Palstalla on sukupuoleen perustuvaa solvaamista

Anonyymi-ap

Miksi palstalla saa kirjoitella naisista niin rumasti?

Miksi asiaan ei puututa?

Jos jotain muuta ihmisryhmää herjattaisiin palstalla yhtä paljon kuin naisia, siihen puututttaisiin. Miksi naisten mollaaminen on täällä ok?

🦄

73

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Tähän tuli herjaava kommentti, mutta se poistettiin.

      Ehdin nähdä sen. Samaa mollaamista siinä oli jota oli toisessakin ketjussa.

      🦄

      • Anonyymi00004

        Siinähän todettiin että aivokapasiteettisi ei riitä ymmärtään.


      • Anonyymi00007

        Keskimäärin miesten aivot ovat fyysiseltä kooltaan suuremmat kuin naisten, mutta se johtuu pääasiassa siitä, että miehet ovat keskimäärin myös isokokoisempia: pidempiä, painavampia ja lihasmassaltaan suurempia. Aivojen koko skaalautuu osittain kehon koon mukana.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Keskimäärin miesten aivot ovat fyysiseltä kooltaan suuremmat kuin naisten, mutta se johtuu pääasiassa siitä, että miehet ovat keskimäärin myös isokokoisempia: pidempiä, painavampia ja lihasmassaltaan suurempia. Aivojen koko skaalautuu osittain kehon koon mukana.

        Naisten aivot taas ovat suhteessa suuremmat kuin miesten. Eli olipa sitten kyse absoluuttisesta aivojen koosta tai suhteellisesta koosta, niin tuon kirjoittajan logiikka on virheellistä. Kovin heikko esitys siitä miehen paremmasta ajattelukyvystä. Säälittävää!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Naisten aivot taas ovat suhteessa suuremmat kuin miesten. Eli olipa sitten kyse absoluuttisesta aivojen koosta tai suhteellisesta koosta, niin tuon kirjoittajan logiikka on virheellistä. Kovin heikko esitys siitä miehen paremmasta ajattelukyvystä. Säälittävää!

        Nainen on reaktiivinen ja mies on aktiivinen, mikä luo suljetun virtapiirin. Niin syntyy lapset ja koko maailmankaikkeus rakentuu tuolle pulsille, joten en ihmettele yhtään että naiset saavat kiksejä kun mies alkaa väittelemään heidän kanssaan.

        Jos ymmärrät, niin keskustelu oli tässä. Jos et, niin anna miesten hoitaa ajattelu.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Naisten aivot taas ovat suhteessa suuremmat kuin miesten. Eli olipa sitten kyse absoluuttisesta aivojen koosta tai suhteellisesta koosta, niin tuon kirjoittajan logiikka on virheellistä. Kovin heikko esitys siitä miehen paremmasta ajattelukyvystä. Säälittävää!

        Lisäksi tietysti koomista on myös se, että hän kehuu hienoksi miehiseksi ominaisuudeksi ominaisuutta, josta miehet ovat naisia iät ja ajat haukkuneet (tippaleipäaivoja ja monitahoista ajattelua) ja moittii huonoksi naiselliseksi ominaisuudeksi ominaisuutta, jolla miehet ovat iät ajat kehuskelleet (putkiaivoja ja suoraviivaista ajattelua). Uskomatonta, että älyllisesti ylivertainen mies voi kosahtaa tuollaiseen.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Lisäksi tietysti koomista on myös se, että hän kehuu hienoksi miehiseksi ominaisuudeksi ominaisuutta, josta miehet ovat naisia iät ja ajat haukkuneet (tippaleipäaivoja ja monitahoista ajattelua) ja moittii huonoksi naiselliseksi ominaisuudeksi ominaisuutta, jolla miehet ovat iät ajat kehuskelleet (putkiaivoja ja suoraviivaista ajattelua). Uskomatonta, että älyllisesti ylivertainen mies voi kosahtaa tuollaiseen.

        Koomista kun et ole keittiössä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Nainen on reaktiivinen ja mies on aktiivinen, mikä luo suljetun virtapiirin. Niin syntyy lapset ja koko maailmankaikkeus rakentuu tuolle pulsille, joten en ihmettele yhtään että naiset saavat kiksejä kun mies alkaa väittelemään heidän kanssaan.

