Moi moi vaan kaikki. Kertokaapas, jos nyt lähtisitte reissuun / lomalle ulkomaille niin minne menisitte? Mikäs on ollut hienoin ulkomaankohde missä olet käynyt?
Minne lähtisit lomalle?
10
144
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hienoin on joko Norja tai Azorit. Riippuu vähän mitä asioita katsoo, mutta rakastan luontokohteita ja nuo kaksi menevät heittämällä muiden yli.
Juuri nyt haluaisin silti mennä lemmenlomalle johonkin sellaiseen kohteeseen, jossa voisi vain rentoutua ja nauttia. Päivä alkaisi runsaalla all inclusive-aamiaisella, josta siirrytään altaalle vesijumppaamaan ja auringossa löhöämään, jonka jälkeen voisi mennä huoneeseen rakastelemaan, kevyt lounas jossain palmujen alla, ehkä kuntosalia tai rannalle pelaamaan rantalentistä turkoosin veden ääreen, josta huoneeseen valmistautumaan illalliselle, joka nautitaan rantaravintolassa leppeän lämpöisen tuulen viilentäessä juuri sopivasti ja sitten takaisin huoneeseen taas rakastelemaan.. Tai sitten jotain ihan muuta, mutta ei aikatauluja eikä mitään kiirettä.
Ei puutu kuin kohde ja mies 😁
Aletheias- Anonyymi00002UUSI
Joo kyl määkin voisin näin kesällä lähteä Tromsaan. Talvella sit etelään
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo kyl määkin voisin näin kesällä lähteä Tromsaan. Talvella sit etelään
Tromsa olisi takuulla mahtava kohde, siellä en ole vielä käynyt, mutta takuulla vaikuttava paikka.
Aletheias
- Anonyymi00004UUSI
En mä kyllä minnekään ulkomaille lähtis lomille nyt. Jos mä jonnekin lähtisin, vaikka viikoksi, niin jetillä vois mennä ihan vaan Saimaalle. Kunnon retkivarusteet mukaan ja suhailis vaikka Lappeenrantaan ja takaisin. Tuossa välillä olis kyllä vaikka miten hienoja mestoja.
Kesällä Suomessa olo on parasta. - Anonyymi00005UUSI
En ole paljon ulkomailla lomaillut mutta Kypros oli ihana paikka.
- Anonyymi00006UUSI
Hämeenkyrön matkasta olen jo.vuosia haaveillut.
- Anonyymi00007UUSI
Mä lähtis kyllä tältä istumalta Intiaan New Delhiin jos voisin ja kävisin ensimmäiseksi pulahtamassa ja virkistäytymässä Gangesissa lennon jälkeen
- Anonyymi00008UUSI
se onkin tosi raikasta ja virkistävää se vesi sielä, kannattaa sitä juoda samalla litrakaupalla, se on ihan pyhää vettä.
- Anonyymi00010UUSI
Suosittelisin suuntaamaan sieltä Rishikeshiin ja pulahtamaan vasta siellä 😁 Kokemusta on
- Anonyymi00009UUSI
No Stanfordissa tykkäisin heittää pari luentoa, mutta eivät ole pyytäneet. 😎😂
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241846Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287- 1341157
- 80967
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746