Ef 6:12
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Ef 6:12.
94
390
Vastaukset
- Anonyymi00001
Henkimaailman sodat ei kuulu ihmisille. Ne on enkelien asioita sotia keskenään.
- Anonyymi00002
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.
Juud. 8
Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja. [2. Piet. 2:10]- Anonyymi00010
Lopeta siis apostolien herjaus Teuvo!
- Anonyymi00003
Paavali saattoi viitata omaan tilanteeseen, koska hänessä oli Saatanan enkeli asuvaisena.
- Anonyymi00004
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
The messenger of Satan = Saatanan viestintuoja - Anonyymi00008
Teuvo. Sinussa on demoni. Muuten ei voi ymmärtää sinun pitkävihaista herjaustaan apostoli Paavalia, Jumalan palvelijaa kohtaan.
Valmistaudu tuomiolle!
- Anonyymi00005
Rauhaa!
Onko varmaa että maailman hallitsijoita ja kuninkaita ohjaa juuri Paholaisen ilkeät lahjukset ja teot. Voihan olla että kyse on puoluepolitiikasta.
On neljä puoluetta: KRISTUKSEN, PIETARIN, PAAVALIN JA APOLLOKSEN. Ja nuo puolueet ovat käsi kähmässä toisiaan vastaan.
Noihin valtiaisiin kuuluu Jehovan todistajat ja Mormonit. Jotka kuitenkin vaikka ovat enkelien asialla kuuluu taivasten valtakuntiin. JT on neljäs eli Tyatira. Autuaita ovat ne joilla on vanhurskauden nälkä ja jano.....
Mitä Jeesus itse sanoo taistelusta? Ketä vastaan hän oli? Fariseuksia, kirjanoppineita, saddukeuksia ja ylipappeja. Vai jotakin muuta? Jeesus kuuluu valtoihin...... Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.......
Selvää on että kristityillä on kaikki vihollisia.... Kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden..... - Anonyymi00006
Henkimaailman sodat ei kuulu ihmisille.
Dan. 10:13
Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
Dan. 10:20
Ja hän sanoi: "Tiedätkö, mitä varten minä olen tullut sinun tykösi? Nyt minä käyn jälleen sotimaan Persian enkeliruhtinasta vastaan, ja kun minä olen päässyt hänestä, niin katso: tulee Jaavanin enkeliruhtinas. - Anonyymi00007
Nimeen ottaminen viittaa lapsen kastamiseen Jeesuksen Kristuksen omaksi.
Luuk. 9:48
ja sanoi heille: "Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuri."- Anonyymi00009
Ei viittaa. Perustelusi on perätön.
- Anonyymi00012
Joko sait asuntosi myytyä? Vieläkö ehtii kahville?
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei viittaa. Perustelusi on perätön.
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.] - Anonyymi00058
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]Niinpähän sinä herjaat päivittäin.
- Anonyymi00013
Kasteessa Jumala ottaa lapsen nimiinsä ja tunnustaa isyytensä.
Tämän on minun rakas poikani/tyttäreni, tänä päivänä minä sinut synnytin (uudestisyntyminen vedestä ja Hengestä).
Hepr. 1:5
Sillä kenelle hän on koskaan enkeleistä sanonut: sinä olet minun Poikani, tänäpänä minä sinun synnytin! ja taas: minä olen hänen Isänsä ja hän on minun Poikani. - Anonyymi00016
Jeesus oli ihminen, lihaa ja verta, niin siksi Jumaan piti synnyttää hänet kasteessa uudeksi vedestä ja Hengestä ikuista elämää varten, koska hän nousi fyysisessä ihmisen ruumiissa taivaaseen.
- Anonyymi00017
Hepr. 2:14
Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta.
1. Joh. 4:2
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.
Jeesus ei ole pelkkä henkiolento, vaan ihminen.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.
- Anonyymi00018
Perinteinen terve kristinusko, Jumalanpalvelus, sakramentit, lähimmäisten auttaminen, ei enää riitä tämän ajan ihmiselle. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin. Lahkot tarjoaa voimakkaita hurmoshenkisiä kokemuksia, siksi ihmiset erehtyy ja menee lahkoon väkevämmän hengellisyyden houkuttelemina.
