Mitä se mua liikuttaa 🤷♂️? Ätmit. Sehän vain innostaa mua ja toimii osoituksena siitä että mä oon ideologisesti oikeassa ja herätän mielenkiintoa sekä tunteita. Eikös se oo tän koko alustan idea?
Siinäpähän poistelette
22
177
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Persu luulee olevansa iteolokisesti oikeassa kun hänen kirjoituksensa poistetaan.
- Anonyymi00002UUSI
Mistäs sä ton kortin oikeen vedit? Mä oon miettinyt eilen ja tänään ettei enää yhtään oikeistohallitusta tähän maahan. Kokkareiden puolue pitäis lakkauttaa pysyvästi. Kun Ka-tainen oli Suomen puikoissa niin muistan yhä elävästi kuinka se ei ollut valmistautunut tyyliin sen viimeiseen eduskuntaistuntoon. Se vain hoki aivottomana hyvinvointivaltiota. Pah, sanon minä. Pikemminkin pahoinvointivaltio. Häippäsi massienkiilto silmissä Brysseliin ja jätti pskaa jälkeensä.
Tuo poistelu on niin rasittavaa. Ikävässä se on ihan omassa sfäärissään. Harmi, kun tuntuu olevan tarttuva tauti.
- Anonyymi00003UUSI
Linkittämäni runo sisälsi voimasanoja toisessa aloituksessani mitkä olis pitänyt kirjoittaa eri tavalla. En silti ala muuntelemaan tekstiä mitkä ovat suoria sitaatteja. Olen tieni valinnut. Poistelu toimii varmaan automatisoituna systeeminä algoritmeineen. Algoritmi eli tietokonekielellinen siansaksalta näyttävä syöte. Joku ihminen on luultavasti naputellut algoritmiin ne voimasanat joiden käyttäminen johtaa tekstin bännäykseen. Sanat taipuvat useaan muotoon suomen kielessä. Ehkä algoritmi kykenee huomioimaan tämän seikan.
Epäilen asialla olevan botin. Ite en ainakaan edes viitsi ilmoitella edes asiattomia kirjoituksia. Joskus ollut henkeen ja terveyteen uhkaavia viestejä. Niitä olen ilmoittanut ylläpidolle.
- Anonyymi00004UUSI
Mulla ne lähtee ihan muualle. Topi
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulla ne lähtee ihan muualle. Topi
Sorsakoski?
https://www.youtube.com/watch?v=lkU3d72BuAs- Anonyymi00005UUSI
Antaa ihmisten päästellä höyryjä. Itse asiassa tästä päästään sopivasti vi-hapuhe-aihepiiriin. Jos ihmisten käsketään pitää mölyt mahassaan niin tapahtuu ylilyöntejä. Ignooraaminen ja tunteiden suppressio johtaa frustraatioon ja kyniksen ilmaisemaan kamaloitumiseen. Aapee, tiedät kyllä kuka :). Epäilen että välillä mun käyttämät emojit ovat liikaa jotta viestini pääsisivät k*kkatekstisuodattimen lävitse.
- Anonyymi00006UUSI
Palstakamu kirjoitti:
Sorsakoski?
https://www.youtube.com/watch?v=lkU3d72BuAsEn nyt sentään.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Antaa ihmisten päästellä höyryjä. Itse asiassa tästä päästään sopivasti vi-hapuhe-aihepiiriin. Jos ihmisten käsketään pitää mölyt mahassaan niin tapahtuu ylilyöntejä. Ignooraaminen ja tunteiden suppressio johtaa frustraatioon ja kyniksen ilmaisemaan kamaloitumiseen. Aapee, tiedät kyllä kuka :). Epäilen että välillä mun käyttämät emojit ovat liikaa jotta viestini pääsisivät k*kkatekstisuodattimen lävitse.
Pointtini on, että jos se on hauskaa, siitä saa sisältöä ja mielekästä tekemistä elämään, niin antaa mennä vaan. Mutta jos taas sisällään kantaa vihaa ja katkeruutta, se syö vain ihmistä itseään.
- Anonyymi00009UUSI
Palstakamu kirjoitti:
Pointtini on, että jos se on hauskaa, siitä saa sisältöä ja mielekästä tekemistä elämään, niin antaa mennä vaan. Mutta jos taas sisällään kantaa vihaa ja katkeruutta, se syö vain ihmistä itseään.
