Montakos kertaa noin keskimäärin työviikon aikana masturboit työpaikalla? Itse vedän käteen vähintään kerran viikossa, joskus jopa kaksikin kertaa sos.tilojen vessassa 👍👋
Pikku galluppi tähän aamuun
14
293
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska teen pääosin töitä kotoani käsin, niin oikeastaan kaikki tuollainen toiminta tulee hoidettua "työpaikalla".
Jos on vain mahdollista, niin kantsii onanoida aina kun onanoittaa, muutenhan kärsii puutosta, eikä siitä hyvä seuraa. Ja jos ei voi heti, niin ainakin heti kun voi.
- Anonyymi00002
Mä en ole tänään onanoinut vielä kertaakaan. 😞 hoidin näet homman alta pois jo eilen. Jotenkin sitä ei vanhemmiten enää vaan jaksa...puuh, lääh 🥵
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mä en ole tänään onanoinut vielä kertaakaan. 😞 hoidin näet homman alta pois jo eilen. Jotenkin sitä ei vanhemmiten enää vaan jaksa...puuh, lääh 🥵
Runkku kerran päivään, pitää kädet kunnossa!
- Anonyymi00005
Ei näytä jäävän vielä tuohon. On vielä tarve paljastella itseään.
- Anonyymi00006
työpaikalla, tuskin
- Anonyymi00007
Ei ole tainnut tulla edes mieleen runkkailla töissä. Tuskin edes nuorempana.
- Anonyymi00008
aika nuorena kyl meni ajatukset vähä liikaa alapäässä, jätin melkoiseen sotkuunkin vessan
Anonyymi00008 kirjoitti:
aika nuorena kyl meni ajatukset vähä liikaa alapäässä, jätin melkoiseen sotkuunkin vessan
Aikuinen mies siivoaa itse sotkunsa...
En ikinä. Mutten kyllä masturboi muutenkaan ikinä.
Olen minäkin kuullut erään sisaren sanovan, että 'runkkaaminen on epätoivoista hommaa'. Tästä ounaksuin, että hän ei itse runkkaa, vaikka tietääkin monien niin tekevän.
Tilanne oli se, että olimme saunassa kolmistaan, ja vanhempi tyttö avasi opetustarkoituksessa vittuaan se verran, että klitoris ja kohdunsuu tulivat näkyviin. Näytin silloin nuorelle tytölle ja sanoin, että tuo on klitoris ja sitä kun hyvailee, tuntuu miellyttävältä, ja hiukan vanhempana saa orgasminkin.
Kuulosti hiukan oudolta, sillä minulla oli sellainen käsitys, että jokseenkin kaikki, joilla ylipäänsä on seksuaalinen halu, harrastaa vielä useammin itsetyydytystä kuin yhdyntää. Mutta nythän sinäkin sanot, ettet masturboi ikinä.rennosti.m kirjoitti:
Olen minäkin kuullut erään sisaren sanovan, että 'runkkaaminen on epätoivoista hommaa'. Tästä ounaksuin, että hän ei itse runkkaa, vaikka tietääkin monien niin tekevän.
Tilanne oli se, että olimme saunassa kolmistaan, ja vanhempi tyttö avasi opetustarkoituksessa vittuaan se verran, että klitoris ja kohdunsuu tulivat näkyviin. Näytin silloin nuorelle tytölle ja sanoin, että tuo on klitoris ja sitä kun hyvailee, tuntuu miellyttävältä, ja hiukan vanhempana saa orgasminkin.
Kuulosti hiukan oudolta, sillä minulla oli sellainen käsitys, että jokseenkin kaikki, joilla ylipäänsä on seksuaalinen halu, harrastaa vielä useammin itsetyydytystä kuin yhdyntää. Mutta nythän sinäkin sanot, ettet masturboi ikinä.No mulla ei ole minkäänlaista seksuaalista halua. Jos sitä joskus oli, niin se katosi pian sen jälkeen kun viimeisestä seksikerrasta alkoi olla kulunut useita kuukausia. Nyt siitä on... Pitää oikein miettiä ja laskea, se oli vuoden 2018 alussa. Eli on siitä vierähtänyt jo 8 pitkää vuotta.
- Anonyymi00009
Asenna työhaalareiden sisälle kiinteästi akkuladattava moottoroitu keinovagina, joka käynnistyy nappia painamalla.
Toimii myös naisilla dildolla tämä tekniikka työpäivisin. - Anonyymi00010
Pomoa vähän harmitti, kun runkkasin kehityskeskustelun aikana. Sitten korotti jo ääntään, kun heitin lastit hänen työpöydälleen.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667