Mikä on parasta kesässä? Mistä nautit kesällä?

Anonyymi-ap

Kesätapahtumat, valo, lämpö, häät, kesäheila, jäätelö, festarit, uiminen, sauna, joku muu? Mistä nautit kesässä?

64

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse nautin nyt valosta ja lämmöstä - mitkä ovat Suomen kesässä ihania.

Aloitin muuten tuon aiheen, mutta en huomannut, että en ollut kirjautunut.

• Anonyymi00001

Saan olla täysin yksin.

• Anonyymi00001: "Saan olla täysin yksin."

Talvella, keväällä ja syksyllä et saa olla täysin yksin? Vain kesällä ja mitä se sinulle merkitsee?

• Anonyymi00014
        Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Anonyymi00001: "Saan olla täysin yksin."

Talvella, keväällä ja syksyllä et saa olla täysin yksin? Vain kesällä ja mitä se sinulle merkitsee?

Saa olla rauhassa. Syksyllä ja talvella ja keväällä on työ.

• Anonyymi00015

Anonyymi00001: "Saan olla täysin yksin."

Rauhaa ja vapautta olla täysin yksin!

• Anonyymi00002

Lapsuuden kesämökillä saunasta lämpimään järveen syöksyminen oli silloin parasta. Lämmin muisto lapsuudesta. Nautin siis paljon kesämökin saunasta ja siihen liittyvästä.

• Minulle ehkä ihanin kesämökkimuisto on polkuautolla pienenä ajaminen kesämökillä Suomen suvessa. Oli lämmintä ja kesä oli parhaimmillaan.

• Anonyymi00003

Vihreydestä... hauskaa kun kasvit ja puut vihertävät, kun juurikin katsoin tätä katua missä asun... jotsin rivi nuoria istutettuja kouvupuita, kymmeniä.. ja silmänkantamattomiin jotain värikkäitä taloja ja putarhamaista.

JOO MÖKKIJUTUT EI KIINNOSTA LIIAN KALLISTA MENNÄ, ELLEI ÄITI ANNA HETI KÄTEISENÄ ENNEN MENEMISTÄ NOIN 1200EUROA KÄTEISTÄ RUOKA JA GRILLAUSRAHAAQ...

• Anonyymi00003: "Vihreydestä... hauskaa kun kasvit ja puut vihertävät, kun juurikin katsoin tätä katua missä asun... jotsin rivi nuoria istutettuja kouvupuita, kymmeniä.. ja silmänkantamattomiin jotain värikkäitä taloja ja putarhamaista.

JOO MÖKKIJUTUT EI KIINNOSTA LIIAN KALLISTA MENNÄ, ELLEI ÄITI ANNA HETI KÄTEISENÄ ENNEN MENEMISTÄ NOIN 1200EUROA KÄTEISTÄ RUOKA JA GRILLAUSRAHAAQ..."

Tuo oli hyvä huomio - vihreys. Itsekin tänään Joensuussa ihastelin vihreää luontoa. Yksi kaveri kertoi torilla menevänsä porukalla Kolille vuokratulle "kesämökille" viikonlopuksi. Moneen jaettuna mökin vuokraaminen ei tule niin kalliiksi. Ei sitä kesämökkiä siis tarvitse omistaa. Sen voi siis vuokrata vaikka viikonlopuksi tai mennä jonkun toisen mökille vieraaksi?

• Anonyymi00004

Parasta ovat vihreät puut, aurinko ja sade. 😍

Ja se ettei tarvitse itse palella.

🦄

• "Parasta ovat vihreät puut, aurinko ja sade. 😍

🦄"

Joo, Suomen vihreä kesäinen luonto tekee auringonpaisteessa godaa. Sadetta en oikein ymmärrä - mikä siinä on parasta muuta kuin, että luonto tarvitsee kukoistaakseen vettä?

• Anonyymi00009

"Parasta ovat vihreät puut, aurinko ja sade. 😍

🦄"

Joo, Suomen vihreä kesäinen luonto tekee auringonpaisteessa godaa. Sadetta en oikein ymmärrä - mikä siinä on parasta muuta kuin, että luonto tarvitsee kukoistaakseen vettä?