        Jos ymmärrät, niin keskustelu oli tässä. Jos et, niin anna miesten hoitaa ajattelu.

        Tuo taas on juurikin päivastoin. Testosteroni luo reaktiivisuutta ja sitä on enemmän miehillä. Jos miehet ovat ajattelultaan tuota tasoa kuin sinä, niin miehiltä pitäisi kieltää ajattelu. 😂

        P.S. Suosittelen todella, että lopetat heti alkuunsa. Minä pyyhin sinulla edelleen lattiat mennen ja tullen mitä älylliseen ajatteluun ja logiikkaan tulee.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tuo taas on juurikin päivastoin. Testosteroni luo reaktiivisuutta ja sitä on enemmän miehillä. Jos miehet ovat ajattelultaan tuota tasoa kuin sinä, niin miehiltä pitäisi kieltää ajattelu. 😂

        P.S. Suosittelen todella, että lopetat heti alkuunsa. Minä pyyhin sinulla edelleen lattiat mennen ja tullen mitä älylliseen ajatteluun ja logiikkaan tulee.

        Kerrohan mulle mitä tarkoittaa "reaktiivinen" ihan omin sanoin.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Koomista kun et ole keittiössä.

        Sinua tuskin voi päästää edes sinne. Se, että tuijotat päivät pitkät kaltaistesi älyvapaiden sisältöjä ja sitten suollat niitä tänne, on sinulle juuri sopivan vähän vaativaa toimintaa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kerrohan mulle mitä tarkoittaa "reaktiivinen" ihan omin sanoin.

        Etkö edes sitä tiedä, vaikka itse sitä sanaa käytit. Surkeaa kertakaikkiaan. Kopioit taas jostakin, etkä edes tajunnut mitä kirjoitit. 👍


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sinua tuskin voi päästää edes sinne. Se, että tuijotat päivät pitkät kaltaistesi älyvapaiden sisältöjä ja sitten suollat niitä tänne, on sinulle juuri sopivan vähän vaativaa toimintaa.

        Vai sellainen sinä olet.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Etkö edes sitä tiedä, vaikka itse sitä sanaa käytit. Surkeaa kertakaikkiaan. Kopioit taas jostakin, etkä edes tajunnut mitä kirjoitit. 👍

        Hommaa mies jolle motkottaa. Älyvapaata kotkotustasi ei jaksa kanatkaan kuunnella.😅


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kerrohan mulle mitä tarkoittaa "reaktiivinen" ihan omin sanoin.

        Vinkkinä muuten sinulle, että seuraavan kerran kun yrität jotain tämän virkkeen kaltaista "Nainen on reaktiivinen ja mies on aktiivinen" niin käytä sanaa proaktiivinen pelkän aktiivisen sijaan. Nythän virkkeesi oli nimittäin vain puhtaasti typerä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Vinkkinä muuten sinulle, että seuraavan kerran kun yrität jotain tämän virkkeen kaltaista "Nainen on reaktiivinen ja mies on aktiivinen" niin käytä sanaa proaktiivinen pelkän aktiivisen sijaan. Nythän virkkeesi oli nimittäin vain puhtaasti typerä.

        Pot pot pooot pot pot🐔🐔🐔🐔🐔🐔


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Vai sellainen sinä olet.

        Sinähän sitä sisältöä tänne suollat, joten et voi siitä muita syyttää.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Hommaa mies jolle motkottaa. Älyvapaata kotkotustasi ei jaksa kanatkaan kuunnella.😅

        Ai tuollainen kuin sinä, jolla ei muuta osaa kuin kotkotella ja välillä vähän vingahdella? Olet erinomainen esimerkki siitä miksi kenenkään naisen ei kannata huolia miestä. Heti nousee äo eri sataluvulle, kun pääsee moisesta alyvapaasta eroon.

        Huomaatko muuten, että minun solvauksenikin ovat älykkäämpiä kuin sinun surkeat yrityksesi, asiatekstistä puhumattakaan.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Pot pot pooot pot pot🐔🐔🐔🐔🐔🐔

        Tuolta sinä tuosiaan kuulostat. Hyvä kun itsekin huomasit. Tuossa ei ole juuri eroa aiempiin teksteihisi. Lisäät vielä pari iiiiih 🐖vinkasua tuohon väliiin, niin ihan identtistä sisältöä kuin aiempasi.


      • Anonyymi00028

        Siellä se kukkopoika potpottelee onnellisena. Hyvä, että tajusit paikkasi. Ruopsuttele maata ja syö pari matoa, niin kyllä se taas siitä. 👍


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tuo taas on juurikin päivastoin. Testosteroni luo reaktiivisuutta ja sitä on enemmän miehillä. Jos miehet ovat ajattelultaan tuota tasoa kuin sinä, niin miehiltä pitäisi kieltää ajattelu. 😂

        P.S. Suosittelen todella, että lopetat heti alkuunsa. Minä pyyhin sinulla edelleen lattiat mennen ja tullen mitä älylliseen ajatteluun ja logiikkaan tulee.

        No, otetaanpas nyt tuo yksi lause tarkasteluun, jos asia on päinvastoin niin silloin nainen on aktiivinen osapuoli. Nyt osoita meille tässä että millä tavoin ja missä tuo nainen on se aktiivinen osapuoli?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Vinkkinä muuten sinulle, että seuraavan kerran kun yrität jotain tämän virkkeen kaltaista "Nainen on reaktiivinen ja mies on aktiivinen" niin käytä sanaa proaktiivinen pelkän aktiivisen sijaan. Nythän virkkeesi oli nimittäin vain puhtaasti typerä.

        Mies on sekä pro-aktiivinen sekä aktiivinen. Molemmat ovat oikein.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        No, otetaanpas nyt tuo yksi lause tarkasteluun, jos asia on päinvastoin niin silloin nainen on aktiivinen osapuoli. Nyt osoita meille tässä että millä tavoin ja missä tuo nainen on se aktiivinen osapuoli?

        Kuka on, tämä "tuo nainen"? Ilmeisesti joku tietty nainen jossakin. Millä tavalla "tuo nainen" edustaa mielestäsi naisia yleisesti?

        Ja kyllä, naiset ovat hyvin usein aktiivinen osapuoli ja erityisesti proaktiivisia tekemisissään. Miehet usemmin vain reagoivat hetkeen ja ennakoivat vähemmässä määrin. Juuri tästä syystä miehille joudutaan pienestä pitäen enemmän opettamaan ennakoimista, tekemistensä suunnittelemista ja itsehillintää.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Kuka on, tämä "tuo nainen"? Ilmeisesti joku tietty nainen jossakin. Millä tavalla "tuo nainen" edustaa mielestäsi naisia yleisesti?

        Ja kyllä, naiset ovat hyvin usein aktiivinen osapuoli ja erityisesti proaktiivisia tekemisissään. Miehet usemmin vain reagoivat hetkeen ja ennakoivat vähemmässä määrin. Juuri tästä syystä miehille joudutaan pienestä pitäen enemmän opettamaan ennakoimista, tekemistensä suunnittelemista ja itsehillintää.

        Yksi naisten suurimpia vikoja yleisesti miesten mielestä on juurikin spontaaniuden ja reagoiden elämisen puute. Tätä valitusta kuulee miehiltä jatkuvasti, että naiset aina suunnittelevat kaiken ja ennakoivat kaikkea, eivätkä osaa elää hetkessä ja se on ihan totta. Tietysti naisissa on myös reaktiivisia yksilöitä ja miehissä myös proaktiivisia, mutta massana naiset ovat siinä määrin vähän reaktiivisia, että se tosiaan on yksi yleisimmistä miesten valituksen aiheista, että kun asiaa ei ole sovittu ja suunniteltu puoli vuotta etukäteen, niin ei onnistu.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Yksi naisten suurimpia vikoja yleisesti miesten mielestä on juurikin spontaaniuden ja reagoiden elämisen puute. Tätä valitusta kuulee miehiltä jatkuvasti, että naiset aina suunnittelevat kaiken ja ennakoivat kaikkea, eivätkä osaa elää hetkessä ja se on ihan totta. Tietysti naisissa on myös reaktiivisia yksilöitä ja miehissä myös proaktiivisia, mutta massana naiset ovat siinä määrin vähän reaktiivisia, että se tosiaan on yksi yleisimmistä miesten valituksen aiheista, että kun asiaa ei ole sovittu ja suunniteltu puoli vuotta etukäteen, niin ei onnistu.

        Kirjoitit vain itse keksimiäsi ja tekemiäsi yleistyksiä, et antanut yhtään esimerkkiä tuosta mitä väität. Et edes yhtä. Koska et pysty.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Yksi naisten suurimpia vikoja yleisesti miesten mielestä on juurikin spontaaniuden ja reagoiden elämisen puute. Tätä valitusta kuulee miehiltä jatkuvasti, että naiset aina suunnittelevat kaiken ja ennakoivat kaikkea, eivätkä osaa elää hetkessä ja se on ihan totta. Tietysti naisissa on myös reaktiivisia yksilöitä ja miehissä myös proaktiivisia, mutta massana naiset ovat siinä määrin vähän reaktiivisia, että se tosiaan on yksi yleisimmistä miesten valituksen aiheista, että kun asiaa ei ole sovittu ja suunniteltu puoli vuotta etukäteen, niin ei onnistu.

        Koska itse olet passiivinen ja vajaaälyinen niin yleistät sen koskemaan kaikkia naisia. Varmasti tuntemasi miehet ovatkin sinuun verrattuna spontaanempia ja eläväisempiä, mutta se johtuu vain siitä mitä sinä henkilökohtaisesti olet, ei siitä että koko maailman naiset olisivat vajaaälyisiä.


      • Anonyymi00063

        No tää on sinkkujen palstaosio joten se vastaus löytynee siitä miesten sinkkuudesta… eikö? Eli ollaan katkeria kun ei ole kelvattu naisille jos nyt mitään yritystäkään pariutumisiin on heillä ees. ollut.

        Mutta avainsana on katkeruus!! Miehet ovat erityisen katkeria sinkkunaisille joilla tuntuu olevan kaikki hyvin vaikka miestä ei olekaan. Sehän se vasta hirveätä onkin 😱.

        Jostain syystä monet naiset on ihan tyytyväisiä elämäänsä myös sinkkuina tai ehkäpä jopa just siksi. Jälkimmäiseen tosin taitaa vaikuttaa ikävät kokemukset miehistä mutta miehille tämä taitaa olla hämmentävää.

        Erityisesti jos nainen on ihan hyvännäköinen ehkä jopa kaunis mut sinkku eli ilmeisesti valikoiva niin sekös hämmentää miehiä jopa suututtaa sit tänne tulee niitä eiks sua kukaa huoli- viestejä..

        Sitten nämä aloitukset miten joku voi olla sinkku onks siinä jotain vikaa jne. Miehille parisuhde on selvästi välttämättömyys naisille ilmeisesti ei.
        Ei ainakaan kaikille.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        No tää on sinkkujen palstaosio joten se vastaus löytynee siitä miesten sinkkuudesta… eikö? Eli ollaan katkeria kun ei ole kelvattu naisille jos nyt mitään yritystäkään pariutumisiin on heillä ees. ollut.

        Mutta avainsana on katkeruus!! Miehet ovat erityisen katkeria sinkkunaisille joilla tuntuu olevan kaikki hyvin vaikka miestä ei olekaan. Sehän se vasta hirveätä onkin 😱.

        Jostain syystä monet naiset on ihan tyytyväisiä elämäänsä myös sinkkuina tai ehkäpä jopa just siksi. Jälkimmäiseen tosin taitaa vaikuttaa ikävät kokemukset miehistä mutta miehille tämä taitaa olla hämmentävää.

        Erityisesti jos nainen on ihan hyvännäköinen ehkä jopa kaunis mut sinkku eli ilmeisesti valikoiva niin sekös hämmentää miehiä jopa suututtaa sit tänne tulee niitä eiks sua kukaa huoli- viestejä..

        Sitten nämä aloitukset miten joku voi olla sinkku onks siinä jotain vikaa jne. Miehille parisuhde on selvästi välttämättömyys naisille ilmeisesti ei.
        Ei ainakaan kaikille.

        Miksi luulet ja oletat että kukaan mies haluaisi näitä kuvailemiasi "sinkkunaisia"? KUKAAN ei niitä halua. Edes toiset naiset eivät halua niiden kanssa olla sen enempää tekemisissä. Siis normaalit naiset.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Miksi luulet ja oletat että kukaan mies haluaisi näitä kuvailemiasi "sinkkunaisia"? KUKAAN ei niitä halua. Edes toiset naiset eivät halua niiden kanssa olla sen enempää tekemisissä. Siis normaalit naiset.

