Päivän naiskeskustelun aihe?

Anonyymi-ap

Naisten välinen ystävyys ja solidaarisuus, aitoa vai feikkiä?

72

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

pitää kunnioittaa toisia..

kerron jonkin jonkin mielestäni hassun jutun kun uutisissa oli siilejä...setä keroi kun hommannut uuden revolvberin ampui sdrn dsyynä oli jo loukkaantunut se siili

• Anonyymi00002
      UUSI

Omassa elämässäni on aina ollut aitoa. Olen kuitenkin hyvin tarkka seurani suhteen, joten se voi hieman vääristää kokemustani. Ihmisillä, jotka ovat sosiaalisempia kuin minä ja joilla on enemmän myös satunnaisempia kavereita, on varmaan myös toisenlaisia kokemuksia.

• Anonyymi00003
      UUSI

Äkkiä sen huomaa, haluaako toinen nainen minulle naisena hyvää, olla ystävä, luotettu ja soittelukumppani, vai näkyykö kateus ja pahansuopaisuus.
      Olen saanut ystäväkseni samaa harrastavia, aatteiltaan saman henkisiä ja mikä hienointa, yhden psykiatria-alan osaajan. Kun hänen kanssaan keskustelee hetken, tulee tosi hyvä olo, miten osaakaan valita sanansa niin hienosti, uskon että tulee häneltä sydämestä mihinkään pyrkimättä eli sopii täydellisesti alalleen, jota on tehnyt käytännössäkin vuosikausia.
      Molempia on ja niistä sitten voi valita. Jos ystävä ei ole kaikilta osin paras mahdollinen, voi pyytää mukaan niihin toimiin, jossa on sopivampi. Aika iso joukko heitä on.

• Anonyymi00007
        UUSI

Oletko itse täydellinen. Oli aika ihmeellinen tulkinta ystävyydestä, jos ystävä ei ole paras mahdollinen. Psykiatria on kaukana tällaisesta ajatusmaailmasta.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletko itse täydellinen. Oli aika ihmeellinen tulkinta ystävyydestä, jos ystävä ei ole paras mahdollinen. Psykiatria on kaukana tällaisesta ajatusmaailmasta.

Naista esittävän ystävyyslarppaajaguben puutaheinää taitaa olla, chillaa kiivas...

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen ystävänä täydellinen, luotettava, auttava ja sopivasti läsnä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Harvassa on aito ystävyys, joka toivoo toiselle vilpittömästi hyvää, ei vertaile, kadehdi, juoruile eikä pyri hyötymään toisesta. Jos sellaista löytää, hieno homma.

• UUSI

Tämä. Itsellä on muutama tällainen, jonka olen tuntenut ekaluokalta tai jopa päiväkodista. Valitettavasti yhdestä olen joutunut luopumaan, jonka tunsin puolivuotiaasta. En kestä narsistisuutta ja toisten alas painamista.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä. Itsellä on muutama tällainen, jonka olen tuntenut ekaluokalta tai jopa päiväkodista. Valitettavasti yhdestä olen joutunut luopumaan, jonka tunsin puolivuotiaasta. En kestä narsistisuutta ja toisten alas painamista.

Nyt oli multinikkimies kunnon bubbua mimboil bimboil

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Nyt oli multinikkimies kunnon bubbua mimboil bimboil

Olet pahimman luokan kiusaaja ja en voi edes julkisesti kertoa mitä kaltaisillesi kuuluisi tehdä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Halii!

• Anonyymi00006
      UUSI

Todistetusti täysin feikkiä.

Varsinkin kun se "ystävä" kehoittaa leikkaamaan hiukset lyhyiksi ja värjäämään punaisiksi.... Ainoa syy on alentaa tuota "ystävää" kilpailussa miesten huomiosta.

• Anonyymi00009
        UUSI

Missäs tämä on todistettu ja miten?

Tietysti tuen ystäväni päätöstä, jos hän haluaa leikata hiuksensa ja värjätä ne. Hiukset ne vain ovat. Hiukset kasvavat takaisin ja väriäkin voi vaihtaa uudestaan. Kummallisia ongelmia toisilla.

• Anonyymi00021
        UUSI

Niin, ehkäpä näin mm joskus yläkoulussa, palstaäijä ja aapee, ei ne tosin mitää miehiä oo tuohon aikajaksoon nähden lol

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Missäs tämä on todistettu ja miten?

Tietysti tuen ystäväni päätöstä, jos hän haluaa leikata hiuksensa ja värjätä ne. Hiukset ne vain ovat. Hiukset kasvavat takaisin ja väriäkin voi vaihtaa uudestaan. Kummallisia ongelmia toisilla.

Tutkimustuloksilla todistettu.

• UUSI

Sekä naisten että miesten ystävyys oman sukupuolensa kanssa on osin totta, osin feikkiä. Mikään muukaan laji, kuin ihminen, ei ole täydellisen sosiaalinen. Aina pyysyy myös lajin sisäinen kilpailu, erityisesti pariutumismarkkinoilla.

• Anonyymi00008
        UUSI

Kyllä, mutta ota huomioon myös alemman tason miehet vs. YTM. Alemman tason mies ei aiheuta mitään uhkaa ytmmlle koska naiset eivät halua pariutua heidän kanssaan. Tosin YTM ja ATMn ystävyys on hieman kaukaa haettua.

Naisilla kilpailu pysyy aina vakiona. ATN vihaa ylemmän tason naisia ja yrittää jatkuvasti laittaa kapuloita rattaisiin sille, aina tilaisuuden tullen.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä, mutta ota huomioon myös alemman tason miehet vs. YTM. Alemman tason mies ei aiheuta mitään uhkaa ytmmlle koska naiset eivät halua pariutua heidän kanssaan. Tosin YTM ja ATMn ystävyys on hieman kaukaa haettua.

Naisilla kilpailu pysyy aina vakiona. ATN vihaa ylemmän tason naisia ja yrittää jatkuvasti laittaa kapuloita rattaisiin sille, aina tilaisuuden tullen.

Osa miehistä on kyllä harvinaisen pihalla siitä miten äärimmäisen alhainen keskimääräisen naisen kilpailuvietti on. Kai se sitten on niin, että kun testosteroni nostaa omaa kilpailuviettiä, niin on mahdoton edes tajuta miten olematon kyseinen vietti valtaosalla naisista on.

• UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Osa miehistä on kyllä harvinaisen pihalla siitä miten äärimmäisen alhainen keskimääräisen naisen kilpailuvietti on. Kai se sitten on niin, että kun testosteroni nostaa omaa kilpailuviettiä, niin on mahdoton edes tajuta miten olematon kyseinen vietti valtaosalla naisista on.

Juuri se, että kilpailuvietti on molemmilla sukupuolilla voimakas, myös naisilla, pitää evoluutiossa huolen siitä, että olemassaolon kilpailu säilyy ja tuottaa tuloksia häviäviin verrattuna.

Tätä ei voi ymmärtää, ellei hallitse syvällisesti biologian teoriaa eli evoluutiota ja perinnöllisyyttä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        exKynis.mi kirjoitti:

Juuri se, että kilpailuvietti on molemmilla sukupuolilla voimakas, myös naisilla, pitää evoluutiossa huolen siitä, että olemassaolon kilpailu säilyy ja tuottaa tuloksia häviäviin verrattuna.

Tätä ei voi ymmärtää, ellei hallitse syvällisesti biologian teoriaa eli evoluutiota ja perinnöllisyyttä.

Vaan kun se ei ole naisilla voimakas. Kaikkea muuta. Sen näkee kaikesta tässä maailmassa ja naisten käytöksessä, että naisten kilpailuvietti on hyvin matala. Jokainen, joka tuntee syvällisesti ihmisen biologiaa, ymmärtää myös syyn sille. Naisella ei ole ikinä ollut tarvetta kyseiselle vietille, eikä ole edelleenkään. Nainen ei kilpaile lisääntymisoikeudesta ja resurssikilpailukin niin uusi kulttuurievoluution tuote, ettei se ole ehtinyt vaikuttaa ihmiseen evolutiivisella tasolla.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vaan kun se ei ole naisilla voimakas. Kaikkea muuta. Sen näkee kaikesta tässä maailmassa ja naisten käytöksessä, että naisten kilpailuvietti on hyvin matala. Jokainen, joka tuntee syvällisesti ihmisen biologiaa, ymmärtää myös syyn sille. Naisella ei ole ikinä ollut tarvetta kyseiselle vietille, eikä ole edelleenkään. Nainen ei kilpaile lisääntymisoikeudesta ja resurssikilpailukin niin uusi kulttuurievoluution tuote, ettei se ole ehtinyt vaikuttaa ihmiseen evolutiivisella tasolla.

