Mitä se mua liikuttaa 🤷♂️? Ätmit. Sehän vain innostaa mua ja toimii osoituksena siitä että mä oon ideologisesti oikeassa ja herätän mielenkiintoa sekä tunteita. Eikös se oo tän koko alustan idea?
Siinäpähän poistelette
22
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persu luulee olevansa iteolokisesti oikeassa kun hänen kirjoituksensa poistetaan.
- Anonyymi00002
Mistäs sä ton kortin oikeen vedit? Mä oon miettinyt eilen ja tänään ettei enää yhtään oikeistohallitusta tähän maahan. Kokkareiden puolue pitäis lakkauttaa pysyvästi. Kun Ka-tainen oli Suomen puikoissa niin muistan yhä elävästi kuinka se ei ollut valmistautunut tyyliin sen viimeiseen eduskuntaistuntoon. Se vain hoki aivottomana hyvinvointivaltiota. Pah, sanon minä. Pikemminkin pahoinvointivaltio. Häippäsi massienkiilto silmissä Brysseliin ja jätti pskaa jälkeensä.
Tuo poistelu on niin rasittavaa. Ikävässä se on ihan omassa sfäärissään. Harmi, kun tuntuu olevan tarttuva tauti.
- Anonyymi00003
Linkittämäni runo sisälsi voimasanoja toisessa aloituksessani mitkä olis pitänyt kirjoittaa eri tavalla. En silti ala muuntelemaan tekstiä mitkä ovat suoria sitaatteja. Olen tieni valinnut. Poistelu toimii varmaan automatisoituna systeeminä algoritmeineen. Algoritmi eli tietokonekielellinen siansaksalta näyttävä syöte. Joku ihminen on luultavasti naputellut algoritmiin ne voimasanat joiden käyttäminen johtaa tekstin bännäykseen. Sanat taipuvat useaan muotoon suomen kielessä. Ehkä algoritmi kykenee huomioimaan tämän seikan.
Epäilen asialla olevan botin. Ite en ainakaan edes viitsi ilmoitella edes asiattomia kirjoituksia. Joskus ollut henkeen ja terveyteen uhkaavia viestejä. Niitä olen ilmoittanut ylläpidolle.
- Anonyymi00004
Mulla ne lähtee ihan muualle. Topi
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulla ne lähtee ihan muualle. Topi
Sorsakoski?
https://www.youtube.com/watch?v=lkU3d72BuAs- Anonyymi00005
Antaa ihmisten päästellä höyryjä. Itse asiassa tästä päästään sopivasti vi-hapuhe-aihepiiriin. Jos ihmisten käsketään pitää mölyt mahassaan niin tapahtuu ylilyöntejä. Ignooraaminen ja tunteiden suppressio johtaa frustraatioon ja kyniksen ilmaisemaan kamaloitumiseen. Aapee, tiedät kyllä kuka :). Epäilen että välillä mun käyttämät emojit ovat liikaa jotta viestini pääsisivät k*kkatekstisuodattimen lävitse.
- Anonyymi00006
Palstakamu kirjoitti:
Sorsakoski?
https://www.youtube.com/watch?v=lkU3d72BuAsEn nyt sentään.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Antaa ihmisten päästellä höyryjä. Itse asiassa tästä päästään sopivasti vi-hapuhe-aihepiiriin. Jos ihmisten käsketään pitää mölyt mahassaan niin tapahtuu ylilyöntejä. Ignooraaminen ja tunteiden suppressio johtaa frustraatioon ja kyniksen ilmaisemaan kamaloitumiseen. Aapee, tiedät kyllä kuka :). Epäilen että välillä mun käyttämät emojit ovat liikaa jotta viestini pääsisivät k*kkatekstisuodattimen lävitse.
Pointtini on, että jos se on hauskaa, siitä saa sisältöä ja mielekästä tekemistä elämään, niin antaa mennä vaan. Mutta jos taas sisällään kantaa vihaa ja katkeruutta, se syö vain ihmistä itseään.
- Anonyymi00009
Palstakamu kirjoitti:
Pointtini on, että jos se on hauskaa, siitä saa sisältöä ja mielekästä tekemistä elämään, niin antaa mennä vaan. Mutta jos taas sisällään kantaa vihaa ja katkeruutta, se syö vain ihmistä itseään.
Olet niin oikeassa. Hienosti sanottu. Topi
Anonyymi00006 kirjoitti:
En nyt sentään.
Pakko kirjottaa tähän. Mutta amiksen kellarista löytyy sorsakosken valmistamat altaat. Siis samanlaiset kun intissä.
- Anonyymi00007
Pikku pili se siellä taas
- Anonyymi00008
Omaasi tuskin huomaa edes mikroskoopin avulla :) 🔬. Haluat siis minua. Muuten et olisi tekstaillut noin. En ole myytävissä, miehille ainakaan. Kaikkea ei voi ostaa rahalla.
- Anonyymi00010
"Mitä se mua liikuttaa 🤷♂️? Ätmit. Sehän vain innostaa mua ja toimii osoituksena siitä että mä oon ideologisesti oikeassa ja herätän mielenkiintoa sekä tunteita."
Onks täällä toinennii, joka potee suuruusharhaa? Näyttäis tuo ap. myös olevan, niiku se toinen, joka haluu framille tekemällä alotuksii itestään.- Anonyymi00011
No siis mun nettikirjoitteluni on ollut aina megalomaanista. Se on kirjoitustyylini ja that's it. Ehkä tää kaikki on mulle vaan jotain huvia tylsyyttä vastaan. Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin.
Anonyymi00011 kirjoitti:
No siis mun nettikirjoitteluni on ollut aina megalomaanista. Se on kirjoitustyylini ja that's it. Ehkä tää kaikki on mulle vaan jotain huvia tylsyyttä vastaan. Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin.
00011: "Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin."
Sydämestäni toivon, että pääset täydelliseen tasapainoon. Hyvää kesää! ❤️❤️❤️- Anonyymi00013
exKynis.mi kirjoitti:
00011: "Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin."
Sydämestäni toivon, että pääset täydelliseen tasapainoon. Hyvää kesää! ❤️❤️❤️Kiitos samoin 😊. Ylimääräisen energian saa kulutettua harrastamalla liikuntaa. Havahdun joka kerta siihen kun itselläni on satunnaisena päivänä levollinen ja tyytyväinen olotila. Se on harvinaista herkkua. Mt-puoli on suomalaisten vitsaus. Toinen on viina ja kolmas jännämiessuhteet.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos samoin 😊. Ylimääräisen energian saa kulutettua harrastamalla liikuntaa. Havahdun joka kerta siihen kun itselläni on satunnaisena päivänä levollinen ja tyytyväinen olotila. Se on harvinaista herkkua. Mt-puoli on suomalaisten vitsaus. Toinen on viina ja kolmas jännämiessuhteet.
Itsekin olen kuivilla oleva alkoholisti, joka kärsin ankarasta hoitoresistenssistä ahdistuneisuudesta, joka vahvasti korreloi positiivisesti alkoholismin kanssa. Alkoholismi on kuin mikä tahansa mielisairas, josta ei voi koskaan parantua.
Tämän kekemukseni pohjalta luulen, että voin jossakin määrin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. 🌹👀- Anonyymi00014
exKynis.mi kirjoitti:
Itsekin olen kuivilla oleva alkoholisti, joka kärsin ankarasta hoitoresistenssistä ahdistuneisuudesta, joka vahvasti korreloi positiivisesti alkoholismin kanssa. Alkoholismi on kuin mikä tahansa mielisairas, josta ei voi koskaan parantua.
Tämän kekemukseni pohjalta luulen, että voin jossakin määrin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. 🌹👀Hondamies haluaa puhua...
Ha, ruletissakin on helpompi arvata voittava numero kuin siinä mikä kirjoitus poistuu ja mikä taas ei 😁
- Anonyymi00012
Älkää hätääntykö. Itse käynnistin puhelimen uudelleen ja taas toimii.
Kerran suutahdin ja kokonainen palsta oli vuorokauden minulta suljettuna. Voi pahus minun suorasanaani. 🐖💨
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519