        Karvasta on katkeran miehen kalkki. On aivan kauhea järkytys kun ei maailma pyörikkään oman navan ympärillä.


    • Anonyymi00003

      Minä luulen, että tätä ei varsinaisesti vahdi kukaan ja lisäksi täällä on oma häirikkö, joka kirjoittelee tarkoituksella juuri naisista kaikkea inhottavaa, siksi sitä on niin paljon.

      • Anonyymi00031

        Onkohan täällä naisvihaa täynnä olevat miespoloiswt joilla naisvihansa takia menee huonosti siellä naismarkkinoilla. Naisen puutteessa täällä sitten vihaansa tuovat esille.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Onkohan täällä naisvihaa täynnä olevat miespoloiswt joilla naisvihansa takia menee huonosti siellä naismarkkinoilla. Naisen puutteessa täällä sitten vihaansa tuovat esille.

        Riittää yksi.


    • Anonyymi00005

      Olen jo kauan olettanut sen liittyvän lähinnä palstan aktiivisuuteen. Naisia herjaavat aloitukset ja viesti tuottavat palstalle aktiviteettia ja lisää viestejä. Sen huomaa selvästi sellaisissa tilanteissa, kun palstalla on kaksi liki identistä aloitusta, joista toisen näkökulma on potentiaalinen naisten herjaamiselle ja toinen miesten. Se naisia herjaava aloitus saa satoja vastauksia ja miejiin kohdistuva taas tuskin edes kymmentä. Naiset eivät täällä juuri miehiä herjaa, eivätkä lähde mukaan miesten herjaamiseen ja se on hyvä. Vielä kun itse kukanenkin lakkaisi ruokkimasta tuota naisia jatkuvalla syötöllä herjaavaa trollia.

      Tosin sekin on ihan totta, että naista herjaavat ilmaisut yleensä läpäisevät sensuurin, mutta miestä herjaavat useinmiten eivät, vaikka olisivat kevyempiäkin. Olen toisinaan huvikseni tuota testaillutkin. Esimerkiksi "vanha kurppa" menee täällä heittämällä sensuurista läpi, sen sijaan "v@nh@ lurpp@" tuppaa kosahtamaan sensuuriin. Katsotaan miten nyt käy. 😀

      • Anonyymi00036

        Vanha kurppa on ulkonäköön viittavaa ilmaisu, vanha l u r pp a sen sijaan on sek suaalinen halventava ilmaisu.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Vanha kurppa on ulkonäköön viittavaa ilmaisu, vanha l u r pp a sen sijaan on sek suaalinen halventava ilmaisu.

        Tuo päätelmä kertoo sinun ajattelutavastasi. Lurppa voi ja minun tapauksessani on puhtaasti ulkonäköön liittyvä ilmaisu. Sieltä ja täältä lurpattaa. Lurpsuu posket, silmäpussit, laukaperät, maha, takapuoli, käsivarsista lihakset kuihtuneet ja lurpsuttaa ja tissitkin on myös miehillä kovasti lurpsahtaneet. Vanhalla lurpalla lurpsattaa kaikkialta. Jos sanot, että haarovälissäkin lurpsattaa, niin toki sinua uskon. Itseäni ei vain enää lurpan kohdalla voisi vähempää kiinnostaa, että lurpattaako siellä vaiko eikö. Kaikki muu lurpattaminen taas näkyy miettimättäkin.

        Jos rehellisiä ollaan, niin lurppa nimenomaan on ulkonäköön liittyvä sana. Kurppa taas ei liity ulkonäköön mitenkään. Se ei kuvaa ulkonäköä lainkaan. Kurppa on puhtaasti abstrakti, myös seksuaalisuuteen liittyvä haukkumasana, lurppa taas ei lainkaan. Jollei nyt sitten itse halua ottaa sitä juurikin haaroväliin liittyvänä lurpattamisena. Se, jos sen noin ottaa, kertonee lähinnä niistä omista kipupisteistä.

        P.S Kurppa on kaunis lintu.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Tuo päätelmä kertoo sinun ajattelutavastasi. Lurppa voi ja minun tapauksessani on puhtaasti ulkonäköön liittyvä ilmaisu. Sieltä ja täältä lurpattaa. Lurpsuu posket, silmäpussit, laukaperät, maha, takapuoli, käsivarsista lihakset kuihtuneet ja lurpsuttaa ja tissitkin on myös miehillä kovasti lurpsahtaneet. Vanhalla lurpalla lurpsattaa kaikkialta. Jos sanot, että haarovälissäkin lurpsattaa, niin toki sinua uskon. Itseäni ei vain enää lurpan kohdalla voisi vähempää kiinnostaa, että lurpattaako siellä vaiko eikö. Kaikki muu lurpattaminen taas näkyy miettimättäkin.

        Jos rehellisiä ollaan, niin lurppa nimenomaan on ulkonäköön liittyvä sana. Kurppa taas ei liity ulkonäköön mitenkään. Se ei kuvaa ulkonäköä lainkaan. Kurppa on puhtaasti abstrakti, myös seksuaalisuuteen liittyvä haukkumasana, lurppa taas ei lainkaan. Jollei nyt sitten itse halua ottaa sitä juurikin haaroväliin liittyvänä lurpattamisena. Se, jos sen noin ottaa, kertonee lähinnä niistä omista kipupisteistä.

        P.S Kurppa on kaunis lintu.

        Kurppa on vaan tavan lintu. Mutta sinua kuvaa parhaiten tekninen termi "vanha haaska". Se on semmoinen mikä on jäänyt auton alle ja lojunut tien syrjässä jo tovin.


    • Asiallinen aloitus. Itseä ei enää oikein kiinnosta kirjoittaa täällä, kun näillä naisten vihaajilla on lähtenyt ihan lapasesta tämä touhu.

      • Anonyymi00013

        Täällä on ainakin yksi, joka tekee paljon aloituksia.

        Hänellä on matalahko koulutus, huono tunteiden hallinta ja huonot sosiaaliset taidot. Hänen kirjoitustyylinsä on hyvin tunnistettava.

        Muitakin luultavasti on.

        🦄


      • Anonyymi00019

        Ei kannata antaa noiden vallata koko palstaa 😊 Luulisin, että väsyvät jossain vaiheessa suoltamaan tuota samaa moskaa.

        Aletheias


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Täällä on ainakin yksi, joka tekee paljon aloituksia.

        Hänellä on matalahko koulutus, huono tunteiden hallinta ja huonot sosiaaliset taidot. Hänen kirjoitustyylinsä on hyvin tunnistettava.

        Muitakin luultavasti on.

        🦄

        Tiedetään kuka se mies on. Se ÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSMIES 🍑


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei kannata antaa noiden vallata koko palstaa 😊 Luulisin, että väsyvät jossain vaiheessa suoltamaan tuota samaa moskaa.

        Aletheias

        Ei se lopeta, jos sille vastataan.

        Trollit haluaa, että ne huomioidaan. Ja tuo on hänen tapansa saada huomiota.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ei se lopeta, jos sille vastataan.

        Trollit haluaa, että ne huomioidaan. Ja tuo on hänen tapansa saada huomiota.

        Tätä huomiotta jättämistä voisi kokeilla tähän naisvihatrolliin sekä Yksisarviseen.

        Sillä tilanne varmastikin paranisi.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Tätä huomiotta jättämistä voisi kokeilla tähän naisvihatrolliin sekä Yksisarviseen.

        Sillä tilanne varmastikin paranisi.

        Kaikkeen tahallaan provoavaan pitäisi suhtautua sillä ajatuksella, että kyse huomiontarpeesta, ei keskustelusta.

        Yksäri kyllä "allekirjoittaa" jutut, ne erottaa, mutta muihin voi alkuun jopa vastata, kun jossain on jotain tyypillisestä "nsisvihajankutuksesta" poikkeavaa...mutta kyllä sen tyypillisen marinan voi ignooorata.


    • Ei se tietenkään oo ok. Mä oon jo pitempään kirjottanu vaan henkilöistä, en siis sukupuolesta ollenkaan. Paitsi siinä pariutumiskeskusteluissa, kun en osaa aatella, että kumppani ois samaa sukupuolta. Mutta se tuskin on väärin olla hetero, kun kuitenki suvaitsen bi tai homosuhteet. Pyydän sanoo suoraan jos joku ärsyttää, niin katotaan.

      Siis onko se joku nimimerkki vai anonyymi, joka siis saattaa olla yks ja sama henkilö. Täällä on montakin anonyymiä, jotka keskustelee itsensä kanssa. No hupinsa kullakin, mutta tollasia keskusteluja vois käydä jossain muualla.

      Ja korostan vielä, että jos ei tossa pariutumisessa oo edenny. Niin se ei johda naisvihaan ja miks pitäs johtaakaan?

      • Anonyymi00029

        Tuossahan tuo jo ensimmäisenä ketjussa oli yksärille huutelemassa. Hyvin tunnistettavaa tekstiä ja sitten vielä kopioi tuosta jo ainakin pari tämän ketjun viestiään uusiksi aloituksiksi. En yleensä diagnosoi ketään täällä, mutta hänellä on selvästi jotakin korviensa välissä vinksallaan.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Tuossahan tuo jo ensimmäisenä ketjussa oli yksärille huutelemassa. Hyvin tunnistettavaa tekstiä ja sitten vielä kopioi tuosta jo ainakin pari tämän ketjun viestiään uusiksi aloituksiksi. En yleensä diagnosoi ketään täällä, mutta hänellä on selvästi jotakin korviensa välissä vinksallaan.

        Tuo on tuolle kirjoittelijalle erittäin tyypillinen toimintatapa. Hän kirjoittaa johonkin ketjuun jonkin omasta mielestään tosi nasevan pamauksen ja kopioi sen sitten heti suoraan uudeksi aloitukseksi. Tuo kopiointivimman ja tiettyjen toistuvien lausahdusten jne. takia epäilen kyseessä olevan sama tapaus, joka kopioi tänne suoraan englannikielistä tekstiä viestitolkulla.


      • Anonyymi00034

        Kyllä sinun pitää alkaa ajattelemaan tasa arvoisesti myös pariutumista, samansukupuolinen kumppani on otettava huomioon niissä keskusteluissa aina, sekä myös muunsukupuoliset. Kokeile nyt muistaa jatkossa tämä.


      • Anonyymi00034 kirjoitti:

        Kyllä sinun pitää alkaa ajattelemaan tasa arvoisesti myös pariutumista, samansukupuolinen kumppani on otettava huomioon niissä keskusteluissa aina, sekä myös muunsukupuoliset. Kokeile nyt muistaa jatkossa tämä.

        Juu muistetaan. Ainahan meissä on kehittämistarvetta.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Tuossahan tuo jo ensimmäisenä ketjussa oli yksärille huutelemassa. Hyvin tunnistettavaa tekstiä ja sitten vielä kopioi tuosta jo ainakin pari tämän ketjun viestiään uusiksi aloituksiksi. En yleensä diagnosoi ketään täällä, mutta hänellä on selvästi jotakin korviensa välissä vinksallaan.

        Se on se millä on se mustavalkonen kissa kuvassa.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Se on se millä on se mustavalkonen kissa kuvassa.

        Luulin että on se millä on koiran naama kuvana.


    • Jos Yksärillä ei ole muusta väittelyä nostettavista, ainahan voi kokeilla moneen kertaan käytetyllä aiheella. Siinä vain on se ongelma, että muut jo sattavat olla saaneet kylläksensä, myös veminiskiset sisaret.

      Trolleille aihe on kyllä aina tuore.

    • Anonyymi00037

      Onneksi en enää käy täällä kuin piipahdellen. En edes joka viikko. Ei pääse ärsyttämään jutut. 😄

      T. Jasu

    • Anonyymi00041

      Naiset on siis ihmisryhmä? Mistä lähtien?
      Minäkun luulin että nainen on henkilön sukupuolta kuvaava nimitys.

    • Ei ole tosi, että naiset sen paremmin kuin miehet, saisi enemmän herkkukakkua, mutta evoluution luomassa kilpailussa kummankin osapuolen ÄÄRIAINEKSET uskovat vastakkaisen sukupuolen olevan hemmoteltu.

      Niin sekä veminiskit kuin myös soviniskit uskovat koko naiskunnasta ja mieskunnasta. Tämähän ei voi yhtäaikaa olla tosi, mutta mitä äärimmäisempi ajatusvirta, sen todemmaksi ihminen luulee, että häntä syrjäytetään.

      Evoluutio luo virheellistä ajattelua. Se ei ole tosi, mutta soveltuu kirpailuun.

      • kirpailuun > kilpailuun


    • Anonyymi00043

      Annatko esimerkkejä.
      Esim "akka" voi olla ruma sana jonkun mielestä, mutta ei unohdeta sitä, että "akka" sana on myös murre-Suomessa normaali puhuttelusana. Joten, minkälaisia nimityksiä tarkoitat?

      • Olet ehkä unohtanut, että Yksärillä on ehdottoman oikea käsitys myös sanojen tyyliarvosta. Muut mielipiteet eivät häntä kiinnostakaan.


      • Tää on totta. Esim suomen sana äiti tulee muinaissaksasta eide. Ja se on tullut suomeen ja virossakin on sana eit, joka alunperin tarkotti äitiä, mutta nykyään se on ema ja eit tarkottaa enempi eukkoa. Että väärinkäsityksiä saattaa tulla. Ja se on näiden kielitieteilijöiden vika. Ei meidän inssien vaikka meitä aina morkataan. Mutta matikka pätee kaikkialla kielialueesta valtiosta riippumatta.


    • Ei täällä taida enää keskustella kuin kaksi henkilä. Joku joka suoltaa naisvihaa ja Poni joka suoltaa miesvihaa. Ansaitsevat toisensa.

      • Anonyymi00046

        Match made in hell!


    • Anonyymi00049

      Jaa minun havaitakseni ihan yhtä lailla täällä on solvattu kumpiakin miehiä että naisia ns roduilla ole muuta eroa kuin tavat ja perinteet

      • Anonyymi00050

        Eräs tyyppi kyllä solvaa kumpiakin. Alfamies-fantasiat on ainoa, mitä hän hyväksyy. Dissaa itseään siinä samalla.

        Suoltaa todella vihamielistä ja sairasta kamaa tänne.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Eräs tyyppi kyllä solvaa kumpiakin. Alfamies-fantasiat on ainoa, mitä hän hyväksyy. Dissaa itseään siinä samalla.

        Suoltaa todella vihamielistä ja sairasta kamaa tänne.

        Joo on se kauheeta.


    • Anonyymi00054

      Ehdottomasti samaa mieltä Yxärin kanssa!

      Tänne tarvitaan äkkiä turvallisemman tilan säännöt, joiden perusteella kaikki naisiin, homoihin jne. kohdistuva ikävä puhe voidaan poistaa kätevästi yhdellä napin painalluksella.

      Kun palsta on viimeinkin siivottu vääristä puhieista, niin voimme viimenikin keskittyä oikeisiin asioihin, kuten vaikkappa, hmmm, feminismiin!

      • Anonyymi00055

        Automaattinen tekoäly voi poistaa kaiken väärän tiedon jo ennen kuin sitä ehditään edes lähettämään! Poikkeuksena tietenkin kaikki feministiset sanat ja lauseet, ne automaattisesti säästetään.


      • Anonyymi00066

        Palstalla pitää keskittyä vain lietsomaan miesvihaa ja ylistää feministejä, kuten on tehtykin, kaikki muu sensuroitava.

        T aitofemakko


    • Anonyymi00056

      heidän itsekäs käytöksensä saa tunteita pintaan

    • Anonyymi00057

      nainen on tunteellinen ja myös mies on

    • Anonyymi00059

      nainen jättää miehen

    • Anonyymi00060

      Vain rumista naisista puhutaan rumasti!
      🧟‍♀️

      • Emmänyt noinkaan kuvittelis. Kaiken kamaleellisempi sisko on semmone, joka tietää itekin olevansa superkauniillinen, mut si on sisältä ku jääkalikka.


      • Anonyymi00062
        exKynis.mi kirjoitti:

        Emmänyt noinkaan kuvittelis. Kaiken kamaleellisempi sisko on semmone, joka tietää itekin olevansa superkauniillinen, mut si on sisältä ku jääkalikka.

        Mutta on se silti kaunis. Ruma on vaan ruma vaikka mitä sille tekisi.


      • Anonyymi00062 kirjoitti:

        Mutta on se silti kaunis. Ruma on vaan ruma vaikka mitä sille tekisi.

        Jos joutuisi valitsemaan 1) rumasta mutta herttaisesta ja suloisesta, sekä 2) kauniista mutta itsekeskeisestä ja jääkalikoitteellisesta, valinta olisi ilman muuta edellinen.

        Itse kylläkin sain sekä kauniin että herttaisen, mutta se oli aivan sattuma. Minulla ei ollut siihen vähääkään osuutta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe