Jumalattomuus?
Kristinusko?
Jumalattommuus on kaikki se saatanallisuus, mikä on kristinuskon ulkopuolella. Myös Jehovantodistajuus, liberaaliteologisuus.
Onko missään tilastoja tehty, joista erot näkyvät?
Keitä ovat mielisairaalassa olijat, keitä ovat vankiloissa olijat? Jummalattomia vai kristitittyjä?
Kysymys, jota jumalattomat eivät halua kysyä on nyt tässä kysytty ja potentiaalinen poistettava viesti, tottakai, totuus pelottaa saatanan kätyreitä, poissa silmistä, poissa mielestä, mutta hell awaits patiently.
Mikä yhdistää vankilatuomion saaneita Suomessa?
31
402
Vastaukset
- Anonyymi00001
tuleekohan tästä lyhyt tuomio
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e7e5c2f-2fc4-4381-9f81-e7670f8624bc - Anonyymi00002
Tässä tulee ateismin typeryys, RIKOLLISUUS ENNENKAIKKEA ja valheellisuus esiin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/daf89a21-6533-44dd-a2e1-3cf4091c2b21 - Anonyymi00003
>>>>>>>Jumalattommuus on kaikki se saatanallisuus, mikä on kristinuskon ulkopuolella<<<<<<<
----------------------------
”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
Efesolaiskirje 2:1-3 FB38
------------------------------
”Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.”
Tituskirje 3:3 FB38
-------------------------------
”Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.”
1. Johanneksen kirje 3:7-10 FB38
------------------------------
”Sitten vielä, veljet, me pyydämme teitä ja kehoitamme Herrassa Jeesuksessa, että te, niinkuin olette meiltä oppineet, miten teidän tulee vaeltaa ja olla Jumalalle otolliset, niinkuin vaellattekin, siinä yhä enemmän varttuisitte.
Tiedättehän, mitkä käskyt me olemme Herran Jeesuksen kautta teille antaneet.
Sillä tämä on Jumalan tahto, teidän pyhityksenne, että kartatte haureutta, että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa, ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne;
ettei kukaan sorra veljeänsä eikä tuota hänelle vahinkoa missään asiassa, sillä Herra on kaiken tämän kostaja, niinkuin myös ennen olemme teille sanoneet ja todistaneet.
Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen. Sentähden, joka nämä hylkää, ei hylkää ihmistä, vaan Jumalan, joka myös antaa Pyhän Henkensä teihin.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:1-8 FB38- Anonyymi00004
>>>>>>>>>Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen. Sentähden, joka nämä hylkää, ei hylkää ihmistä, vaan Jumalan, joka myös antaa Pyhän Henkensä teihin.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:1-8 FB38<<<<<<<
----------------------------
”Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille,
vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.
Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?
Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!
Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden.
Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.
Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Roomalaiskirje 6:12-23 FB38 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
>>>>>>>>>Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen. Sentähden, joka nämä hylkää, ei hylkää ihmistä, vaan Jumalan, joka myös antaa Pyhän Henkensä teihin.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:1-8 FB38<<<<<<<
----------------------------
”Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille,
vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.
Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?
Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!
Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden.
Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.
Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Roomalaiskirje 6:12-23 FB38>>>>>>>>Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!<<<<
------------------------------
”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään ( ehtoollista ) semmoisen kanssa.
Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
1. Korinttilaiskirje 5:9-13 FB38
”Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?
Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset. Katsokaa luonnollista Israelia; eivätkö ne, jotka syövät uhreja, ole alttarista osalliset?
Mitä siis sanon? Ettäkö epäjumalanuhri on jotakin, tai että epäjumala on jotakin? Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä. Vai tahdommeko herättää Herran kiivauden? Emme kaiketi me ole häntä väkevämmät?”
1. Korinttilaiskirje 10:16-22 - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
>>>>>>>>Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!<<<<
------------------------------
”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään ( ehtoollista ) semmoisen kanssa.
Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
1. Korinttilaiskirje 5:9-13 FB38
”Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?
Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset. Katsokaa luonnollista Israelia; eivätkö ne, jotka syövät uhreja, ole alttarista osalliset?
Mitä siis sanon? Ettäkö epäjumalanuhri on jotakin, tai että epäjumala on jotakin? Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä. Vai tahdommeko herättää Herran kiivauden? Emme kaiketi me ole häntä väkevämmät?”
1. Korinttilaiskirje 10:16-22 ”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään ( ehtoollista ) semmoisen kanssa.
Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
1. Korinttilaiskirje 5:9-13 FB38"
Tekopyhät uskovaiset tekee juuri päin vastoin eli antavat kaikenlaisten rikkaruohojen rehottaa omissa seurakunnissaan, mutta ovat innokkaasti repimässä sitä maailmasta vastoin Jeesuksen ja Paavalin ohjeita. - Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään ( ehtoollista ) semmoisen kanssa.
Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
1. Korinttilaiskirje 5:9-13 FB38"
Tekopyhät uskovaiset tekee juuri päin vastoin eli antavat kaikenlaisten rikkaruohojen rehottaa omissa seurakunnissaan, mutta ovat innokkaasti repimässä sitä maailmasta vastoin Jeesuksen ja Paavalin ohjeita.Tekopyhät uskovaiset tekee juuri päin vastoin eli antavat kaikenlaisten rikkaruohojen rehottaa omissa seurakunnissaan, mutta ovat innokkaasti repimässä sitä maailmasta vastoin Jeesuksen ja Paavalin ohjeita.
*******
Mitähän se Sana sanoi- siitä lusteen repimisistä... osaatko Sanaa lukea olenkaan.
eiköhän kaikille syntisille, myös tervetuloa tekopyhänä kuulemaan Sanaa
No, jopa sinun seurakuntasi ja SINÄ olet erinomaisen farisealais- lahkon kiiltokuvaporukkaa, jossa syntiselle ei ole asiaa Sanaa kuulemaan.
Vaan muotojumalisuuden ulkokuoriset ovat tervetulleita tupaanne.
Ei kiitos-
Tuvanpuolis- tuomareina- siihen sinua ei kannata laittaa...... Vaan SANA itse- Pyhässä Hengessä hoitaa seurakuntaa ja aivankuin Jeesuksen aikana- kaltaisesi loukkantui Jeesukseen, he läksivät pois ja perustivat sinunlaisesi seurakunnan, mihin ihmisellä ei ole asiaa.
Tervetuloa ihmiset- särkyneitten majataloon.
https://www.youtube.com/watch?v=d_NUqe1GQ0w
https://www.youtube.com/watch?v=3nS5KxTETX8&list=OLAK5uy_l2F0gYvxHxkeL7wtZ8w2NL0mthhxJAt80 - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tekopyhät uskovaiset tekee juuri päin vastoin eli antavat kaikenlaisten rikkaruohojen rehottaa omissa seurakunnissaan, mutta ovat innokkaasti repimässä sitä maailmasta vastoin Jeesuksen ja Paavalin ohjeita.
*******
Mitähän se Sana sanoi- siitä lusteen repimisistä... osaatko Sanaa lukea olenkaan.
eiköhän kaikille syntisille, myös tervetuloa tekopyhänä kuulemaan Sanaa
No, jopa sinun seurakuntasi ja SINÄ olet erinomaisen farisealais- lahkon kiiltokuvaporukkaa, jossa syntiselle ei ole asiaa Sanaa kuulemaan.
Vaan muotojumalisuuden ulkokuoriset ovat tervetulleita tupaanne.
Ei kiitos-
Tuvanpuolis- tuomareina- siihen sinua ei kannata laittaa...... Vaan SANA itse- Pyhässä Hengessä hoitaa seurakuntaa ja aivankuin Jeesuksen aikana- kaltaisesi loukkantui Jeesukseen, he läksivät pois ja perustivat sinunlaisesi seurakunnan, mihin ihmisellä ei ole asiaa.