Kesäsateessa parasta ovat:

1. Tuoksu. 👃🌪️

2. Ääni (varsinkin pihasaunan kattoon, kun on sisällä löylyssä). 💧💧💧

3. Se että kasvit ja eläimet saavat vettä. 😍 🌱🦌🐦 Tällainen myötätuntoaspekti siis. 😄

4. Raikas ilma sateen jälkeen. Pöly tarttuu vesipisaroihin.

Minusta myös ukkonen on kaunis ja luonnontieteellisesti vaikuttava ilmiö, mutta se aiheuttaa niin paljon vahinkoja, etten rohkene lisätä sitä tähän listaan.

🦄

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kesäsateessa parasta ovat:

1. Tuoksu. 👃🌪️

3. Se että kasvit ja eläimet saavat vettä. 😍 🌱🦌🐦 Tällainen myötätuntoaspekti siis. 😄

Minusta myös ukkonen on kaunis ja luonnontieteellisesti vaikuttava ilmiö, mutta se aiheuttaa niin paljon vahinkoja, etten rohkene lisätä sitä tähän listaan.

🦄

"Kesäsateessa parasta ovat:

1. Tuoksu. 👃🌪️

🦄"

Kiitos tarkennuksesta. Enää en ihmettele käsitystäsi sateesta. Hyvää kesäistä sadetta ja raikasta ilmaa! :)

• Anonyymi00020

"Kesäsateessa parasta ovat:

1. Tuoksu. 👃🌪️

🦄"

Kiitos tarkennuksesta. Enää en ihmettele käsitystäsi sateesta. Hyvää kesäistä sadetta ja raikasta ilmaa! :)

Kiitos samoin, hyvää kesää ja toivotan sinulle kaikkea, mistä eniten kesässä pidät! ☺️

🦄

• Mansikat ja vaniljajätski, itse tulilla / grillillä grillattu ruoka, mökkeily, aurinko, lämpö, iloiset ihmiset... Listaa vois jatkaa loputtomiin. Oon ihan keaämuikkeli. 🥹

• Mu5tasydän: "Mansikat ja vaniljajätski, itse tulilla / grillillä grillattu ruoka, mökkeily, aurinko, lämpö, iloiset ihmiset... Listaa vois jatkaa loputtomiin. Oon ihan keaämuikkeli. 🥹"

Kiitos kesän ylistyksestä. Mainitsit usean kesän nautinnollisen asian. Hyvää kesää sinne pohjoiseen ja kesämökille!

• Anonyymi00005

Kesässä parasta on kaikki 🌞 Rakastan sitä, että voi vain mennä ulos jäätymättä tai pukemattta kymmentä kerrosta vaatteita päälle, sitä että kaikkialla on vihreää, on valoisaa, ei tarvitse liukastella tai tallustaa sohjossa, ei skrapata auton ikkunoita, on kesänopeudet, pääsee uimaan, nauttimaan kahvit terassilla, voi mennä kunnon metsälenkeille.. Siis aivan täydellinen vuodenaika 🥰 Jos ei mietitä hyttysiä 😬 Ne pirulaiset onnistuivat puremaan sääreni paukamille toissailtaisen metsälenkin aikana. Pitänee suojautua jatkossa paremmin.

Aletheias

• "Kesässä parasta on kaikki 🌞 Rakastan sitä, että voi vain mennä ulos jäätymättä tai pukemattta kymmentä kerrosta vaatteita päälle, sitä että kaikkialla on vihreää, on valoisaa, ei tarvitse liukastella tai tallustaa sohjossa, ei skrapata auton ikkunoita, on kesänopeudet, pääsee uimaan, nauttimaan kahvit terassilla, voi mennä kunnon metsälenkeille.. Siis aivan täydellinen vuodenaika 🥰 Jos ei mietitä hyttysiä 😬 Ne pirulaiset onnistuivat puremaan sääreni paukamille toissailtaisen metsälenkin aikana. Pitänee suojautua jatkossa paremmin.

Aletheias"

Kiitos hienosta kesän ylistyksestä. Joo itsekin en tänään tykännyt hyttysestä joku tuli inisemään luokseni. Valitettavasti Suomen kesä ei ole täydellinen - hyttyset - ovat kiusana.

• Anonyymi00012

"Kesässä parasta on kaikki 🌞 Rakastan sitä, että voi vain mennä ulos jäätymättä tai pukemattta kymmentä kerrosta vaatteita päälle, sitä että kaikkialla on vihreää, on valoisaa, ei tarvitse liukastella tai tallustaa sohjossa, ei skrapata auton ikkunoita, on kesänopeudet, pääsee uimaan, nauttimaan kahvit terassilla, voi mennä kunnon metsälenkeille.. Siis aivan täydellinen vuodenaika 🥰 Jos ei mietitä hyttysiä 😬 Ne pirulaiset onnistuivat puremaan sääreni paukamille toissailtaisen metsälenkin aikana. Pitänee suojautua jatkossa paremmin.

Aletheias"

Kiitos hienosta kesän ylistyksestä. Joo itsekin en tänään tykännyt hyttysestä joku tuli inisemään luokseni. Valitettavasti Suomen kesä ei ole täydellinen - hyttyset - ovat kiusana.

Hyttyset ovat inhoja, mutta onneksi niidenkin kanssa pystyy elämään, jos osaa varautua ja välttelee pahimpia hyttyalueita. Omssa kotipihassani ei kauheasti hyttysiä onneksi ole, niin pystyy terassilla istuskelemaan rauhassa.

Aletheias

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Hyttyset ovat inhoja, mutta onneksi niidenkin kanssa pystyy elämään, jos osaa varautua ja välttelee pahimpia hyttyalueita. Omssa kotipihassani ei kauheasti hyttysiä onneksi ole, niin pystyy terassilla istuskelemaan rauhassa.

Aletheias

"Hyttyset ovat inhoja, mutta onneksi niidenkin kanssa pystyy elämään, jos osaa varautua ja välttelee pahimpia hyttyalueita. Omssa kotipihassani ei kauheasti hyttysiä onneksi ole, niin pystyy terassilla istuskelemaan rauhassa.

Aletheias"

Ei minulla juuri ongelmaa kaupungissa ole hyttysten kanssa. Joensuussa minulla asunnossani on ikkuna auki hyvin monena kesäpäivänä, mutta ei juuri hyttysiä tai muitakaan hyönteisiä tule avonaisesta ikkunasta sisälle. Yliopiston lähellä on Mehtimäen puisto - siellä on hyttysiä vaivaksi asti. Onneksi asuntoalueellani ei niitä ole.

Hyvää kesää toivottavasti vähemmällä hyttysvaivalla.

• Anonyymi00023

"Hyttyset ovat inhoja, mutta onneksi niidenkin kanssa pystyy elämään, jos osaa varautua ja välttelee pahimpia hyttyalueita. Omssa kotipihassani ei kauheasti hyttysiä onneksi ole, niin pystyy terassilla istuskelemaan rauhassa.

Aletheias"

Ei minulla juuri ongelmaa kaupungissa ole hyttysten kanssa. Joensuussa minulla asunnossani on ikkuna auki hyvin monena kesäpäivänä, mutta ei juuri hyttysiä tai muitakaan hyönteisiä tule avonaisesta ikkunasta sisälle. Yliopiston lähellä on Mehtimäen puisto - siellä on hyttysiä vaivaksi asti. Onneksi asuntoalueellani ei niitä ole.

Hyvää kesää toivottavasti vähemmällä hyttysvaivalla.

Mahtavaa, etteivät hyönteiset löydä ikkunastasi sisälle niin saat nukkua rauhassa. Minä en pysty nukkumaan, jos yksikin hyttynen inisee korvan juuressa. Tänäkään iltana metsälenkillä en välttynyt puremilta, mutta aion silti jatkaa metsään menoa, vaikka tuloksena onkin laikukkaat sääret 😄

Kiitos samoin hyvää kesää sinnekin 🌞

Aletheias

• Anonyymi00006

Saa syrjäytyä

• Anonyymi00007

Vesilläolo. Just hurautin jetillä pitsalle jonkun kymmenen kilsan päähän. 😊

Vähän monttusta oli vesillä, mutta lämmin keli, joten ei edes pärskeet paleltanut. Tosin housut piti vaihtaa kuivempiin.

