Veneilykausi alkakoon

Anonyymi-ap

Ahoy! Kokka kohti pulleita purjeita ja mahtavia peräsimiä. Siinä paikat kostuu ja ilo on ylimmillään, aijaijai!⛵️

83

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Köyhän ainut huvitus
      on vilkas mielikuvitus

      • Anonyymi00006

        Hyvä että sinulla on sellainen.


    • Anonyymi00002

      Hyvä se on lähtijä veneilleen kun kaupungin työntekijät on käynyt tarkistamassa gpsällä reimareiden paikat uuden karsealla veneellä

      • Anonyymi00003

        Joko kunta on hankkinut sen uuden alumiinisen reimarointiveneen, jonka investoinnin edellinen valtuusto päätti hankkia.


    • Anonyymi00004

      Pikkuisessa Kemijärvi lätäkössä veneilee vain pienimieliset.

      • Anonyymi00005

        kateellisten puhetta.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        kateellisten puhetta.

        Lätäkkö mikä lätäkkö.


    • Anonyymi00008

      En ole koskaan nähnyt Kemijärvellä purjevenettä. Onko liian matalaa vai eikö tuule?

      • Anonyymi00009

        Kemijärvellä on ollut purjeveneitä ja on vieläkin. Kemijärven satamassakin oli vielä noin parikymmentä vuotta sitten. Nostokölillinen mahdollistaa rantautumisen loivalle hiekkarannallekin.Pitkä silta ja Lehtosalmen silta nipistävät tavallisen purjeveneen maston korkeutta, tai sen pitäisi olla helposti kaadettavaa mallia.
        Väylämerkinnät ja sen kartta on ollut hyvä jo reilun 40 vuotta myös purhetimisen tarpeisiin, mutta veneily on jyrkästi hiipunut järvellämme, kun väki on vähentynyt ja ikääntynyt, sekä liikemaailman elonmerkit ovat peiton alla.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kemijärvellä on ollut purjeveneitä ja on vieläkin. Kemijärven satamassakin oli vielä noin parikymmentä vuotta sitten. Nostokölillinen mahdollistaa rantautumisen loivalle hiekkarannallekin.Pitkä silta ja Lehtosalmen silta nipistävät tavallisen purjeveneen maston korkeutta, tai sen pitäisi olla helposti kaadettavaa mallia.
        Väylämerkinnät ja sen kartta on ollut hyvä jo reilun 40 vuotta myös purhetimisen tarpeisiin, mutta veneily on jyrkästi hiipunut järvellämme, kun väki on vähentynyt ja ikääntynyt, sekä liikemaailman elonmerkit ovat peiton alla.

        Purjehduksessa tärkeintä on hyvä miehistö ja oikea asento. Sama kuulemma pätee avioliittoonkin.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Purjehduksessa tärkeintä on hyvä miehistö ja oikea asento. Sama kuulemma pätee avioliittoonkin.

        Avioliitossa pitää myös osata luovia.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Avioliitossa pitää myös osata luovia.

        Maston pitää olla pitkä ja jäykkä tai muutoin avioliitto kuivuu.


      • Anonyymi00015

        ...useampikin on mutta ei maakravut niistä mitään ymmärrä.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        ...useampikin on mutta ei maakravut niistä mitään ymmärrä.

        Pervo


    • Anonyymi00013

      Kemijärvellä ei näy purjeveneitä, purjelautailijoita, vesiskoottereita… 🙁

      • Anonyymi00014

        Kemijärvi on näivettynyt todella rajusti. Vanhusväestöä suurimmat ikäluokat kunnassa.
        Vanhuksilla on toki rahaa, mutta ne eivät mene enää tuollaisiin huvihommiin.
        Nuorisoa on yhä vähemmän, eikä niillä ole rahaa skoottereihin tai tuuppareihin.
        Voi vain nähdä rantakaisteella yksinäisen katiskon kokijan ja sekin menee melomalla.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kemijärvi on näivettynyt todella rajusti. Vanhusväestöä suurimmat ikäluokat kunnassa.
        Vanhuksilla on toki rahaa, mutta ne eivät mene enää tuollaisiin huvihommiin.
        Nuorisoa on yhä vähemmän, eikä niillä ole rahaa skoottereihin tai tuuppareihin.
        Voi vain nähdä rantakaisteella yksinäisen katiskon kokijan ja sekin menee melomalla.

        Joka vuosi on veneitä lisää, isompia ja pienempiä.
        Tyhjätaskut älkööt vaivautuko!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Joka vuosi on veneitä lisää, isompia ja pienempiä.
        Tyhjätaskut älkööt vaivautuko!

