Se on moraali. Se että pistetään itsensä likoon jossain.
Sitä ei juuri enää ole.
Ei ole itsekunnioitusta tai merkitystä sillä miten toimii muita kohtaan. On aivan sama mitä muut miettii tai sanoo. Tehdään vain, miltä itsestä tuntuu parhaimmalta.
Ja tämä ei ole sukupuolikysymys... naisten ei tarvitse miellyttää miestä... tai toisinpäin.
Oikeasti ihmisien ongelma nykyään...
41
278
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä jokaisella miehellä on moraali eli tyydyttää naisensa eli antaa tytöllensä orgasmin tai orgasmeja
- Anonyymi00002UUSI
No tämän kommentin voi hyväksyä idioottimaisuudella. Kaikki ei ole penaalin terävempiä kyniä.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No tämän kommentin voi hyväksyä idioottimaisuudella. Kaikki ei ole penaalin terävempiä kyniä.
Yleensä naiset vastaa annatko vielä yhden vaik olen jo tyytyväinen
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Ällöttäviä tuollaiset ihmiset!
- Anonyymi00005UUSI
"Ei ole itsekunnioitusta tai merkitystä sillä miten toimii muita kohtaan. On aivan sama mitä muut miettii tai sanoo. Tehdään vain, miltä itsestä tuntuu parhaimmalta."
Noin pitäisi ollakin. Vai kenen pillin mukaan haluaisit tanssia? Entä kun joku toinen haluaakin sun tekevän jotain muuta?
Jos toimii väärin muita kohtaan, itsehän siitä lopulta kärsii. Etenkin se vaatija. Jätetään nyt laittomuudet tästä pois. Ei tässä kenenkään orjia olla.
xLiner- Anonyymi00009UUSI
Luitko oikein?
""Ei ole itsekunnioitusta tai merkitystä sillä miten toimii muita kohtaan. ""
"Jos toimii väärin muita kohtaan, itsehän siitä lopulta kärsii. Etenkin se vaatija. Jätetään nyt laittomuudet tästä pois. Ei tässä kenenkään orjia olla."
Ei kukaan orjuutakkaan. Mutta kukaan ei välitä tekemisiään, ei muiden, eikä itsensä vuoksi enää.
Tiedän sen, että "siperia opettaa".. mutta se onnistuu vaan jos osaa olla nöyrö "maailmalle"... kuten sä tai mä...
Nuoremmat ei ehkä ole... - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luitko oikein?
""Ei ole itsekunnioitusta tai merkitystä sillä miten toimii muita kohtaan. ""
"Jos toimii väärin muita kohtaan, itsehän siitä lopulta kärsii. Etenkin se vaatija. Jätetään nyt laittomuudet tästä pois. Ei tässä kenenkään orjia olla."
Ei kukaan orjuutakkaan. Mutta kukaan ei välitä tekemisiään, ei muiden, eikä itsensä vuoksi enää.
Tiedän sen, että "siperia opettaa".. mutta se onnistuu vaan jos osaa olla nöyrö "maailmalle"... kuten sä tai mä...
Nuoremmat ei ehkä ole...Miten ajattelet tuon itsekunnioituksen? Liittyen moraaliin?
(Hei, mä olen ihan puolikuollut, eikä mun ajatus leikkaa enää yhtään. Luojan kiitos parista vapaapäivästä.. mutta sori, en nyt tajua, varmaan ihan selvää asiaa.. ehkä luen huomenna uudestaan tuon..)
Ei edes itsensä vuoksi välitä enää tekemisistään? No osa ei ole välittänyt aikaisemminkaan.
...josta päästään mun lempiaiheeseeni: porukka on tottunut liian hyvään. Kermaprseet ☝️ Uusavuttomat. Oletetaan että joku tulee aina hoitamaan kaikki kuntoon.
Ei. Nyt menen kyllä nukkumaan.
xLiner - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten ajattelet tuon itsekunnioituksen? Liittyen moraaliin?
(Hei, mä olen ihan puolikuollut, eikä mun ajatus leikkaa enää yhtään. Luojan kiitos parista vapaapäivästä.. mutta sori, en nyt tajua, varmaan ihan selvää asiaa.. ehkä luen huomenna uudestaan tuon..)
Ei edes itsensä vuoksi välitä enää tekemisistään? No osa ei ole välittänyt aikaisemminkaan.
...josta päästään mun lempiaiheeseeni: porukka on tottunut liian hyvään. Kermaprseet ☝️ Uusavuttomat. Oletetaan että joku tulee aina hoitamaan kaikki kuntoon.
xLinerNiinpä!! Mutta minulta ei yksikään kermaperse saa koskaan minkäänlaista apua!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten ajattelet tuon itsekunnioituksen? Liittyen moraaliin?
xLinerKyllä... mutta miten sä olet oppinut moraalin? Oot oppinut se kasvatuksessasi. Jos sä olet huutanut äitilles, että v.tun horo jäkäjäkä, sä olet itse katunut sitä, nähdessäs mitä äitisi siihen reagoi...ei ehkä parhaimmassa tapauksessa ole vetänyt remmillä pitkin pakaroitas, vaan näyttänyt murheelliselta ja ollut hiljaa...
Tajuat satuttaneesi äitiäsi...
Mutta entä jos et tajuais... ei tulisi tätä opetusta? Äitisi olisi töissä, etkä kiukuttelisi kellekään....
- Anonyymi00006UUSI
Eihän kellekkään tartte paska olla ja ilkeyksiä tehdä, mutta oma elämä on oma ja saa olla omannäköinen.
- Anonyymi00012UUSI
Juuri näin... mutta mikä nykyään kieltäisikään olla ilkeä?
Laki tulee joskus toki vastaan...
- Anonyymi00007UUSI
Miksi muiden pitäisi pistää itsensä likoon sinun takiasi, tehdä jotain sinun edestäsi? Miksi?
Ja miten se liittyy moraaliin.- Anonyymi00013UUSI
Niinkö kirjoitin? Luitko kaikrn oikein ja keskityit?
- Anonyymi00010UUSI
Joopa joo. Olisin valmis parisuhteeseen siinä tapauksessa etten joutuisi maksamaan siitä vartalollani. Etten olisi hyväksikäyteettävä vain ja ainoastaan siksi että omistan rinnat ja pepun. Ja niin itsekäs narttu olen ettei kelpaa kuka tahansa munan omistaja. Mieluummin tutustuisin mieheen joka olisi ns, munaton eunukki , tai vaikka homo. Minä sytyn ainoastaan Miehille, en millekkään mieheksi luulotteleville palsta äykkäreille.🤷♀️
- Anonyymi00014UUSI
Jaa... no en kyllä tästäkään puhunut aloituksessa...🙄
- Anonyymi00016UUSI
Minä en ole syttynyt yhdestäkään miehestä yli kymmeneen vuoteen, mutta en siltikään halua tutustua homoon enkä edes munattomaan mieheen! Viihdyn todella hyvin yksin, eikä minulla ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani yhdenkään minulle tuntemattoman henkilön kanssa koskaan! Enkä todellakaan stalkkerin kanssa ikinä!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä en ole syttynyt yhdestäkään miehestä yli kymmeneen vuoteen, mutta en siltikään halua tutustua homoon enkä edes munattomaan mieheen! Viihdyn todella hyvin yksin, eikä minulla ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani yhdenkään minulle tuntemattoman henkilön kanssa koskaan! Enkä todellakaan stalkkerin kanssa ikinä!
Mikä vika homoissa tahi munattomissa. Ihan yhtä hyviä kuin naisystävät! Niillä on silti kaikkea kivaa ja hauskaa tarjota ja itsekkin arvostaa muita , meitäkin,vaikka olisisimme mitä. Aivan ihania tuttavuuksia!🤷♀️
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jaa... no en kyllä tästäkään puhunut aloituksessa...🙄
ole hiljaa ja ota korvilles kuin mies :D
Onhan se hienoa, että ihmisillä on periaatteita. Aika mielenkiintoista on se, miten luovasti niitä voi tulkita silloin, kun kukaan ei ole näkemässä.
Moraalinen närkästys on helpoin tapa pelastaa maailma: tykkää postauksesta, ja voi jatkaa päiväänsä hyvällä omallatunnolla. 😊👍- Anonyymi00019UUSI
Mielestäni tein suht yksinkertaisen aloituksen, missä en kohdista sukupuoleen tai kehenkään mitään, niin vähän ksikki on oitis sitä mieltä, että pidä huoli ittestäs, eläkä puutu...
Ihan kuin tää olisi jokin hyökkäys ketään vastaan. 😁
Kertoo vaan lisää ao. ongelmasta. 😁
Ei nähdä omaa napaa pidemmälle tai edes siihen vsikuttavista asioista mitään. 😄 Anonyymi00019 kirjoitti:
Mielestäni tein suht yksinkertaisen aloituksen, missä en kohdista sukupuoleen tai kehenkään mitään, niin vähän ksikki on oitis sitä mieltä, että pidä huoli ittestäs, eläkä puutu...
Ihan kuin tää olisi jokin hyökkäys ketään vastaan. 😁
Kertoo vaan lisää ao. ongelmasta. 😁
Ei nähdä omaa napaa pidemmälle tai edes siihen vsikuttavista asioista mitään. 😄Vastasin täysin neutraalisti ja sukupuoletomasti, kuitenkin omasta mielestäni lyhyesti ja ytimekkäästi.
En missään vaiheessa sanonut : "että pidä huoli ittestäs, eläkä puutu...".
Päinvastoin, vastauksessani yritin herätellä keskustelua ihmisten periaatteista ja kuinka joissakin tapauksissa tehdään myös kompromisseja. Kaikki ei ole niin musta-valkoista.
Annoin aloituksellesi jopa peukun. 👍
Aihe on mielenkiintoinen ja sitä olisi ollut mukava jatkaa ...- Anonyymi00026UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Vastasin täysin neutraalisti ja sukupuoletomasti, kuitenkin omasta mielestäni lyhyesti ja ytimekkäästi.
En missään vaiheessa sanonut : "että pidä huoli ittestäs, eläkä puutu...".
Päinvastoin, vastauksessani yritin herätellä keskustelua ihmisten periaatteista ja kuinka joissakin tapauksissa tehdään myös kompromisseja. Kaikki ei ole niin musta-valkoista.
Annoin aloituksellesi jopa peukun. 👍
Aihe on mielenkiintoinen ja sitä olisi ollut mukava jatkaa ...Pahoitteluni. Rn oikein käsittänyt mitään, mitä sanoit ja kirjoitin vain vähän lisää aloitukseen liittyvää. 🙄
Tai ehkä liittyen edellisiin kommenteihin...
Turhautumista... tsori, että osui sinuun...🙄
Moraalia huutelevat erityisesti ne miehet, jotka haluaisivat palauttaa naisia sortavan yhteiskunnan, sekä ne sisaret, jotka kammoavat seksiä.
Onneksi heitä on vain pieni osa länsimaisista ihmisistä.- Anonyymi00021UUSI
Eipä oppinut luonnontieteilijäkään osaa sisäistä lukemaansa...
- Anonyymi00020UUSI
Miellyttäminen ei kyllä liity tähän aiheeseen mitenkään.
Mielistelijät eivät koskaan ole olleet selkärankaisia ihmisiä.
Se on totta, että vanhakantainen yhteisen edun puolesta tekeminen on sukupuuttoon kuolemassa.
Mutta loppujen lopuksi elämässä on kyse omasta itsestä, varsinkin meillä joilla jälkikasvua ei ole. Kannattaa siis pyrkiä nauttimaan niin kauan kuin matkaa riittää, eikä vaan toimimaan velvollisuuden tunnosta niin kuin joillakin tuntuu tapana olevan.
Nuo samat tyypit sitten marisevat nautiskelijoille, kun itse ottavat taakan ensin kantaakseen. (Enkä suinkaan vihjaa, että aloittaja kuuluisi tuohon ryhmään :))
-keinovaginamies-- Anonyymi00022UUSI
No olisi kai pitänyt lisätä aloitukseen, että kysymys ei liity myös sukupuolisuuden lisäksi lisääntymiseenkään..😁
Mutta ehkä olet niitä viimeisiä pioneereja, jotka selkeästi hoksaa vuorovaikutuksen vaikutuksen. Jos olet itsekäs, teet sen sitten itsellesi... mutta silti välität muista.
Oon huomannut... - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No olisi kai pitänyt lisätä aloitukseen, että kysymys ei liity myös sukupuolisuuden lisäksi lisääntymiseenkään..😁
Mutta ehkä olet niitä viimeisiä pioneereja, jotka selkeästi hoksaa vuorovaikutuksen vaikutuksen. Jos olet itsekäs, teet sen sitten itsellesi... mutta silti välität muista.
Oon huomannut...Eli, kun teidän voimat hiipuu...eikun tiiliseinää vasten ja 308 läpi ja se on siinä.
