Tuju arvio vasemmistolle

Anonyymi-ap

Joka usein liitetään Venäjään mm lakot olisi myös Venäjältä järjestettyjä. Natomaan hallituksn vastaiset lakot, kuin suoraan Nato vastaisia.

Keskustalla on hyvin pullat uunissa, sekä Natoa kaikki kannatti, kuin rajalakiakin. Jotka nyt välttämättömiä Venäjän tuomina. Myös toinen keskusta puolue perussuomalaiset kannatti Natoa ja rajalakia kaikki. Vasemmisto tässä propakoinut väärin, kun itse mainittuja vastusti.
Antanut ymmärtää että he kannatti, ja perussuomlaiset ei. Tuollaisilla eväillä toverit kuvittelee hallitukseen.

13

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persutrollin mielikuvituksen tuotetta. Persut ovat laitaoikeistoa, ei keskustaa.

      • Anonyymi00002

        Mitä Natoa ja rajalakia vastustavat ovat ? Lakkoilijat. Tiedätkö !


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Mitä Natoa ja rajalakia vastustavat ovat ? Lakkoilijat. Tiedätkö !

        Maalitolpan siirto persutrollilta.


    • Anonyymi00003

      Perussuomalaisten kansanedustajista Mika Niikko vastusti Nato-jäsenyyttä.

      • Anonyymi00004

        Entä vasemmistosta ja rajalakia, tiedätkö. Eikö kukaan vastustanut.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Entä vasemmistosta ja rajalakia, tiedätkö. Eikö kukaan vastustanut.

        Rajalakia vastusti vasurit, vihreät ja useat demarit. Natoa kommunistit vasureista n puolet.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Rajalakia vastusti vasurit, vihreät ja useat demarit. Natoa kommunistit vasureista n puolet.

        Suomen ensimmäinen ja merkittävin turva Venäjää vastaan oli liittyminen EUhun. Se avasi myös portin Nato-optiolle. Suomen pääperuste EU-jäsenyyteen oli turvallisuus eli turvallisuus Venäjää vastaan. Muistelepa nyt tarkoin, ketkä kaikki vastustivat silloin liittymistämme EUhun. Pääroolissa olivat nämä sinun "keksusta suuntaiset". He vastustivat henkeen ja vereen liittymistä ja olivat räyhäämässä Helsingin keskustassa kaataen mm. polisiauton. Keksusta suuntaiset vastustivat jäsenyyttä mm. eduskunnan äänestyksessä Vasemmistoliiton ohella. Ei-keksusta suuntaiset Kokoomus ja SDP kannattivat jäsenyyttä yksituumaisesti. Demareissa saattoi olla yksi kansanedustaja eli Mikko Elo, joka vastusti, mutta hän olikin vastarannan kiiski lähes kaikessa muussakin.

        Natoon liittymisen osalta Kokoomuksen ja demareiden länslinja piti edelleen. SDP:n silloinen pääministeri Sanna Marin oli kaikkein keskeisemmässa asemassa Natoon liittymisen osalta. Hän hoputti paitsi Suomea myös Ruotsia nopeaan liittymiseen. Ruotsin kuningas palkitsi Marinin jälkeenpäin tästä ahkeroinnista korkeimmalla ruotsalaisella mitalilla ja kunnianosoituksella. Toinen palkittu oli Vihreiden ulkoministeri Pekka Haavisto. Ei siis yhtään keksusta suuntaista. Kolmas palkittu oli ulkoministeriön virkamies Petri Hakkarainen. Puolustusministeri Kaikkosta ei Ruotsin kuningas huomioinut millään tavalla. Hänellä oli hyvät tiedot siitä, ketkä tosiallisesti edsitivät sekä Suomen että Ruotsin jäsenyyttä molempien maiden osalta. Ruotsin pääministeri Ulf Kristersson luovutti mitalit palkituille.


    • Anonyymi00006

      SDP polkee lakoillaan, Venäjä suunnalla.

      • Anonyymi00010

        Vanhaa Neuvostoliiton mallia lakot.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Vanhaa Neuvostoliiton mallia lakot.

        Neuvostoliitossa ei lakkoiltu pöljä! Suomen oikeisto toimii kuin vanha NKP.


    • Anonyymi00007

      Toveri on toveri vaikka voissa paistais.

    • Anonyymi00008

      Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa vaan on silkkaa persutrollin valheellista höpinää

    • Anonyymi00009

      Stasilista avataan. Halonen ym sairaslomalle . . Lorvikatari.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe