimaan tämän seikan.


    • Epäilen asialla olevan botin. Ite en ainakaan edes viitsi ilmoitella edes asiattomia kirjoituksia. Joskus ollut henkeen ja terveyteen uhkaavia viestejä. Niitä olen ilmoittanut ylläpidolle.

      • Anonyymi00004

        Mulla ne lähtee ihan muualle. Topi


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mulla ne lähtee ihan muualle. Topi

        Sorsakoski?

        https://www.youtube.com/watch?v=lkU3d72BuAs


      • Anonyymi00005

        Antaa ihmisten päästellä höyryjä. Itse asiassa tästä päästään sopivasti vi-hapuhe-aihepiiriin. Jos ihmisten käsketään pitää mölyt mahassaan niin tapahtuu ylilyöntejä. Ignooraaminen ja tunteiden suppressio johtaa frustraatioon ja kyniksen ilmaisemaan kamaloitumiseen. Aapee, tiedät kyllä kuka :). Epäilen että välillä mun käyttämät emojit ovat liikaa jotta viestini pääsisivät k*kkatekstisuodattimen lävitse.


      • Anonyymi00006

      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Antaa ihmisten päästellä höyryjä. Itse asiassa tästä päästään sopivasti vi-hapuhe-aihepiiriin. Jos ihmisten käsketään pitää mölyt mahassaan niin tapahtuu ylilyöntejä. Ignooraaminen ja tunteiden suppressio johtaa frustraatioon ja kyniksen ilmaisemaan kamaloitumiseen. Aapee, tiedät kyllä kuka :). Epäilen että välillä mun käyttämät emojit ovat liikaa jotta viestini pääsisivät k*kkatekstisuodattimen lävitse.

        Pointtini on, että jos se on hauskaa, siitä saa sisältöä ja mielekästä tekemistä elämään, niin antaa mennä vaan. Mutta jos taas sisällään kantaa vihaa ja katkeruutta, se syö vain ihmistä itseään.


      • Anonyymi00009
        Palstakamu kirjoitti:

        Pointtini on, että jos se on hauskaa, siitä saa sisältöä ja mielekästä tekemistä elämään, niin antaa mennä vaan. Mutta jos taas sisällään kantaa vihaa ja katkeruutta, se syö vain ihmistä itseään.

        Olet niin oikeassa. Hienosti sanottu. Topi


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        En nyt sentään.

        Pakko kirjottaa tähän. Mutta amiksen kellarista löytyy sorsakosken valmistamat altaat. Siis samanlaiset kun intissä.


    • Anonyymi00007

      Pikku pili se siellä taas

      • Anonyymi00008

        Omaasi tuskin huomaa edes mikroskoopin avulla :) 🔬. Haluat siis minua. Muuten et olisi tekstaillut noin. En ole myytävissä, miehille ainakaan. Kaikkea ei voi ostaa rahalla.


    • Anonyymi00010

      "Mitä se mua liikuttaa 🤷‍♂️? Ätmit. Sehän vain innostaa mua ja toimii osoituksena siitä että mä oon ideologisesti oikeassa ja herätän mielenkiintoa sekä tunteita."

      Onks täällä toinennii, joka potee suuruusharhaa? Näyttäis tuo ap. myös olevan, niiku se toinen, joka haluu framille tekemällä alotuksii itestään.

      • Anonyymi00011

        No siis mun nettikirjoitteluni on ollut aina megalomaanista. Se on kirjoitustyylini ja that's it. Ehkä tää kaikki on mulle vaan jotain huvia tylsyyttä vastaan. Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        No siis mun nettikirjoitteluni on ollut aina megalomaanista. Se on kirjoitustyylini ja that's it. Ehkä tää kaikki on mulle vaan jotain huvia tylsyyttä vastaan. Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin.

        00011: "Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin."

        Sydämestäni toivon, että pääset täydelliseen tasapainoon. Hyvää kesää! ❤️❤️❤️


      • Anonyymi00013
        exKynis.mi kirjoitti:

        00011: "Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin."

        Sydämestäni toivon, että pääset täydelliseen tasapainoon. Hyvää kesää! ❤️❤️❤️

        Kiitos samoin 😊. Ylimääräisen energian saa kulutettua harrastamalla liikuntaa. Havahdun joka kerta siihen kun itselläni on satunnaisena päivänä levollinen ja tyytyväinen olotila. Se on harvinaista herkkua. Mt-puoli on suomalaisten vitsaus. Toinen on viina ja kolmas jännämiessuhteet.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kiitos samoin 😊. Ylimääräisen energian saa kulutettua harrastamalla liikuntaa. Havahdun joka kerta siihen kun itselläni on satunnaisena päivänä levollinen ja tyytyväinen olotila. Se on harvinaista herkkua. Mt-puoli on suomalaisten vitsaus. Toinen on viina ja kolmas jännämiessuhteet.

        Itsekin olen kuivilla oleva alkoholisti, joka kärsin ankarasta hoitoresistenssistä ahdistuneisuudesta, joka vahvasti korreloi positiivisesti alkoholismin kanssa. Alkoholismi on kuin mikä tahansa mielisairas, josta ei voi koskaan parantua.

        Tämän kekemukseni pohjalta luulen, että voin jossakin määrin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. 🌹👀


      • Anonyymi00014
        exKynis.mi kirjoitti:

        Itsekin olen kuivilla oleva alkoholisti, joka kärsin ankarasta hoitoresistenssistä ahdistuneisuudesta, joka vahvasti korreloi positiivisesti alkoholismin kanssa. Alkoholismi on kuin mikä tahansa mielisairas, josta ei voi koskaan parantua.

        Tämän kekemukseni pohjalta luulen, että voin jossakin määrin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. 🌹👀

        Hondamies haluaa puhua...


    • Ha, ruletissakin on helpompi arvata voittava numero kuin siinä mikä kirjoitus poistuu ja mikä taas ei 😁

    • Anonyymi00012

      Älkää hätääntykö. Itse käynnistin puhelimen uudelleen ja taas toimii.
      Kerran suutahdin ja kokonainen palsta oli vuorokauden minulta suljettuna. Voi pahus minun suorasanaani. 🐖💨

      >Simiti<

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe