Hyvä että se tuli selväksi aika nopee.
Mutta tää palsta on homojen ja mielenvikaisten valtaama.
Terveisin
Rane 49 vuotias Heinola
Heinolassa asuva Riika 18 vuotias on homo
25
165
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Täällä on yksi mielenvikainen homo joka pn Rauno itse.
- Anonyymi00002UUSI
HOMO SE ON TUO MEIÄN RAUNOKIN 🥰🥰
PERSESEKSIÄ VAAN HARRASTAA MIESTEN KANSSA JA LOPUKSI NUOLEE PERSEEN 😍😍
VESKU- Anonyymi00014UUSI
Vai semmonen setä tuo aloittaja onkin.
- Anonyymi00003UUSI
Rane karttaa pillua, kuin vesikauhuinen vettä!
Se on taas kerran todistettu hänen itsensä toimesra! - Anonyymi00004UUSI
Tosi harmi ku asut äitisi ja veljesi kanssa ois voinu tulla yökylään . Veera 18v
- Anonyymi00007UUSI
Tuu vaan isokyrpäinen 22/6 Mies odottaa
- Anonyymi00008UUSI
RaunoiteRaunoite kirjoitti:
Luuletko että mä oon muka kiinnostunut homo jutuista
Nussiiko se äitisi siellä kotona niitä koiria?
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä pillu äsken oli kun kävin suihkussa ei näkynyt munaa. Veera
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nami
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikä mua kiinnosta mitkään jakorasiat
- Anonyymi00012UUSI
Eikä ketään kiinnosta haiseva vammainen
- Anonyymi00013UUSI
Vittu oo mikään jakorasia , saatana Ootko selvännäkijä ? Olen neitsyt. Veera
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vittu oo mikään jakorasia , saatana Ootko selvännäkijä ? Olen neitsyt. Veera
Kivahan sut olis saada tuohon sängylle pillu paljaana... avata ihanat reidet ja maistaa kunnolla molemmat reiät...
- Anonyymi00016UUSI
https://ibb.co/WNHRG3Pz
Ihanko totta? - Anonyymi00020UUSI
Tiedän että olet homo koska sekosit kun pillua olisi ollut tarjolla
Riikka 18v
- Anonyymi00005UUSI
Unohditko että sinä välillä etsit seksiseuraa alaikäisistä pojista ja pyytelet muna kuvia?
- Anonyymi00006UUSI
Oho setä on nähnyt Riikalla munat 😳
- Anonyymi00021UUSI
Ei ollut sedästä tapaamaan. Ei uskaltanut kun kello oli niin paljon
Riikka 18v
- Anonyymi00011UUSI
Ylläpito seuraa kyllä tämän ranen päivityksiä.jos rane nyt vois rauhoittua koska kaikki tiedot on meillä tiedossa.tietenkin jos haluaa bannia muutaman kuukauden niin jarka vaan.asialliset seuranhaku ilmoitukset hyväksytään mut heinolan setä homma ei enään.ps kaikilta jää jälki tänne mistä kommentit tulee.kukaan ei pysy anonyyminänä.TYlläpito
- Anonyymi00017UUSI
Olipa tuokin ylläpidon nimissä tehty kommentti kirjoitusvirheitä täynnä. Terveisin TYlläpito
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olipa tuokin ylläpidon nimissä tehty kommentti kirjoitusvirheitä täynnä. Terveisin TYlläpito
Kiinnosti kuitenki renen asiat.et varmaan oo ikinä pillua saanu ja tuskin tuut saamaan.ala oikeen kunnon homoksi.tai sori oot niin ruma ja lihava ettei kukaan huoli sua.tuliko paljon kirjotus virheitä pikkumunanen.käy imeen vaikka isääs💋💋💋
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kiinnosti kuitenki renen asiat.et varmaan oo ikinä pillua saanu ja tuskin tuut saamaan.ala oikeen kunnon homoksi.tai sori oot niin ruma ja lihava ettei kukaan huoli sua.tuliko paljon kirjotus virheitä pikkumunanen.käy imeen vaikka isääs💋💋💋
Et taida olla ihan terve tai älykäs.
- Anonyymi00022UUSI
Niinhän tää näyttää olevan holmojen ja mielenvikasten palsta, kun tänne kokoajan kirjoottelet! Hyvä että itsekin asian vihdoin myönnät.
- Anonyymi00024UUSI
Eiks sun pitäny mennä kävelylle?
Et sit - kahden postauksen välisestä ajasta päätellen - pitkälle päässyt, ennenkuin hoitajat sai sut kiinni ja talutti takaisin.
Vai eikö sua päästetty ulos ollenkaan?
"Rane on nyt tänään sen verran sekaisin, että istuu vaan omalle sängylleen ja räplää vaikka puhelintaan. Sillai meillä on helpompaa. "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa393389Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202292Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1331913Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131406Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631177Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501042- 481022
- 55841
- 72787
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33783