Totta. Naisen "kilpailu" lisääntymisoikeudesta onbrajoittunut siihen, että a) olen nainen ja b) minua haluttaa. Noilla kahdella on saanut oikeuden lisääntyä kenen tahansa uroksen kanssa, koko sen ajan, joka evolutiivisesti on ehtinyt vaikuttaa.

• UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Esityksestäsi näkyy, ettet ole perehtynyt laikaan riittävästi tieteelliseen tutkimukseen perustuvaan biologian teoriaan, vaan vetoat omiin ja toisten perehtymättömien näkemyksiin.

Kuvitelmasi on ideologinen, ei luonnontieteellinen.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinun täytyy nyt koettaa ymmärtää se ettei naisten kilpailuvietti ole näkyvää. Se on piilotettua ja salakavalaa, kuten niin moni muukin asia naisissa. Naiset toimivat ja puhuvat toistensa selän takana, junailevat asioita niin että se paremman tason nainen joutuu hankaluuksiin. Mikäli et tuota tosiasiaa halua ottaa todesta, niin et ikinä tule ymmärtämään naisia.

• Anonyymi00015
        UUSI
        exKynis.mi kirjoitti:

Esityksestäsi näkyy, ettet ole perehtynyt laikaan riittävästi tieteelliseen tutkimukseen perustuvaan biologian teoriaan, vaan vetoat omiin ja toisten perehtymättömien näkemyksiin.

Kuvitelmasi on ideologinen, ei luonnontieteellinen.

Siis sinä et ymmärrä biologiaa, etkä luonnonrieteitä ja näköjään evoluutiokin on sinulle melko vieras käsite. Et tunnista biologian ja kulttuurin eroa.

Minä taas puhun juurikin biologiasta ja evoluutiopaineesta, joka ei naisilla ole vaatinut kilpailuviettiä mihinkään. Naisella ei yksinkertaisesti ole ollut sille mitään tarvetta ja siksi kyseinen vietti on naisilla hyvin matala, kuten naarailla yleensäkin. Naaraat eivät yksinkertaisesti tarvitse kyseistä viettiä lisääntymisessä yhtään mihinkään, evolitiivisessa ja biologisessa mielessä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinun täytyy nyt koettaa ymmärtää se ettei naisten kilpailuvietti ole näkyvää. Se on piilotettua ja salakavalaa, kuten niin moni muukin asia naisissa. Naiset toimivat ja puhuvat toistensa selän takana, junailevat asioita niin että se paremman tason nainen joutuu hankaluuksiin. Mikäli et tuota tosiasiaa halua ottaa todesta, niin et ikinä tule ymmärtämään naisia.

Sinun täytyisi ymmärtää, ettei se vietti näy, koska sitä ei juurikaan ole. Se ei ole salattua, eikä kavalaa, vaan se on olematonta. Naisilla ei lisäätymismielessä ole juurikaan kilpailuviettiä, sillä sille ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan, tarvetta. Naaraiden kilpailuvietti, läpi koko luomakunnan on liki olematonta, sillä sille ei ole tarvetta.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinä et ymmärrä naisia, koska ajattelet heidän olevan miehiä. Koko naaraan käsite on sinulle vieras ja käsittämätön. Juuri tuosta syystä monen miehen on niin mahdoton ymmärtää naisia. Te ette kykene ymmärtämään edes näin perustavanlaatuista asiaa naaraista, kuin olematon kilpailuvietti. Urokset kilpailevat kyllä. Kilvoittelu on monille teistä lähestulkoon koko elämä. Naarailla tuota ei ole, mutta teille edes tuo mahdollisuus on käsittämätön.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No eikö sekin mm oo apäijä just sulle kotiinpäin ns? tee tee

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Totta. Naisen "kilpailu" lisääntymisoikeudesta onbrajoittunut siihen, että a) olen nainen ja b) minua haluttaa. Noilla kahdella on saanut oikeuden lisääntyä kenen tahansa uroksen kanssa, koko sen ajan, joka evolutiivisesti on ehtinyt vaikuttaa.

Ja varsinainen onkelma olis siis mikä?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sinä et ymmärrä naisia, koska ajattelet heidän olevan miehiä. Koko naaraan käsite on sinulle vieras ja käsittämätön. Juuri tuosta syystä monen miehen on niin mahdoton ymmärtää naisia. Te ette kykene ymmärtämään edes näin perustavanlaatuista asiaa naaraista, kuin olematon kilpailuvietti. Urokset kilpailevat kyllä. Kilvoittelu on monille teistä lähestulkoon koko elämä. Naarailla tuota ei ole, mutta teille edes tuo mahdollisuus on käsittämätön.

No kysykööt vaikka äidiltään tjn?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siis sinä et ymmärrä biologiaa, etkä luonnonrieteitä ja näköjään evoluutiokin on sinulle melko vieras käsite. Et tunnista biologian ja kulttuurin eroa.

Minä taas puhun juurikin biologiasta ja evoluutiopaineesta, joka ei naisilla ole vaatinut kilpailuviettiä mihinkään. Naisella ei yksinkertaisesti ole ollut sille mitään tarvetta ja siksi kyseinen vietti on naisilla hyvin matala, kuten naarailla yleensäkin. Naaraat eivät yksinkertaisesti tarvitse kyseistä viettiä lisääntymisessä yhtään mihinkään, evolitiivisessa ja biologisessa mielessä.

"Naaraat eivät yksinkertaisesti tarvitse kyseistä viettiä lisääntymisessä yhtään mihinkään, evolitiivisessa ja biologisessa mielessä."

Tuokin on totta. Voimme ottaa tarkastekuun minkä tahansa lajin tältä pallolta ja tarkastella sitä, eivätkä yhdenkään lajin naaraat käy kilpailua lisääntymisoikeudesta. Naaraat eivät yksinkertaisesti harrasta sellaista, sillä sellaiselle ei ole mitään. Naaraat kuluttavat kyllä usein enegiaa urosten välttelyyn, mutta eivät juuri koskaan niiden houkutteluun. Evolutiivisesti ja biologisesti naaras houkuttelemassa urosta millään muulla kuin korkeintaan luonnollisella tuoksullaan, on hyvin epätavallista. Naaraan koko lisääntymiskilpailu on ihan vain olla naaras.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No eikö sekin mm oo apäijä just sulle kotiinpäin ns? tee tee

Sitä sinun pitää kysyä aloittajalta. Minä en ole ketjua aloittanut.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tutkimukset osoittavat toisin kuin väität.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ja varsinainen onkelma olis siis mikä?

Asiassa ei ole mitään ongelmaa. Se vain on, naaraan ominaisuus.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

On eri asia kuunnella naisten puheita, kuin tarkkailla heidän toimintaansa. Puheet on aina pelkkiä puheita, usein pelkästään ideologisesti värittyneitä aatteita.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No kysykööt vaikka äidiltään tjn?

Saavat tietysti kysyä äidiltäänkin. Äiti kuitenkin on vain yksi nainen ja nyt puhuttiin naisista keskimäärin. Mikään ei estä yhtä äitiä olemasta olematta keskimääräinen.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tutkimukset osoittavat toisin kuin väität.

Tutkimukset nimenomaan todistavat sen mitä minä sanoin. Naaraat eivät koskaan kilpaile lisääntymisoikeudesta. Se on kiistaton tosiasia, johon ei ole poikkeuksia eläinkunnassa.

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

00015: "Naaraat eivät yksinkertaisesti tarvitse kyseistä viettiä lisääntymisessä yhtään mihinkään, evolitiivisessa ja biologisessa mielessä."

Olin eräässä konferenssissa, jossa naispuolinen biologian professori esiintyi. Kertoi, että oli heilläkin opiskelun alkuvaiheessa ideologisia virhepäätelmiä, mutta ei ole enää, vain puhdasta tiedettä.

En näe enää hyödylliseksi tuloksetonta väittelyä. Sapienti sat. Hyvää kesää! Kuukauden päästä on jo juhannuskin!

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tutkimukset nimenomaan todistavat sen mitä minä sanoin. Naaraat eivät koskaan kilpaile lisääntymisoikeudesta. Se on kiistaton tosiasia, johon ei ole poikkeuksia eläinkunnassa.

Juuri tästä syystä naaraat (naisetkin) ovat keskimäärin ihan tyytyväisiä, jopa haaremissa.

• Anonyymi00035
        UUSI
        exKynis.mi kirjoitti:

00015: "Naaraat eivät yksinkertaisesti tarvitse kyseistä viettiä lisääntymisessä yhtään mihinkään, evolitiivisessa ja biologisessa mielessä."

Olin eräässä konferenssissa, jossa naispuolinen biologian professori esiintyi. Kertoi, että oli heilläkin opiskelun alkuvaiheessa ideologisia virhepäätelmiä, mutta ei ole enää, vain puhdasta tiedettä.