        Höpö höpö


    • Anonyymi00018

      Nykyään veneen voi tulostaa.

    • Anonyymi00019

      Naimaton kulkee masturpaatilla ja avioliitossa oleva selipaatilla.

    • Anonyymi00020

      Kemijärven hyvin vähäiseksi kehittynyt Veneliikenne kertoo paikkakunnan synkän puolen, jota ei helpolla tunnusteta.

      • Anonyymi00071

        Avaruusolentojen tekemät abduktiot ja peräpäiden rassailu syynä?


    • Anonyymi00021

      koko järvi joutaisi kuivattaa pois, tuolta laineen liplatukselta ei saa unta...

      • Anonyymi00022

        Niin ja kaislikko suhisee ikävästi!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Niin ja kaislikko suhisee ikävästi!

        Pahinta on airojen loiske, naapuri kun käy katiskalla....hommais vaikka sähkömoottorin.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Pahinta on airojen loiske, naapuri kun käy katiskalla....hommais vaikka sähkömoottorin.

        Käy hänen vaimon luona sen aikana.


    • Anonyymi00024

      Onko Kemijärvessä nähty USO?!?

    • Anonyymi00026
    • Anonyymi00028

      Oma vene lähti jäänlähön myötä. Onneksi naapuri tarjos omaa venettä käyttöön. Nykyään souvellaan kimpassa. Pohdittu iltaisin meloskellessa, voisiko tätä skaalata kyläprojektiksi.
      Yhteinen kirkkovene joka kylään.

    • Anonyymi00029

      tyhmä ketju
      tänne sopii kaikki
      Yleinen verkkokuvake
      HOMO.XXX
      https://homo.xxx
      Käännä tämä tulos
      HOMO.XXX - how the best gay porn looks like!
      Gay tube with sexy nude male pornstars. Their dicks are huge. Their bodies are muscular. Watch free gay porn videos now!

      siinä sulle pumppu video

      • Anonyymi00034

        Eiju järvelle.
        Vene keinuu, pumppaa ja huojuu,laidoilla laineet villisti lojuu.Kippari huutaa: "Nyt otetaan vauhtia!"Peräpukama huokaa: "Ei enää näin kauheaa soutua!"


    • Anonyymi00030

      Lopeta sinäkin optimistijollailu, sinullakin on kääntyneet ajatukset vinsakselleen pessimistijollailuun. Selailet epämääräisiä nettisivuja ja tulkitset ne oman käsityskyvyn mukaan.
      Liity oman kylän soutuporukkaan. Perämiehen paikka on auki, siinä saisit melailua yllinkyllin.

    • Anonyymi00032

      Todellinen merikarhu köyrii naista joka saaressa.

      • Anonyymi00033

        Taitaapi olla suuret puheet.
        Veneilemäs ollessa muista pitää elimestäs kiinni niin et huku. Pohjaan ylettäny koskaan.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Taitaapi olla suuret puheet.
        Veneilemäs ollessa muista pitää elimestäs kiinni niin et huku. Pohjaan ylettäny koskaan.

        Kateellisen kitinää 🏴‍☠️


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Kateellisen kitinää 🏴‍☠️

        Meehän "karhu" soutelemaan.
        Kuulet kunnon kitinää.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Meehän "karhu" soutelemaan.
        Kuulet kunnon kitinää.

        Kirkkovenettä soudan, eikä kuulu nitinää vaan huokauksia, lotinaa ja ulinaa.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Kirkkovenettä soudan, eikä kuulu nitinää vaan huokauksia, lotinaa ja ulinaa.

        Omankylänporukassa onkin hyvä souvella. Se on menoa ja meininkiä kun kylällinen ukkoja ähkii.


    • Anonyymi00037

      Ulkomaantuonti on pilannut kotimarkkinat.
      Ei enää kannate ite tehdä vaan turvaudutaan siroon, kiikkerään, sulalinjaiseen tuontivenhoon.
      Kirkkoveneeksi niistä ei ole, vaan omaan käyttöön. Naapurit saa ihailla rannalta.
      Kotimaan venhot ovat kirkkoveneiksi ihan hyviä.
      Ajanmyötä nekin syrjäytynee.

    • Anonyymi00043

      Kirkkovene, yhteiskäyttö.
      Meidän venekunnassa tuli ongelmaksi huolto.
      Kustannukset.
      Pesu, paklaus, pinta ja syvähuolto.
      Niihin menee yllättäenbrahaa.
      Ryhmään tulee aina vapaasoutelijoita, jotka kyllä täyttää paikkansa mutteivat suostu maksaan kustannuksia.
      10 karjuakin hikoilee ja erittää nesteensä niin onha venho rivossa kunnossa.

    • Anonyymi00044

      Laine liplattaa, neidon kieli liplattaa ja matruusi myhäilee tyytyväisenä.

      • Anonyymi00045

        Muista, että jonossa on koko kyläkunta. Siivoa jälkes ja tilaa seuraavalle.


    • Anonyymi00046

      Matkiiko tämä sitä kylähullua joka ennen kirjoitti muka "Antinegana" mutta eipä kirjoita enää! Lukee kyllä sivuja, mutta ei laita viestejä, kysykää sukulaisilta miksi???

    • Anonyymi00047

      Vastustustahan yhteissoutu herättää tietyissä piireissä. Kirkkoveneet ei ole kaikkien mieleen.
      Eipähän terveitten ihmisten tarvihe enää turvautua kakkosvaihtoehtoon jos ei ole suurta halua

    • Anonyymi00048

      Lappilaiset ovat niin ujoja. Avautukaa.

      • Anonyymi00053

        Neidon haarat kun avautuvat niin seuraavat pari viikkoa onkin kovaa menoa.


    • Anonyymi00050

      Kuulin kaupungilla männäkesänä.
      Pari keski-ikästä typykkää jutteli torilla.

      No, kokeilkaa vaikka sitä legendaarista kirkkovenettä, toinen ehdotti.punatukka pudisti päätään ja huokaisi:– Ei onnistu.Pena yritti sitä jo, mutta kun kylältä ei löytynyt tarpeeksi soutajia!

    • Anonyymi00051

      Kemijärveläinen pariskunta oli yrittänyt saada lasta tuloksetta jo neljä vuotta, kunnes lääkäri huomasi naisen olevan yhä neitsyt ja miehen panneen väärään reikään.

      • Anonyymi00052

        Vanhat tavat ovat tiukassa.


      • Anonyymi00061

    • Anonyymi00054

      Se on mukavan vauhdikasta. kun on monta airoparia.

    • Anonyymi00055

      Optinistijollailijat pohtivat miksi melanpää on paksumpi kuin varsi.
      Usean oluttuopin jälkeen he päättelivät, että melan paksumpi pää on olemassa estääkseen miehen kättä liukumasta pois ja lyömästä itseään otsaan

    • Anonyymi00056

      Mies pohti veneeseen astuessaan ääneen vaimolleen: Mitäköhän tässä tekisi, jos vene kaatuisi, kun en kerran osaa uida enkä omista pelastusliiviä?

      Vaimo vastasi rauhallisesti: Pidä vain kullistasi kiinni. Se ei ole koskaan mennyt pohjaan asti!

    • Anonyymi00057

      Mies kysyi mistä he sitten tietävät onko lehmät tiineenä vai eivät.
      Lääkärin mukaan sen näki siitä, että lehmät vaan köllöttelivät tyytyväisinä kyljellään.
      No, kotiin päästyään aviomies pisti lehmät auton lavalle, vei ne niitylle, kiksautti jokaista kertaalleen ja toi takaisin.
      Mies alkoi jo hikeentyä mutta otti vielä kerran lehmät kyytiin niitylle ja kiksautti kutakin kolme kertaa.
      Mies kyseli joko ny?
      Vaimo vastasi: Eivät ole kyljellään. Kolme istuu auton lavalla ja neljäs painaa äänitorvea.
      Sonni se korvikekin.

      • Anonyymi00058

        Muistan tämän tapauksen. On tuota vähä liioteltu. Joku kylä se oli, mutta ei se mikään iso-juttu ollut. Normimeininkiä. Naispulaa oli jo 70 luvullakin. Lehmiä löyty joka kylästä.


    • Anonyymi00059
      • Anonyymi00060

    • Anonyymi00062

      Haitat jää seuraaville sukupolville. Vuotoskin olisi parempi.
      Kirkkovenesouteluun ei riitä enää kyläkuntia.
      Vastustan suuresti.

      • Anonyymi00063

        Kemijoki yhtiö on paha!


    • Anonyymi00064

      Teitä on vain 8000 , häviätte.
      Vuotos lisäksi.
      Avot, se oli siinä.
      Soutelu loppuu oli venho kui sutjakka vaan.
      Ero kahvipannun ja kemijärveläisen välillä.
      Mikähän lie?

      • Anonyymi00086

        Kemijärveläiset ovat kuin Spartalaiset. Pieni määrä leijonia päihittää useat määkivät lampaat.


    • Anonyymi00065
    • Anonyymi00066

      Pappi saarnasi kirkossa ja kysyi saarnansa päätteeksi seurakunnalta:– "Kuinka moni teistä haluaa päästä taivaaseen? Nostakaa kätenne ylös!"
      Pekka vastasi:– "Kyllä minä haluan, mutta kun luulin, että te olette lähdössä jonnekin kirkkoveneellä!"

    • Anonyymi00067

      Piirrä ensin kaksi samansuuntaista, pystysuoraa viivaa vierekkäin.Yhdistä viivojen yläpäät toisiinsa kaarevalla viivalla.Yhdistä alapäät toisiinsa alaspäin suuntautuvalla V-kirjaimen muotoisella kulmalla.Lisää veneen "purjeeksi" viiva, joka menee veneen keskikohdan läpi ylöspäin, ja piirrä purjeen huipulle pieni lippu tai kolmio.

    • Anonyymi00068

      Toinen on pannu.

    • Anonyymi00069

      Nyt on hyvä hetki lähteä veneilemään, kun on saatu hyviä aloitteita.

      Valtuustoaloitteet tulevat tässä, viisi, lukija Kari-Antti Virkkula, YKY,
      viisi aloitetta luetaan peräkkäin
      https://youtu.be/23JQaXJ0BI4?t=2122
      1) tietopyyntö
      2) työpaikkojen täyttö
      3) kaupunkistrategian päivittäminen
      4) kaupungin reaalitalouden selvittely
      5) muutosneuvotteluiden aloittaminen ( https://youtu.be/23JQaXJ0BI4?t=2522 ) -> koskevat KOKO henkilökuntaa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18299579/apsilla-kuultua#comment-141713581

    • Anonyymi00070

      Ei Kemijärvellä sukulaiset lopu napamiehiltä.Muut jää souteleen.

    • Anonyymi00072

      Mikä erottaa ammattipurjehtijan harrastelijasta?
      Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti.

    • Anonyymi00073

      Kemijärven kirkkoveneissä on omatappi joka soutajalle. Pitkiä vetoja voi ottaa tippumatta kyydistä.
      Onko ruotsalainen junailukulttuuri levinnyt vielä kyläkuntiin?

    • Anonyymi00074

      Uskovainen rukoili jumalalta omaa venhoa. Ateisti teki oman paatin.
      Kas molemmat sai haluamansa.
      Kirkkoveneen.

    • Anonyymi00075

      Kylmä kangistaa ilman lisälääkitystäkin. Soutu pitää paikat vetreänä.

      • Anonyymi00076

        Kanki kovana on hyvä pumpata.


    • Anonyymi00077

      Miksi Pohjois-Suomessa on paljon enemmän rivoja paikannimiä kuin etelässä? Vittulampien ja Paskaperien taustalla on monia hyviä syitä

      https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005997516.html

      tuoltakin näkee tämän sivun puheiden tason, ei ole kuin -vithu- ja -paska- mielessä!

      • Anonyymi00080

        Niitä oli aiemmin paljon enemmän mutta kukkahattutädit siivosivat niitä.


    • Anonyymi00078

      Nimiä piisaa Suomenmaassa.
      Eno Veteli Karjaa.

    • Anonyymi00079

      Kaupungihallituksen kirkkovene toimimaton.
      Taitaapi venho vuotaa, pumpun koosta riidellään vai tarviiko ollenkaan.
      Äyskäreilläkin pärjää kunhan on halukkaiita.

    • Anonyymi00081

      Miksi Röllin vene upposi?
      – Siitä puuttui tilipitappi.

      • Anonyymi00082

        Tässä tulee hirmuinen rölli, on mulla housuissa iso pölli. Ja metsässä mä asustelen,ja sieltä mä tyttöjä paneskelen..

        Mä varjoissa hiiviskelen ja tyttöjä säikyttelen. Ja se on vasta mukavaa, kun kaikkia pelottaa!

        En ole minä mikään määkivä lammas,on suussani yksi iso kieli. Ja sillä mä irvistelen ja tyttöjen piIIuja nuoleskelen.

        Hei tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi taa!


    • Anonyymi00084

      Rölli hukkui, kun siltä loppui hilipihappi.

    • Anonyymi00085

      Kemijärvi on ympäriinsä ja meillä täällä keskustassa on vain rannat!
      Kesäisin naijjaan ja kalastellaan, ja talvisin vähän vähemmän kalastellaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe