Ef 6:12.

Anonyymi-ap

Ef 6:12

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

172

474

Vastaukset 172

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Henkimaailman sodat ei kuulu ihmisille. Ne on enkelien asioita sotia keskenään.

• Anonyymi00002

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

Juud. 8

Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja. [2. Piet. 2:10]

• Anonyymi00010

Lopeta siis apostolien herjaus Teuvo!

• Anonyymi00133
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lopeta siis apostolien herjaus Teuvo!

Paavalia ei voi herjata!

• Anonyymi00003

Paavali saattoi viitata omaan tilanteeseen, koska hänessä oli Saatanan enkeli asuvaisena.

• Anonyymi00004

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

The messenger of Satan = Saatanan viestintuoja

• Anonyymi00008

Teuvo. Sinussa on demoni. Muuten ei voi ymmärtää sinun pitkävihaista herjaustaan apostoli Paavalia, Jumalan palvelijaa kohtaan.
        Valmistaudu tuomiolle!

• Anonyymi00005

Rauhaa!

Onko varmaa että maailman hallitsijoita ja kuninkaita ohjaa juuri Paholaisen ilkeät lahjukset ja teot. Voihan olla että kyse on puoluepolitiikasta.
      On neljä puoluetta: KRISTUKSEN, PIETARIN, PAAVALIN JA APOLLOKSEN. Ja nuo puolueet ovat käsi kähmässä toisiaan vastaan.

Noihin valtiaisiin kuuluu Jehovan todistajat ja Mormonit. Jotka kuitenkin vaikka ovat enkelien asialla kuuluu taivasten valtakuntiin. JT on neljäs eli Tyatira. Autuaita ovat ne joilla on vanhurskauden nälkä ja jano.....

Mitä Jeesus itse sanoo taistelusta? Ketä vastaan hän oli? Fariseuksia, kirjanoppineita, saddukeuksia ja ylipappeja. Vai jotakin muuta? Jeesus kuuluu valtoihin...... Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.......

Selvää on että kristityillä on kaikki vihollisia.... Kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.....

• Anonyymi00006

Henkimaailman sodat ei kuulu ihmisille.

Dan. 10:13

Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.

Dan. 10:20

Ja hän sanoi: "Tiedätkö, mitä varten minä olen tullut sinun tykösi? Nyt minä käyn jälleen sotimaan Persian enkeliruhtinasta vastaan, ja kun minä olen päässyt hänestä, niin katso: tulee Jaavanin enkeliruhtinas.

• Anonyymi00007

Nimeen ottaminen viittaa lapsen kastamiseen Jeesuksen Kristuksen omaksi.

Luuk. 9:48

ja sanoi heille: "Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuri."

• Anonyymi00009

Ei viittaa. Perustelusi on perätön.

• Anonyymi00012

Joko sait asuntosi myytyä? Vieläkö ehtii kahville?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei viittaa. Perustelusi on perätön.

Jaak. 2:7

Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

• Anonyymi00058
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jaak. 2:7

Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

Niinpähän sinä herjaat päivittäin.

• Anonyymi00134
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Niinpähän sinä herjaat päivittäin.

Paavalia ei saa herjata!

• Anonyymi00013

Kasteessa Jumala ottaa lapsen nimiinsä ja tunnustaa isyytensä.

Tämän on minun rakas poikani/tyttäreni, tänä päivänä minä sinut synnytin (uudestisyntyminen vedestä ja Hengestä).

Hepr. 1:5

Sillä kenelle hän on koskaan enkeleistä sanonut: sinä olet minun Poikani, tänäpänä minä sinun synnytin! ja taas: minä olen hänen Isänsä ja hän on minun Poikani.

• Anonyymi00016

Jeesus oli ihminen, lihaa ja verta, niin siksi Jumaan piti synnyttää hänet kasteessa uudeksi vedestä ja Hengestä ikuista elämää varten, koska hän nousi fyysisessä ihmisen ruumiissa taivaaseen.

• Anonyymi00017

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta.

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.

Jeesus ei ole pelkkä henkiolento, vaan ihminen.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.

• Anonyymi00018

Perinteinen terve kristinusko, Jumalanpalvelus, sakramentit, lähimmäisten auttaminen, ei enää riitä tämän ajan ihmiselle. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin. Lahkot tarjoaa voimakkaita hurmoshenkisiä kokemuksia, siksi ihmiset erehtyy ja menee lahkoon väkevämmän hengellisyyden houkuttelemina.

Terveitä peruskristittyjä pilkataan kutsumalla heitä pelkiksi "uskonnollisiksi".

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00022

Joo se on totta, mutta Helluntaikirkko on viides taivas eli kauppias joka etsi helmiä ja löysi yhden kallisarvoisen. Myi kaiken ja osti tuon helmen. Oletteko kuulleet Raamatusta että on sellainen autuas paikka jonne pääsyä valvotaan tarkoin HELMI PORTISTA käsin. Liekö tuo paikka jopa paratiisi tai uusi Jerusalem. Tiedätte varmaan että vaikka luterilaisena olisitte voittaneet ihmisyyden niin Paratiisin portille asetettiin kerubi kääntyilevän ja salamoivan miekan kera estämään pääsyn Elämän puulle. Dhammapada selittää että neljäs eli Jehovan todistajat ovat kääntyilevä oppi. Helluntaikirkko puolestaan on salamoiva oppi?

On turha ruikuttaa jumalaisen sikalauman kärjessä pääsyä paratiisiin jonne ei edes ihminen pääse ellei kykene todistamaan Kristuksen nimeä ihmisten edessä. Hellut kykenee. Olen nähnyt sen käytännössä. Itse lähdin pakoon huumekovista kun Helluntailainen jäi rukoilemaan hänen puolestaan. Kyllä kai hinku on kova että paratiisiin pääsisi ilman mitään ehtoja ja portteja siat ja koiratkin....????

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joo se on totta, mutta Helluntaikirkko on viides taivas eli kauppias joka etsi helmiä ja löysi yhden kallisarvoisen. Myi kaiken ja osti tuon helmen. Oletteko kuulleet Raamatusta että on sellainen autuas paikka jonne pääsyä valvotaan tarkoin HELMI PORTISTA käsin. Liekö tuo paikka jopa paratiisi tai uusi Jerusalem. Tiedätte varmaan että vaikka luterilaisena olisitte voittaneet ihmisyyden niin Paratiisin portille asetettiin kerubi kääntyilevän ja salamoivan miekan kera estämään pääsyn Elämän puulle. Dhammapada selittää että neljäs eli Jehovan todistajat ovat kääntyilevä oppi. Helluntaikirkko puolestaan on salamoiva oppi?

On turha ruikuttaa jumalaisen sikalauman kärjessä pääsyä paratiisiin jonne ei edes ihminen pääse ellei kykene todistamaan Kristuksen nimeä ihmisten edessä. Hellut kykenee. Olen nähnyt sen käytännössä. Itse lähdin pakoon huumekovista kun Helluntailainen jäi rukoilemaan hänen puolestaan. Kyllä kai hinku on kova että paratiisiin pääsisi ilman mitään ehtoja ja portteja siat ja koiratkin....????

Helluntailiikkeen perustaja, vapaamuurari Charles Fox Parham vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa v. 1907 (Wikipedia)

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei sinne pyhään kaupunkiin ole muilla asiaa kuin Israelin heimon 12 jälkeläisillä.

Ilm. 7:4

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.

Ilm. 21:21

Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

Jeesus ei edes tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen Ilmestyskirjassa.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Helluntailiikkeen perustaja, vapaamuurari Charles Fox Parham vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa v. 1907 (Wikipedia)

Hei Teuvo
        Vieläkö muistat oman aviorikoksesi? Kerroit siitä avoimesti.

• Anonyymi00158
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei sinne pyhään kaupunkiin ole muilla asiaa kuin Israelin heimon 12 jälkeläisillä.

Ilm. 7:4

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.

Ilm. 21:21

Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

Jeesus ei edes tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen Ilmestyskirjassa.

Tämä on totta ettei Jeesus maininnut näiden apostolien nimiä missään vaiheessa, kun Johannekselle esiteltiin uusi Jerusalem. Syy on hyvin yksinkertainen. Enkeli esitteli paikan Johannekselle eikä Jeesus. Johannes jätti nimet mainitsematta, koska hän ei voinut tietää millainen riita siitä tulisi vajaa 2000 vuotta myöhemmin jossakin Suomessa minne Jumalan sana ei olisi koskaan levinnyt ellei olisi ollut Paavalia pakanoiden apostolia., kuka on se kahdestoista Jumalan valitsema apostoli.

Ilmestys 21:15
        Enkelillä, joka minulle puhui, oli kultainen mittakeppi kaupungin sekä sen porttien ja muurin mittaamista varten.

Ilmestys 22:6
        Herra Jeesus tulee pian
        Minulle sanottiin: »Nämä sanat ovat luotettavat ja todet. Herra Jumala, joka antaa Henkensä profeetoille, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva.

Ilmestys 22:8-9
        Minä, Johannes, olen kaiken tämän kuullut ja nähnyt. Kuultuani ja nähtyäni sen minä heittäydyin kasvoilleni kumartaakseni enkeliä, joka oli sen minulle näyttänyt. Mutta hän sanoi: »Älä tee niin! Minä olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja profeetat, sinun veljesi, ja kaikki ne, jotka ottavat varteen tämän kirjan sanat. Jumalaa sinun tulee kumartaa!»

• Anonyymi00159
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Siitä en tiedä, mutta muistatko vielä Teuvo, kuinka teit huorin ja aviorikoksen? Olet sen kertonut tällä palstalla avoimuuden aikanasi.

• Anonyymi00019

Toronttoherätyksessä porukka kiihotettiin syvään hurnoksen tilaan, transsiin, järki katosi, he ryömivät lattialla penkkien välissä etsimässä sitä Jeesusta, mutta ei löytynyt.

Suusta tuli epämääräistä molotusta, jopa eläinten äänillä karjahtelua.

• Anonyymi00020

1. Kun. 18:29

Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

Hes. 13:20

Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.

• Anonyymi00027

Kaukana tekopyhyydestä siis. Heprealaiskirje osoittaa että JOKAISTA JONKA JUMALA OTTAA LAPSEKSEEN HÄN LYÖ. Välillä oikein kunnolla keskelle otsaa niin että taju menee kankaalle ja tähdet vain pyörii pään sisässä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kaukana tekopyhyydestä siis. Heprealaiskirje osoittaa että JOKAISTA JONKA JUMALA OTTAA LAPSEKSEEN HÄN LYÖ. Välillä oikein kunnolla keskelle otsaa niin että taju menee kankaalle ja tähdet vain pyörii pään sisässä.