Mutta yllättävän rauhallista vielä vesillä. Ei oo vielä lomasesonki ja sitten voihan polttosineiden hinnatkin pitää porukkoja rannalla. 🤷‍♂️

• Tuo mainitsemasi vesielementti voi olla monella tärkeä Suomen suvessa, sillä Suomi on kymmenien tuhansien järvien maa. Järvet, lammet, meri, purot ja joet kuuluvat monen kesään. Kiitos vesielementin esittelemisestä.

• Anonyymi00008

En mistään.Liian kuuma ja saunoa voi milloin vain.Inhokki aika minulle on kesä

• Anonyymi00010

Valo. Pimeän kauden jälkeen tämä valo on ihanaa.
      Tumma rullakaihdin alas 22:30.
      Tätä lajia ei ole jäljellä kuin muutama viikko vielä.
      Ja näin alkukesästä nämä vihreän eri sävyt luonnossa. Ihanaa.
      Vilma

• "Valo. Pimeän kauden jälkeen tämä valo on ihanaa.
        Tumma rullakaihdin alas 22:30.
        Tätä lajia ei ole jäljellä kuin muutama viikko vielä.
        Ja näin alkukesästä nämä vihreän eri sävyt luonnossa. Ihanaa.
        Vilma"

Joo, valo on merkittävä myös eteläisessä Suomessa. Heinäkuun alussa on vielä sielläkin valoisaa. Itse viime yönä Joensuussa katsoin vähän ennen kello 1 yöllä ulos ikkunasta - ja siellä oli valonkajoa pohjoisella taivaalla, ei ollut täysin pimeää. Stadissa on hienoa kesällä, että on monesti lämmintä, mutta pimeää keskellä yötä. Utsjoella kestää yksi päivä noin kaksi kuukautta.

• Kesässä parasta on valo, lämpö, yhdessäolo, jäätelö, ystävien tapaamiset ja loma. 😊🌸

• tosi.typy: "Kesässä parasta on valo, lämpö, yhdessäolo, jäätelö, ystävien tapaamiset ja loma. 😊🌸"

Joo, ystävät ja loma merkitsevät monella paljon. Itse tapaan ystäviä kesäkuun puolessa välissä jalkapallon MM-kisojen tunnelmissa. Arvostan suuresti sitä yhdessäoloa, jota jalkapallon seuraaminen tarjoaa. Hyvää kesälomaa Sinulle.

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

tosi.typy: "Kesässä parasta on valo, lämpö, yhdessäolo, jäätelö, ystävien tapaamiset ja loma. 😊🌸"

Joo, ystävät ja loma merkitsevät monella paljon. Itse tapaan ystäviä kesäkuun puolessa välissä jalkapallon MM-kisojen tunnelmissa. Arvostan suuresti sitä yhdessäoloa, jota jalkapallon seuraaminen tarjoaa. Hyvää kesälomaa Sinulle.

Kiitos. Hyvää lomaa myös sinulle sinne kesäkuun puoleen väliin ja jännittävää jalkapallon MM-kisakautta.

• Anonyymi00011

Panen dieseliä haisemaan ja sulaa maata montulle.

Ae, että. Helle, paarmat ja vieno dieselin tuoksu. Minä niin nautin.

-keinovaginamies-

• "Panen dieseliä haisemaan ja sulaa maata montulle.

-keinovaginamies-"

Onko sinulla diesel-auto vai millä oikein ajelet? Tuoko on sinun kesäsi nautinto tosissaan?

• Anonyymi00018

"Panen dieseliä haisemaan ja sulaa maata montulle.

-keinovaginamies-"

Onko sinulla diesel-auto vai millä oikein ajelet? Tuoko on sinun kesäsi nautinto tosissaan?

