Vasemmistoliiton EU-ryhmä äänesti Ukraina-paperia vastaan.
Lähes koko Euroopan parlamentin vasemmistoryhmä äänesti Ukraina-raporttia vastaan EU-parlamentissa.
Vasemmisto ei halunnut tukea Ukrainan itsemääräämisoikeuden kunnioittamista sodan lopettamisessa. Sen lisäksi vasemmistolle ei sopinut että EU:n Ukraina-paperissa tuomitaan Venäjän aggressio ja painotetaan, että EU-maiden pitää jatkaa Ukrainan strategisina liittolaisina.
Erittäin mielenkiintoista että YLE uutiset ei ole uutisoinut tästä lainkaan tai ottanut Li Anderssonia haastatteluun ja kysynyt vasemmiston suurelta tähdeltä miksi hän jatkaa yhteistyötään eurooppalaisten putinistien kanssa Ukrainaa vastaan venäjän puolesta? Ehkä YLE ei halua kertoa tästä vasemmiston pimeästä puolesta suomalaisille yhtään mitään?
Nämä huutaa keskustan palstallakin että persut vastustaa
22
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhuu vasurit toista, muka Ukrainaa tukien.
Äänestys Ukrainan aseavusta: Euroopan parlamentin vasemmistoryhmän enemmistö äänesti Ukrainan aseapua vastaan, kun vain yhdeksän ryhmän 46 mepistä äänesti tuen puolesta. Tämä on herättänyt keskustelua ryhmän Venäjä-mielisyydestä ja sen vaikutuksesta Ukrainan tukemiseen
Eriävät mielipiteet: Vasemmistoryhmässä on kuitenkin jäseniä, jotka vastustavat UkrainaPuhuu vasurit toista, muka Ukrainaa tukien.
Äänestys Ukrainan aseavusta: Euroopan parlamentin vasemmistoryhmän enemmistö äänesti Ukrainan aseapua vastaan, kun vain yhdeksän ryhmän 46 mepistä äänesti tuen puolesta. Tämä on herättänyt keskustelua ryhmän Venäjä-mielisyydestä ja sen vaikutuksesta Ukrainan tukemiseen
Eriävät mielipiteet: Vasemmistoryhmässä on kuitenkin jäseniä, jotka vastustavat Ukrainan tukemista, mikä on aiheuttanut sisäisiä erimielisyyksiä. Tämä on herättänyt kysymyksiä siitä, miten vasemmisto voi toimia yhtenäisesti EU:ssa
Yhteenvetona voidaan todeta, että vasemmistoryhmä on kohdannut haasteita Ukrainan tukemiseen liittyvissä äänestyksissä, ja ryhmän sisäiset näkemykset vaihtelevat merkittävästi. Tukemista, mikä on aiheuttanut sisäisiä erimielisyyksiä. Tämä on herättänyt kysymyksiä siitä, miten vasemmisto voi toimia yhtenäisesti EU:ssa
Yhteenvetona voidaan todeta, että vasemmistoryhmä on kohdannut haasteita Ukrainan tukemiseen liittyvissä äänestyksissä, ja ryhmän sisäiset näkemykset vaihtelevat merkittävästi.- Anonyymi00003
Miten äärioikeiston mepit äänestivät?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten äärioikeiston mepit äänestivät?
Äänestivät Ukrainaa tukien. Unkari oli poikkeus, vaan ei ole enään.
"Suomalaismepit ja muutamat pohjoismaalaiset mepit äänestivät raportin puolesta, toisin kuin lähes koko muu ryhmä"
Eli miksi valehtelet?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/145010f6-4620-4d10-b7c9-c4892e971d0d- Anonyymi00002
Ei ole valetta, EU SUORAAN TIETO. VASEMMISTORYHMÄ ÄÄNESTÄÄ UKRAINAA VASTAAN, JO MONESTI. TURHAA YRITÄT KÄÄNTÄÄ NEUVOSTOLIITON SUUNTAAN.
Voin ottaa tänne kopiot EU äänestyksistä- en nyt vaan myöhemmin. Olemme juuri lähdössä 100 km päähän vieraileen syntymäpäiville. Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ole valetta, EU SUORAAN TIETO. VASEMMISTORYHMÄ ÄÄNESTÄÄ UKRAINAA VASTAAN, JO MONESTI. TURHAA YRITÄT KÄÄNTÄÄ NEUVOSTOLIITON SUUNTAAN.
Voin ottaa tänne kopiot EU äänestyksistä- en nyt vaan myöhemmin. Olemme juuri lähdössä 100 km päähän vieraileen syntymäpäiville.Pyydän anteeksi. Katsoin liian pikaisesti. Et väittänyt suomalaismeppien äänestäneen Ukraina-raporttia vastaan, et sitä tosin korostanutkaan.
- Anonyymi00005
Tipale kirjoitti:
Pyydän anteeksi. Katsoin liian pikaisesti. Et väittänyt suomalaismeppien äänestäneen Ukraina-raporttia vastaan, et sitä tosin korostanutkaan.
Ryhmät käsitellä kokonaisuuksina. (en ole aloittaja) Näyttää vasenryhmässä olevan enemmistö Ukrainaa vastaan, Putinin puolta. Nämä yrittää hämätä, joka ei liene uutta vasemmistolla. Että persut tukee Putinia näissä asioisssa, ei näytä siltä kun tuloksia katsoo.
Myös meillä persut tukee Ukarainaa kaikin tavoin, Natoa tukivat, vasemmistoliitto ei tukenut, puolet äänesti Natoa vastaan. Nämä vasurit melkoisia "kaksikielisiä". Vasurit melkoisia kamelontteja. - Anonyymi00007
Tipale kirjoitti:
Pyydän anteeksi. Katsoin liian pikaisesti. Et väittänyt suomalaismeppien äänestäneen Ukraina-raporttia vastaan, et sitä tosin korostanutkaan.
"Pyydän anteeksi. Katsoin liian pikaisesti". Saat anteeksi. Se on kyllä faktaa mitä EU äänestykset tulee ulos meille rahvaalle. Voi olla vaikea löytää, kyllä se siellä on kuitenkin.
EU lla on avoimuus politiikka näissä myös. - Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ole valetta, EU SUORAAN TIETO. VASEMMISTORYHMÄ ÄÄNESTÄÄ UKRAINAA VASTAAN, JO MONESTI. TURHAA YRITÄT KÄÄNTÄÄ NEUVOSTOLIITON SUUNTAAN.
Voin ottaa tänne kopiot EU äänestyksistä- en nyt vaan myöhemmin. Olemme juuri lähdössä 100 km päähän vieraileen syntymäpäiville.Neuvostoliitto ja Korean sota, jopa on nykyaikaa!!
- Anonyymi00006
Mitä MPP sanoisi? Äläkä ota Korean sotaa USA:ta haukkuen, vaan tämä vasenryhmän EU äänestykset Ukrainaa vastustaen. Voi olla Ylen tavoin hiljaa.
EUn vasemmistoryhmän enemmistön äänesti typerästi. Mitäpä tuohon paljon muuta sanomista on. Vasemmistoryhmän tueksi voidaan sanoa, että he eivät äänestä minkään Venäjä-mielisyyden vuoksi Ukraina-tukia vastaan, vaan osa esm.pasifistista syistä. Sen sijaan Saksan ADf-puolueen jäsenet äänestivät myös tukia vastaan, mutta heidän asenteensa on selkeästi Venäjä-myönteinen. Äärioikeisto on se, joka tukee laajemminkin Venäjää Euroopassa. Unkarin Orban ja Fidesz-puolue eivät ole ainoita. Venäjä on rahoittanut myös näitä ääriioikeistolaisia puolueita Euroopassa, muttei äärivasemmistoa. putler uskoo, että tukemalla hänelle mieluista äärioikeistoa, saadaan parhaiten hajotettu EUta. Suomessa persut tukevat kyllä Ukrainaa, mutta vetävät parhaansa mukaan tukea pois sitä kautta, että haluavat erota EUsta ja vastustavat EUn yhteisvelkaa. Lopputulema on sama eli Ukrainan tukeminen vähenee. Venäjän kannalta edullisinta ja yrittää hajottaa EUta. Tähän samaan pyrkii USAn Trump. Kaikissa näissä hajottamistapauksissa kärsivä osapuoli on Euroopan valtiot ja Ukraina.
Äärivasemmiston toiminta on siis käytännössä merkityksetöntä, vaikka periaatteessa hölmöä. Äärivasemmisto ei ole kuitenkaan uhka EU:lle. Sen sijaan äärioikeisto on paljon suurempi ja se muodostaa sen vuoksi suuren uhan EU:lle ja siten samalla Ukrainalle. EUn hajoaminen tarkoittaisi suurella todennäköisyydellä sitä, että Ukrainan tukeminen loppuisi ja Venäjä valtaisi koko Ukrainan.- Anonyymi00012
mielipidepankki kirjoitti:
EUn vasemmistoryhmän enemmistön äänesti typerästi. Mitäpä tuohon paljon muuta sanomista on. Vasemmistoryhmän tueksi voidaan sanoa, että he eivät äänestä minkään Venäjä-mielisyyden vuoksi Ukraina-tukia vastaan, vaan osa esm.pasifistista syistä. Sen sijaan Saksan ADf-puolueen jäsenet äänestivät myös tukia vastaan, mutta heidän asenteensa on selkeästi Venäjä-myönteinen. Äärioikeisto on se, joka tukee laajemminkin Venäjää Euroopassa. Unkarin Orban ja Fidesz-puolue eivät ole ainoita. Venäjä on rahoittanut myös näitä ääriioikeistolaisia puolueita Euroopassa, muttei äärivasemmistoa. putler uskoo, että tukemalla hänelle mieluista äärioikeistoa, saadaan parhaiten hajotettu EUta. Suomessa persut tukevat kyllä Ukrainaa, mutta vetävät parhaansa mukaan tukea pois sitä kautta, että haluavat erota EUsta ja vastustavat EUn yhteisvelkaa. Lopputulema on sama eli Ukrainan tukeminen vähenee. Venäjän kannalta edullisinta ja yrittää hajottaa EUta. Tähän samaan pyrkii USAn Trump. Kaikissa näissä hajottamistapauksissa kärsivä osapuoli on Euroopan valtiot ja Ukraina.
Äärivasemmiston toiminta on siis käytännössä merkityksetöntä, vaikka periaatteessa hölmöä. Äärivasemmisto ei ole kuitenkaan uhka EU:lle. Sen sijaan äärioikeisto on paljon suurempi ja se muodostaa sen vuoksi suuren uhan EU:lle ja siten samalla Ukrainalle. EUn hajoaminen tarkoittaisi suurella todennäköisyydellä sitä, että Ukrainan tukeminen loppuisi ja Venäjä valtaisi koko Ukrainan.Olet sinä karmea seliseliseliselittäjä.
Vasemmisto on hyvä, ja kun se typerehtii, sillä ei merkitystä. No, kommunistisia ajatuksia aina täällä olet esittänyt, joten ei mitään uutta auringon alla sinulta tälläkään kertaa Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet sinä karmea seliseliseliselittäjä.
Vasemmisto on hyvä, ja kun se typerehtii, sillä ei merkitystä. No, kommunistisia ajatuksia aina täällä olet esittänyt, joten ei mitään uutta auringon alla sinulta tälläkään kertaaEtkö osaa lukea? En minä kirjoittanut, että äärivasemmisto on hyvä vaan, että se on pienyytensä vuoksi merkityksetön. Äärivasemmisto ei ole myöskään missään kiihtyvässä kasvubuumissa. Äärioikeisto on paljon merkityksellisempänsä kokonsa ja kasvumahdollisuuksiensa vuoksi.