Terveitä peruskristittyjä pilkataan kutsumalla heitä pelkiksi "uskonnollisiksi".
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.- Anonyymi00022
Joo se on totta, mutta Helluntaikirkko on viides taivas eli kauppias joka etsi helmiä ja löysi yhden kallisarvoisen. Myi kaiken ja osti tuon helmen. Oletteko kuulleet Raamatusta että on sellainen autuas paikka jonne pääsyä valvotaan tarkoin HELMI PORTISTA käsin. Liekö tuo paikka jopa paratiisi tai uusi Jerusalem. Tiedätte varmaan että vaikka luterilaisena olisitte voittaneet ihmisyyden niin Paratiisin portille asetettiin kerubi kääntyilevän ja salamoivan miekan kera estämään pääsyn Elämän puulle. Dhammapada selittää että neljäs eli Jehovan todistajat ovat kääntyilevä oppi. Helluntaikirkko puolestaan on salamoiva oppi?
On turha ruikuttaa jumalaisen sikalauman kärjessä pääsyä paratiisiin jonne ei edes ihminen pääse ellei kykene todistamaan Kristuksen nimeä ihmisten edessä. Hellut kykenee. Olen nähnyt sen käytännössä. Itse lähdin pakoon huumekovista kun Helluntailainen jäi rukoilemaan hänen puolestaan. Kyllä kai hinku on kova että paratiisiin pääsisi ilman mitään ehtoja ja portteja siat ja koiratkin....???? - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Joo se on totta, mutta Helluntaikirkko on viides taivas eli kauppias joka etsi helmiä ja löysi yhden kallisarvoisen. Myi kaiken ja osti tuon helmen. Oletteko kuulleet Raamatusta että on sellainen autuas paikka jonne pääsyä valvotaan tarkoin HELMI PORTISTA käsin. Liekö tuo paikka jopa paratiisi tai uusi Jerusalem. Tiedätte varmaan että vaikka luterilaisena olisitte voittaneet ihmisyyden niin Paratiisin portille asetettiin kerubi kääntyilevän ja salamoivan miekan kera estämään pääsyn Elämän puulle. Dhammapada selittää että neljäs eli Jehovan todistajat ovat kääntyilevä oppi. Helluntaikirkko puolestaan on salamoiva oppi?
On turha ruikuttaa jumalaisen sikalauman kärjessä pääsyä paratiisiin jonne ei edes ihminen pääse ellei kykene todistamaan Kristuksen nimeä ihmisten edessä. Hellut kykenee. Olen nähnyt sen käytännössä. Itse lähdin pakoon huumekovista kun Helluntailainen jäi rukoilemaan hänen puolestaan. Kyllä kai hinku on kova että paratiisiin pääsisi ilman mitään ehtoja ja portteja siat ja koiratkin....????Helluntailiikkeen perustaja, vapaamuurari Charles Fox Parham vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa v. 1907 (Wikipedia)
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
On turha ruikuttaa jumalaisen sikalauman kärjessä pääsyä paratiisiin jonne ei edes ihminen pääse ellei kykene todistamaan Kristuksen nimeä ihmisten edessä. Hellut kykenee. Olen nähnyt sen käytännössä. Itse lähdin pakoon huumekovista kun Helluntailainen jäi rukoilemaan hänen puolestaan. Kyllä kai hinku on kova että paratiisiin pääsisi ilman mitään ehtoja ja portteja siat ja koiratkin....????Ei sinne pyhään kaupunkiin ole muilla asiaa kuin Israelin heimon 12 jälkeläisillä.
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.
Ilm. 21:21
Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Jeesus ei edes tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen Ilmestyskirjassa. - Anonyymi00098
Anonyymi00023 kirjoitti:
Helluntailiikkeen perustaja, vapaamuurari Charles Fox Parham vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa v. 1907 (Wikipedia)
Hei Teuvo
Vieläkö muistat oman aviorikoksesi? Kerroit siitä avoimesti.