Minä leikin välillä vähän konemiestä. Hanskat rasvassa ja maa-ainekset saa kyytiä!
        Kyllä itseään täytyy välillä osata vähän rangaista aktiviteeteillä. Eihän ne nautinnot tunnu muuten miltään.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00013

Saada...

• Anonyymi00016

...auringonpistoksen?

• Anonyymi00017

Ei tarvi nähdä ketään ja saa olla täysin rauhassa.

• Lämpö ja kasvit. Lämmöstä voi nauttia ja kasveja voi tutkia. Kesä on virikkeellisempää aikas kuin talvi.

• JeroP: "Lämpö ja kasvit. Lämmöstä voi nauttia ja kasveja voi tutkia. Kesä on virikkeellisempää aikas kuin talvi."

Hyvää kesää lämmön ja kasvien parissa. Joo, kesä on virikkeellisempää aikaa kuin talvi.

• Anonyymi00019

Kesälomasta nautin ja matkustamisesta.

- Sheena

• "Kesälomasta nautin ja matkustamisesta.

- Sheena"

Hyvää nautinnollista kesälomaa! Minnekä meinaat matkustaa? Anteeksi uteliaisuuteni.

• Anonyymi00035
        UUSI

"Kesälomasta nautin ja matkustamisesta.

- Sheena"

Hyvää nautinnollista kesälomaa! Minnekä meinaat matkustaa? Anteeksi uteliaisuuteni.

Kiitos, minulla on kesä yhtä kesälomaa (=pätkissä). Kotimaassa lähitienoolla teen lyhyitä reissuja. Ehkä jopa Virossa käyn ja/tai Tukholmassa, aika näyttää :)

- Sheena

• UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kiitos, minulla on kesä yhtä kesälomaa (=pätkissä). Kotimaassa lähitienoolla teen lyhyitä reissuja. Ehkä jopa Virossa käyn ja/tai Tukholmassa, aika näyttää :)

- Sheena

"Kiitos, minulla on kesä yhtä kesälomaa (=pätkissä). Kotimaassa lähitienoolla teen lyhyitä reissuja. Ehkä jopa Virossa käyn ja/tai Tukholmassa, aika näyttää :)

- Sheena"

Minä olen jonkunlainen omaishoitaja ilman virallista statusta. Minulla on täysin lomaa vain siskojen tullessa kesällä käymään isän luona. Jos asuisin Stadissa niin minuakin saattaisi houkuttaa käydä Tallinnassa tai Tukholmassa silloin, kun systerit on isän luona ja itse olen vapaana. Hyvää laivaristeilyä ja kivaa kesää myös muuten! :)

• Anonyymi00021

Parasta kesässä on kesäloman aika, saa nukkua pidempään ja valvoa myöhempään.
      Elämisen rytmi muuttuu, ei tarvitse ajaa ylinopeutta ehtiäkseen viemään jälkikasvua harrastuksien pariin, voi ottaa rennommin, ja viettää enemmän kiireetöntä yhteistä aikaa.

Ajankäyttö ja sen tuomat mahdollisuudet. Voi mennä kuukauden ajan minne huvittaa, nähdä mitä haluaa tai kokea.

Valo, lämpö ja ihmisten rennompi mieliala. Kesäisin ihmiset ovat yleensä helpommin lähestyttäviä. Kesä on vain rentoutumista muuten niin kiireisten työaikojen välissä. Kokonaisuudessaan energiaa lisäävä kokemus.

AV

• "Parasta kesässä on kesäloman aika, saa nukkua pidempään ja valvoa myöhempään.
        Elämisen rytmi muuttuu, ei tarvitse ajaa ylinopeutta ehtiäkseen viemään jälkikasvua harrastuksien pariin, voi ottaa rennommin, ja viettää enemmän kiireetöntä yhteistä aikaa.

Ajankäyttö ja sen tuomat mahdollisuudet. Voi mennä kuukauden ajan minne huvittaa, nähdä mitä haluaa tai kokea.

Valo, lämpö ja ihmisten rennompi mieliala. Kesäisin ihmiset ovat yleensä helpommin lähestyttäviä. Kesä on vain rentoutumista muuten niin kiireisten työaikojen välissä. Kokonaisuudessaan energiaa lisäävä kokemus.

