🥐 🍒 Juustopekonihampurilainen ja hapankirsikkajukurtti. Nam! Kylläpä maistui. Mitäs siellä?
Hyvä ruoka, parempi mieli
16
158
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Opettele kirjottamaan suomea.
- Anonyymi00004UUSI
Mulla on laudatur äidinkielestä. Eiköhän se riitä tällaiselle palstalle. -ap
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulla on laudatur äidinkielestä. Eiköhän se riitä tällaiselle palstalle. -ap
Et kuitenkaan älyä että tämä on ikävä palsta ei sinun ruoan esittelypalstasi olkoon vaikka kuinka monta ällää 🫵🏼
- Anonyymi00002UUSI
Odotan, että pääsen syömään vähän ilta-palaa parin digestive- keksin kera. Ja torkahdin äsken vähäksi aikaa.
Täällä päin paistaa nyt aurinko.- Anonyymi00003UUSI
Mitä teit meille iltapalaksi rakas?
- Anonyymi00006UUSI
On täälläkin päin vähän kirkastunut. Pilvinen päivä ollut. Lämpötila 13,8. -ap
- Anonyymi00008UUSI
Iltapalapöytää kattaa kanssani ”lapsukainen” joka paahtaa minulle leivän ja tarvittaessa palvelee muutenkin minua, jos vaikka väsyttää kovasti. Latelen vain ohjeet, että mitä haluan. Hyvä aloittaa miesten puolikkaiden koulutus jo ajoissa. 😉
- Anonyymi00005UUSI
Kotona ruuan laittaminen minimiinsä. Työn puolesta on edes jotain ideaa kokata.
- Anonyymi00007UUSI
Illalla makaronivelliä, ruisleipää ja meetvurstia. Aamulla kahvia ja pullaa. Joskus illalla maissihiutaleita banaanin kanssa eli lautaselle maissihiutaleet ja täysmaitoa perään ja banaania lyhyinä kiekkoina ja annetaan "vettyä" jonkin aikaa ja nams. Välillä jääkaappikylmiä broilerin koipireisiä, kypsennän uunissa yleensä kerralla kuusi.
- Anonyymi00009UUSI
Ooops! Piti olla siis Juustopekonisämpylä eikä Juustopekonihampurilainen. Siirryn iltapuuhiin. -ap.
- Anonyymi00010UUSI
Meinasin huomauttaakin emojista. 🤓
- Anonyymi00011UUSI
En pidä pekonista
- Anonyymi00012UUSI
Sitä pekonia on siinä paistopisteen sämpylässä päällä vain pieniä muruja tuomassa suolaa.
- Anonyymi00013UUSI
Ompa hiton tylsä ja turha keskustelun aihe. Ihan kuin juttelisin äitini kanssa.
- Anonyymi00014UUSI
Et taida arvostaa edes äitiäsi tarpeeksi. Milloin soitit hänelle ja kysyit, että mitä hänelle kuuluu? Vai tarviiko huutaa vaan toiseen huoneeseen?
- Anonyymi00015UUSI
Aloitus ei olut sinulle. Juttele ihan rauhassa äitisi kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719