En näe enää hyödylliseksi tuloksetonta väittelyä. Sapienti sat. Hyvää kesää! Kuukauden päästä on jo juhannuskin!

Kiitos, että tunnustit minun olevan oikeassa. Toki, eihän sinulla ole löydettävissä yhtään ainoaa biologista esimerkkiä vastakkaisesta, kuin kertomani faktat. Kun sellaisia ei ole olemassa, onkin järkevintä sinulta vetäytyä keskustelusta.

• UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kiitos, että tunnustit minun olevan oikeassa. Toki, eihän sinulla ole löydettävissä yhtään ainoaa biologista esimerkkiä vastakkaisesta, kuin kertomani faktat. Kun sellaisia ei ole olemassa, onkin järkevintä sinulta vetäytyä keskustelusta.

00035: "Kiitos, että tunnustit minun olevan oikeassa."

Ei ole KUNNIALLISTA väittää minun sanoneen sellaista, mitä en ole sanonut. Et ole vain vähätietoinen ja ideologian sokaisema vänkääjä, vaan myös EPÄREHELLINEN.

Siitä huolimatta toivotan sinulle edelleen oikein hyvää kesää ja kuukauden päästä juhannustakin.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Yrität tahallasi vääristellä sanoja. Toki olet oikeassa etteivät miehet ja naiset ole samanlaisia, eivätkä he toimi samalla tavoin. Ei kukaan ole väittänytkään että miehet ja naiset toimisivat täsmälleen samoilla tavoin.

Tässä esimerkki siitä naisten välisestä kilpailusta:
        "Sonja Aiello kävi BBL-operaatiossa – Raivo repesi"
        "Aiellon toimenpide on herättänyt kiivasta keskustelua anonyymissä viestipalvelu Jodelissa.
        – Oi miksi? Sairasta, jos tämä on totta, yksi kirjoittaa.
        – Pimeää kuin marraskuun yö, toinen täräyttää.
        – En sano mitään, mutta outoa on, yksi kummaksuu.
        – Jotenkin on surullista tämä nykymeno, en muuta sano, eräs harmittelee."

Kun yksi nainen erottuu joukosta, se saa paljon kateellisia kommentteja osakseen, ja huom. että vain anonyymissa viestipalvelussa, ei koskaan kasvokkain. Naiset oikeasti vihaavat toisiaan, varsinkin heitä ylempänä asteikolla olevia naisia. He saavat osakseen oikein äärimmäistä vihaa, jopa fyysistä. Monet erittäin kauniit naiset ovat hyvin yksinäisiä, ja pysyttelevät mieluiten miesseurassa, ehkä ihan vain positiivisen huomioimisen takia.

• Anonyymi00038
        UUSI
        exKynis.mi kirjoitti:

00035: "Kiitos, että tunnustit minun olevan oikeassa."

Ei ole KUNNIALLISTA väittää minun sanoneen sellaista, mitä en ole sanonut. Et ole vain vähätietoinen ja ideologian sokaisema vänkääjä, vaan myös EPÄREHELLINEN.

Siitä huolimatta toivotan sinulle edelleen oikein hyvää kesää ja kuukauden päästä juhannustakin.

Epäsuorasti kuitenkin teit juuri noin. Lisäksi syytät minua "kunniattomuudesta", vaikka toimit itse edellä täysin samalla tavalla. Syytteesi on siis naurettava. Et usko siihen itsekään, sillä käyttäydyt yhtä "kunniattomasti". Olet siis "vähätietoinen ja ideologian sokaisema vänkääjä, sekä myös EPÄREHELLINEN."

Minä sen sijaan kerron pelkkiä luonnontieteellisiä ja evolutiivisia faktoja. Saat toki vapaasti esittää niitä kumoavia faktoja, jos sinulla sellaisia on. Se, että sinä nyt satut sanomaan niin, ei ole luonnontieteellinen fakta. Jään mielenkiinnolla odottamaan.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Juuri tästä syystä naaraat (naisetkin) ovat keskimäärin ihan tyytyväisiä, jopa haaremissa.

Selvästi et ole katsonut Sisarvaimot (Sister Wives) sarjaa. Se on lähinnä sitä mitä haaremi olisi nykyään, neljä "vaimoa" ja yksi mies. Täyttä katastrofia alusta loppuun asti. Nyt ovat kaikki eronneet siitä miehestä.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Esimerkki tuollaisesta tutkimuksesta?

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

B.S ajankulukseenko horiset

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi sitten meikkaat huolellisesti ennenkuin lähdet kaupungille? Miksi valitset tarkkaan hienolta näyttävät vaatteet. Ja miksi erityisesti huolehdit ulkonäöstäsi silloin kun olet muiden naisten seurassa?

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Miksi sitten meikkaat huolellisesti ennenkuin lähdet kaupungille? Miksi valitset tarkkaan hienolta näyttävät vaatteet. Ja miksi erityisesti huolehdit ulkonäöstäsi silloin kun olet muiden naisten seurassa?

Tiedänkin jo vastauksesi tähän, "vain oman itseni takia".....

• Anonyymi00011
      UUSI

tamppooni filosofia

• Anonyymi00025
        UUSI

Sää oot ky7llä yks roikkuva naru joo, emt

• Anonyymi00018
      UUSI

En kommentoi, sistööörs

• Anonyymi00034
      UUSI

Ei suoraan omakohtaisia kokemuksia, muuten kuin sivusta.
      Siskon elämää vierellä seuraten niitä tosi ystäviä on, siinä mitä miehellä.

Kilpailua vaikka jostain miehestä en oikein usko nähneeni. Enkä kyllä koe sitä miehenä itsekään.

Mutta sitten tuohon kilpailuviettiin noin muuten...

Olen valmentanut naisten joukkuetta säbässä. Siellä mä tutustuin sellaiseen voitonhaluun tms. Taisteluun. Niin siinä oli jotain, mikä oli brutaalia. Miehet ei ikinä pelaa niin verenmaku suussa kuin ne naiset. Ja mä luulrn, että se minun valmentama naissakki koki niin vahvasti olevansa tiimi, että ne suojeli sitä. Ja siihen perustui se pelaaminen.

Jokainen oli kuin pentujaan suojeleva leijonanaaras, niin ei siinä piruvie peruuteltu. Henkeäsalpaavaa joukkuehenkeä.

• Anonyymi00036
        UUSI

Se on nimenomaan enemmän tappamista kuin kilpailua ja kilvoittelua. Se johtuu juuri siitä, että naisilla keskimäärin on niin heikko kilpailuvietti ja tuollainen on naiselle epäluontaista. Siinä mennään useinmiten ihan eri tunteen puolelle, sellaiseen "kuin karhuemo poikiaan", jonka ei varsinaisesti pitäisi kuulua urheiluun.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Se on nimenomaan enemmän tappamista kuin kilpailua ja kilvoittelua. Se johtuu juuri siitä, että naisilla keskimäärin on niin heikko kilpailuvietti ja tuollainen on naiselle epäluontaista. Siinä mennään useinmiten ihan eri tunteen puolelle, sellaiseen "kuin karhuemo poikiaan", jonka ei varsinaisesti pitäisi kuulua urheiluun.

Johtuu ihan vaan siitä että naiset ovat yleensä mielenvikaisia ja epätasapainoisia. Tuo on vain yksi monista asioista missä naiset käyttäytyvät sekopäisesti.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Niin. Mä huomasin, että siinä oli jotakin todella intensiivistä, mitä miesten kohdalla en ole koskaan nähnyt.

Silmissä palaa ja ei mitään sääliä.

Ja kyllä siinä oli kanavoituna se suojeluvietti kentälle. Joukkueen kapteeni väänti siinä vaihtoalueen edessä jonkun kanssa ja kaatuivat siihen molemmat. Kapun maila jäi sen toisen naisen alle. Se kiskoi sen mailan, niinkuin se toinen muka pitäisi siitä kiinni...silmä paloi ja toinen yritti nousta mailan päältä, mutta kun toinen kiskoi, ei päässyt ylös... olin ihan varma, että kohta tulee tappelu, mutta ei.

Sitä ei käsitä, miten siitä nauravasta ja iloisesta porukasta tulee niskakarvat pystyssä rähiseviä petoja, kun moodi menee päälle. Sitten kun se on ohi, sama hymy ja iloisuus puna poskilla tulee... varsinkin kun voitettiin molemmat pelit.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Niin. Mä huomasin, että siinä oli jotakin todella intensiivistä, mitä miesten kohdalla en ole koskaan nähnyt.

Silmissä palaa ja ei mitään sääliä.

Ja kyllä siinä oli kanavoituna se suojeluvietti kentälle. Joukkueen kapteeni väänti siinä vaihtoalueen edessä jonkun kanssa ja kaatuivat siihen molemmat. Kapun maila jäi sen toisen naisen alle. Se kiskoi sen mailan, niinkuin se toinen muka pitäisi siitä kiinni...silmä paloi ja toinen yritti nousta mailan päältä, mutta kun toinen kiskoi, ei päässyt ylös... olin ihan varma, että kohta tulee tappelu, mutta ei.

Sitä ei käsitä, miten siitä nauravasta ja iloisesta porukasta tulee niskakarvat pystyssä rähiseviä petoja, kun moodi menee päälle. Sitten kun se on ohi, sama hymy ja iloisuus puna poskilla tulee... varsinkin kun voitettiin molemmat pelit.

Tajuatko että nuo naiset voivat tunnistaa sinut tuosta mitä kerroit. Eivät välttämättä pidä siitä mitä heistä kerrot täällä. Seuraavan kerran kentällä saatat olla tavallista suuremmassa loukkaantumisvaarassa... Naisia lauma mailat käsissä, itse pysyisin niistä hyvin kaukana.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Tajuatko että nuo naiset voivat tunnistaa sinut tuosta mitä kerroit. Eivät välttämättä pidä siitä mitä heistä kerrot täällä. Seuraavan kerran kentällä saatat olla tavallista suuremmassa loukkaantumisvaarassa... Naisia lauma mailat käsissä, itse pysyisin niistä hyvin kaukana.

Eräs pelaa kanssani samassa sekajoukkueessa nyt ja olen pelannut melkein jokaisen kanssa muutenkin sen jälkeen.

Todella loistokokemus se oli kaikille, että kyllä sen näin voi jakaa.

Mutta tulipa mieleen tässä, niin kyllä muuten se naistenvälinen ystävyyskin kuuluu tuohon suojelun piiriin. Ja siinä on lisäksi vielä fyysinen aspekti. Naiset voivat halata toisiaan siirtämällä emotionaalista tukeaan toiselle, ilman että he pitävät sitä mitenkään seksuaalisena.

Kyllä sanoisin, että uskonnon mukanaantuoma seksualisointikulttuuri on tehnyt myös miesten väliselle ystävyydelle ison loven.

Onneksi se kulttuuri on tullut tiensä päähän.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Eräs pelaa kanssani samassa sekajoukkueessa nyt ja olen pelannut melkein jokaisen kanssa muutenkin sen jälkeen.

Todella loistokokemus se oli kaikille, että kyllä sen näin voi jakaa.

Mutta tulipa mieleen tässä, niin kyllä muuten se naistenvälinen ystävyyskin kuuluu tuohon suojelun piiriin. Ja siinä on lisäksi vielä fyysinen aspekti. Naiset voivat halata toisiaan siirtämällä emotionaalista tukeaan toiselle, ilman että he pitävät sitä mitenkään seksuaalisena.

Kyllä sanoisin, että uskonnon mukanaantuoma seksualisointikulttuuri on tehnyt myös miesten väliselle ystävyydelle ison loven.

Onneksi se kulttuuri on tullut tiensä päähän.

Totta tuo että kristinuskosta vapaissa yhteiskunnissa miehet kävelevät kadulla käsikkäin ja halaavat toisiaan jne. ja se on normaalia. Ja niissä kulttuureissa usein miehet ja naiset asuvat erillään, miehen ja naisen yhteiselo on melko epäluonnollista, niistä suurista eroista johtuen.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Totta tuo että kristinuskosta vapaissa yhteiskunnissa miehet kävelevät kadulla käsikkäin ja halaavat toisiaan jne. ja se on normaalia. Ja niissä kulttuureissa usein miehet ja naiset asuvat erillään, miehen ja naisen yhteiselo on melko epäluonnollista, niistä suurista eroista johtuen.

Niin. Monesti oon miettinyt, että minkälaista elo olisi ilman seksualisoivaa kulttuuria?

Pornoteollisuutta ei ehkä olisi. Eikä muutenkaan mitään, mikä seksualisoisi naiset tai miehet.

Olisiko sotiakaan sillä tavalla?

Joskus mietin, että naisetkin vois rannalla olla pelkissä uikkareissa. Paljaat rinnat olis vaan paljaat rinnat. Se ei väräyttäis ketään, eikä mitään. Normitouhua.

Vaatteet olisi vain suojia kylmyyttä tai olosuhteita vastaan. 😁
        Sama mitä kenellä olisi päällä.