Murhamiehet lyö, ei Jumala lyö ketään fyysisesti.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Murhamiehet lyö, ei Jumala lyö ketään fyysisesti.

Jumalan kuritus on oikeasti ihan fyysistäkin.

• Anonyymi00021

Jeesus oli tapauskovainen.
      Maksoi kirkollisveroa ja kävi kerran viikossa kotikirkossaan ja luki Tooraa.
      Ei mikään lahkoissa kaatuileva ja sekavia moliseva hihhuli.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

Matt.17
      4 Ja kun he saapuivat Kapernaumiin, tulivat temppeliveron kantajat Pietarin luo ja sanoivat: "Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
      25 Hän sanoi: "Maksaa".

• Anonyymi00061

Lain kautta EI KUKAAN PELASTU. Lain kautta tulee synnintunto.

• Anonyymi00025

Henkivallat esiintyy herjaamalla. Ei niillä ole mitään muuta toimintapaaa.

Eikä niitä vastaan tarvitse edes taistella. Sen kun toistelevat samoja tyhmiä herjojaan vuodesta toiseen. Ei niihin kukaan kuole,

• Anonyymi00031

Saatana ei ketään herjannut, vaan puhui kirjoituksien mukaan.

Riivaajatkin tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.

Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää joka lähtöön.

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi00026

Pyhässä kaupungissa, Uudessa Jerusalemissa, mikä lasketuu taivaasta on Juutalaisten temppeli ja sitä uskontoa siellä harjoitetaan.

Laintaulut tulee kunniapaikalle. Lait ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Ei siellä hihhulit hypi ja riehu Juutalaisten temppelin alttarilla.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]

Jeesus vaihtoi nimensä, koska antikristukset ottivat sen nimen käyttöönsä.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi00028

Koko maa on Juutalaisten johtama tuhat vuotta ja sitä uskontoa ja lakia tulee noudattaa ja kunnioittaa.

Vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, mutta sen aika on vasta kaukana tulevaisuudessa.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Koko maa on Juutalaisten johtama tuhat vuotta ja sitä uskontoa ja lakia tulee noudattaa ja kunnioittaa.

Vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, mutta sen aika on vasta kaukana tulevaisuudessa.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen opetuksiin ja luottamaan niihin.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen opetuksiin ja luottamaan niihin.

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

Mooses oli täytetty Pyhällä Hengellä.

Mooseksen opetuksen vastustaminen on Pyhän Hengen vastustamista.

Jes. 63:11

"Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä."

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mooses oli täytetty Pyhällä Hengellä.

Mooseksen opetuksen vastustaminen on Pyhän Hengen vastustamista.

Jes. 63:11

"Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä."

Herra on hyvä että olemme täällä. Jos tahdot Rakentakaamme kolme majaa Kristukselle, Moosekselle ja ELIALLE. Mooseksen majat ovat yhä vielä rakentumatta täyteen loistoon kun puuttuu monarkia ja temppeli Israelista. Hienoa on välillä kuulla Mooseksen Jumalan ja lain ylistämistä. Mutta niin monet ymmärtää lain väärin tai Perkeleen silmien läpi.

Olisi hyvä tuntea Avesta, Gilgamesh ja Hammurabbin laki sekä Aabrahamin vaimon Saaran saamasta siunauksesta johtuvat juonteet myös.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Herra on hyvä että olemme täällä. Jos tahdot Rakentakaamme kolme majaa Kristukselle, Moosekselle ja ELIALLE. Mooseksen majat ovat yhä vielä rakentumatta täyteen loistoon kun puuttuu monarkia ja temppeli Israelista. Hienoa on välillä kuulla Mooseksen Jumalan ja lain ylistämistä. Mutta niin monet ymmärtää lain väärin tai Perkeleen silmien läpi.

Olisi hyvä tuntea Avesta, Gilgamesh ja Hammurabbin laki sekä Aabrahamin vaimon Saaran saamasta siunauksesta johtuvat juonteet myös.

Ei kuolleet ilmesty elävien maailmaan, ne on pelkkiä hallusinaatioita, tai hapen puutella aivoissa, jos kiipeää korkealle vuorenhuipulle.

Karmea hengellinen synti yrittääkin ottaakin yhteyttä kuolleisiin.

Jes. 8:19

Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat." Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä! Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa? [3. Moos. 19:31+]

Kuningas Saul yritti sitä kirkastusvuorikokemusta tehdä, mutta Jumala suuttui ja veti Pyhän Hengen hänestä pois ja lähetti mieheen pahan hengen, kävi ihan samalla tavalla kuten kävi Paavalillekin.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei kuolleet ilmesty elävien maailmaan, ne on pelkkiä hallusinaatioita, tai hapen puutella aivoissa, jos kiipeää korkealle vuorenhuipulle.

Karmea hengellinen synti yrittääkin ottaakin yhteyttä kuolleisiin.

Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat." Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä! Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa? [3. Moos. 19:31 ]

Kuningas Saul yritti sitä kirkastusvuorikokemusta tehdä, mutta Jumala suuttui ja veti Pyhän Hengen hänestä pois ja lähetti mieheen pahan hengen, kävi ihan samalla tavalla kuten kävi Paavalillekin.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.

The Kolbrin Bible kertoo että lentämisen oppimista seuraavan aionin aikana opitaan HERÄTTÄMÄÄN KUOLLEITA ELOON. Saman asian kertoo Roomalaiskirje. Kristus antaa tähän voimaa. Eräs teos puolestaan sanoi että Kuninkaat tulee pitämään huolta siitä että ylös nostetut iäti elävät noudattavat kohtuullisia elämäntapoja. Eivät syö liikaa. (Dante: Jumalainen näytelmä muistaakseni).
        Kun kolmas taivas ja Aabraham ilmestyivät 2003 sanoi hän minulle: Kun ylösnousu tapahtuu on kaikki kebab ravintolat varattu ylösnousseille. Älä mene silloin niihin syömään. Tämä on suurin ongelma kuolleista heräämisen suhteen. Säilyttää sen jälkeen ikuisesti kohtuulliset elämäntavat.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00046 kirjoitti:

The Kolbrin Bible kertoo että lentämisen oppimista seuraavan aionin aikana opitaan HERÄTTÄMÄÄN KUOLLEITA ELOON. Saman asian kertoo Roomalaiskirje. Kristus antaa tähän voimaa. Eräs teos puolestaan sanoi että Kuninkaat tulee pitämään huolta siitä että ylös nostetut iäti elävät noudattavat kohtuullisia elämäntapoja. Eivät syö liikaa. (Dante: Jumalainen näytelmä muistaakseni).
        Kun kolmas taivas ja Aabraham ilmestyivät 2003 sanoi hän minulle: Kun ylösnousu tapahtuu on kaikki kebab ravintolat varattu ylösnousseille. Älä mene silloin niihin syömään. Tämä on suurin ongelma kuolleista heräämisen suhteen. Säilyttää sen jälkeen ikuisesti kohtuulliset elämäntavat.

Jes. 26:14

Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mooses EI pelasta. VAIN Jeesus voi pelastaa, ei kukaan muu.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Mooses EI pelasta. VAIN Jeesus voi pelastaa, ei kukaan muu.

Nimeomaan. Joidenkin on erittäin vaikeaa tätä ymmärtää. Vain Pyhä Henki voi sen avata.

• Anonyymi00034

Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen taivaaseen menon jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista, damaskontien jeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

Matt.24: 24
      "Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."

• Anonyymi00048

Kuolleista nostetut tulevat olemaan kuningaiden paimensauvan alaisuudessa niin kuin jinnit olivat aikoinaan kuningas Salomon palvelijoita. Mutta Jerusalemista tehdään juovuttava malja ja kuninkaat ja kansat kokoontuu sitä vastaan. Kun juutalaiset valitut joutuu siten äärimmäiseen ahdingoon ilmestyy vääriä Messiaita ihmetöineen koska juutalaiset silloin kaipaa Messiaasta eniten.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kuolleista nostetut tulevat olemaan kuningaiden paimensauvan alaisuudessa niin kuin jinnit olivat aikoinaan kuningas Salomon palvelijoita. Mutta Jerusalemista tehdään juovuttava malja ja kuninkaat ja kansat kokoontuu sitä vastaan. Kun juutalaiset valitut joutuu siten äärimmäiseen ahdingoon ilmestyy vääriä Messiaita ihmetöineen koska juutalaiset silloin kaipaa Messiaasta eniten.

Antikristukset, valejeesukset ilmestyivät heti kun Jeesus meni taivaaseen. Ei niitä tarvi odotella tuhansia vuosia.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00035

Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja-ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?

Hurmoslahkoissa sisäpiiri voi kokoontua spiritistisiin istuntoihin, joissa yrittävät ottaaa yhteyttä tuttujen vainajiensa henkiin. Henkimaailma, demonit esiintyy vainajien nimissä heidän henkinään.

Kaikki voi tapahtua "Jeesuksen" nimessä ja veressä.

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'

• Anonyymi00037

Kirjoutusten mukaanko se saatana puhuu.

• Anonyymi00038

Se voi kaataa ihmisen maahan ja todistaa uskoaan Jeesukseen.

Luuk. 8:28

Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika?

• Anonyymi00040

Saatana oli taivaan ex-ylienkeli, korkein luotu olento,
        musikaalinen ja kielitaitoinen, oli taivaan ylistyskuoron johtaja.

Virittelee nytkin niitä ylistyskuoroja lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Saatana oli taivaan ex-ylienkeli, korkein luotu olento,
        musikaalinen ja kielitaitoinen, oli taivaan ylistyskuoron johtaja.

Virittelee nytkin niitä ylistyskuoroja lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

Älä siis enää tekeydy! Sinulla on vain vähän aikaa luopua valheistasi ja herjoistasi! Ymmärrätkö Teuvo? Vähän!

• Anonyymi00039

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olett

Demonihenkinen tyttö kehotti ihmisiä seuraamaan Paavalia !

Ap. t. 16:17

Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!

Hypnoosia, ihmisten kaatamista käyttäviä hurmoslahkoja oli jo siihen aikaan.

Ap. t. 19:13

Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

• Anonyymi00041

Jeesus ei luvannut tehdä enää mitään uusia ihmeitä eikä antaa mitään merkkejä.

Luuk. 11:29

Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

• Anonyymi00043

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen, eikä perustanut mitään kommunismiin perustuvaa alkuseurakuntaa.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi00044

Jeesuksen tarkoitus oli, että helluntaina 3000 kristityksi kastettua Juutalaista miestä pysyvät synagoogan palveluksessa ja maksavat temppeliveroa, kuten hän itsekin teki.