- Anonyymi00019
Toronttoherätyksessä porukka kiihotettiin syvään hurnoksen tilaan, transsiin, järki katosi, he ryömivät lattialla penkkien välissä etsimässä sitä Jeesusta, mutta ei löytynyt.
Suusta tuli epämääräistä molotusta, jopa eläinten äänillä karjahtelua.- Anonyymi00020
1. Kun. 18:29
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
Hes. 13:17
Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.
Hes. 13:20
Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut. - Anonyymi00027
Kaukana tekopyhyydestä siis. Heprealaiskirje osoittaa että JOKAISTA JONKA JUMALA OTTAA LAPSEKSEEN HÄN LYÖ. Välillä oikein kunnolla keskelle otsaa niin että taju menee kankaalle ja tähdet vain pyörii pään sisässä.
- Anonyymi00055
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kaukana tekopyhyydestä siis. Heprealaiskirje osoittaa että JOKAISTA JONKA JUMALA OTTAA LAPSEKSEEN HÄN LYÖ. Välillä oikein kunnolla keskelle otsaa niin että taju menee kankaalle ja tähdet vain pyörii pään sisässä.
Murhamiehet lyö, ei Jumala lyö ketään fyysisesti.
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Murhamiehet lyö, ei Jumala lyö ketään fyysisesti.
Jumalan kuritus on oikeasti ihan fyysistäkin.
- Anonyymi00021
Jeesus oli tapauskovainen.
Maksoi kirkollisveroa ja kävi kerran viikossa kotikirkossaan ja luki Tooraa.
Ei mikään lahkoissa kaatuileva ja sekavia moliseva hihhuli.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Matt.17
4 Ja kun he saapuivat Kapernaumiin, tulivat temppeliveron kantajat Pietarin luo ja sanoivat: "Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
25 Hän sanoi: "Maksaa".- Anonyymi00061
Lain kautta EI KUKAAN PELASTU. Lain kautta tulee synnintunto.
- Anonyymi00025
Henkivallat esiintyy herjaamalla. Ei niillä ole mitään muuta toimintapaaa.
Eikä niitä vastaan tarvitse edes taistella. Sen kun toistelevat samoja tyhmiä herjojaan vuodesta toiseen. Ei niihin kukaan kuole,- Anonyymi00031
Saatana ei ketään herjannut, vaan puhui kirjoituksien mukaan.
Riivaajatkin tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää joka lähtöön.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
- Anonyymi00026
Pyhässä kaupungissa, Uudessa Jerusalemissa, mikä lasketuu taivaasta on Juutalaisten temppeli ja sitä uskontoa siellä harjoitetaan.
Laintaulut tulee kunniapaikalle. Lait ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Ei siellä hihhulit hypi ja riehu Juutalaisten temppelin alttarilla.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]
Jeesus vaihtoi nimensä, koska antikristukset ottivat sen nimen käyttöönsä.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.- Anonyymi00028
Koko maa on Juutalaisten johtama tuhat vuotta ja sitä uskontoa ja lakia tulee noudattaa ja kunnioittaa.
Vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, mutta sen aika on vasta kaukana tulevaisuudessa.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Koko maa on Juutalaisten johtama tuhat vuotta ja sitä uskontoa ja lakia tulee noudattaa ja kunnioittaa.
Vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, mutta sen aika on vasta kaukana tulevaisuudessa.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen opetuksiin ja luottamaan niihin.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen opetuksiin ja luottamaan niihin.
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.Mooses oli täytetty Pyhällä Hengellä.
Mooseksen opetuksen vastustaminen on Pyhän Hengen vastustamista.
Jes. 63:11
"Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä." - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mooses oli täytetty Pyhällä Hengellä.
Mooseksen opetuksen vastustaminen on Pyhän Hengen vastustamista.