Tervetuloa ihmiset- särkyneitten majataloon.
https://www.youtube.com/watch?v=d_NUqe1GQ0w
https://www.youtube.com/watch?v=3nS5KxTETX8&list=OLAK5uy_l2F0gYvxHxkeL7wtZ8w2NL0mthhxJAt80"No, jopa sinun seurakuntasi ja SINÄ olet erinomaisen farisealais- lahkon kiiltokuvaporukkaa"
No enpä ole, kun en kuulu mihinkään seurakuntaan.
Osaan kuitenkin lukea ja ymmärrän, kun Raamatussa uskovia kielletään tuomitsemasta maailman ihmisiä ja käsketään poistamaan se luste omista seurakunnista.
Miten siis on mahdollista, että minä ymmärrän Raamattua paremmin kuin te uskikset, jotka leuhkitte, että teillä on se "Pyhä Henki" ja siten "Hengen antamaa viisautta ja kykyä ymmärtää Raamattua", vaikka ette ymmärrä ihan selviäkään Raamatun neuvoja ja käskyjä ?
Aiempi viestini poistui, joten laitan varmuuden vuoksi Linkit eri viestiin, jos ne olivat syy.
"Onko missään tilastoja tehty, joista erot näkyvät?"
Ei Suomessa, mutta USAsaa on. Vuonna 2013 kävi ilmi, että vaikka USAn asukkaista 2,4% on ateisteja, vankiloissa heitä on vain 0,07%. Eli ateilla on huomattava aliedustus vankien joukossa.(1)
"Keitä ovat mielisairaalassa olijat, keitä ovat vankiloissa olijat? Jummalattomia vai kristitittyjä?"
Tästä ei löydy tilastoja, mutta veikkeisin, että enempi on kristittyjä, sillä vaikka uskonto ehkäisee masennusta, se saattaa laukaista skitsofrenian (2).
"Kysymys, jota jumalattomat eivät halua kysyä on nyt tässä kysytty"
Miksi eivät muka haluaisi kysyä? Onko sinulla jokin peruste väitteellesi vai keksitkö toisista ihmisistä väitteitä välittämättä kiellosta antaa väärää todistusta lähimmäisestä?- Anonyymi00015
siare kirjoitti:
Ja lähteet
(1)
https://ffrf.org/fttoday/august-2013/articles-august-2013/survey-tiny-percentage-of-inmates-identify-as-atheists/
(2)
https://en.wikipedia.org/wiki/Religion_and_schizophrenialähteet ovat valhetta. katolilaisuus ei ole kristinuskoa vaan eroaa siitä kuin yö ja päivä.juutalaiset pääosin pitävät katolilaisuutta kristinuskona huomaamatta oppieroja, joten se siitä Jeesuksettomien juutalaisten hengellisestä älystä, saati sitten muiden jumalattomien älystä ymmärtää hengellisesti oikein.
katolilaisten fuhrer paavi syntihyväksyy homostelun. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
lähteet ovat valhetta. katolilaisuus ei ole kristinuskoa vaan eroaa siitä kuin yö ja päivä.juutalaiset pääosin pitävät katolilaisuutta kristinuskona huomaamatta oppieroja, joten se siitä Jeesuksettomien juutalaisten hengellisestä älystä, saati sitten muiden jumalattomien älystä ymmärtää hengellisesti oikein.
katolilaisten fuhrer paavi syntihyväksyy homostelun."katolilaisuus ei ole kristinuskoa vaan eroaa siitä kuin yö ja päivä."
Nykyinen kristinusko on rakennettu katolisen kirkon laskemalle organisaatioperustukselle. Katolinen kirkko tappoi alkukristityt ja rakensi Hengestä syntyneen seurakunnan tilalle oman hierarkkisen kirkko-temppelinsä palkkapapistoineen.
Raamatun mukaan seurakunta rakentuu "elävistä kivistä" Jumalan temppeliksi, jonka "kulmakivenä" on Jeesus. Ei siihen kirkon tai minkään muunkaan nimisen seurakuntaorganisaation seiniä ympärille tarvita. Riittää kun kaksi tai kolme kokoontuu Jeesuksen nimessä.
Ja monet muutkin opit on peritty katolisuudesta, kuten esim helluntailaisten iankaikkinen piinahelvetti, sielun kuolemattomuus ja uskovien ylöstempaus-oppi, joten katolisuus on mitä suurimmassa määrin osa nykyistä kristikuntaa.
Eli toisin sanoen jos Katolinen kirkko ei ole kristinuskoa, niin ei ole silloin helluntailaisuuskaan. Anonyymi00015 kirjoitti:
lähteet ovat valhetta. katolilaisuus ei ole kristinuskoa vaan eroaa siitä kuin yö ja päivä.juutalaiset pääosin pitävät katolilaisuutta kristinuskona huomaamatta oppieroja, joten se siitä Jeesuksettomien juutalaisten hengellisestä älystä, saati sitten muiden jumalattomien älystä ymmärtää hengellisesti oikein.
katolilaisten fuhrer paavi syntihyväksyy homostelun."lähteet ovat valhetta."
Unohdit kertoa mikä niissä on valetta. Vai keksitkö itse valheita uskosi puolesta
"katolilaisuus ei ole kristinuskoa vaan..."
Tässä ei ollut puhe kristittyjen sisäisistä oppiriidoista. Tuo vankitutkimus käsitteli sitä uskovatko vangit jonkin uskonnon oppeihin vai ovatko ateisteja.
Huvittavaa, että aloittaja valehteli että "jumalattomat" eivät tuota kysymystä halua kysyä, mutta näyttää, että kysymys on kiusallinen nimenomaan uskoville.- Anonyymi00019
siare kirjoitti:
Ja lähteet
(1)
https://ffrf.org/fttoday/august-2013/articles-august-2013/survey-tiny-percentage-of-inmates-identify-as-atheists/
(2)
https://en.wikipedia.org/wiki/Religion_and_schizophreniaHemant Mehta laski teisteiksi kaikki, jotka ilmoittivat kuuluvansa johonkin uskonnolliseen yhteisöön. Joukossa on tietysti ateisteja.
Ateisteiksi hän luki vain ne, jotka eivät kuuluneet teistiseen yhteisöön ja sanoivat olevansa ateisteja. Vangit eivät sano mielellään olevansa ateisteja.
Ateismi, uskonnottomuus ja kristinusko rikoksien ja mielisairauden taustalla | Jumalan valtakunta https://share.google/YcIhPsQru3UrbZ1h4
Hakusana "Mehta " Anonyymi00019 kirjoitti:
Hemant Mehta laski teisteiksi kaikki, jotka ilmoittivat kuuluvansa johonkin uskonnolliseen yhteisöön. Joukossa on tietysti ateisteja.
Ateisteiksi hän luki vain ne, jotka eivät kuuluneet teistiseen yhteisöön ja sanoivat olevansa ateisteja. Vangit eivät sano mielellään olevansa ateisteja.
Ateismi, uskonnottomuus ja kristinusko rikoksien ja mielisairauden taustalla | Jumalan valtakunta https://share.google/YcIhPsQru3UrbZ1h4
Hakusana "Mehta ""Hemant Mehta laski teisteiksi kaikki"
Mehta vain oli ensimmäinen, joka kiinnitti huomion Yhdysvaltain vankeinhoitolaitoksen tutkimukseen. Hän ei suorittanut mitään laskuja teistien määrästä eikä laatinut tuota kyselyä.
Linkkasit varmaan vahingossa väärän sivun tai sitten kuvittelet että tuollainen hämäys muka toimisi. Tuo blogiteksti käsittelee jotain kristinuskon sisäistä oppiriitaa siitä, ketkä vangit ovat "uskovia kristittyjä". Se, että joku uskovainen vanki ei tuon blogikirjoittajan mukaan ole "uskova kristitty" (mitä se sitten hänen mielestään tarkoittaakin), ei tarkoita että vanki olisi ateisti. Uskova ei muutu ateistiksi sillä, että häne n jumaluskonsa on harhaoppista jonkun toisen uskovan mielestä.
Pakko toistaa itseäni: Huvittavaa, että aloittaja valehteli että "jumalattomat" eivät muka halua kysyä ksymystä ateistien tai kristittyjen osuudesta vankiloista. Sinunkin kommenttisi paljastaa, että vastaus ei selvästikään ole uskoville mieluinen kun sitä pitää yrittää vääristellä.- Anonyymi00020
siare kirjoitti:
"Hemant Mehta laski teisteiksi kaikki"
Mehta vain oli ensimmäinen, joka kiinnitti huomion Yhdysvaltain vankeinhoitolaitoksen tutkimukseen. Hän ei suorittanut mitään laskuja teistien määrästä eikä laatinut tuota kyselyä.
Linkkasit varmaan vahingossa väärän sivun tai sitten kuvittelet että tuollainen hämäys muka toimisi. Tuo blogiteksti käsittelee jotain kristinuskon sisäistä oppiriitaa siitä, ketkä vangit ovat "uskovia kristittyjä". Se, että joku uskovainen vanki ei tuon blogikirjoittajan mukaan ole "uskova kristitty" (mitä se sitten hänen mielestään tarkoittaakin), ei tarkoita että vanki olisi ateisti. Uskova ei muutu ateistiksi sillä, että häne n jumaluskonsa on harhaoppista jonkun toisen uskovan mielestä.
Pakko toistaa itseäni: Huvittavaa, että aloittaja valehteli että "jumalattomat" eivät muka halua kysyä ksymystä ateistien tai kristittyjen osuudesta vankiloista. Sinunkin kommenttisi paljastaa, että vastaus ei selvästikään ole uskoville mieluinen kun sitä pitää yrittää vääristellä.En ole koko ketjuksellisuutta lukenellisoinut ajatuksellisuuves vaan sielt ja täält ja huomaan että olet ja linkkaamasi tutkimuksen keskeinen ytinalue on vastaan tätä PYSYVÄÄ TOTUULLISUUTTA VASTAAN :
Kristinusko on ainoa määritelty oikea usko, jonka määrittämä oppikokonaisuus on yksikseensä Raamattu mittään siihen lisäämättä, mittään sieltä poisottamatta.
Näin ollen kristitty määritellään aino vastaan Raamatun mukaisella perusteelliseella. Pysytkö vielä mukana, vai menikö jo liijan metkaksi , vaikejaksi ynmärtäällistääntotuusilmoitusta tätä?
Vähän toistoisuutta: Raamattu määrittää kuka on kristitty ja kuka ei ole kristitty. Katolilaisuus eroaa opillisesti Raamatusta suureksellisesti. Erot syntyvät katolilaisuuven Raamattuun tuomista lisäyksistä ja Raamatusta poisotetuista viemistä.
Eikö tämä ole ynmärjettävää? Jokainen voi halutessaan tutkija asijan itse. Onko katolilaisuujen ynmärtäminen harhaopiksi liijan vaikejaa? Ei ole, mutta ihmisijäkö uskot, kutka sanovakset: katolilaisuus on kristinuskoa? Mutta Raamatun paljastamaa totuuven jätät huomijoimatta?
Kunpi on tärkejänpää määrä vai laatu? Valhe isuus vai totuisuus?
Poju,
Seleg Urge - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole koko ketjuksellisuutta lukenellisoinut ajatuksellisuuves vaan sielt ja täält ja huomaan että olet ja linkkaamasi tutkimuksen keskeinen ytinalue on vastaan tätä PYSYVÄÄ TOTUULLISUUTTA VASTAAN :
Kristinusko on ainoa määritelty oikea usko, jonka määrittämä oppikokonaisuus on yksikseensä Raamattu mittään siihen lisäämättä, mittään sieltä poisottamatta.
Näin ollen kristitty määritellään aino vastaan Raamatun mukaisella perusteelliseella. Pysytkö vielä mukana, vai menikö jo liijan metkaksi , vaikejaksi ynmärtäällistääntotuusilmoitusta tätä?
Vähän toistoisuutta: Raamattu määrittää kuka on kristitty ja kuka ei ole kristitty. Katolilaisuus eroaa opillisesti Raamatusta suureksellisesti. Erot syntyvät katolilaisuuven Raamattuun tuomista lisäyksistä ja Raamatusta poisotetuista viemistä.
Eikö tämä ole ynmärjettävää? Jokainen voi halutessaan tutkija asijan itse. Onko katolilaisuujen ynmärtäminen harhaopiksi liijan vaikejaa? Ei ole, mutta ihmisijäkö uskot, kutka sanovakset: katolilaisuus on kristinuskoa? Mutta Raamatun paljastamaa totuuven jätät huomijoimatta?
Kunpi on tärkejänpää määrä vai laatu? Valhe isuus vai totuisuus?
Poju,
Seleg UrgeJa tosijaan unohtui vielä sannoo se että Raamatun Uudellisen Liitollisen ( toki VT on JeesusPelastus viitteellisyyksii sisältävä )ilmoituksen mukaan jumalaton on jokainen sellainen, jolla ei ole PELASTAVAN uskon kautta Isää Jumalaa ja Poikaa Jumalaa, sekä Jumalan uuvestisyntymyksessä saatua Pyhää Henkeä sisäisenä Hengen merkkinä itessään.
Kaikki muut uskonnot, kutka maininnoit, ja niihin uskon kautta sitoutuneet eivät ole kristittyjä, se että heitä sanot uskoviksi, tarkoittaa että he uskovat epäjumalaan tai epäjumaliin, eivät oikeaan Jumalaan, joka on Raamatussa ilmoitettu.
On harhauttavaa sanoa että epäjumalanpalvojat eli eriuskontoiset ja kristinuskoiset olisivat kaikki yksi ja sama kokonaisuus, jotka niputetaan yhteen sanan uskova kautta.
Kristitty uskoo Jumalaan, Jumalaan uskova,
Kaikki muut uskovat/uskoo epäjumalaa/epäjumaliin, heitä voi kutua epäjumalaan, epäjumaliin uskovaksi/uskoviksi. Tätä tutkimus tusin tuo missään kohjin esiin?
Rikolliset ovat pääosin jumalattomia eli Raamatun Jumalaan uskomattomia , ilman Pyhää Henkeä Vajeltavija.
Jeesus on mun Herra.
Selef Urge - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole koko ketjuksellisuutta lukenellisoinut ajatuksellisuuves vaan sielt ja täält ja huomaan että olet ja linkkaamasi tutkimuksen keskeinen ytinalue on vastaan tätä PYSYVÄÄ TOTUULLISUUTTA VASTAAN :
Kristinusko on ainoa määritelty oikea usko, jonka määrittämä oppikokonaisuus on yksikseensä Raamattu mittään siihen lisäämättä, mittään sieltä poisottamatta.
Näin ollen kristitty määritellään aino vastaan Raamatun mukaisella perusteelliseella. Pysytkö vielä mukana, vai menikö jo liijan metkaksi , vaikejaksi ynmärtäällistääntotuusilmoitusta tätä?
Vähän toistoisuutta: Raamattu määrittää kuka on kristitty ja kuka ei ole kristitty. Katolilaisuus eroaa opillisesti Raamatusta suureksellisesti. Erot syntyvät katolilaisuuven Raamattuun tuomista lisäyksistä ja Raamatusta poisotetuista viemistä.
Eikö tämä ole ynmärjettävää? Jokainen voi halutessaan tutkija asijan itse. Onko katolilaisuujen ynmärtäminen harhaopiksi liijan vaikejaa? Ei ole, mutta ihmisijäkö uskot, kutka sanovakset: katolilaisuus on kristinuskoa? Mutta Raamatun paljastamaa totuuven jätät huomijoimatta?
Kunpi on tärkejänpää määrä vai laatu? Valhe isuus vai totuisuus?
Poju,
Seleg Urge"Katolilaisuus eroaa opillisesti Raamatusta suureksellisesti. Erot syntyvät katolilaisuuven Raamattuun tuomista lisäyksistä ja Raamatusta poisotetuista viemistä."
Niinpä.
Katoliset kirkkoisät ovat POISTANEET Raamatusta ja Jeesuksen suusta GEHENNAN/BEN-HINNOMIN LAAKSON, joka oli juutalaisille tuttu paikka ja josta kerrotaan juutalaisten Raamatussa Vanhassa testamentissakin. Juutalaiset siis tiesivät, mistä Jeesus puhui.
Sitten kirkkoisät ovat LISÄNNEET ja laittaneet Jeesuksen suuhun jumaltarustoista lainaamansa ja värittämänsä MIELIKUVITUSHELVETIN "alamaailmoineen", josta ei kerrota Raamatun alkukirjoituksissa yhtään mitään. Ja siihen sinä ja helluntailaiset uskotte.
Eli HELL, joka on MANALAN JUMALATAR, jonka nimestä helvettikin on saanut nimensä, on teidän epäjumalanne, kuten Molok oli juutalaisten epäjumala. - Anonyymi00023
siare kirjoitti:
"Hemant Mehta laski teisteiksi kaikki"
Mehta vain oli ensimmäinen, joka kiinnitti huomion Yhdysvaltain vankeinhoitolaitoksen tutkimukseen. Hän ei suorittanut mitään laskuja teistien määrästä eikä laatinut tuota kyselyä.
Linkkasit varmaan vahingossa väärän sivun tai sitten kuvittelet että tuollainen hämäys muka toimisi. Tuo blogiteksti käsittelee jotain kristinuskon sisäistä oppiriitaa siitä, ketkä vangit ovat "uskovia kristittyjä". Se, että joku uskovainen vanki ei tuon blogikirjoittajan mukaan ole "uskova kristitty" (mitä se sitten hänen mielestään tarkoittaakin), ei tarkoita että vanki olisi ateisti. Uskova ei muutu ateistiksi sillä, että häne n jumaluskonsa on harhaoppista jonkun toisen uskovan mielestä.
Pakko toistaa itseäni: Huvittavaa, että aloittaja valehteli että "jumalattomat" eivät muka halua kysyä ksymystä ateistien tai kristittyjen osuudesta vankiloista. Sinunkin kommenttisi paljastaa, että vastaus ei selvästikään ole uskoville mieluinen kun sitä pitää yrittää vääristellä.Kyllä Mehta nimenomaan luki ateisteiksi kaikki uskonnollisten yhteisöjen jäsenet. Näistä suuri osa on ateisteja.
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole koko ketjuksellisuutta lukenellisoinut ajatuksellisuuves vaan sielt ja täält ja huomaan että olet ja linkkaamasi tutkimuksen keskeinen ytinalue on vastaan tätä PYSYVÄÄ TOTUULLISUUTTA VASTAAN :
Kristinusko on ainoa määritelty oikea usko, jonka määrittämä oppikokonaisuus on yksikseensä Raamattu mittään siihen lisäämättä, mittään sieltä poisottamatta.
Näin ollen kristitty määritellään aino vastaan Raamatun mukaisella perusteelliseella. Pysytkö vielä mukana, vai menikö jo liijan metkaksi , vaikejaksi ynmärtäällistääntotuusilmoitusta tätä?
Vähän toistoisuutta: Raamattu määrittää kuka on kristitty ja kuka ei ole kristitty. Katolilaisuus eroaa opillisesti Raamatusta suureksellisesti. Erot syntyvät katolilaisuuven Raamattuun tuomista lisäyksistä ja Raamatusta poisotetuista viemistä.
Eikö tämä ole ynmärjettävää? Jokainen voi halutessaan tutkija asijan itse. Onko katolilaisuujen ynmärtäminen harhaopiksi liijan vaikejaa? Ei ole, mutta ihmisijäkö uskot, kutka sanovakset: katolilaisuus on kristinuskoa? Mutta Raamatun paljastamaa totuuven jätät huomijoimatta?
Kunpi on tärkejänpää määrä vai laatu? Valhe isuus vai totuisuus?
Poju,
Seleg Urge"Kristinusko on ainoa määritelty oikea usko, jonka määrittämä oppikokonaisuus on yksikseensä Raamattu mittään siihen lisäämättä, mittään sieltä poisottamatta."
Eli kristinuskoon kuuluu se, että pitää vihata perhettään ja repiä irti viettelevät kädet ja silmät? Jokainen kristitty, joka on suostunut tähän jotain kommentoimaan, on alkanut lisäilemään näihin Jeesuksen opetuksiin omia selityksiään, että ei Jeesus tosissaan tarkoittanut sitä mitä opetti.
"Näin ollen kristitty määritellään aino vastaan Raamatun mukaisella perusteelliseella."
Eli aito uskova on sellainen, joka voi juoda kuolettavia myrkkyjä vahingoittumatta ja parantaa kätten päälle panemisella. Oikea Jeesuksen seuraaja myös vihaa perhettään.
"Pysytkö vielä mukana, vai menikö jo liijan metkaksi , vaikejaksi ynmärtäällistääntotuusilmoitusta tätä?"
Eihän tuossa väitteensä ole mitään vaikeasti ymmärrettävää. Sen sijaan sinulla tuntuu olevan vaikeuksia kertoa mitä tuo konkreettisesti tarkoittaa, kun et kyennyt antamaan edes yhtä selkeää esimerkkiä siitä, miten Raamattu määrittelee kristinuskon.
"Raamattu määrittää kuka on kristitty ja kuka ei ole kristitty"
Ei määritä. Raamatussa ei ole sanaa "kristitty".
"Onko katolilaisuujen ynmärtäminen harhaopiksi liijan vaikejaa?"
Ei tietenkään, koska aivan joka ikinen kristinuskon haara on jonkin toisen mielestä harhaoppia.
"Ei ole, mutta ihmisijäkö uskot, kutka sanovakset: katolilaisuus on kristinuskoa?"
Tietysti uskon. Kristinuskoksi lasketaan ne uskonnolliset suuntaukset, jotka opettavat apostolien uskontunnustuksen mukaista oppia. Se on sivuseikka, että kristityt itse syyttelevät toisiaan harhaopeista.
"Mutta Raamatun paljastamaa totuuven jätät huomijoimatta?"
Et kertonut minkä Raamatun "totuuden" jätin huomioimatta.Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä Mehta nimenomaan luki ateisteiksi kaikki uskonnollisten yhteisöjen jäsenet. Näistä suuri osa on ateisteja.
"Kyllä Mehta nimenomaan luki ateisteiksi kaikki uskonnollisten yhteisöjen jäsenet. Näistä suuri osa on ateisteja."
Voisitko nyt kertoa, että mihin sinä tarkalleen ottaen viittaat? Minä puhun Yhdysvaltain vankeinhoitolaitoksen selvityksestä, jonka laatimisessa Mehtalla ei ollut mitään tekemistä. Mistä sinä puhut?
- Anonyymi00006
Jos olis tapahtunut Israelissa, ei haittaisi mitään.
- Anonyymi00007
Edyllättäen, että israelilaiset sen tehnyt.
Jos muut, koskettaisiin kansanmurhalla.
- Anonyymi00009
Helluntailaisuus.
- Anonyymi00010
Miksi valehtelet ?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi valehtelet ?
Siksi koska työnantaja käskee
valheen isä.
- Anonyymi00012
Helluntailaisuudesta irti päässyt perusti Uskontojen uhrien tuen.
Vankiloissahan ei ole helluntailaisia rikoksenuusijoita koska Jeesus pelastaa jo ensimmäisellä istunnolla?
Mielisairaaloissa ei ole yhtään Peleä, Gasparovia tai Gretskyä.
Jeesuksia siellä on valitettavan monta. - Anonyymi00013
Luterilaisuus!
- Anonyymi00018
Ja islam!
- Anonyymi00024
uskovaiset välttävät miehekkäitä yhteenottoja
harjoittavat henkistä väkivaltaa
joka on naisille ominaista
pakenevat toden paikan tulleen
ja ennen kaikkea vääristävät hengen sanoman itselleen sopivaksi - Anonyymi00025
vankila, sota ovat omia olemaan rehellisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504