Olet niin oikeassa. Hienosti sanottu. Topi
Anonyymi00006 kirjoitti:
En nyt sentään.
Pakko kirjottaa tähän. Mutta amiksen kellarista löytyy sorsakosken valmistamat altaat. Siis samanlaiset kun intissä.
- Anonyymi00007UUSI
Pikku pili se siellä taas
- Anonyymi00008UUSI
Omaasi tuskin huomaa edes mikroskoopin avulla :) 🔬. Haluat siis minua. Muuten et olisi tekstaillut noin. En ole myytävissä, miehille ainakaan. Kaikkea ei voi ostaa rahalla.
- Anonyymi00010UUSI
"Mitä se mua liikuttaa 🤷♂️? Ätmit. Sehän vain innostaa mua ja toimii osoituksena siitä että mä oon ideologisesti oikeassa ja herätän mielenkiintoa sekä tunteita."
Onks täällä toinennii, joka potee suuruusharhaa? Näyttäis tuo ap. myös olevan, niiku se toinen, joka haluu framille tekemällä alotuksii itestään.- Anonyymi00011UUSI
No siis mun nettikirjoitteluni on ollut aina megalomaanista. Se on kirjoitustyylini ja that's it. Ehkä tää kaikki on mulle vaan jotain huvia tylsyyttä vastaan. Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin.
Anonyymi00011 kirjoitti:
No siis mun nettikirjoitteluni on ollut aina megalomaanista. Se on kirjoitustyylini ja that's it. Ehkä tää kaikki on mulle vaan jotain huvia tylsyyttä vastaan. Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin.
00011: "Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin."
Sydämestäni toivon, että pääset täydelliseen tasapainoon. Hyvää kesää! ❤️❤️❤️- Anonyymi00013UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
00011: "Helpotin oloani joten nyt olen enemmän järjissäni kuin aiemmin."
Sydämestäni toivon, että pääset täydelliseen tasapainoon. Hyvää kesää! ❤️❤️❤️Kiitos samoin 😊. Ylimääräisen energian saa kulutettua harrastamalla liikuntaa. Havahdun joka kerta siihen kun itselläni on satunnaisena päivänä levollinen ja tyytyväinen olotila. Se on harvinaista herkkua. Mt-puoli on suomalaisten vitsaus. Toinen on viina ja kolmas jännämiessuhteet.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos samoin 😊. Ylimääräisen energian saa kulutettua harrastamalla liikuntaa. Havahdun joka kerta siihen kun itselläni on satunnaisena päivänä levollinen ja tyytyväinen olotila. Se on harvinaista herkkua. Mt-puoli on suomalaisten vitsaus. Toinen on viina ja kolmas jännämiessuhteet.
Itsekin olen kuivilla oleva alkoholisti, joka kärsin ankarasta hoitoresistenssistä ahdistuneisuudesta, joka vahvasti korreloi positiivisesti alkoholismin kanssa. Alkoholismi on kuin mikä tahansa mielisairas, josta ei voi koskaan parantua.
Tämän kekemukseni pohjalta luulen, että voin jossakin määrin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. 🌹👀- Anonyymi00014UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
Itsekin olen kuivilla oleva alkoholisti, joka kärsin ankarasta hoitoresistenssistä ahdistuneisuudesta, joka vahvasti korreloi positiivisesti alkoholismin kanssa. Alkoholismi on kuin mikä tahansa mielisairas, josta ei voi koskaan parantua.
Tämän kekemukseni pohjalta luulen, että voin jossakin määrin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. 🌹👀Hondamies haluaa puhua...
Ha, ruletissakin on helpompi arvata voittava numero kuin siinä mikä kirjoitus poistuu ja mikä taas ei 😁
- Anonyymi00012UUSI
Älkää hätääntykö. Itse käynnistin puhelimen uudelleen ja taas toimii.
Kerran suutahdin ja kokonainen palsta oli vuorokauden minulta suljettuna. Voi pahus minun suorasanaani. 🐖💨
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1922689Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82792467Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2122307Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy352302Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591404Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861234Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1051229Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171092Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451060- 84977