Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen mukava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja huomioon ottava.
Olen 171 cm pitkä ja painan 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa vapaata neitoa jonka unelma on että sun pimpsaa nuollaa saunassa ja rannalla
22
114
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä on mihin aikaan tuun saunomaan teille ? Veera 18v
- Anonyymi00003UUSI
Veera joudut saunomaan samalla vesan Ja SETÄN mutsin kanssa 😁 he asuvat kolmistaan 😂
- Anonyymi00002UUSI
Huomennako rauno huomennako?
Elisa- Anonyymi00005UUSI
Raunosetäkiihkeenä kirjoitti:
Elisa
Huomenta
Oletko vapaa ja aito neitoa
Mä etin vain aitoja neitojaTietenkin olen aito nainen. Sinkku
Elisa - Anonyymi00006UUSI
Huomenna huomenna tänään on muita menoja pitää käydä LAITOSHOMO kaverin luona . Aito setä HEINOLA
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tietenkin olen aito nainen. Sinkku
ElisaMikä sinun unelma on ja millainen setä kelpaa sulle
- Anonyymi00007UUSI
Mikä sinun unelma on ja millainen setä kelpaa sulle
Unelma on voittaa lotossa tai eurojackpotissa jonka jälkeen kierrellä maailmaa. Tavallinen mies kelpaa, ei tarvitse olla edes setä
Elisa - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Unelma on voittaa lotossa tai eurojackpotissa jonka jälkeen kierrellä maailmaa. Tavallinen mies kelpaa, ei tarvitse olla edes setä
ElisaSETÄN unelma on saada LAHEN SETÄN KORMUS kyrpää
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
SETÄN unelma on saada LAHEN SETÄN KORMUS kyrpää
Setän unelma myös toteutuu joka ilta! 😎
- Anonyymi00004UUSI
Ilmoitin ylläpidolle että poistavat trollin nimimerkin
Riikka 18v - Anonyymi00009UUSI
Pillua pitäis saada, mutta vasta "huomenna,". Ikää alkaa olemaan Ranella mittarissa jo sen verran, että ei kannattais siirtää neitsyydenmenetystä huomiselle.
Niinhän sitä voi olla Neitsyt ku neljä muissa tuli raskaaksi niistä joitten kaa olen harrastanut seksiä
- Anonyymi00010UUSI
Niinhän sitä voi olla Neitsyt ku neljä muissa tuli raskaaksi niistä joitten kaa olen harrastanut seksiä
Muissa ne tuli raskaaksi , setä RANE on neitsyt 😁
Kyllä sitä Neitsyt on ku neljä neitoa tuli raskaaksi niistä joitten kaa olen harrastanut seksiä
- Anonyymi00011UUSI
JOS NOIN OLISI KÄYNYT, TUOSSA EI OLE MITÄÄN YLPEILTÄVÄÄ. VASTUUTON KEHITYSVAMMAINEN JOKA EI OSAA HUOLEHTIA EHKÄISYSTÄ! MUTTA KAIKKI TIEDÄMME ETTÄ OLET NEITSYT, LUKUUNOTTAMATTA PERSETTÄ
- Anonyymi00012UUSI
Höpöhöpö... kaikki täällä tietää totuuden niistä neljästä.mustalaisesta, jotka putsas sun kämpän.
Se ei ole seksiä, jos ne tuli raskaaksi pyhästä hengestä, eikä muna käynyt pillussa.
Kusetuksia ei lasketa! - Anonyymi00013UUSI
Kyllä sitä Neitsyt on ku neljä neitoa tuli raskaaksi niistä joitten kaa olen harrastanut seksiä
Neidot mustalaisia
- Anonyymi00014UUSI
Sä hoet noita valheitas kuin itse uskoisit niihin.
Anonyymi00011 kirjoitti:
JOS NOIN OLISI KÄYNYT, TUOSSA EI OLE MITÄÄN YLPEILTÄVÄÄ. VASTUUTON KEHITYSVAMMAINEN JOKA EI OSAA HUOLEHTIA EHKÄISYSTÄ! MUTTA KAIKKI TIEDÄMME ETTÄ OLET NEITSYT, LUKUUNOTTAMATTA PERSETTÄ
Hyvä ku sä kusipää huoran homo pentu tajusit änkyttää itestäs
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä hoet noita valheitas kuin itse uskoisit niihin.
Setän on pakko takertua tohon valheeseen.. hirveä pillunhimo, mutta koskaan ei ole päässyt kastamaan kärkeä pillussa.
- Anonyymi00017UUSI
Vai on Setä oikein "harrastanut seksiä".
Tietääköhän Rane mitä koko asia edes tarkoittaa!?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa163202Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.122188Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1181812Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101186Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1561079Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501002- 36823
- 54768
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30695