Ois jännä nähdä sellainen maailma. 😁

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Islamilaisissa maissa se näyttäisi onnistuvan loistavasti. Naistenkin pukeutuminen on siveellistä ja kaikkea... :D

• Anonyymi00040
      UUSI

Minusta on olemassa ystävyyttä arvostavia naisia ja sitten jotenkin kieroon kasvaneita ilkeyttä harjoittavia naisia.
      Vilma

• Anonyymi00044
      UUSI

mielesyä ihan hauska idfrsajonkin nsaisrn kndds pyötäilrmään rtäällr uomarannalle on uomavalvojia tuolla, muskin hyppäilelle veteen jostain tornista

• Anonyymi00045
      UUSI

Naisen "älystä" ja harkitsemattomasta käytöksestä esimerkki:

Husko julkaisi videon sunnuntaina 24. toukokuuta , jossa hän tanssii Kalasataman tuhoisan kerrostalopalon edustalla Liekinheitin-kappaleen tahtiin.
      Videon kuvatekstiin Husko kirjoitti, että grillaaminen kerrostalossa ei välttämättä ole paras idea. Video herätti runsaasti pahennusta sosiaalisen median käyttäjien parissa.
      Husko on poistanut kyseisen videon Instagram-tililtään. Husko myös poisti videon Tiktokista myöhään maanantai-iltana.
      ”Julkaisin typerän videon”
      Husko kertoo Instagram-julkaisussaan, että hänen harkintakykynsä petti.
      – Julkaisin eilen videon, joka on syystäkin aiheuttanut paheksuntaa. Harkintakykyni petti täysin, en ottanut asianosaisten tunteita huomioon, ja julkaisin typerän videon sekä kuvatekstin. Pyydän anteeksi toimintaani, Husko kirjoittaa.
      – Ansaitusti sain huomautuksia siitä miten ajattelematonta se oli. Poistin videon, koska en halua loukata niitä, joita palotilanne on koskettanut. Pyydän vielä anteeksi kaikilta,

• Anonyymi00051
        UUSI

No. Hienoa, että yritti korjata tilannetta ja pahoitteli.
        Ei vaan kaikilla ole ä...
        Vilma

• Anonyymi00057
      UUSI

Aitoa ystävyyttä on vaikea löytää. Sellaista jossa ollaan tukena ja kannustetaan ja ollaan iloisia toisen puolesta. Paljon olen törmännyt mustasukkaisuuteen ja kateuteen ja kilpailuun. Tässä vaiheessa en enää katsele sellaista ollenkaan.

• Anonyymi00059
        UUSI

En ole törmännyt mustasukkaisuuteen, kateuteen, kilpailuun enkä muihinkaan ikäviin asioihin. Ystäviä voi löytää yllättävistä paikoista.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

En ole törmännyt mustasukkaisuuteen, kateuteen, kilpailuun enkä muihinkaan ikäviin asioihin. Ystäviä voi löytää yllättävistä paikoista.

Hyvä että et ole. Niin voi.

• Anonyymi00058
      UUSI

Aitoa tietenkin, feikkiystäviin en ole koskaan panostanut.

• UUSI

Biologian teoria on melkein puhdasta soveltavaa matematiikkaa.

Joka ei ole jo synnynnäisesti erityisen lahjakas matematiikassa, ei voi KOSKAAN tulla ymmärtämään biologian teoriaa, vaikka kuinka itse luulisi ymmärtävänsä.

• UUSI

Olen aito, oma itseni. Jos yrittäisin feikata, se olisi hyvin läpinäkyvää ja jopa noloa. En ole hyvä teeskentelemään, enkä esittämään mitään teatteria.

• Anonyymi00062
      UUSI

Sekä että, mutta valtaosin aitoa. Naiset eivät ole mitään pyhimyksiä vaan naisten joukkoon mahtuu ikäviä ihmisiä siinä missä miestenkin joukkoon.

Suurin osa naisista silti on aidosti solidaarisia toisiaan kohtaan. Naiset osaavat tukea ja kannustaa toisiaan aivan upealla tavalla.

Aletheias

• Anonyymi00064
      UUSI

yaisin nähdäkin jotyain naton porukkaa jouk canha kave Dave, olin yllä nukkumassdakin jo kun jotain.

• Anonyymi00065
      UUSI

Nainen se naiselle vasta susi onkin (arvaamaton) jos on kateellinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1196
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe