Jos LAPIN EVAKKOJEN LAPSEN LAPSENA LOUKKAAN FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA!
Ei heitä Lapin evakoita sen takia evakoitu, että omat asevoimat ovat heille vaaraksi vaan sen takia koska VIHOLLINEN OLI SIVIILEILLE VAARAKSI!
FB kunniallisten mielestä nuo toimen piteet ovat loukanneet heidän kunnioita…
Se on ihan turha HUUTAA minulle julkisella paikalla
2
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivoniemen KUNNALLISKODISSA ON ASUNNUT MYÖS LAPIN EVAKKOJA JOTKA LOUKKAAVAT INARIN KUNNAN SIVISTYSTOIMEN TYÖNTEKIJÖITÄ JA HE OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI OPETTAJIA SEKÄ TOIMISTO TYÖNTEKIJÖITÄ JA KUNNAN EDUSTAJIA JOITA INARIN KUNTALAISET OVAT SUURELLA LUOTTAMUKSELLA ÄÄNESTÄNEET!
Minä kunniaton Holo EN OLE ÄÄNESTÄNYT, koska HE EIVÄT OLE OLLEET LUOTTAMUKSEN ARVIOISIA SEN JÄLKEEN, KUN KOULUJA LAKKAUTETTIIN JA SAIRAALA POISTETTIIN IVALOSTA SEKÄ TILALLE TULI TERVEYSKESKUS!
Sairaalan pitämiselle löyty PERUSTEET JO SILLOIN, mutta eipä kiinnostanut silloin eikä kiinnosta vieläkään!
Suomen perustuslaki loukkaa FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA. Venäjällä on sellainen perustuslaki, että saa tehdä ihan mitä huvittaa ja ei heitä kiinnosta mitä suomalaiset siellä puuhaa!- Anonyymi00003
Ottaen vielä huomioon niin kaikki Suomen evakot ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia Suomen evakoita jotka liittyvät SUOMESSA KÄYTYIHIN SOTIIN ja FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KAIKKI EVAKOT LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!
Pakolaiset ovat FB KUNNIALLISIA, koska he eivät suostu palaamaan omaan maahaan, koska HE EIVÄT SUOSTU TEKEMÄÄN OMASSA MAASSA TÖITÄ EIVÄTKÄ MYÖSKÄÄN PUOLUSTAMAAN OMAA MAATAAN, mutta EI HEILLE KELPAA SUOMESSAKAAN TYÖT!
Razmyar on oikein hyvä esimerkki siitä, että työn luistaminen on PAKOLAISILLA VERISSÄ!
Mietin vain, että jokohan se on PAKOLAINEN on saanut sen villasukan valmiiksi jota hän istui kutomassa Karjaan vanhassa MARGARIINI TEHTAASSA jossa minä KUNNIATON HOLO olin kuntouttavassa työtoiminnassa.
TEKASIN PIKKUSEN TÖITÄ JA PESIN KAIKKI IKKUNAT sekä siivoosin ja järjestelin kirpputoria, mutta minä vielä reippaana möin vapaalla muutaman LIPASTON sieltä.
Siellä ihmiset lahjoittivat hyvä kuntoista tavaraa ja minun kaverit kyseli minulta, että: Mitä siellä on myytävänä?
Minä sanoin aina, että : Kaikkea PERSEESTÄ PERÄMOOTTORIIN!
Minä olin Mustiolla kotona joten ei siellä haitannut mitä suustaan päästeli, koska ME OLTIIN YHTÄ SUURTA PERHETTÄ KIOSKILLA.
Salattujen elämien Jouko Keskinen tuli vaimonsa kanssa kioskille niin kaveri sanoi meille, että : Nyt pitää olla kunnolla, koska IHMISIÄ TULEE.
Me oltiin MUSTIOLAISIA, mutta en viitsiny sanoa heille, että : Kyllä Jouko Keskinen on nähnyt Holon rennon koti lookin, koska olin just tullu lenkiltä täältä ja riisunut toppavaatteet ja EI KÄYNYT EDES MIELESSÄ, että IHMINEN TULEE!
Oli minulla sentään välihousut jalassa joita toiset kutsuu LEGGINSEIKSI ELI HOUSUIKSI ja minä taas kutsun niitä KALSAREIKSI.
Mehän oltiin vähän niin, kuin molemmat julkkiksia, koska Antti Holmasta tuli JULKISUUDEN henkilö samoihin aikoihin. Hänen hahmonsa kyllä vaikutti hyvin tutulta, mutta minä en katsonut telkkaria enään tuolloin vaikka omistin kyllä TELEVISION.
Minä vain kyllästyin katsomaan sitä, mutta luin netistä ihan random tietoa.
Kävin läpi Einsteinin vetovoiman lakia ja sen jälkeen elin SYY JA SEURAUS VAIHETTA.
Aloin miettimään KAHVIN JUONNILLE SYYTÄ eli miks minä juon kahvia, koska sille täytyy olla joku TARKOITUS!
Löysin MONIA SYITÄ ja totesin, että OLIN OIKEASSA JA MINUN KAHVIN JUONNILLE LÖYTYI SYY.
Tupakoinnille löysin myös syyn, mutta alkoholin käytölle en ole vieläkään löytänyt syytä.
Lopetin alkoholin käytön, koska ei löytynyt syytä miksi joisin alkoholia.
Löysin luontaistuotteen jota söin ja se vei lopullisen alkoholin himon eli ei tee edes mieli, mutta lopetin sen syönnin koska se kapseli alko yököttään minua ja minä totesin, että nyt oon mennyt jo niin pitkälle, että minun ELISTÖ alkaa hylkimään jo LÄÄKKEITÄKIN.
Kyllä minä mainitsin siitä lääkärille, mutta en HOLOLLE koska hän ei ollut minun lääkäri tuolloin.
Hän olis antanut selekään, koska hän ei voi sietää, että MINÄ TUTKIN ITSE MITÄ MINÄ SYÖN JA MITEN HOIDAN IHOANI!
Kesä on sitä aikaa, kun minä SKIPPAAN LÄÄKE VOITEET JA ALAN KEHITTELEMÄÄN OMIA TROPPEJA JA ROHTOJA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192600Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671649Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71597Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471483Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911423Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681346Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521086