AV"

Hyvää rentouttavaa kiireetöntä kesälomaa! :) Kiitos näkemyksestäsi.

• Anonyymi00022

Kesämies pitäis saada viihdykkeeksi.

• Kaipa se mulle on luonto, vaikka on kesässä miljoona pientä yksityiskohtaa, jotka ovat ihan huippua. Mutta kun kevään lopulla kyyhkyt saapuvat ja lokit aloittavat mekkalan, alkaa hymyilyttämään. Kun pääskyt saapuvat, on hymy todella leveä, vaikka edellisten yhteinen mekkala voi olla joillekin ärsyttävää. Kaikki muu, vihreys, jääkuorestaan sulaneiden ihmisten hymyt, pörriäiset ampiaisia myöten, ovat plussaa. No hyttyset kieltämättä ketuttaa, mutta hei kohta on taas talvi eikä hyttysistä tietoakaan.

• UUSI

Kiitos näkemyksestä. Oletko lintubongari, kun kirjoitit noin paljon linnuista?

• Anonyymi00024
      UUSI

Juhannuksena on parasta se, kun sudeettisavolaiset ja muualta kepulandiasta tulleet "peukuttajat" menevät muutamaksi päiväksi kotikonnuilleen.

• Anonyymi00029
        UUSI

Pääsette vetämään peukkua rauhassa

• UUSI

Ei enää mahdollista, mutta ajatellen entisiä kesiä, nautin yhdessä muiden kanssa nakuilusta sekä yhteissaunassa, uidessa että muutoinkin.

Vaikka en ollut yhdynnässä muiden kuin vaimoni kanssa, nautin suunattomasti, kun huomasin, miten sisarilla oli halu näyttää avointa kauneintaan.

Kun ystäväpariskunnan rouva pesi huolellisesti vittuaan ja sanoin, kuinka kaunista sitä oli katsella, hän oli aivan otettu, kuin keitetty makaroni tai sula voi. Ihanoitui täysin, kun sai kuulla herttailunsa tulleeksi perille.

• UUSI

exKynis.mi: "Ei enää mahdollista, mutta ajatellen entisiä kesiä, nautin yhdessä muiden kanssa nakuilusta sekä yhteissaunassa, uidessa että muutoinkin.

Vaikka en ollut yhdynnässä muiden kuin vaimoni kanssa, nautin suunattomasti, kun huomasin, miten sisarilla oli halu näyttää avointa kauneintaan.

Kun ystäväpariskunnan rouva pesi huolellisesti vittuaan ja sanoin, kuinka kaunista sitä oli katsella, hän oli aivan otettu, kuin keitetty makaroni tai sula voi. Ihanoitui täysin, kun sai kuulla herttailunsa tulleeksi perille."

Eli nuoruuden ja vähän siitä seuranneiden kesien saunomiset ja uimiset ovat syöpyneet syvälle mieleen? Kiitos mielenkiintoisesta kertomuksesta.

• Anonyymi00025
      UUSI

Silloin nautin kesästä, kun exän kanssa oltiin kahdestaan mökillä ja sain olla siellä täysin alasti. Naapureita ei ollut lähellä. Exääni alastomuuteni ei häirinnyt vaikkei hän itse halunnut olla täysin alasti. Pelattiin, grillattiin, soudeltiin ym. Kivaa oli, kun sai olla alasti kaiken ajan mökillä. Kun ei naapureitakaan ollut lähellä niin en kenenkään mieltä pahoittanut nakuilullani.
      Nykyisin alasti olemisen mahdollisuudet rajoittuvat taidekursseilla alastonmallina olemiseen. Nautin kyllä siitäkin, kun saan olla mallina. Löytyisipä elävän mallin piirustuskurssi, joka kesällä toteutettaisiin ulkona luonnossa.

• Anonyymi00026
      UUSI

Synttäreistä, lomasta, järvestä, saunasta, oluesta, makkarasta, jäätelöstä, mansikoista, uusista potuista, sorsien syöttämisestä, tikanheitosta, kuvaamisesta, kävelystä polulla, puiden pilkkomisesta, lämmöstä (jos pysyy kohtuullisena 23-26).

Tärkeintä on kuitenkin pieni energialasku.
      Sekä se, ettei koskaan ole pimeää.
      https://www.youtube.com/watch?v=_Wxnh7hXdW4&list=RD_Wxnh7hXdW4&start_radio=1

• UUSI

Kiitos näkemyksestä ja hyvää kesää näitten mieluisien asioiden parissa.

• Anonyymi00027
      UUSI

Töistä. Kesä on turhaa lötköttelemisen aikaa.

• Anonyymi00028
      UUSI

minä pidän polkupyörällä rullaamisesta, ei ääniä, kovaa vauhriakin eullaa menemään, wi olw häiriötekijöitä kuten joku moorroein ääni ja onkin hyvär eullauskumir, Conrinenralin E25 -luikirusra.

• UUSI

Anonyymi00028: "minä pidän polkupyörällä rullaamisesta, ei ääniä, kovaa vauhriakin eullaa menemään, wi olw häiriötekijöitä kuten joku moorroein ääni ja onkin hyvär eullauskumir, Conrinenralin E25 -luikirusra."

Teetkö pitkiäkin retkiä pyörällä Suomen suvessa?

• Anonyymi00030
      UUSI

Tämä nyt vaihteeksi kertakaikkisen paska kesä, koska nytkin istun pöydässä, joka on varsinainen eläkeläisten kokoontumisajot ja kesälle ei ole löytynyt töitä. Tosin en etsi kesätyötä vaan vakituista. Mikään ei ole turhempaa elämäntuhlaamista kuin olla pappojen ja mammojen joukossa, kun ei kuulu heidän ikäluokkaansa ja he ovat lähinnä pelottava esimerkki tulevaisuudesta.

• Anonyymi00031
      UUSI

saksikäsi-Enneille ja Eetuille, puutarhahommia lytyisi kesän mittaan täällä kun yli 35 jotain uutta kohdetta mirä voisi saksia kesän mittaan, sitten,... kuin siistiä vähä saksi-eetvartti-eetu-tuuliin niitä.

• Anonyymi00032
      UUSI

Valo, lämpö, lämmin kesäsade, vehreä metsä ja luonto ylipäänsä, lintujen laulu, leppeä tuuli ja kunnon ukkosmyräkkä. Esimerkiksi noista nautin suuresti.

• UUSI

Anonyymi00032: "Valo, lämpö, lämmin kesäsade, vehreä metsä ja luonto ylipäänsä, lintujen laulu, leppeä tuuli ja kunnon ukkosmyräkkä. Esimerkiksi noista nautin suuresti."

Taidat olla luontoihmisiä ja kesä-eläviä? Kesä on paras vuoden aika sinulle?

• Anonyymi00033
      UUSI

Luonnon vehreys ja kauneus. Kukkien tuoksu ja ihanat pörisevät pörriäiset, perhoset ja uusi elämä kaikissa näissä. Uusi mahdollisuus. Uuden aamun ihme.🤷‍♀️

• UUSI

Anonyymi00033: "Luonnon vehreys ja kauneus. Kukkien tuoksu ja ihanat pörisevät pörriäiset, perhoset ja uusi elämä kaikissa näissä. Uusi mahdollisuus. Uuden aamun ihme.🤷‍♀️"

Kiitos melkein runollisesta vastauksesta.

Hyvää kesää! :)

• Anonyymi00034
        UUSI

Anonyymi00033: "Luonnon vehreys ja kauneus. Kukkien tuoksu ja ihanat pörisevät pörriäiset, perhoset ja uusi elämä kaikissa näissä. Uusi mahdollisuus. Uuden aamun ihme.🤷‍♀️"

Kiitos melkein runollisesta vastauksesta.

Hyvää kesää! :)

Kiitos samoin sinulle. Aito mikael, uuden aamun ihme. Kuuntele😍🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2376
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      63
      1839
    3. 154
      1423
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1236
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1201
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      925
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      832
    9. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      805
    Aihe