Jes. 63:11
"Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä."Herra on hyvä että olemme täällä. Jos tahdot Rakentakaamme kolme majaa Kristukselle, Moosekselle ja ELIALLE. Mooseksen majat ovat yhä vielä rakentumatta täyteen loistoon kun puuttuu monarkia ja temppeli Israelista. Hienoa on välillä kuulla Mooseksen Jumalan ja lain ylistämistä. Mutta niin monet ymmärtää lain väärin tai Perkeleen silmien läpi.
Olisi hyvä tuntea Avesta, Gilgamesh ja Hammurabbin laki sekä Aabrahamin vaimon Saaran saamasta siunauksesta johtuvat juonteet myös. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Herra on hyvä että olemme täällä. Jos tahdot Rakentakaamme kolme majaa Kristukselle, Moosekselle ja ELIALLE. Mooseksen majat ovat yhä vielä rakentumatta täyteen loistoon kun puuttuu monarkia ja temppeli Israelista. Hienoa on välillä kuulla Mooseksen Jumalan ja lain ylistämistä. Mutta niin monet ymmärtää lain väärin tai Perkeleen silmien läpi.
Olisi hyvä tuntea Avesta, Gilgamesh ja Hammurabbin laki sekä Aabrahamin vaimon Saaran saamasta siunauksesta johtuvat juonteet myös.Ei kuolleet ilmesty elävien maailmaan, ne on pelkkiä hallusinaatioita, tai hapen puutella aivoissa, jos kiipeää korkealle vuorenhuipulle.
Karmea hengellinen synti yrittääkin ottaakin yhteyttä kuolleisiin.
Jes. 8:19
Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat." Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä! Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa? [3. Moos. 19:31+]
Kuningas Saul yritti sitä kirkastusvuorikokemusta tehdä, mutta Jumala suuttui ja veti Pyhän Hengen hänestä pois ja lähetti mieheen pahan hengen, kävi ihan samalla tavalla kuten kävi Paavalillekin.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön. - Anonyymi00046
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei kuolleet ilmesty elävien maailmaan, ne on pelkkiä hallusinaatioita, tai hapen puutella aivoissa, jos kiipeää korkealle vuorenhuipulle.
Karmea hengellinen synti yrittääkin ottaakin yhteyttä kuolleisiin.
Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat." Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä! Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa? [3. Moos. 19:31 ]
Kuningas Saul yritti sitä kirkastusvuorikokemusta tehdä, mutta Jumala suuttui ja veti Pyhän Hengen hänestä pois ja lähetti mieheen pahan hengen, kävi ihan samalla tavalla kuten kävi Paavalillekin.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.The Kolbrin Bible kertoo että lentämisen oppimista seuraavan aionin aikana opitaan HERÄTTÄMÄÄN KUOLLEITA ELOON. Saman asian kertoo Roomalaiskirje. Kristus antaa tähän voimaa. Eräs teos puolestaan sanoi että Kuninkaat tulee pitämään huolta siitä että ylös nostetut iäti elävät noudattavat kohtuullisia elämäntapoja. Eivät syö liikaa. (Dante: Jumalainen näytelmä muistaakseni).
Kun kolmas taivas ja Aabraham ilmestyivät 2003 sanoi hän minulle: Kun ylösnousu tapahtuu on kaikki kebab ravintolat varattu ylösnousseille. Älä mene silloin niihin syömään. Tämä on suurin ongelma kuolleista heräämisen suhteen. Säilyttää sen jälkeen ikuisesti kohtuulliset elämäntavat. - Anonyymi00056
Anonyymi00046 kirjoitti:
The Kolbrin Bible kertoo että lentämisen oppimista seuraavan aionin aikana opitaan HERÄTTÄMÄÄN KUOLLEITA ELOON. Saman asian kertoo Roomalaiskirje. Kristus antaa tähän voimaa. Eräs teos puolestaan sanoi että Kuninkaat tulee pitämään huolta siitä että ylös nostetut iäti elävät noudattavat kohtuullisia elämäntapoja. Eivät syö liikaa. (Dante: Jumalainen näytelmä muistaakseni).
Kun kolmas taivas ja Aabraham ilmestyivät 2003 sanoi hän minulle: Kun ylösnousu tapahtuu on kaikki kebab ravintolat varattu ylösnousseille. Älä mene silloin niihin syömään. Tämä on suurin ongelma kuolleista heräämisen suhteen. Säilyttää sen jälkeen ikuisesti kohtuulliset elämäntavat.Jes. 26:14
Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa. - Anonyymi00062
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen opetuksiin ja luottamaan niihin.
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.Mooses EI pelasta. VAIN Jeesus voi pelastaa, ei kukaan muu.
- Anonyymi00034
Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen taivaaseen menon jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista, damaskontien jeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24
"Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."- Anonyymi00048
Kuolleista nostetut tulevat olemaan kuningaiden paimensauvan alaisuudessa niin kuin jinnit olivat aikoinaan kuningas Salomon palvelijoita. Mutta Jerusalemista tehdään juovuttava malja ja kuninkaat ja kansat kokoontuu sitä vastaan. Kun juutalaiset valitut joutuu siten äärimmäiseen ahdingoon ilmestyy vääriä Messiaita ihmetöineen koska juutalaiset silloin kaipaa Messiaasta eniten.
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kuolleista nostetut tulevat olemaan kuningaiden paimensauvan alaisuudessa niin kuin jinnit olivat aikoinaan kuningas Salomon palvelijoita. Mutta Jerusalemista tehdään juovuttava malja ja kuninkaat ja kansat kokoontuu sitä vastaan. Kun juutalaiset valitut joutuu siten äärimmäiseen ahdingoon ilmestyy vääriä Messiaita ihmetöineen koska juutalaiset silloin kaipaa Messiaasta eniten.
Antikristukset, valejeesukset ilmestyivät heti kun Jeesus meni taivaaseen. Ei niitä tarvi odotella tuhansia vuosia.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
- Anonyymi00035
Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja-ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?
Hurmoslahkoissa sisäpiiri voi kokoontua spiritistisiin istuntoihin, joissa yrittävät ottaaa yhteyttä tuttujen vainajiensa henkiin. Henkimaailma, demonit esiintyy vainajien nimissä heidän henkinään.
Kaikki voi tapahtua "Jeesuksen" nimessä ja veressä.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät' - Anonyymi00037
Kirjoutusten mukaanko se saatana puhuu.
- Anonyymi00038
Se voi kaataa ihmisen maahan ja todistaa uskoaan Jeesukseen.
Luuk. 8:28
Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? - Anonyymi00040
Saatana oli taivaan ex-ylienkeli, korkein luotu olento,
musikaalinen ja kielitaitoinen, oli taivaan ylistyskuoron johtaja.
Virittelee nytkin niitä ylistyskuoroja lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.
2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Saatana oli taivaan ex-ylienkeli, korkein luotu olento,
musikaalinen ja kielitaitoinen, oli taivaan ylistyskuoron johtaja.
Virittelee nytkin niitä ylistyskuoroja lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.
2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Älä siis enää tekeydy! Sinulla on vain vähän aikaa luopua valheistasi ja herjoistasi! Ymmärrätkö Teuvo? Vähän!
- Anonyymi00039
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olett
Demonihenkinen tyttö kehotti ihmisiä seuraamaan Paavalia !
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!
Hypnoosia, ihmisten kaatamista käyttäviä hurmoslahkoja oli jo siihen aikaan.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa. - Anonyymi00041
Jeesus ei luvannut tehdä enää mitään uusia ihmeitä eikä antaa mitään merkkejä.
Luuk. 11:29
Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - Anonyymi00043
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen, eikä perustanut mitään kommunismiin perustuvaa alkuseurakuntaa.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.- Anonyymi00044
Jeesuksen tarkoitus oli, että helluntaina 3000 kristityksi kastettua Juutalaista miestä pysyvät synagoogan palveluksessa ja maksavat temppeliveroa, kuten hän itsekin teki.
Raamatussa alkukirkkoa kutsutaankin Saatanan synagoogaksi.
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jeesuksen tarkoitus oli, että helluntaina 3000 kristityksi kastettua Juutalaista miestä pysyvät synagoogan palveluksessa ja maksavat temppeliveroa, kuten hän itsekin teki.
Raamatussa alkukirkkoa kutsutaankin Saatanan synagoogaksi.
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.Miksi olet valheen ja herjan tielle lähtenyt? Järkyttävää on se havaita!
- Anonyymi00049
Sinä olet Pietari ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani sanoi Jeesus Magdalan alueella. Tuo seurakunta oli tarkoitettu tukemaan Maria Magdalenaa eikä niinkään pyhiä. Mutta vähän myöhemmin he menivät kirkastus vuorelle ja siellä Pietari sanoi kirkon Perussanat: HERRA JOS TAHDOT TEEMME KOLME MAJAA KRISTUKSELLE, MOOSEKSELLE JA ELIALLE.
niin perustettiin seurakunta
Niin perustettiin kirkot - Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sinä olet Pietari ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani sanoi Jeesus Magdalan alueella. Tuo seurakunta oli tarkoitettu tukemaan Maria Magdalenaa eikä niinkään pyhiä. Mutta vähän myöhemmin he menivät kirkastus vuorelle ja siellä Pietari sanoi kirkon Perussanat: HERRA JOS TAHDOT TEEMME KOLME MAJAA KRISTUKSELLE, MOOSEKSELLE JA ELIALLE.
Niin perustettiin kirkotKalliolla Jees tarkoitti itseään.
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.
Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia perustettu.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!" - Anonyymi00054
Anonyymi00049 kirjoitti:
Niin perustettiin kirkotKastekäsky oikeille apostoleille ja vallan delegaatio heille on Kristuksen seurakunnan asetussanat. Ei mitkään hallusinaatiot ja hurmoskokemukset.
Matt.28
16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - Anonyymi00059
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kalliolla Jees tarkoitti itseään.
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.
Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia perustettu.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"Saatana meni ensin Juudakseen, sitten kävi Pietarissa ja sen jälkeen meni Paavaliin.
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
- Anonyymi00047
Saatana lainailee Raamattua.
- Anonyymi00053
Alkukirkossa yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen samiseksi heiltä. Ruumiin haudattiin heti piiloon, eikä Juutalaisten hautajaisia järjestetty.
Syy murhista laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.
Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.- Anonyymi00063
Voi sinua Teuvo! On se hyvä, että olet polttanut sillat kristittyihin, niin et pääse hämmentämään. Täällä saat höpöttää omiasi. Mutta tiedä se, että Jumalalle joudut tekemään PIAN tiliä velhouksistasi!
- Anonyymi00064
Antikristukset, pahat miehet saivat alkukirkon hyvin nopeasti haltuunsa.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Ei ihme ollenkaan, että rehellinenJohannes karkotettiin sieltä pois Patmos- nimiselle saarelle kuolemaan.- Anonyymi00065
Mark. 14:27
Ja Jeesus sanoi heille: "Kaikki te loukkaannutte, sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lampaat hajotetaan'.
- Anonyymi00066
Saatanan tapa hämmentää on lainailla Raamattua.
- Anonyymi00067
Eiköhän se omista ihan oman kansan raamatun.
- Anonyymi00068
Jeesus luki Tooraa.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.- Anonyymi00069
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen, eikä vaihtanut sitä mihinkään muuhun.
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi00070
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen, eikä vaihtanut sitä mihinkään muuhun.
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi00072
5. Moos. 4:40
Noudata hänen säädöksiänsä ja käskyjänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, että sinä ja sinun lapsesi sinun jälkeesi menestyisitte ja että eläisit kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle ainiaaksi."
- Anonyymi00071
Demonipesä tietenkin sekoilee uskossa ja Raamatusta.
- Anonyymi00074
Langenneet enkelit on entisiä taivaan enkeleitä, jotka ovat eläneet siellä Jeesuksen kanssa miljoonia vuosia, toki ne tietää hengelliset asiat ja taivaan tavat.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Langenneet enkelit on entisiä taivaan enkeleitä, jotka ovat eläneet siellä Jeesuksen kanssa miljoonia vuosia, toki ne tietää hengelliset asiat ja taivaan tavat.
Jobin kirjan mukaan Saatanakin oli yksi Jumalan pojista.
Job 2:1
Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan.
- Anonyymi00073
Jeesus lähetti lisää lainopettajia.
Ei mikään hurmospäissään kaatuilevia hihhuleita.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. - Anonyymi00076
29.05.2026"Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin heidän aviomiehensä, sanoo Herra."
- Anonyymi00077
Jumalan tekemät liitot ovat ikuisesti voimassa, vaikka ihminen niitä rikkoisi, ei ne siitä raukea mihinkään.
Liittoja on erilaisia, eri aikoina tehtyjä. Uudempia ja vanhempia.
Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.
Ihminen ei ole tasaveroinen kumppani tekemään Jumalan kanssa mitään sopimuksia tai kauppoja.
Eikä Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt, ei uudempia eikä vanhempia, kyse on ikuisista liittolupauksista, mikä tosin on käännetty testamentiksi, koska parempaakaan sanaa ei ole siihen aikaan löydetty.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. - Anonyymi00080
Eihän se uskottomuus kumoa kerran solmittua avioliittoakaan, mihin siinä viitataan. Vaikka ei se mikään hyvä juttu olekkaan.
- Anonyymi00078
Liitonarkku, jossa ne kiviset laintaulut eli lainkivet ovat, tulee uuteen Jerusalemin temppeliin kunniapaikalle. Lait ovat voimassa prikulleen entisen mukaisina tuhat vuotta.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.- Anonyymi00079
Luuk. 20:18
Kuka ikinä tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja kenen päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."
- Anonyymi00081
Eksyttäväiset uskonlahkot ovat vaihtanet alkuperäisen uskon eli Jumalan lakien ja käskyjen kunnioituksen ja niiden mukaan elämisen hurmoshenkien voimasta tapahtuvaan hihhulointiin.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi00082
Mutta merkit seurasivat niitä jotka uskoivat: he paransi sairaita, puhu kieliä, eivät vahingoittuneet myrkyistä, jne. Kyllä tämä koski kaikkia apostoleita ja koko alkuseurakuntaa. Monet saivat pyhää henkeä. Emme tietäisi mitään Ignatios Antiokialaisen uskon tasosta ellei häntä olisi raahattu petojen eteen ja hän pakottautui kirjoittamaan monille seurakunnille. Apostoliset Isät teos hänen kirjeineen on todiste piispojen kutsumuksesta ja lahjakkuudesta.
Pelkkä suurten apostolien ja marttyyrien vitsalla lyöminen on varmasti mukava harrastus ja siitä saa mielihyvää, mutta rakentuuko siitä kukaan. Profetoiminen ja kielten selitys vähän rakentaa, mutta RAKKAUS RAKENTAA KAIKEN.
Kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaiken se kärsii, kaiken se peittää...... Se mitä alkukirkon marttyyrit pyhässä hengessä tekivät onkin peitossa. Heidän verensä oli siemen jonka päälle kirkko kasvoi ......
On hyvä opettaa ja noudattaa lakia. Se johtaa vanhurskauteen. Mutta Afrikka on siinä ikuisesti edellä muita ja me ollaan heikkoja perässähiihtäjiä ja puhutaan liikaa tuntematta tarkoin totuutta.- Anonyymi00083
Markuksen lopun lisäys ei ole Jeesuksen puhetta ollenkaan. Kirkollisokouksessa tehtyjä lisäyksiä.
Asiasta on varoitus -92 painoksen kohdassa Mark.16.9
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi00086
Ihmeet ja kummajaiset, myrkynjuonnit ja käärmeillä pistättämisen ei ole Jeesuksen puhetta ollenkaan.
[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
Amerikassa Mansoninlahkossa juotettiin seurakuntalaisille myrkkyä, kohtalokkain seurauksin.
Nuoria tulisikin varoittaa lahkolaisten vaatimista "tosiuskovaisen testeistä", myrkynjuonti ja käärmeillä pistättämisen, hurmoskielet tms. outoja juttuja, joilla heidät sidotaan vieraiden henkien valtaan.
- Anonyymi00084
Jeesus ei luvannut tehdä enää mitään uusia ihmeitä eikä antaa merkkejä. Lasaruksen herttäminen kuolleista oli viimeinen Jeesuksen tekemä ihme.
Luuk. 11:29
Kun ihmisiä tuli yhä lisää, Jeesus alkoi puhua heille: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi. Se vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Nyt ne ihmeet tulee ihan eri lähteistä.
Ilm. 16:14
"Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä."
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00085
Paavali valehtelee ja paljon muutakin kesksitty omasta päästä.
Harhaoppisten suvivirsi.- Anonyymi00087
Harhaoppiset Jenkkilahkot eivät laula virsiä eikä lue katekismusta, eivät tee esim. ristinmerkkiä, koska eivät tunnusta Kolmiyhteistä Jumalaa, Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.
Siellä oikeissa virsissä on suoria lainauksia Raamatusta. Siellä kerrotaan esim. kasteen ja ehtoollisen todellinen oikea merkitys syntien anteeksisaamiseksi jne. mikä ei satu lahkolaisten oppeihin sitten mitenkään. - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Harhaoppiset Jenkkilahkot eivät laula virsiä eikä lue katekismusta, eivät tee esim. ristinmerkkiä, koska eivät tunnusta Kolmiyhteistä Jumalaa, Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.
Siellä oikeissa virsissä on suoria lainauksia Raamatusta. Siellä kerrotaan esim. kasteen ja ehtoollisen todellinen oikea merkitys syntien anteeksisaamiseksi jne. mikä ei satu lahkolaisten oppeihin sitten mitenkään.Lahkolaisilla on ihan omat laulukirja ja kansan raamatut mitä ne lukee, Mormonin kirjat, Vartiotornilehdet ja Ellenin Suuri taistelukirja.
- Anonyymi00089
Paavalin Korinton hurmoskieliset molotukset eivät ole tarkoitus matkittaviksi.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi00090
Harhappinen kun keksisi välillä jotain uusia juttuja.
Entiset on jo niin nähty. - Anonyymi00091
Paavali oli monipuolinen kouluttaja Korintossa.
Tekeytyi sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]- Anonyymi00092
Naiset määrättiin hijaisiksi ja alistuvaisiksi miehille. Siitä opista monet äijat tykkää kovasti.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Naiset määrättiin hijaisiksi ja alistuvaisiksi miehille. Siitä opista monet äijat tykkää kovasti.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.Kyllä kelpasi lakipykälät, kun kyse oli naisten vaientamisesta ja alistamisesta.
Muutenhan ne lait voitiin heittää tarpeetomina roskikseen, sillä nehän haittaa ja hidastaa elämänmenoa, meinasi Paavali.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on. - Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kyllä kelpasi lakipykälät, kun kyse oli naisten vaientamisesta ja alistamisesta.
Muutenhan ne lait voitiin heittää tarpeetomina roskikseen, sillä nehän haittaa ja hidastaa elämänmenoa, meinasi Paavali.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.Jumala ei tykkää ollenkaan lakiensa kieltäjistä.
Ps. 2:4
Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä. - Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Jumala ei tykkää ollenkaan lakiensa kieltäjistä.
Ps. 2:4
Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.Ylivainiokin teki tilastoja ja laski kokouksiensa kaatoprosentteja. Nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei suorilta jaloilta pää edellä selälleen kovalle lattialle. Jollei takasiepparit olisi olleet valppaina,, niin huonosti olisi käynyt...
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."
- Anonyymi00096
Älä anna kaataa itseäsi maahan missään lahkokellareissa tai hurmoslahkojen pystyttämässä telttakokouksessa. Siitä ei hyvää seuraa.
Ef. 6:13
Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta pystyssä pysyen.- Anonyymi00097
Lahkopastorit käyttävät kundaliinia ja reikienergiaa, kun tönäisevät kädellä otsaan ja ihminen lentää selälleen maahan.
googlaa: shaktipat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502