Raamatussa alkukirkkoa kutsutaankin Saatanan synagoogaksi.

Ilm. 3:9

Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Jeesuksen tarkoitus oli, että helluntaina 3000 kristityksi kastettua Juutalaista miestä pysyvät synagoogan palveluksessa ja maksavat temppeliveroa, kuten hän itsekin teki.

Raamatussa alkukirkkoa kutsutaankin Saatanan synagoogaksi.

Ilm. 3:9

Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

Miksi olet valheen ja herjan tielle lähtenyt? Järkyttävää on se havaita!

• Anonyymi00049

Sinä olet Pietari ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani sanoi Jeesus Magdalan alueella. Tuo seurakunta oli tarkoitettu tukemaan Maria Magdalenaa eikä niinkään pyhiä. Mutta vähän myöhemmin he menivät kirkastus vuorelle ja siellä Pietari sanoi kirkon Perussanat: HERRA JOS TAHDOT TEEMME KOLME MAJAA KRISTUKSELLE, MOOSEKSELLE JA ELIALLE.

niin perustettiin seurakunta
        Niin perustettiin kirkot

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Sinä olet Pietari ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani sanoi Jeesus Magdalan alueella. Tuo seurakunta oli tarkoitettu tukemaan Maria Magdalenaa eikä niinkään pyhiä. Mutta vähän myöhemmin he menivät kirkastus vuorelle ja siellä Pietari sanoi kirkon Perussanat: HERRA JOS TAHDOT TEEMME KOLME MAJAA KRISTUKSELLE, MOOSEKSELLE JA ELIALLE.

Niin perustettiin kirkot

Kalliolla Jees tarkoitti itseään.
        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia perustettu.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

• Anonyymi00054
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Niin perustettiin kirkot

Kastekäsky oikeille apostoleille ja vallan delegaatio heille on Kristuksen seurakunnan asetussanat. Ei mitkään hallusinaatiot ja hurmoskokemukset.

Matt.28
        16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
        17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi00059
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kalliolla Jees tarkoitti itseään.
        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia perustettu.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Saatana meni ensin Juudakseen, sitten kävi Pietarissa ja sen jälkeen meni Paavaliin.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

• Anonyymi00047

Saatana lainailee Raamattua.

• Anonyymi00053

Alkukirkossa yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen samiseksi heiltä. Ruumiin haudattiin heti piiloon, eikä Juutalaisten hautajaisia järjestetty.

Syy murhista laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.

• Anonyymi00063

Voi sinua Teuvo! On se hyvä, että olet polttanut sillat kristittyihin, niin et pääse hämmentämään. Täällä saat höpöttää omiasi. Mutta tiedä se, että Jumalalle joudut tekemään PIAN tiliä velhouksistasi!

• Anonyymi00064

Antikristukset, pahat miehet saivat alkukirkon hyvin nopeasti haltuunsa.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Ei ihme ollenkaan, että rehellinenJohannes karkotettiin sieltä pois Patmos- nimiselle saarelle kuolemaan.

• Anonyymi00065

Mark. 14:27

Ja Jeesus sanoi heille: "Kaikki te loukkaannutte, sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lampaat hajotetaan'.

• Anonyymi00066

Saatanan tapa hämmentää on lainailla Raamattua.

• Anonyymi00067

Eiköhän se omista ihan oman kansan raamatun.

• Anonyymi00068

Jeesus luki Tooraa.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

• Anonyymi00069

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen, eikä vaihtanut sitä mihinkään muuhun.

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi00070

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen, eikä vaihtanut sitä mihinkään muuhun.

• Anonyymi00072

5. Moos. 4:40

Noudata hänen säädöksiänsä ja käskyjänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, että sinä ja sinun lapsesi sinun jälkeesi menestyisitte ja että eläisit kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle ainiaaksi."

• Anonyymi00071

Demonipesä tietenkin sekoilee uskossa ja Raamatusta.

• Anonyymi00074

Langenneet enkelit on entisiä taivaan enkeleitä, jotka ovat eläneet siellä Jeesuksen kanssa miljoonia vuosia, toki ne tietää hengelliset asiat ja taivaan tavat.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Langenneet enkelit on entisiä taivaan enkeleitä, jotka ovat eläneet siellä Jeesuksen kanssa miljoonia vuosia, toki ne tietää hengelliset asiat ja taivaan tavat.

Jobin kirjan mukaan Saatanakin oli yksi Jumalan pojista.

Job 2:1

Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan.

• Anonyymi00073

Jeesus lähetti lisää lainopettajia.

Ei mikään hurmospäissään kaatuilevia hihhuleita.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi00076

29.05.2026"Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin heidän aviomiehensä, sanoo Herra."

• Anonyymi00077

Jumalan tekemät liitot ovat ikuisesti voimassa, vaikka ihminen niitä rikkoisi, ei ne siitä raukea mihinkään.
        Liittoja on erilaisia, eri aikoina tehtyjä. Uudempia ja vanhempia.
        Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.

Ihminen ei ole tasaveroinen kumppani tekemään Jumalan kanssa mitään sopimuksia tai kauppoja.

Eikä Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt, ei uudempia eikä vanhempia, kyse on ikuisista liittolupauksista, mikä tosin on käännetty testamentiksi, koska parempaakaan sanaa ei ole siihen aikaan löydetty.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi00080

Eihän se uskottomuus kumoa kerran solmittua avioliittoakaan, mihin siinä viitataan. Vaikka ei se mikään hyvä juttu olekkaan.

• Anonyymi00078

Liitonarkku, jossa ne kiviset laintaulut eli lainkivet ovat, tulee uuteen Jerusalemin temppeliin kunniapaikalle. Lait ovat voimassa prikulleen entisen mukaisina tuhat vuotta.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

• Anonyymi00079

Luuk. 20:18

Kuka ikinä tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja kenen päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."

• Anonyymi00081

Eksyttäväiset uskonlahkot ovat vaihtanet alkuperäisen uskon eli Jumalan lakien ja käskyjen kunnioituksen ja niiden mukaan elämisen hurmoshenkien voimasta tapahtuvaan hihhulointiin.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00082

Mutta merkit seurasivat niitä jotka uskoivat: he paransi sairaita, puhu kieliä, eivät vahingoittuneet myrkyistä, jne. Kyllä tämä koski kaikkia apostoleita ja koko alkuseurakuntaa. Monet saivat pyhää henkeä. Emme tietäisi mitään Ignatios Antiokialaisen uskon tasosta ellei häntä olisi raahattu petojen eteen ja hän pakottautui kirjoittamaan monille seurakunnille. Apostoliset Isät teos hänen kirjeineen on todiste piispojen kutsumuksesta ja lahjakkuudesta.

Pelkkä suurten apostolien ja marttyyrien vitsalla lyöminen on varmasti mukava harrastus ja siitä saa mielihyvää, mutta rakentuuko siitä kukaan. Profetoiminen ja kielten selitys vähän rakentaa, mutta RAKKAUS RAKENTAA KAIKEN.

Kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaiken se kärsii, kaiken se peittää...... Se mitä alkukirkon marttyyrit pyhässä hengessä tekivät onkin peitossa. Heidän verensä oli siemen jonka päälle kirkko kasvoi ......

On hyvä opettaa ja noudattaa lakia. Se johtaa vanhurskauteen. Mutta Afrikka on siinä ikuisesti edellä muita ja me ollaan heikkoja perässähiihtäjiä ja puhutaan liikaa tuntematta tarkoin totuutta.

• Anonyymi00083

Markuksen lopun lisäys ei ole Jeesuksen puhetta ollenkaan. Kirkollisokouksessa tehtyjä lisäyksiä.

Asiasta on varoitus -92 painoksen kohdassa Mark.16.9

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi00086

Ihmeet ja kummajaiset, myrkynjuonnit ja käärmeillä pistättämisen ei ole Jeesuksen puhetta ollenkaan.

[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Amerikassa Mansoninlahkossa juotettiin seurakuntalaisille myrkkyä, kohtalokkain seurauksin.

Nuoria tulisikin varoittaa lahkolaisten vaatimista "tosiuskovaisen testeistä", myrkynjuonti ja käärmeillä pistättämisen, hurmoskielet tms. outoja juttuja, joilla heidät sidotaan vieraiden henkien valtaan.

• Anonyymi00084

Jeesus ei luvannut tehdä enää mitään uusia ihmeitä eikä antaa merkkejä. Lasaruksen herttäminen kuolleista oli viimeinen Jeesuksen tekemä ihme.

Luuk. 11:29

Kun ihmisiä tuli yhä lisää, Jeesus alkoi puhua heille: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi. Se vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Nyt ne ihmeet tulee ihan eri lähteistä.

Ilm. 16:14

"Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä."

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00085

Paavali valehtelee ja paljon muutakin kesksitty omasta päästä.

Harhaoppisten suvivirsi.

• Anonyymi00087

Harhaoppiset Jenkkilahkot eivät laula virsiä eikä lue katekismusta, eivät tee esim. ristinmerkkiä, koska eivät tunnusta Kolmiyhteistä Jumalaa, Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.

Siellä oikeissa virsissä on suoria lainauksia Raamatusta. Siellä kerrotaan esim. kasteen ja ehtoollisen todellinen oikea merkitys syntien anteeksisaamiseksi jne. mikä ei satu lahkolaisten oppeihin sitten mitenkään.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Harhaoppiset Jenkkilahkot eivät laula virsiä eikä lue katekismusta, eivät tee esim. ristinmerkkiä, koska eivät tunnusta Kolmiyhteistä Jumalaa, Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.

Siellä oikeissa virsissä on suoria lainauksia Raamatusta. Siellä kerrotaan esim. kasteen ja ehtoollisen todellinen oikea merkitys syntien anteeksisaamiseksi jne. mikä ei satu lahkolaisten oppeihin sitten mitenkään.

Lahkolaisilla on ihan omat laulukirja ja kansan raamatut mitä ne lukee, Mormonin kirjat, Vartiotornilehdet ja Ellenin Suuri taistelukirja.

• Anonyymi00089

Paavalin Korinton hurmoskieliset molotukset eivät ole tarkoitus matkittaviksi.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi00090

Harhappinen kun keksisi välillä jotain uusia juttuja.

Entiset on jo niin nähty.

• Anonyymi00091

Paavali oli monipuolinen kouluttaja Korintossa.

Tekeytyi sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

• Anonyymi00092

Naiset määrättiin hijaisiksi ja alistuvaisiksi miehille. Siitä opista monet äijat tykkää kovasti.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Naiset määrättiin hijaisiksi ja alistuvaisiksi miehille. Siitä opista monet äijat tykkää kovasti.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

Kyllä kelpasi lakipykälät, kun kyse oli naisten vaientamisesta ja alistamisesta.

Muutenhan ne lait voitiin heittää tarpeetomina roskikseen, sillä nehän haittaa ja hidastaa elämänmenoa, meinasi Paavali.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Kyllä kelpasi lakipykälät, kun kyse oli naisten vaientamisesta ja alistamisesta.

Muutenhan ne lait voitiin heittää tarpeetomina roskikseen, sillä nehän haittaa ja hidastaa elämänmenoa, meinasi Paavali.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

Jumala ei tykkää ollenkaan lakiensa kieltäjistä.

Ps. 2:4

Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Jumala ei tykkää ollenkaan lakiensa kieltäjistä.

Ps. 2:4

Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

Ylivainiokin teki tilastoja ja laski kokouksiensa kaatoprosentteja. Nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei suorilta jaloilta pää edellä selälleen kovalle lattialle. Jollei takasiepparit olisi olleet valppaina,, niin huonosti olisi käynyt...

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

• Anonyymi00120
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Ylivainiokin teki tilastoja ja laski kokouksiensa kaatoprosentteja. Nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei suorilta jaloilta pää edellä selälleen kovalle lattialle. Jollei takasiepparit olisi olleet valppaina,, niin huonosti olisi käynyt...

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

V-L lahkossa ei naisia näy missään johtavissa tehtävissä, siellä ollaan uskollisia Paavalin opeille vielä kolmannella vuosituhannella.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

V-L lahkossa ei naisia näy missään johtavissa tehtävissä, siellä ollaan uskollisia Paavalin opeille vielä kolmannella vuosituhannella.

Vastaus oli tarkoitettu Anonyymi 00092:lle.

• Anonyymi00096

Älä anna kaataa itseäsi maahan missään lahkokellareissa tai hurmoslahkojen pystyttämässä telttakokouksessa. Siitä ei hyvää seuraa.

Ef. 6:13

Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta pystyssä pysyen.

• Anonyymi00097

Lahkopastorit käyttävät kundaliinia ja reikienergiaa, kun tönäisevät kädellä otsaan ja ihminen lentää selälleen maahan.

googlaa: shaktipat

• Anonyymi00101
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Lahkopastorit käyttävät kundaliinia ja reikienergiaa, kun tönäisevät kädellä otsaan ja ihminen lentää selälleen maahan.

googlaa: shaktipat

Vai jaa, kristinuskon uhrikukkalapapin muinoin viiltelivät itseään verta saadakseen, asteekki-intiaaneilla oli muuten sama juttu.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Vai jaa, kristinuskon uhrikukkalapapin muinoin viiltelivät itseään verta saadakseen, asteekki-intiaaneilla oli muuten sama juttu.

On metkaa, että asteekkien valtakunta kukoisti ajanlaskun jälkeen 1300-1400 luvulla voimissaan, ja kristinuskon jalanjäljissä kuljetaan ainakin 2000 vuotta vanhempaan aikaan juutalaisuutena.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

On metkaa, että asteekkien valtakunta kukoisti ajanlaskun jälkeen 1300-1400 luvulla voimissaan, ja kristinuskon jalanjäljissä kuljetaan ainakin 2000 vuotta vanhempaan aikaan juutalaisuutena.

Kannattaa lukea wikisivu Asteekit, mielenkiintoista tietoa, heidäthän tunnetaan ihmisuhrauksesta, he tekivät uhreistaan Jumalia ennen kuin surmasivat nämä.

• Anonyymi00104

Paavalin Baal-jumalan vastustamiseen tarvitaankin monet keinot - kun paholaisetkin pyörivät kerran kimpussa.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Paavalin Baal-jumalan vastustamiseen tarvitaankin monet keinot - kun paholaisetkin pyörivät kerran kimpussa.

Ja Saatanan enkelit rusikoi sisuksia - Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan isä Jumala on leppoisaa tekoa näihin sotaisiin Jumaliin verrattuna. Vahinko, ettei siihen ole yhtään uskontoa.

• Anonyymi00100

On se helppoa kuin heinän teko - äännetään nimi Jumala, niin mikä tahansa muuttuu Jumalaksi - raamatussa on kristinuskoon liittyen kaksi eri Jumalaa.

• Anonyymi00106

Tyhmyyden vastustamiseen ei ole mitää keinoa.

• Anonyymi00107

Herra Sebaotin kerrotaan luoneen kaiken ja siten myös Saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin, ja kaikkitietävänä Hänen täytyi näin tehdessään tietää tästä luomuksestaan tulevan vastustajan ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin.

• Anonyymi00108

Kuka sanonut ettei Jumala kanna vastuuta.

Jumala on vastuussa kun valittu kansa tappaa aselevosta huolimatta.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Ja kummastakohan RAAMATUN JUMALASTA PUHUT?

SIITÄKÖ JOKA ON KIROTTUNA UHRINA, VAI SIITÄ JOKA SAA SEN UHRILAHJAN?

• Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Ja kummastakohan RAAMATUN JUMALASTA PUHUT?

SIITÄKÖ JOKA ON KIROTTUNA UHRINA, VAI SIITÄ JOKA SAA SEN UHRILAHJAN?

"kun VALITTU kansa tappaa"

Perusta:

1.Kuningasten kirja:

<<<12:21 Ja kun Rehabeam tuli Jerusalemiin, kokosi hän koko Juudan heimon ja BENJAMININ sukukunnan, satakahdeksankymmentä tuhatta sotakuntoista valiomiestä, sotimaan ISRAELIN HEIMOA vastaan ja palauttamaan kuninkuutta Rehabeamille, Salomon pojalle.<<<

Ja ettei tule epäselvyyttä, että mikä on Benjaminin heimoa, niin juutalaiset - Paavalin wikilinkki:

<<<Paavali kuului Benjaminin heimoon. Hän oli diasporajuutalainen ja peri isältään Rooman kansalaisuuden.<<<

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali

MITÄ, KEITÄ TARKOITAT VALITULLA KANSALLA??

• Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

"kun VALITTU kansa tappaa"

Perusta:

1.Kuningasten kirja:

<<<12:21 Ja kun Rehabeam tuli Jerusalemiin, kokosi hän koko Juudan heimon ja BENJAMININ sukukunnan, satakahdeksankymmentä tuhatta sotakuntoista valiomiestä, sotimaan ISRAELIN HEIMOA vastaan ja palauttamaan kuninkuutta Rehabeamille, Salomon pojalle.<<<

Ja ettei tule epäselvyyttä, että mikä on Benjaminin heimoa, niin juutalaiset - Paavalin wikilinkki:

<<<Paavali kuului Benjaminin heimoon. Hän oli diasporajuutalainen ja peri isältään Rooman kansalaisuuden.<<<

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali

MITÄ, KEITÄ TARKOITAT VALITULLA KANSALLA??

Ja jos vaadit nyt VASTUUN KANTAJAKSI Israelin Jumalaa, niin tätä palvotaan juutalaisen tekemällä kristinuskolla noin 2,4 MILJARDIN uskovaisen toimin kirottuna kirouksena (Gal.3:13) Jeesuksen nimeen uhriksu.

Ei taida israelilaisen Jeesuksen opettamaa taivasten valtakunnan isä Jumalaa kiinnostaa - se on sormien napsautus ja koko typerä pallo tyhmine ihmisineen vain katoaa.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Ja jos vaadit nyt VASTUUN KANTAJAKSI Israelin Jumalaa, niin tätä palvotaan juutalaisen tekemällä kristinuskolla noin 2,4 MILJARDIN uskovaisen toimin kirottuna kirouksena (Gal.3:13) Jeesuksen nimeen uhriksu.

Ei taida israelilaisen Jeesuksen opettamaa taivasten valtakunnan isä Jumalaa kiinnostaa - se on sormien napsautus ja koko typerä pallo tyhmine ihmisineen vain katoaa.

Juutalaiset eivät koskaan edes ole olleet mitään israelin heimoa, eikä jumaluutensa edes ole Israelin Jumala, vaan paha Baal-jumala.

Tämän päivän juutalaisista nyt puhumattakaan, jotka ovat askenatseja Venäjän takaa kasaarikansan jälkeläisiä, jos edes sitä, kun kyse on vain uskonnosta eikä genetiikasta.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Juutalaiset eivät koskaan edes ole olleet mitään israelin heimoa, eikä jumaluutensa edes ole Israelin Jumala, vaan paha Baal-jumala.

Tämän päivän juutalaisista nyt puhumattakaan, jotka ovat askenatseja Venäjän takaa kasaarikansan jälkeläisiä, jos edes sitä, kun kyse on vain uskonnosta eikä genetiikasta.

Ja VT:ssa heidän kokonaan polttamansa uhrilahja Baal-jumalalleen on nimeltä holokausti, 6 miljoonaa kokomaan poltettua uhria Baal-jumalalle.

Raamatussa on 66 kirjaa, näin tavoite on saavutettu 666, löytyy ilmestyskirja luku 13.

Kristinusko voidaan nyt tuhota ja uskojat sen mukana - kumpiakaan ei enää tarvita.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Ja VT:ssa heidän kokonaan polttamansa uhrilahja Baal-jumalalleen on nimeltä holokausti, 6 miljoonaa kokomaan poltettua uhria Baal-jumalalle.

Raamatussa on 66 kirjaa, näin tavoite on saavutettu 666, löytyy ilmestyskirja luku 13.

Kristinusko voidaan nyt tuhota ja uskojat sen mukana - kumpiakaan ei enää tarvita.

Ja tekin voitte lopettaa - maailma jo hävisi ja juutalaiset voittivat.

• Anonyymi00115

Ja iso kiitos juutalaisten avuksi sinullekin, joka lukemattomin viestein jo vuosien ajan olet muistanut hokea, että se olikin paha Israelin Jumalan, Jeesuksen opettamana taivasten valtakunnan isä Jumalana, joka loi Luciferin, eli Kristuksen, eikä juutalainen Paavali harhaan johtamiseen!

• Anonyymi00116
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Ja tekin voitte lopettaa - maailma jo hävisi ja juutalaiset voittivat.

Israeli muuten on ainoa länsimaa, joka on kieltäytynyt ydinaseiden määränsä tarkistamisesta toistuvasti, mutta sen määrän arvellaan olevan todella mittava.

Niinpä ihan julkisesti on Netanjahu sanonut, jos heidän valtansa viedään, lähtee koko pallo mukana, joten on turhaa ihmettellä Trumpin selkään taputtelua.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Israeli muuten on ainoa länsimaa, joka on kieltäytynyt ydinaseiden määränsä tarkistamisesta toistuvasti, mutta sen määrän arvellaan olevan todella mittava.