Kerro nyt edes yksi tai kaksi kommunistista ajatusta, joita olen täällä esittänyt niin, että itse niitä kannattaisin. Ettei sinua pidettäisi ihan tyhjänpuhujana.- Anonyymi00014
mielipidepankki kirjoitti:
Etkö osaa lukea? En minä kirjoittanut, että äärivasemmisto on hyvä vaan, että se on pienyytensä vuoksi merkityksetön. Äärivasemmisto ei ole myöskään missään kiihtyvässä kasvubuumissa. Äärioikeisto on paljon merkityksellisempänsä kokonsa ja kasvumahdollisuuksiensa vuoksi.
Kerro nyt edes yksi tai kaksi kommunistista ajatusta, joita olen täällä esittänyt niin, että itse niitä kannattaisin. Ettei sinua pidettäisi ihan tyhjänpuhujana.Kommunistit ja vsemmistoliitto on samaa. Turha tehdä tyhjäksi, ne on sekoittuneet, jo SKDL aikaan, joka muutti nimensä vasemmistoliitoksi [SKDL], johon SKP liittyi 1990.
- Anonyymi00017
mielipidepankki kirjoitti:
Etkö osaa lukea? En minä kirjoittanut, että äärivasemmisto on hyvä vaan, että se on pienyytensä vuoksi merkityksetön. Äärivasemmisto ei ole myöskään missään kiihtyvässä kasvubuumissa. Äärioikeisto on paljon merkityksellisempänsä kokonsa ja kasvumahdollisuuksiensa vuoksi.
Kerro nyt edes yksi tai kaksi kommunistista ajatusta, joita olen täällä esittänyt niin, että itse niitä kannattaisin. Ettei sinua pidettäisi ihan tyhjänpuhujana.Älä höpötä. Äärioikeisto ei ole edustettuna EU parlamentissa, ei Suomen eduskunnassa eikä missään muuallakaan Euroopassa. Kommunistinen ajattelusi paljastuu juuri siinä, että pidät oikeistopopulistisia puolueita, kuten Perussuomalaisia, äärioikeistona.
Kuten tuo, ja moni muu vastaava osoittaa, viljelet noita äärivasemmiston, siis kommunistien, ajatuksia koko ajan.
Äärivasemmisto ovat myös edustettuna parlamenteissa, onhan Vasemmistoliitossakin edustajia, jotka ovat ihan julkisesti sanoneet olevansa kommunisteja, ja myös paljon ääriliikkeiden, kuten Antifan kannattajia.
- Anonyymi00008
Vaalit ovat tulossa ja persu(i)lla on kaamea hätä, koko? persujen trollitoimisto on veronmaksajien rahoilla valjastettu suoltamaan persupropagandaa myös Suomen Keskustan palstaa täyttämään.
Kun vaaleissa tulee turpiin, vika on tietysti kommunistien, joita Suomessa on enemmistö äänestäjistä. - Anonyymi00009
Mutta miten tää liittyy palstan aiheeseen?
- Anonyymi00011
Vasemmisto täällä, niin miten liittyy.
- Anonyymi00013
Samaa kööriä, punahelttoja.
YLE ei halua kertoa tästä vasemmiston pimeästä puolesta suomalaisille yhtään mitään?- Anonyymi00015
Ylen toimittajat kommunisteja persujen mielestä. Eli Sarvamaa ja Susanne P. vassari punikkeja. Miks persut on noin saatanan tyhmiä. Sahuri, Ano, huhtasaari, pari ammuskelijaa, vasaroitsija jne...
- Anonyymi00016
Onneksi teillä on Mestari. Sivari. No ei suomi sillä klonkulla mitään tekis sota-aikana. Pelkän rynkyn kantaminenkin ilman lipasta olis liian raskasta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onneksi teillä on Mestari. Sivari. No ei suomi sillä klonkulla mitään tekis sota-aikana. Pelkän rynkyn kantaminenkin ilman lipasta olis liian raskasta.
Jussi kulkee työmatkansa pyörällä. Ylipainoinen kepuli ei liiku 100 metriä ilman autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514