Joka usein liitetään Venäjään mm lakot olisi myös Venäjältä järjestettyjä. Natomaan hallituksn vastaiset lakot, kuin suoraan Nato vastaisia.
Keskustalla on hyvin pullat uunissa, sekä Natoa kaikki kannatti, kuin rajalakiakin. Jotka nyt välttämättömiä Venäjän tuomina. Myös toinen keskusta puolue perussuomalaiset kannatti Natoa ja rajalakia kaikki. Vasemmisto tässä propakoinut väärin, kun itse mainittuja vastusti.
Antanut ymmärtää että he kannatti, ja perussuomlaiset ei. Tuollaisilla eväillä toverit kuvittelee hallitukseen.
Tuju arvio vasemmistolle
13
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persutrollin mielikuvituksen tuotetta. Persut ovat laitaoikeistoa, ei keskustaa.
- Anonyymi00002
Mitä Natoa ja rajalakia vastustavat ovat ? Lakkoilijat. Tiedätkö !
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä Natoa ja rajalakia vastustavat ovat ? Lakkoilijat. Tiedätkö !
Maalitolpan siirto persutrollilta.
- Anonyymi00003
Perussuomalaisten kansanedustajista Mika Niikko vastusti Nato-jäsenyyttä.
- Anonyymi00004
Entä vasemmistosta ja rajalakia, tiedätkö. Eikö kukaan vastustanut.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Entä vasemmistosta ja rajalakia, tiedätkö. Eikö kukaan vastustanut.
Rajalakia vastusti vasurit, vihreät ja useat demarit. Natoa kommunistit vasureista n puolet.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Rajalakia vastusti vasurit, vihreät ja useat demarit. Natoa kommunistit vasureista n puolet.
Suomen ensimmäinen ja merkittävin turva Venäjää vastaan oli liittyminen EUhun. Se avasi myös portin Nato-optiolle. Suomen pääperuste EU-jäsenyyteen oli turvallisuus eli turvallisuus Venäjää vastaan. Muistelepa nyt tarkoin, ketkä kaikki vastustivat silloin liittymistämme EUhun. Pääroolissa olivat nämä sinun "keksusta suuntaiset". He vastustivat henkeen ja vereen liittymistä ja olivat räyhäämässä Helsingin keskustassa kaataen mm. polisiauton. Keksusta suuntaiset vastustivat jäsenyyttä mm. eduskunnan äänestyksessä Vasemmistoliiton ohella. Ei-keksusta suuntaiset Kokoomus ja SDP kannattivat jäsenyyttä yksituumaisesti. Demareissa saattoi olla yksi kansanedustaja eli Mikko Elo, joka vastusti, mutta hän olikin vastarannan kiiski lähes kaikessa muussakin.
Natoon liittymisen osalta Kokoomuksen ja demareiden länslinja piti edelleen. SDP:n silloinen pääministeri Sanna Marin oli kaikkein keskeisemmässa asemassa Natoon liittymisen osalta. Hän hoputti paitsi Suomea myös Ruotsia nopeaan liittymiseen. Ruotsin kuningas palkitsi Marinin jälkeenpäin tästä ahkeroinnista korkeimmalla ruotsalaisella mitalilla ja kunnianosoituksella. Toinen palkittu oli Vihreiden ulkoministeri Pekka Haavisto. Ei siis yhtään keksusta suuntaista. Kolmas palkittu oli ulkoministeriön virkamies Petri Hakkarainen. Puolustusministeri Kaikkosta ei Ruotsin kuningas huomioinut millään tavalla. Hänellä oli hyvät tiedot siitä, ketkä tosiallisesti edsitivät sekä Suomen että Ruotsin jäsenyyttä molempien maiden osalta. Ruotsin pääministeri Ulf Kristersson luovutti mitalit palkituille.
- Anonyymi00006
SDP polkee lakoillaan, Venäjä suunnalla.
- Anonyymi00010
Vanhaa Neuvostoliiton mallia lakot.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vanhaa Neuvostoliiton mallia lakot.
Neuvostoliitossa ei lakkoiltu pöljä! Suomen oikeisto toimii kuin vanha NKP.
- Anonyymi00007
Toveri on toveri vaikka voissa paistais.
- Anonyymi00008
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa vaan on silkkaa persutrollin valheellista höpinää
- Anonyymi00009
Stasilista avataan. Halonen ym sairaslomalle . . Lorvikatari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514