- Anonyymi00023UUSI
Ai inhoavat seksiä? Kukaan tuskin inhoaa seksiä jos mies kaikkine itsekkäine seksiriippumattomuune just siksi sytyttää. Miehessä vika jos ei saa naista syttymään.😁🤷♀️
- Anonyymi00024UUSI
Ei kun puhuin keksistä... marie kekseistä.
- Anonyymi00025UUSI
Minut sytyttää mies jolla on muuta tarjota kun oma muna ja sen vaatimukset😬 olisi tässä nytkin muutama tarjokas mutta hyi kettu!🤷♀️
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minut sytyttää mies jolla on muuta tarjota kun oma muna ja sen vaatimukset😬 olisi tässä nytkin muutama tarjokas mutta hyi kettu!🤷♀️
Miten ois vaikka kanan?
Tai suklaa?
😄 - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei kun puhuin keksistä... marie kekseistä.
😂happamia on, tuumi kettu pihlajanmarjoista
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
😂happamia on, tuumi kettu pihlajanmarjoista
Mariet on on kyllä aavistuksen makeita, mut kuivia kuin saharan aavikko. 😃
- Anonyymi00030UUSI
Totta, halpaa on ja kaikki kaupan moraalia myöten. Enkä puhu lidlin äpistä 😄.
Muistin just että kaapista löytyy tuore kokonainen ananas, päällähän on kova kuori...aika vaivalloinen aukiveisteltävä muutoinkin mutta mehevä sisus palkitsee kyllä vaivannäön, ehkäpä tällekin keskustelulle käy samoin ennenpitkää 😂- Anonyymi00033UUSI
Tiedäppä häntä... aika paljon vetää kyllä niiiiiiiiin ohi itse jutusta, vaikka kova suosio. 😄
Oisko niin, että porukka on ananaksen perään, vaikka se on kuorimatonta. 😄 - Anonyymi00036UUSI
Ananaksen käyttöön löytyy ohjeita SETAN sivuilta!
- Anonyymi00031UUSI
Totta tommosta on miehen elämä eli ei oo miehellä itsekunnioitusta kun täytyy mennä naisensa pillin mukaan tai muuten mies saa tuta naisen nyrkistä mut olis se aika kivaa kun mies suunnittelee huomenna lauantaina imurois auton niin nainen siihen että ei mene sinä kalaan ja hän imuroi auton ja suunnittele minne menet kalaan ja oletko yötä yms ja mitä haluat evääksi nainen käy kaupassa
- Anonyymi00032UUSI
Suotta kirjoitit pitkän sepustuksen... olisit lukenut aloituksen.
- Anonyymi00037UUSI
Totta, maan johdon suurin ongelma on väärä moraali.
- Anonyymi00038UUSI
Samalla tavalla myös opposition.
- Anonyymi00039UUSI
Liberaali individualismi on johtanut tuohon moraalikatoon, missä jokainen on oman elämänsä päähenkilö ja jäänyt henkiseltä kehitykseltä uhmaikäiseksi lapseksi, joke hakea vain omaa etuaan. Kun toiset vääntävät itkupotkua, että mies voi synnyttää, emme ole enää samaa mieltä edes todellisuudesta missä elämme.
Samaan aikaan toteutetaan myös massamaahanmuuttoa, ettei ihmisillä ole enää mitään yhteistä arvomaailmaa. Ryöstelevien matujengien yksilöllisyys rajoittuu kuitenkin lähinnä heikompien joukolla ryöstämiseen. Heiltä puuttuu kyky sopeutua liberaaliin yhteiskuntaan. Mutta tästä huomauttavat syyllistyvät itse pahimpaan syntiin liberaalissa yhteiskunnassa: yleistämiseen ja rasismiin. Niinpä tavan kansalainen on puolustuskyvytön hyökkäyksen edessä, ja hänen on katumuksena tunnustettava valkoinen etuoikeutensa ja polvistuttava fentanyylin yliannostukseen kuolleen värillisen ryöstäjäpyhimyksen edessä. Kaikilla on mielipiteen vapaus, kunhan ajattelevat samoin kuin liberaalit vallanpitäjät. Kyse on vallasta ja kaikki muu on tekopyhyyttä sen säilyttämiseksi.
"Kommunistisen propagandan tarkoituksena ei ollut suostutella tai vakuuttaa, ei tiedottaa, vaan nöyryyttää; ja siksi mitä vähemmän se vastasi todellisuutta, sitä parempi."
-Theodore Dalrymple
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2172520- 591360
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 981073
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982