Niinpä ihan julkisesti on Netanjahu sanonut, jos heidän valtansa viedään, lähtee koko pallo mukana, joten on turhaa ihmettellä Trumpin selkään taputtelua.

Ja silti on nippa nappa eivät ole mereen ajattuina.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Ja juutalaiset hankkivat tuon valtion 6 miljoonalla kokonaan poltetullla uhrilahjallaan Baal-jumalalleen.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Ja juutalaiset hankkivat tuon valtion 6 miljoonalla kokonaan poltetullla uhrilahjallaan Baal-jumalalleen.

No, niin ja jatkakaahan taas juutalaisen Paavalin ylistyslaulua - maailmassa ei todella ole mitään yhtä älykästä kuin ovat juutalaiset!

• Anonyymi00122
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Ja jos jatketaan tätä historiallista tarinaa, niin - kuten kaikki tietävät - juutalainen Jeffrey Epstein (isoisänsä kuuluisa Walt Disney) järjesti näitä Baalin uhrikulttiorgioita maailman johtotason kiristämiseen.

Järjestetty ainakin toisesta maailmansodasta alkaen, mihin alunperin uutisoitiin liittyvän (englannin kielellä) erään nimeltä mainitun juutalaisen rabbin.

Kiristysaineisto toimitettiin Israelin Mossadille - ja huhu keroo, että Iran olisi onnistunut hakkeroimaan tuon aineiston itselleen. - Tässä on nyt maailman pelitilanne tällä hetkellä.

Liekö suomalainen ruokarekka ruumiin kuljetukseen jäiden kera Iranissa, liittyy tähän vihjailuun?!

Väitetty jälleenmyynti ja unohtunut tarrojen poisto ja koko tarinakin, on täysin epälooginen.

Aivan kuten Päivi Räsäsen juuri saama yhtä epäloogisen maahantulokiellom Britaniaan, onko siis Suomi ajautumassa jonkinlaiseen tilanteen polttopisteeseen?!

• Anonyymi00123
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Ja jos jatketaan tätä historiallista tarinaa, niin - kuten kaikki tietävät - juutalainen Jeffrey Epstein (isoisänsä kuuluisa Walt Disney) järjesti näitä Baalin uhrikulttiorgioita maailman johtotason kiristämiseen.

Järjestetty ainakin toisesta maailmansodasta alkaen, mihin alunperin uutisoitiin liittyvän (englannin kielellä) erään nimeltä mainitun juutalaisen rabbin.

Kiristysaineisto toimitettiin Israelin Mossadille - ja huhu keroo, että Iran olisi onnistunut hakkeroimaan tuon aineiston itselleen. - Tässä on nyt maailman pelitilanne tällä hetkellä.

Liekö suomalainen ruokarekka ruumiin kuljetukseen jäiden kera Iranissa, liittyy tähän vihjailuun?!

Väitetty jälleenmyynti ja unohtunut tarrojen poisto ja koko tarinakin, on täysin epälooginen.

Aivan kuten Päivi Räsäsen juuri saama yhtä epäloogisen maahantulokiellom Britaniaan, onko siis Suomi ajautumassa jonkinlaiseen tilanteen polttopisteeseen?!

Suomalaisittain vaikea tilanne, kun ei tiedetä todellisuudessa, että kummalla puolella rajaa se vihollinen todellisuudessa on?!

• Anonyymi00124
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Suomalaisittain vaikea tilanne, kun ei tiedetä todellisuudessa, että kummalla puolella rajaa se vihollinen todellisuudessa on?!

Ammummeko me, vai ammutaanko meitä?! Vaiko molempia!?!

• Anonyymi00125
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Ammummeko me, vai ammutaanko meitä?! Vaiko molempia!?!

Ei väliä, pääasia että ollaan sekaisin ja jokainen jotain hörisee mistä ei tajua mitään.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Ei väliä, pääasia että ollaan sekaisin ja jokainen jotain hörisee mistä ei tajua mitään.

Niin, suomalainen ruokarekka Iranin väkijoukossa ruumiinkuljetuksessa vain naurunpurskahdutti. Huomasin.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Niin, suomalainen ruokarekka Iranin väkijoukossa ruumiinkuljetuksessa vain naurunpurskahdutti. Huomasin.

No, joka tapauksessa maailma vaikuttaa nyt olevan paitsiossa.

Ei taida osata kukaan ennustaa seuraavaa pelisiirtoa, mutta jos osuu jotenkin jälleen Suomeen, niin pyyhkikäähän hikeä otsalta.

Muistutan South Park -jaksosta maaliskuu 2009.

Enpä uskalla kertoa, että mitä tuolloin tapahtui - siis sen jälkeen, kun kolme korkeinta Suomen poliisivalvontaviranomaista oli päätynyt itsemurhaan (poliisiylitarkasta Välkki, ex-supopäällikkö Nevala, poliisiylijohtaja Salminen).

• Anonyymi00128
        Anonyymi00127 kirjoitti:

No, joka tapauksessa maailma vaikuttaa nyt olevan paitsiossa.

Ei taida osata kukaan ennustaa seuraavaa pelisiirtoa, mutta jos osuu jotenkin jälleen Suomeen, niin pyyhkikäähän hikeä otsalta.

Muistutan South Park -jaksosta maaliskuu 2009.

Enpä uskalla kertoa, että mitä tuolloin tapahtui - siis sen jälkeen, kun kolme korkeinta Suomen poliisivalvontaviranomaista oli päätynyt itsemurhaan (poliisiylitarkasta Välkki, ex-supopäällikkö Nevala, poliisiylijohtaja Salminen).

Olen miettinyt, että voisiko seuraava siirto liittyä Sveitsin tiedustelupalvelun lupaamaan aineiston julkaisuun, liittyen keskitysleirin kuoleman enkeli Mengelen toimintaan, joka olikin sodan jälkeen täysin vapaasti asunut Sveitsissä. Olipa yllätys tuosta uutisesta, että Punainen risti auttoi natseja pakenemaan.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Kummasti vaan se Lucifer-Saatanan luonut Herra Sebaot syyttää itse vajavaiseksi luomaansa ihmistä siitä kun tämä olekaan täydellinen, vaikka kaikkitietävänä tiesi jo aikojen alussa ihmisen tulevan haksahtamaan Lucifer-Saatanan houkutuksiin.
        Näyttää siis nimenomaan siltä, että Herra Sebaot sysää omien tekojensa vastuun vajavaiseksi luomansa ihmisen kontolle.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00122 kirjoitti:

"Aivan kuten Päivi Räsäsen juuri saama yhtä epäloogisen maahantulokiellom Britaniaan, onko siis Suomi ajautumassa jonkinlaiseen tilanteen polttopisteeseen?!"
        Mitä epäloogista siinä on, kun Britania kieltää maahantulon rikostuomion saaneelta.

• Anonyymi00137
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Kummasti vaan se Lucifer-Saatanan luonut Herra Sebaot syyttää itse vajavaiseksi luomaansa ihmistä siitä kun tämä olekaan täydellinen, vaikka kaikkitietävänä tiesi jo aikojen alussa ihmisen tulevan haksahtamaan Lucifer-Saatanan houkutuksiin.
        Näyttää siis nimenomaan siltä, että Herra Sebaot sysää omien tekojensa vastuun vajavaiseksi luomansa ihmisen kontolle.

Puhutko nyt juutalaisten Jumalasta vai Israelilaisten Jumalasta?

• Anonyymi00138
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Puhutko nyt juutalaisten Jumalasta vai Israelilaisten Jumalasta?

Mikä vika teidä korvien välissä oikein on, kun ette osaa edes kahteen laskea.

• Anonyymi00129

Raamattukin on pelkästään kokoelma ihmisen vilkkaan mielikuvituksen tuottamia tarinoita, ei mitään muuta, ja jokainen täysijärkinen kyllä ymmärtää tämän tosiasian.

• Anonyymi00136

Niinpä, niitä ei tarvitse sensuroida, kuten minun viestejä, jos kerron totuuksia. Joskus maailma oli toisin päin.

• Anonyymi00132

Mitähän ovat nämä pahat valla taivaan avaruudessa?
      Marsilaisia?

• Anonyymi00135

Raamatun totuudet ovat järjenvastaisia.
      Vaikkapa Joosuan kirjan auringon ja kuun pysäyttäminen jonkun pikkukahakan vuoksi päiväksi. Kirjoittajan mielikuvitus ei yltänyt sellaiseen, että tulevaisuudessa on lamppuja jotka toimivat sähköllä. Aurinko ja kuu piti saada taas kiertämään maata.
      Tätä käynnistämistä ei raamattu osaa kertoa ollenkaan.

• Anonyymi00142

Ei - tottakai aasi osaa puhua, se on selvä. Ja kun Jeesusta autiomaassa kiusasi Saatana, niin oli paikalla kokonainen filmiryhmä huulilta lukijankin kanssa - emmehän me muuten tietäisi, että mitä siellä tapahtui!

• Anonyymi00139

<<<Kummasti vaan se Lucifer-Saatanan luonut Herra Sebaot SYYTTÄÄ ITSE VAJAVAISEKSI LUOMANSA IHMISTÄ siitä kun tämä olekaan täydellinen<<<

Kun en nyt saa selville, että mistä Jumalasta puhut, niin laitan nyt esille Luojajumalan omat sanat, joka ihmisen on luonut:

1.Mooseksen kirja:

<<<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "KATSO, IHMINEN ON TULLUT SELLAISEKSI KUIN JOKU MEISTÄ, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<<

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1mo&luku=3

Osoitatko nyt sormella, että missä tämä vajavaisuus on Luojajumalan omin sanoin?

• Anonyymi00140

Laitatko samalla esille kohdan, missä tämä Luojajumalan Saatanan luominen tapahtuu, kun en sellaistakaan tiedä, kiitän!

• Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Laitatko samalla esille kohdan, missä tämä Luojajumalan Saatanan luominen tapahtuu, kun en sellaistakaan tiedä, kiitän!

Mutta muuten olet hyvä esimerkki juuri siitä, että miksi tuo ikuinen elämä oli suojattava, kun ihminen tuli jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla, mutta ei erota hyvää tietoa ja pahaa tietoa.

Sinäkin olet luonut nyt sanan voimalla Luojajumalasta Saatanankin luojan, missä väitteessä ei ole edes päätä tai häntää!

• Anonyymi00143
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Mutta muuten olet hyvä esimerkki juuri siitä, että miksi tuo ikuinen elämä oli suojattava, kun ihminen tuli jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla, mutta ei erota hyvää tietoa ja pahaa tietoa.

Sinäkin olet luonut nyt sanan voimalla Luojajumalasta Saatanankin luojan, missä väitteessä ei ole edes päätä tai häntää!

Ja juuri tämän asian koko Raamattu todistaa - Saatanakin pahalla tiedolla kelpaa oikein hyvin, kun vaan käytetää siitä Jumalan nimeä, niin 2,4 MILJARDIA uskovaista on käskystä valmiit kumartamaan!

• Anonyymi00144
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Ja juuri tämän asian koko Raamattu todistaa - Saatanakin pahalla tiedolla kelpaa oikein hyvin, kun vaan käytetää siitä Jumalan nimeä, niin 2,4 MILJARDIA uskovaista on käskystä valmiit kumartamaan!

SE ON LUOJAJUMALAN TODISTUS SIITÄ, ETTÄ MIKSI IKUINEN ELÄMÄ OLI SUOJATTAVA!

Ja kysyn jälleen - mikä vaara tässä oli, että tällainen suojaus ylipäätään piti maailmaan luoda sitomalla aika materiaan?

Tämähän on pääpointti, kun Jeesus lupasi ohjata tien takaisin elämän puulle, jossa VOITTAJA saa syödä elämän puusta salattua (suojattua) mannaa (ilm.2:7).

• Anonyymi00145
        Anonyymi00144 kirjoitti:

SE ON LUOJAJUMALAN TODISTUS SIITÄ, ETTÄ MIKSI IKUINEN ELÄMÄ OLI SUOJATTAVA!

Ja kysyn jälleen - mikä vaara tässä oli, että tällainen suojaus ylipäätään piti maailmaan luoda sitomalla aika materiaan?

Tämähän on pääpointti, kun Jeesus lupasi ohjata tien takaisin elämän puulle, jossa VOITTAJA saa syödä elämän puusta salattua (suojattua) mannaa (ilm.2:7).

Lisäystä - lopettakaa hölöttämästä raamatusta tyhmiä juttuja, ja ajatelkaa! - nimittäin tämän todistaa tiede.

• Anonyymi00146

Miettikää nyt itsekin, että miten ihmeessä näistä Luojajumalan sanoista 1.Moos.3:22 saadaan aikaiseksi edes perisyntivåalhetarina. Ja sehän onkin vain yksi Paavalin yhden kirjeen yksi jae Room.5:12, löytyy myös eikipedia, Perisynti.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Miettikää nyt itsekin, että miten ihmeessä näistä Luojajumalan sanoista 1.Moos.3:22 saadaan aikaiseksi edes perisyntivåalhetarina. Ja sehän onkin vain yksi Paavalin yhden kirjeen yksi jae Room.5:12, löytyy myös eikipedia, Perisynti.

Ja tästäpä seuraakin se kysymys, että miksi te sitten palvotte Jeesusta itse Luojajumalana kiroukseksi kirottuna uhrina, jonka syötte vielä ehtoollisellakin. Onko tämä hyvää tietoa?

• Anonyymi00148
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Eikö Herra Sebaot siis olekaan kaikkivoipa-kaikkivaltias- kaikkitietävä, kun ei näytä tienneen sitä, että luomansa arkkienkeli Lucifer on kapinalle altis ja tulee muuttumaan Saatanaksi sekä houkuttelemaan ihmisen syntiin, mikä tietysti osoittaa Herra Sebaotin luoneen ihmisen vajavaiseksi, koska tämä lankesi?

• Anonyymi00149
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Miksi Herra Sebaot loi arkkienkeli Luciferin kapinalle alttiiksi ja ihmisen sellaiseksi, että tämä tulee lankeamaan Lucifer-Saatanan houkutuksiin?
        Eikö Hän tiennyt mitä teki ja mitä tulee tekojensa seurauksena tapahtumaan?
        Sitä luulisi kaikkitietävän tienneen mitä tekee, mutta näin ei ilmeisen selvästi ollutkaan.

• Anonyymi00150
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Eikö Herra Sebaot siis olekaan kaikkivoipa-kaikkivaltias- kaikkitietävä, kun ei näytä tienneen sitä, että luomansa arkkienkeli Lucifer on kapinalle altis ja tulee muuttumaan Saatanaksi sekä houkuttelemaan ihmisen syntiin, mikä tietysti osoittaa Herra Sebaotin luoneen ihmisen vajavaiseksi, koska tämä lankesi?

Jos näit Saatanan siellä missä syntiinlankeemus tapahtui, niin sinut on luotu helvetissä, missä Saatana asuu.

Ja olenkin vakuuttunut, että näin on tapahtunut kaikille niille ihmisille, jotka väittävät Saatanan luoneen heidät syntiinlankeemuksella ja perisynnillä.

Sellaista ei ollut Jumalan paratiisissa - syntiä ja Saatnaa - siellä tultiin jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Jos näit Saatanan siellä missä syntiinlankeemus tapahtui, niin sinut on luotu helvetissä, missä Saatana asuu.

Ja olenkin vakuuttunut, että näin on tapahtunut kaikille niille ihmisille, jotka väittävät Saatanan luoneen heidät syntiinlankeemuksella ja perisynnillä.

Sellaista ei ollut Jumalan paratiisissa - syntiä ja Saatnaa - siellä tultiin jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla.

Vai väittääkö joku vakavissaan, että Saatana omistaakin paratiisin?

• Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Vai väittääkö joku vakavissaan, että Saatana omistaakin paratiisin?

Tästä syystä juuri ilmestyskirja kertookin tarinan siitä, että miten nämä helvetissä luodut ihmiset tungetaan petojumalineen tuliseen pätsiin väärän profeettansa kanssa, ja me muut saamme maailman, jossa ei enää ole itkua olevan.

Ilmestyskirja:

<<<21:4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."<<<

• Anonyymi00153
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Tästä syystä juuri ilmestyskirja kertookin tarinan siitä, että miten nämä helvetissä luodut ihmiset tungetaan petojumalineen tuliseen pätsiin väärän profeettansa kanssa, ja me muut saamme maailman, jossa ei enää ole itkua olevan.

Ilmestyskirja:

<<<21:4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."<<<

Tämä tietysti nyt tarkoittaa sitä, ettei enää tarvita tuota materiasuojausta pahan tiedon vuoksi, vaan ihmiset erottavat hyvän tiedon ja pahan tiedon.

• Anonyymi00154
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Miksi Herra Sebaot loi arkkienkeli Luciferin kapinalle alttiiksi ja ihmisen sellaiseksi, että tämä tulee lankeamaan Lucifer-Saatanan houkutuksiin?
        Eikö Hän tiennyt mitä teki ja mitä tulee tekojensa seurauksena tapahtumaan?
        Sitä luulisi kaikkitietävän tienneen mitä tekee, mutta näin ei ilmeisen selvästi ollutkaan.

Kuvitteletko, että raamattu muuttuu mieleiseksesin ja Luojajumala Saatanaksi, kun tarpeeksi kauan hoet tätä Paholaisen mantraasi?

• Anonyymi00155
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Kuvitteletko, että raamattu muuttuu mieleiseksesin ja Luojajumala Saatanaksi, kun tarpeeksi kauan hoet tätä Paholaisen mantraasi?

Ilmestyskirja:

<<<20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja VÄÄRÄ PROFEETTA OVAT<<<

Raamattu todistaa väärän profeetan näin, Jeesus, Matteus luku 7:

<<<7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat RAATELEVAISIA SUSIA.<<<

1.Mooseksen kirja:

<<<49:27 BENJAMIN on RAATELEVAINEN SUSI; aamulla hän syö riistaa, ja illalla hän jakaa saalista."

Paavalin, wikipedia:

<<<PAAVALI kuului BENJAMININ heimoon. Hän oli diasporajuutalainen ja peri isältään Rooman kansalaisuuden.<<<

Ja raamatusta 1.Kuningasten kirja:

<<<12:21 Ja kun Rehabeam tuli Jerusalemiin, kokosi hän koko JUUDAAN HEIMON, BENJAMININ SUKUKUNNAN, satakahdeksankymmentä tuhatta sotakuntoista valiomiestä, SOTIMAAN ISRAELIN HEIMOA VASTAAN, ja palauttamaan kuninkuutta Rehabeamille, Salomon pojalle.<<<

Juutalaiset tappoivat Israelin heimon, ja heidän kuningas Salomon Jumala on Baal, ja on ilmestyskirjan "se ihminen, jonka luku on 666" - kuusisataa kuusikymmentä kuusi - tämän määrän kultana kuningas Salomo keräsi esikoispoikien hengen säästämisestä vuodessa lunastusmaksuina, ja ellei maksanut, niin lapsi teurastettiin ja syötiin, tätä riittiä mukailee ehtoollinen, kun on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä.

• Anonyymi00156
        Anonyymi00155 kirjoitti:

Ilmestyskirja:

<<<20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja VÄÄRÄ PROFEETTA OVAT<<<

Raamattu todistaa väärän profeetan näin, Jeesus, Matteus luku 7:

<<<7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat RAATELEVAISIA SUSIA.<<<

1.Mooseksen kirja:

<<<49:27 BENJAMIN on RAATELEVAINEN SUSI; aamulla hän syö riistaa, ja illalla hän jakaa saalista."

Paavalin, wikipedia:

<<<PAAVALI kuului BENJAMININ heimoon. Hän oli diasporajuutalainen ja peri isältään Rooman kansalaisuuden.<<<

Ja raamatusta 1.Kuningasten kirja:

<<<12:21 Ja kun Rehabeam tuli Jerusalemiin, kokosi hän koko JUUDAAN HEIMON, BENJAMININ SUKUKUNNAN, satakahdeksankymmentä tuhatta sotakuntoista valiomiestä, SOTIMAAN ISRAELIN HEIMOA VASTAAN, ja palauttamaan kuninkuutta Rehabeamille, Salomon pojalle.<<<

Juutalaiset tappoivat Israelin heimon, ja heidän kuningas Salomon Jumala on Baal, ja on ilmestyskirjan "se ihminen, jonka luku on 666" - kuusisataa kuusikymmentä kuusi - tämän määrän kultana kuningas Salomo keräsi esikoispoikien hengen säästämisestä vuodessa lunastusmaksuina, ja ellei maksanut, niin lapsi teurastettiin ja syötiin, tätä riittiä mukailee ehtoollinen, kun on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä.

Mikä pelasti juutalaiset lain kirouksesta, kun ... "tuli KIROUKSEKSI meidän edestään", eikä juutalaisten tarvitse enää uhrata esikoispoikia.

Osaako joku täydentää tämän Gal.3:13 Paavalin kirjeen jakeen?

• Anonyymi00157
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Mikä pelasti juutalaiset lain kirouksesta, kun ... "tuli KIROUKSEKSI meidän edestään", eikä juutalaisten tarvitse enää uhrata esikoispoikia.

Sehän on se Pietarin 2.kirjeen Kointähti, Kristus, Lucifer, joka on kirottu kiroukseksi ja johdattaa seuraajansa Baal-jumalan uhriksi eli Gal.3:13 syy, ja 1.Kor.3:13 seuraus. Helpotettu ymmärtämistä samoin luku- ja jaenumeroin.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Ja tästä syystä presidentti Trump kertoi kirjoittaneensa uuden Raamatun ja rakentavansa juutalaisille uuden temppelin, että he voivat aloittaa uhraamisen uudelleen. - Jeesus ei enää ole heidän ruokapöydällään pääsiäisenä (happamattoman leivän päivä, kun oli määräys uhrata esikoispojat 2.Mooseksen kirja, luku 13) liinan alla piilossa oleva uhrinsa.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Ja tästä syystä presidentti Trump kertoi kirjoittaneensa uuden Raamatun ja rakentavansa juutalaisille uuden temppelin, että he voivat aloittaa uhraamisen uudelleen. - Jeesus ei enää ole heidän ruokapöydällään pääsiäisenä (happamattoman leivän päivä, kun oli määräys uhrata esikoispojat 2.Mooseksen kirja, luku 13) liinan alla piilossa oleva uhrinsa.

Ja lisäyksenä - tässä ketjussa nyt on sitten todistettu se raamatun totuus, minkä viimeisenä vaiheena Trump vielä osoitti kuvallaan toimia ihmeparantajana, kun voittajana oli löytänyt tien takaisin paratiisiin (ilm.2:7 Jeesuksen sanoin), mistä nousi - HUOM! - valtava maaimanlaajuinen jumalanpilkkakohu! - Kertoo siitä juuri, että miten niksahtanut on uskonnon ja uskovaisten käsitys raamatun tarinasta.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Ja lisäyksenä - tässä ketjussa nyt on sitten todistettu se raamatun totuus, minkä viimeisenä vaiheena Trump vielä osoitti kuvallaan toimia ihmeparantajana, kun voittajana oli löytänyt tien takaisin paratiisiin (ilm.2:7 Jeesuksen sanoin), mistä nousi - HUOM! - valtava maaimanlaajuinen jumalanpilkkakohu! - Kertoo siitä juuri, että miten niksahtanut on uskonnon ja uskovaisten käsitys raamatun tarinasta.

Ja sitten voimmekin edetä ilmestyskirjaan, joka on mielenkiintoisesti kahdessa osassa - omansa niille, jotka valkaisevat vaatteensa karitsan VERELLÄ.

Tästä lopussa on kirjoitettu Jeesuksen huomautus, että kun tulen, niin katsokaakin, ettette ole ilkialastomina, niin että häpeänne nähdään.

Kun luvusta 12 alkaakin sota taivaassa, selviää, ettei verellä pesty valkaissutkaan, ja huomautus on ilmeisesti niille, jotka heittävät nyt vereen tahriintuneet vaattensa kokonaan pois.

• Anonyymi00163
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Ja sitten voimmekin edetä ilmestyskirjaan, joka on mielenkiintoisesti kahdessa osassa - omansa niille, jotka valkaisevat vaatteensa karitsan VERELLÄ.

Tästä lopussa on kirjoitettu Jeesuksen huomautus, että kun tulen, niin katsokaakin, ettette ole ilkialastomina, niin että häpeänne nähdään.

Kun luvusta 12 alkaakin sota taivaassa, selviää, ettei verellä pesty valkaissutkaan, ja huomautus on ilmeisesti niille, jotka heittävät nyt vereen tahriintuneet vaattensa kokonaan pois.

Ilmestyskirja:

<<<12:7 Ja syttyi SOTA TAIVAASSA: Miikael (tulkittu tarinassa Jeesukseksi), ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.

Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä MEIDÄN VELJIEMME SYYTTÄJÄ, JOKA YÖT JA PÄIVÄT SYYTTI HEITÄ MEIDÄN JUMALAMME EDESSÄ, ON HEITETTY ULOS.<<<

Siinä kummankin puolen enkelit nyt sotivat toisiaan vastaan, mutta ratkaisu löytyy sitten Ilmestyskirjan 13. luvusta:

<<<13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.<<<

Se mikä on raamatussa, se myös löytyy raamatusta:

1.Kuningasten kirja:

<<<10:14 Sen kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa<<<

2.Aikakirja:

<<<9:13 Kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa<<<

Juutalaisuuteen perustuen kristinuskon ja Islamin Jumala, myös Jehovan todistajien:

<<<Jahven pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten kristinuskon ja islamin, jumalkäsitykset. Nykyajan juutalaiset eivät käytä nimeä Jahve.[2]

Jahve saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja tulivuoren jumala, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[3] Ašera oli tuolloin ilmeisesti Jahven äiti, mutta myöhemmin Jahven aseman vahvistuessa hänet nähtiin Jahven puolisona, jonka Jahve lopulta syrjäytti kokonaan.[5][6]

Kuningas Salomo rakensi Jahvelle temppelin Jerusalemiin 900-luvulla eaa. <<<

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve

• Anonyymi00164
        Anonyymi00163 kirjoitti:

Ilmestyskirja:

<<<12:7 Ja syttyi SOTA TAIVAASSA: Miikael (tulkittu tarinassa Jeesukseksi), ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.

Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä MEIDÄN VELJIEMME SYYTTÄJÄ, JOKA YÖT JA PÄIVÄT SYYTTI HEITÄ MEIDÄN JUMALAMME EDESSÄ, ON HEITETTY ULOS.<<<

Siinä kummankin puolen enkelit nyt sotivat toisiaan vastaan, mutta ratkaisu löytyy sitten Ilmestyskirjan 13. luvusta:

<<<13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.<<<

Se mikä on raamatussa, se myös löytyy raamatusta:

1.Kuningasten kirja:

<<<10:14 Sen kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa<<<

2.Aikakirja:

<<<9:13 Kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa<<<

Juutalaisuuteen perustuen kristinuskon ja Islamin Jumala, myös Jehovan todistajien:

<<<Jahven pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten kristinuskon ja islamin, jumalkäsitykset. Nykyajan juutalaiset eivät käytä nimeä Jahve.[2]

Jahve saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja tulivuoren jumala, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[3] Ašera oli tuolloin ilmeisesti Jahven äiti, mutta myöhemmin Jahven aseman vahvistuessa hänet nähtiin Jahven puolisona, jonka Jahve lopulta syrjäytti kokonaan.[5][6]

Kuningas Salomo rakensi Jahvelle temppelin Jerusalemiin 900-luvulla eaa. <<<

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve

Luku 666 on juutalaisuuden kuningas Salomon Jumala Jahve, Baal-jumala, jonka äiti oli Asera. Nimi oli vain muutettu.

Tämän saman todistaa Jeremian kirjan luku 7 - juutalaiset olivat laittaneet temppelin kyllä Israelin Jumalan nimiin, mutta todellisuudessa siellä palvottiin ihmisuhrein Baal-jumalaa.

Juutalaiset tekivätkin jumalahuijauksen laittamalla pahan Baal-jumalan Israelin Jumalan tilalle niin, että kaikki luulisivat temppeliä Israelin Jumalan palvontana ja juutalaisia muinaisina israelilaisina - todellisuudessahan juutalaiset surmasivat Israelin heimon saadakseen maat kuningas Salomon pojalle.

• Anonyymi00165
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Luku 666 on juutalaisuuden kuningas Salomon Jumala Jahve, Baal-jumala, jonka äiti oli Asera. Nimi oli vain muutettu.

Tämän saman todistaa Jeremian kirjan luku 7 - juutalaiset olivat laittaneet temppelin kyllä Israelin Jumalan nimiin, mutta todellisuudessa siellä palvottiin ihmisuhrein Baal-jumalaa.

Juutalaiset tekivätkin jumalahuijauksen laittamalla pahan Baal-jumalan Israelin Jumalan tilalle niin, että kaikki luulisivat temppeliä Israelin Jumalan palvontana ja juutalaisia muinaisina israelilaisina - todellisuudessahan juutalaiset surmasivat Israelin heimon saadakseen maat kuningas Salomon pojalle.

Ilmeisesti kaikki toimi jotenkin siihen asti, kun kerrotaan erään israelilaisen riehuneen Jerusalemin temppelissä ja huutaneen, että 'kirjoitettu on, teette tästä ryövärien luolan'.

Ja tuo Jeesuksen lause nyt juuri yhdistyy Jeremian kirjan luvun 7 Israelin Jumalan puheeseen, ja paljastaa juutalaisten jumalahuijauksen, mutta todistaa myös sen, että Jeesus itse opetti taivasten valtakunnan isänä Israelin Jumalaa, eikä juutalaisten ja Paavalin syntijumala Jahve-Baal-jumalaa.

• Anonyymi00166
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki toimi jotenkin siihen asti, kun kerrotaan erään israelilaisen riehuneen Jerusalemin temppelissä ja huutaneen, että 'kirjoitettu on, teette tästä ryövärien luolan'.

Ja tuo Jeesuksen lause nyt juuri yhdistyy Jeremian kirjan luvun 7 Israelin Jumalan puheeseen, ja paljastaa juutalaisten jumalahuijauksen, mutta todistaa myös sen, että Jeesus itse opetti taivasten valtakunnan isänä Israelin Jumalaa, eikä juutalaisten ja Paavalin syntijumala Jahve-Baal-jumalaa.

Tässä on koko luvun 12 SODAN ALKU TAIVAASSA, kun juutalaiset olivat väittäneet Jumalaansa Israelin Jumalaksi, mutta jota tässä vaiheessa palvotaankin jo Jeesuksen nimeen hänen uhraamisellaan opettamanaan Israelin Jumalana, kirottuna kiroukseksi Kristus-nimeen.

Ne 45.000 kristinuskon haaraa ja kirkkokuntaa 2,4 miljardilla uskojallaan.

• Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Tässä on koko luvun 12 SODAN ALKU TAIVAASSA, kun juutalaiset olivat väittäneet Jumalaansa Israelin Jumalaksi, mutta jota tässä vaiheessa palvotaankin jo Jeesuksen nimeen hänen uhraamisellaan opettamanaan Israelin Jumalana, kirottuna kiroukseksi Kristus-nimeen.

Ne 45.000 kristinuskon haaraa ja kirkkokuntaa 2,4 miljardilla uskojallaan.

Jeesus oli paljastaa juutalaisten huijauksen, ja niinpä hän päättyi ristille Kristuksena itse Israelin Jumalan nimiin ja pois siirrettäväksi koko pelikentältä uhrina.

Tai ei kokonaan - hänen nimeensähän nyt palvotaan Baal- jumalaa hänen uhrilla, uskovaisten uskoessa tulivuorijumalan pelottelun, että tämä laittaakin heidät helvettiinsä, elleivät uskojat palvo Jeesusta hänelle uhriksi.

Ja Paavalin antamin ehtoollissanoin (1.Kor.11:23) julistetaan sitten kannibalistisella ihmissyöntiriitillä Herran kuolemaa.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Jeesus oli paljastaa juutalaisten huijauksen, ja niinpä hän päättyi ristille Kristuksena itse Israelin Jumalan nimiin ja pois siirrettäväksi koko pelikentältä uhrina.

Tai ei kokonaan - hänen nimeensähän nyt palvotaan Baal- jumalaa hänen uhrilla, uskovaisten uskoessa tulivuorijumalan pelottelun, että tämä laittaakin heidät helvettiinsä, elleivät uskojat palvo Jeesusta hänelle uhriksi.

Ja Paavalin antamin ehtoollissanoin (1.Kor.11:23) julistetaan sitten kannibalistisella ihmissyöntiriitillä Herran kuolemaa.

Tähän asti ilmestyskirja on hyvin selvä ja simppeli, mutta kun todelliset seuraukset alkavat tästä sodasta, ja puhuvan juutalaisten Pedon kuvan kumartajat tuhotaan väärän profeettansa kanssa, muuttuu tilanne hyvin erikoiseksi .

Tilannetta alkavat hämmentämään Jeesuksen kanssa 144 000 maasta ostettua?!

Miten maasta ostetaan? Keitä he ovat? Mitä he tekevät?

• Anonyymi00169
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Tähän asti ilmestyskirja on hyvin selvä ja simppeli, mutta kun todelliset seuraukset alkavat tästä sodasta, ja puhuvan juutalaisten Pedon kuvan kumartajat tuhotaan väärän profeettansa kanssa, muuttuu tilanne hyvin erikoiseksi .

Tilannetta alkavat hämmentämään Jeesuksen kanssa 144 000 maasta ostettua?!

Miten maasta ostetaan? Keitä he ovat? Mitä he tekevät?

Ilmestyskirja:

<<<14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden OTSAAN OLI KIRJOITETTU hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.

Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, JOTKA OVAT OSTETUT MAASTA.<<<

Otsassa ei siis nyt ole ilmestyskirjan 13. luvun Pedon merkkiä, vaan Jeesuksen opettaman Israelin Jumalan nimi ja hänen nimensä.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Ja tämä on nyt se kohta, missä todetaan, ettei karitsan verellä valkaistu vaate todella valkaistukaan!

• Anonyymi00171
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Ilmestyskirja:

<<<14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden OTSAAN OLI KIRJOITETTU hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.

Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, JOTKA OVAT OSTETUT MAASTA.<<<

Otsassa ei siis nyt ole ilmestyskirjan 13. luvun Pedon merkkiä, vaan Jeesuksen opettaman Israelin Jumalan nimi ja hänen nimensä.

Englanniksi 'ostetun' tilalla lukisi 'lunastetut', mutta ei se kyllä juuri paranna ymmärrettävyyttä.

Mutta selkeästi tällä kohdalla tapahtuu jotakin outoa viestintää, jota muut eivät kuule tai voi oppia.

Nämähän seisovat kristallisen, heijastavan meren päällä, ja siellä toisaalla, valtaistuimen edessä, on samanlainen, vastaava heijastava kristallipinta. Ilmeisesti tällä välillä ainakin viestitellään.

Etsin kohdat raamatusta, kun ehdin.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Englanniksi 'ostetun' tilalla lukisi 'lunastetut', mutta ei se kyllä juuri paranna ymmärrettävyyttä.

Mutta selkeästi tällä kohdalla tapahtuu jotakin outoa viestintää, jota muut eivät kuule tai voi oppia.

Nämähän seisovat kristallisen, heijastavan meren päällä, ja siellä toisaalla, valtaistuimen edessä, on samanlainen, vastaava heijastava kristallipinta. Ilmeisesti tällä välillä ainakin viestitellään.

Etsin kohdat raamatusta, kun ehdin.

Ilmestyskirja:

<<<4:6 Ja VALTAISTUIMEN EDESSÄ OLI IKÄÄNKUIN LASINEN MERI, KRISTALLIN NÄKÖINEN; ja valtaistuimen keskellä ja valtaistuimen ympärillä oli neljä olentoa, edestä ja takaa silmiä täynnä.<<<

<<<15:2 Ja minä näin ikäänkuin LASISEN MEREN, TULELLA SEKOITETUN, JA NIIDEN, JOTKA OLIVAT SAANEET VOITON PEDOSTA JA SEN KUVASTA JA SEN NIMEN LUVUSTA SEISOVAN SILLÄ LASISELLA MERELLÄ, ja heillä oli Jumalan kanteleet.<<<

Kantele on kovin suomalainen soitin, joten siitä nyt ei ainakaan ole kyse, mutta tässä ova ne kaksi päätä - valtaistuimen edessä, ja sitten nämä toiset. Tässä välillä nyt tapahtuu jotakin.

Ilmestyskirjassa noidutaan se, joka muuttaa tekstiä, kuin ilmoituksena - muutettu on, nimittäin tässä kohdassa veisattu Mooseksen virsi kuulostaa kyllä erittäin erikoiselta. Ja on muistettava, että kaikki tapettiin, jotka eivät kumartaneet puhuvaa Pedon kuvaa.

<<<Ilm.13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.<<<

Ja mehän tiedämme tämän varsinkin hyvin historiasta. Mutta seuratkaapa uskovaisia - heidän Jumalansa todella puhuu.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00172 kirjoitti:

Ilmestyskirja:

<<<4:6 Ja VALTAISTUIMEN EDESSÄ OLI IKÄÄNKUIN LASINEN MERI, KRISTALLIN NÄKÖINEN; ja valtaistuimen keskellä ja valtaistuimen ympärillä oli neljä olentoa, edestä ja takaa silmiä täynnä.<<<

<<<15:2 Ja minä näin ikäänkuin LASISEN MEREN, TULELLA SEKOITETUN, JA NIIDEN, JOTKA OLIVAT SAANEET VOITON PEDOSTA JA SEN KUVASTA JA SEN NIMEN LUVUSTA SEISOVAN SILLÄ LASISELLA MERELLÄ, ja heillä oli Jumalan kanteleet.<<<

Kantele on kovin suomalainen soitin, joten siitä nyt ei ainakaan ole kyse, mutta tässä ova ne kaksi päätä - valtaistuimen edessä, ja sitten nämä toiset. Tässä välillä nyt tapahtuu jotakin.

Ilmestyskirjassa noidutaan se, joka muuttaa tekstiä, kuin ilmoituksena - muutettu on, nimittäin tässä kohdassa veisattu Mooseksen virsi kuulostaa kyllä erittäin erikoiselta. Ja on muistettava, että kaikki tapettiin, jotka eivät kumartaneet puhuvaa Pedon kuvaa.

<<<Ilm.13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.<<<

Ja mehän tiedämme tämän varsinkin hyvin historiasta. Mutta seuratkaapa uskovaisia - heidän Jumalansa todella puhuu.

Siinä sitten sitä mitä markkinatorilla tapahtuu - ja käy lopulta niin, että ei mene enää edes sielut kaupaksi, itkevät ja heittävät tuhkaa päällen.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Siinä sitten sitä mitä markkinatorilla tapahtuu - ja käy lopulta niin, että ei mene enää edes sielut kaupaksi, itkevät ja heittävät tuhkaa päällen.

Löytyy luvun 18 jakeesta 13.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Löytyy luvun 18 jakeesta 13.

Hieman yksipuolinen tarina - sehän ei kerro mitään heistä, jotka löysivätkin tien paratiisiin.

Vai onko olettamus, että kaikki heidät tapettii tapettiin, joilla oli Jeesuksen todistus, joka oli profetian henki, ja joiden sielut huutavat ilmestyskirjassa uhrialttarin alta, että koska sinä suuri kaikkivaltias kostat maanpäällä asuville meidän veremme?!

Kun luomiskertomus 1.Moos.3:22 puhuu ihmisen luomisesta sekä hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta, niin ilmestyskirja päättyy lukuun 22:3 ja siihen, kun luku- ja jaenumerot kääntyvät päinvastoin, mitään kirousta ei enää ole oleva, kun ennen tätä paha olikin jopa pyhyyttä.

Häiritsee vain nuo lammas- ja karitsavertaukset, kun ne ovat juuri juutalaisuuden Baal-jumalan uhreja VT:ssa - ne eivät enää tähän vaiheeseen sopisi.

Mutta kaikkihan oli kirjoitettava niin, että niin kirjoittajat kuin tekstitkin säilyivät hengissä meidän aikaamme.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Hieman yksipuolinen tarina - sehän ei kerro mitään heistä, jotka löysivätkin tien paratiisiin.

Vai onko olettamus, että kaikki heidät tapettii tapettiin, joilla oli Jeesuksen todistus, joka oli profetian henki, ja joiden sielut huutavat ilmestyskirjassa uhrialttarin alta, että koska sinä suuri kaikkivaltias kostat maanpäällä asuville meidän veremme?!

Kun luomiskertomus 1.Moos.3:22 puhuu ihmisen luomisesta sekä hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta, niin ilmestyskirja päättyy lukuun 22:3 ja siihen, kun luku- ja jaenumerot kääntyvät päinvastoin, mitään kirousta ei enää ole oleva, kun ennen tätä paha olikin jopa pyhyyttä.

Häiritsee vain nuo lammas- ja karitsavertaukset, kun ne ovat juuri juutalaisuuden Baal-jumalan uhreja VT:ssa - ne eivät enää tähän vaiheeseen sopisi.

Mutta kaikkihan oli kirjoitettava niin, että niin kirjoittajat kuin tekstitkin säilyivät hengissä meidän aikaamme.

No, tänä päivänä ei enää tapeta, vaan voidaan alkaa profetoimaan tiestä takaisin paratiisiin (ilm.2,7 ja 2:17) niin, että profetiassa on Jeesuksen todistuksen henki.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      60
      1882
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      25
      1470
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1072
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      820
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      599
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      533
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      528
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      102
      461
    Aihe