Kommunismista ja kommunistinuorista huutamisesta vähäsen

Anonyymi-ap

Faktatietojen mukaan Suomen eduskunnasta ei ainakaan löydy sitten ainoatakaan kommunistista puoluetta, joten huutamisen täytyy joko perustua luuloihin tai suoranaiseen valehtelemiseen.

https://vaalit.yle.fi/ev2023/tulospalvelu/fi/parties/20/

Hui noita kommunisteja, vakava vaara? POLIISI, PALOKUNTA, JOULUPUKKI !!!!

35

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      - Kyllä Kommunisteja on - puolueen nimiä on vain vaihdettu vuosien varrella .

      - Nykyinen - Vasemmistoliitto
      - - sen edellinen nimi oli - SKDL = Suomen Kansan Demokraattinen Liike
      - - - ja alkujaan nimi oli v. 1918 - SKP = Suomen Kommunistinen Puolue

      - ja SDP ja Vihreät - on samaa - PUNIKKI-Kommunistien sakkia .

      • Anonyymi00003

        Ja missähän ovatkaan siten ne faktatodisteet väittämillesi nykyisen eduskunnan suhteen? Kumpaakaan noista ei ole enää olemassa eli SKDL:ää eikä 1918 perustettua SKP:ta, koska nykyinen SKP on perustettu vuonna 1996, kun ne poistuivat pitämästä majaansa Vasemmistoliitossa. Vanha SKP meni konkursiin vuona 1995.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Kommunistinen_Puolue_(1996)

        Ja viimeinen rivisihän oli sitten ihan täyttä tyypillistä populistista persupotaskaa demareista sekä vihreistä.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ja missähän ovatkaan siten ne faktatodisteet väittämillesi nykyisen eduskunnan suhteen? Kumpaakaan noista ei ole enää olemassa eli SKDL:ää eikä 1918 perustettua SKP:ta, koska nykyinen SKP on perustettu vuonna 1996, kun ne poistuivat pitämästä majaansa Vasemmistoliitossa. Vanha SKP meni konkursiin vuona 1995.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Kommunistinen_Puolue_(1996)

        Ja viimeinen rivisihän oli sitten ihan täyttä tyypillistä populistista persupotaskaa demareista sekä vihreistä.

        Ajantasainen lista rekisteröityneistä puolueista:

        https://vaalit.fi/rekisteroidyt-puolueet


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ja missähän ovatkaan siten ne faktatodisteet väittämillesi nykyisen eduskunnan suhteen? Kumpaakaan noista ei ole enää olemassa eli SKDL:ää eikä 1918 perustettua SKP:ta, koska nykyinen SKP on perustettu vuonna 1996, kun ne poistuivat pitämästä majaansa Vasemmistoliitossa. Vanha SKP meni konkursiin vuona 1995.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Kommunistinen_Puolue_(1996)

        Ja viimeinen rivisihän oli sitten ihan täyttä tyypillistä populistista persupotaskaa demareista sekä vihreistä.

        Anna Kontula on itse sanonut olevansa kommunisti. Markus Mustajärvi samoin. Kyllä näitä vaan Vasemmistoliitosta löytyy, íhan oman sanansa mukaan


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ajantasainen lista rekisteröityneistä puolueista:

        https://vaalit.fi/rekisteroidyt-puolueet

        Listalta löytyi siis ainoastaan yksi kommunistinen puolue eli eduskunnan ulkopuolinen pienpuolue SKP. Ja tuota persupölhöt pelkäävät kuin ruttoa :))))


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ja missähän ovatkaan siten ne faktatodisteet väittämillesi nykyisen eduskunnan suhteen? Kumpaakaan noista ei ole enää olemassa eli SKDL:ää eikä 1918 perustettua SKP:ta, koska nykyinen SKP on perustettu vuonna 1996, kun ne poistuivat pitämästä majaansa Vasemmistoliitossa. Vanha SKP meni konkursiin vuona 1995.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Kommunistinen_Puolue_(1996)

        Ja viimeinen rivisihän oli sitten ihan täyttä tyypillistä populistista persupotaskaa demareista sekä vihreistä.

        He he he. Pankkolängvitsi hää ei kommunistien tapaan oo huumormiehii. Kovin totinen hää on.


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Listalta löytyi siis ainoastaan yksi kommunistinen puolue eli eduskunnan ulkopuolinen pienpuolue SKP. Ja tuota persupölhöt pelkäävät kuin ruttoa :))))

        Varokaa vaan saa Sirola Opiston monisteet kyytiä.


      • Anonyymi00008
        Maalaisliiton.Ruplakassa kirjoitti:

        He he he. Pankkolängvitsi hää ei kommunistien tapaan oo huumormiehii. Kovin totinen hää on.

        Kännissä ja läpällä kuten kunnon persutapaan vai?


      • Anonyymi00009
        Maalaisliiton.Ruplakassa kirjoitti:

        Varokaa vaan saa Sirola Opiston monisteet kyytiä.

        Paituli & Majuri vastaan pari kolme tuhatta kommunistia.

        Selkäkeikkanaurua :))))))))))))


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Anna Kontula on itse sanonut olevansa kommunisti. Markus Mustajärvi samoin. Kyllä näitä vaan Vasemmistoliitosta löytyy, íhan oman sanansa mukaan

        Puolue ei kuitenkaan ole kuin sosialistinen vasemmistopuolue. Liekö persuja ärsyttääkseen lausuneet, sillä eiväthän he todellisuudessa mitään aitoja kommareita ole.


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kännissä ja läpällä kuten kunnon persutapaan vai?

        Olen kylläkin absolutisti sinulle Pankkolängvitsi tuntuu hapan maistuvan.


      • Anonyymi00014
        Maalaisliiton.Ruplakassa kirjoitti:

        Olen kylläkin absolutisti sinulle Pankkolängvitsi tuntuu hapan maistuvan.

        Taitaa olla juurikin toisinpäin. Harhaisuutesi kertoo kaiken oleellisen.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Taitaa olla juurikin toisinpäin. Harhaisuutesi kertoo kaiken oleellisen.

        Etkö sinä Pankkolängvitsireppana muuta keksinyt. Osui vissiin arkaan paikkaan.
        Ongelmia kotona ja työpaikalla kun ei pysy lapasessa?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ja missähän ovatkaan siten ne faktatodisteet väittämillesi nykyisen eduskunnan suhteen? Kumpaakaan noista ei ole enää olemassa eli SKDL:ää eikä 1918 perustettua SKP:ta, koska nykyinen SKP on perustettu vuonna 1996, kun ne poistuivat pitämästä majaansa Vasemmistoliitossa. Vanha SKP meni konkursiin vuona 1995.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Kommunistinen_Puolue_(1996)

        Ja viimeinen rivisihän oli sitten ihan täyttä tyypillistä populistista persupotaskaa demareista sekä vihreistä.

        1990 SKP liittyi Vasemmistoliittoon.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        1990 SKP liittyi Vasemmistoliittoon.

        Ja poistui sieltä ennen kuin perustivat uuden SKP:n. Miksi jätit tämän kertomatta? Maininta kun löytyy Wikipediastakin.

        "Yksi vasemmistoliiton suunnittelijoista, Reijo Käkelä, siirtyi SDP:hen jo ennen puolueen perustamista, kun SKP:n vähemmistöläiset eli taistolaiset otettiin mukaan.[20] Uudelleen perustetun SKP:n jäsenet poistuivat vasemmistoliitosta 1990-luvun puolivälissä."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vasemmistoliitto


      • Anonyymi00020
        Maalaisliiton.Ruplakassa kirjoitti:

        Etkö sinä Pankkolängvitsireppana muuta keksinyt. Osui vissiin arkaan paikkaan.
        Ongelmia kotona ja työpaikalla kun ei pysy lapasessa?

        Kirjoitti päästään työkyvyttömyyseläkkeelle joutunut, tultuaan ensin työkaveriensa istumana potkituksi ulos työpaikastaan.

        Kenelläköhän ei siis ole pysynyt lapasessa, uskallatko tunnustaa?


      • Anonyymi00024

        Esimerkki persukoulun yhteiskuntaopin kokeesta.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Esimerkki persukoulun yhteiskuntaopin kokeesta.

        Persun kouluosaaminen rajoittui lintsaamisen osaamiseen.


    • Anonyymi00007

      Poistakaa aloitus koska siinä ei ole lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.
      Samuel Maalaisliitto.

    • Ei ehkä löydy eduskunnasta, mutta meistä ihmisistä sitten sitäkin enemmän. Voisi sanoa, että vähän jokaisessa on enemmän tai vähemmän kommunistia. Myös minussa on aimo annos sitä.

      Avioliitot ja perheet perustuvat hyvin usein kommunistiseen ideologiaan. Annetaan jokaiselle tarpeensa mukaan ja vaaditaan kykyjen perusteella. Ei siinä monessakaan perheessa lasketa, kuka on mitäkin ansainnut, kun yhteisesti hankitussa kolhoosiasunnnossa asustelleaan, samalla autolla ajellaan ja yhdessä saunotaan. Perhetason kommunismissa valtio häivyttyy koko lailla sivuseikaksi. Vähän samansuuntainen tilanne saattoi aiemmin vallita koko suvun, kyläkunnan ja heimon parissa. Omaa ei erotettu niin tiukasti vieraasta ja oven eteen pantiin vain luuta tiedoksi, ettei nyt juuri olla kotona, joten voit keittää kahvit tuvassa itse. Oli kaikenlaista talkooperinnetta eli - hyi helvetti sentään - olisko ihan sitä itteään eli kommunismia talkooiden kaapuun käärittynä. Kyllä mahtoi olla vaarallista se kommunismi.

      Kommunismi yleisenä yhteiskunnallis-taloudellis-filosofisena elämisen mallina on laajennettu versio perheiden kommunistisista käytänteistä. Näitä voi kutsua vaikka kommuuneiksi. Yllättäen tälaiset kommuunit eivät ole vain poliittisen vasemmiston keksintöjä. Niitä on ollut ja on edelleen uskovaisten parissa. He ovat eläneet yhteiseloa kommuuneissa, missä kristillinen aate on yhdistänyt. Juutalaisten kibbutsit ovat eräs tällainen muunnelma. Saattaa olla, että tässä on yhteys siihen, että monet juutalaiset olivat aktiivisia mm. Venäjän kommunismin synnyttämisessä.

      • Anonyymi00012

        Paskatunkin, juuri niin, paskaahan tuo MPP kirjoittaa


      • Anonyymi00013

        Vai että elät kommunistiperheen kanssa. Onhan se sekin yksi tapa sekin. Ihan kommuunissa.

        Kommunismissa jaetaan kaikki, vanhoissa perhe- ja kyläyhteisoissä hankittiin kaikki yhdessä. Siin on vissi ero.

        Niissä vanhoissa kyläyhteisöissä oli kyllä eri alojen osaajia, seppiä, suutareita, timpureita, kalastajia jne. He tienasivat oman osansa kukin erikoisalansa mukaan. Siivellä eläjiä, kuten kommunismissa on, ei ollut. Laiskottelua ei suvaittu. Työpakko oli kaikilla.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Vai että elät kommunistiperheen kanssa. Onhan se sekin yksi tapa sekin. Ihan kommuunissa.

        Kommunismissa jaetaan kaikki, vanhoissa perhe- ja kyläyhteisoissä hankittiin kaikki yhdessä. Siin on vissi ero.

        Niissä vanhoissa kyläyhteisöissä oli kyllä eri alojen osaajia, seppiä, suutareita, timpureita, kalastajia jne. He tienasivat oman osansa kukin erikoisalansa mukaan. Siivellä eläjiä, kuten kommunismissa on, ei ollut. Laiskottelua ei suvaittu. Työpakko oli kaikilla.

        Kommunismissa ei jaeta kaikkea, vaan annetaan kullekin tarpeensa mukaan. Perheessä se tarkoittaa, että lapsille jaetaan kaikki tarvittava ilman, että heiltä vaaditaan siitä mitään vastinetta. Vanhempien aseman määrittää nykyisin heidän keskinäinen sopimuksensa, mikä on sanallinen, paljolti hiljainen hyväksynti jollekin tavalle. Perhe on keskeisin kommunistisin sovellus. Laikottelukin on lapsille sallittua. Nyt on taas alettu puhua siitäkin, että lasten tulee osallistua enemmän vanhempiensa hoitoon heidän vanhuudessaan. Tätäkin vanhaa kommunisperinnettä halutaan elvyttää ja ihan oikeistolaisten piirien vaatimuksesta.

        Perinteisten yhteisöjen talkoita tehtiin tarpeen mukaan. Jos joku rakensi taloa prheelleen, talkooväki auttoi. Sitten autettiin vastavuoroisesti jotakuta toista. Mitä etäämmelle perheyhteisöstä on menty, sitä vähemmän siinä esiintyy puhdasmutoista kommunismia, mutta esiintyy kuitenkin. Puolstusvoimat perustuvat sellaisessa maassa kuin Suomessa mitä suurimmassa määrin kommunismille. Jokaiselta edellytetään maan puolustamista hengensä uhalla. Toki varakkaammat ja valtaa pitävät usein pyrkivät laistamaan tästä velvollisuudesta. He ovat niitä kotirintaman "taistelijoita" Arkipäivän kommunismi on vanha keksintö. Ei sitä kehitetty suinkaan vasta Ranskan suuren vallankumouksen jälkeen 1700-luvulla.


    • Anonyymi00016

      Vasemsmistoliitossa puolet kommunisteja, SDP:ssä muutamia.

      • Anonyymi00021

        Valehtelet.


      • Anonyymi00025

        Kerro persu, keitä!


    • Anonyymi00018

      EV:n ay-aktiivit toimivat TUNEssa (Trade Unionist Network Europe), joka kokoaa ammattiyhdistysliikkeen voimia yhteistyöhön ja pitää yhteyksiä vasemmistolaisiin puolueisiin Euroopassa.

      SKP vaatii irtautumista uusliberalistisesta Euroopan unionista ja yhteisvaluutta eurosta sekä sen sijaan työväen ja kansojen välisen punaisen yhteistyön rakentamista.

      EU-eroa vaativat Euroopan vasemmiston jäsenpuolueet, kuten SKP, näkevät, ettei unionin demokratisointi onnistu sisältä käsin, sillä EU:n perussopimuksilla pyritään estämään kansanvaltaisuuteen ja julkisen sektorin voimistamiseen tähtäävän politiikan teko jäsenmaissa. Silti SKP:n ja Kommunistinuorten mielestä EU-vaaleihin kannattaa osalliEV:n ay-aktiivit toimivat TUNEssa (Trade Unionist Network Europe), joka kokoaa ammattiyhdistysliikkeen voimia yhteistyöhön ja pitää yhteyksiä vasemmistolaisiin puolueisiin Euroopassa.stua, sillä kaikki vaalit ovat tärkeitä puhujalavan paikkoja ja parlamenttiin läpipääsevät kommunistit voivat toimia työväenluokkaisen EU-kriittisen rintaman vahvistamiseksi.

      Europarlamentaarikot, jotka edustavat Euroopan vasemmiston jäsenpuolueita, toimivat GUE/NGL-parlamenttiryhmässä. EV saa myös rahoitusta GUE/NGL:n kautta.


      GUE/NGL on tunnettu Venäjää myötäilevistä mepeistä.
      Vuonna 1994 konfederaatioliittoumaksi perustettu ryhmä sai alkunsa aiemmista kommunistien ja liittoutuneiden ryhmästä, jotka olivat peräisin 1970-luvulta, ja se on kehittynyt sisältämään pohjoismaisia vihreän vasemmiston elementtejä sekä kapitalismin vastaista suuntausta.

      GUE/NGL:n ideologia korostaa työntekijöiden oikeuksia, säästötoimien ja yksityistämisen vastustusta, ympäristönsuojelua, feminismin ja ihmisoikeuksien edistämistä sekä militarisoinnin sijaan rauhaa suosivaa ulkopolitiikkaa. Se kritisoi usein Euroopan unionia yritysten etujen asettamista sosiaalisen solidaarisuuden edelle.

      Euroopan vasemmistoliiton jäsenet edustavat punavihreää vasemmistoa ja feminismiä. Euroopan vasemmistopuolueen edustajissa on ekososialisteja ja kommunisteja. Demokraattisen sosialismin kannattajia löytyy molemmista.

      Maittain tarkasteltuna ryhmän suurin puolue on ranskalainen Alistumaton Ranska, jolla on yhdeksän europarlamentaarikkoa. Suhteessa kunkin maan meppien kokonaismäärään Suomen prosenttiosuus on kuitenkin suurin, sillä 20 % suomalaismepeistä kuuluu GUE/NGL:ään. Suomalaisina ryhmään kuuluvat ELA:n kautta Vasemmistoliiton edustajat Li Andersson, Merja Kyllönen ja Jussi Saramo.

      GUE/NGL on tunnettu Venäjää myötäilevistä mepeistä.
      Suomalaismepeistä kuuluu GUE/NGL:ään. Suomalaisina ryhmään kuuluvat ELA:n kautta Vasemmistoliiton edustajat Li Andersson, Merja Kyllönen ja Jussi Saramo
      Älkää nyt toverit Antifaa tehkö tyhjäksi, se on teidän terroristijärjestö
      EU kuva:
      https://pbs.twimg.com/media/GZblHEZW8AE__1l.jpg
      Kommunistit, vasurit, Antifa yhteiskuvassa. Heitä enemmänkin -puuttavat kuvasta.
      Sateenkaarta ja Venäjää kuvassa ylistetään kommunistein ohella..

      Li laski Antifa lippunsa alemmas. kts toinen kuva.

      EU kuva:
      https://pbs.twimg.com/media/GZblHEZW8AE__1l.jpg
      Kommunistit, vasurit, Antifa yhteiskuvassa. Heitä enemmänkin -puuttavat kuvasta.
      Sateenkaarta ja Venäjää kuvassa ylistetään kommunistein ohella..

      Li laski Antifa lippunsa alemmas. kts toinen kuva.

      • Sanottakoon tuohon kuitenkin selvennyksenä, että suomalaismepeistä yksikään Vasemmistoliittoon kuuluva ei myötäile Venäjää vaan vastustaa sitä autortaarisena ja äärioikeistolaisena nationalistisena valtiona, joka päivä päivältä muistuttaa yhä enemmän natsi-Saksan diktatuuria. Pietarin talousforumissa näkyvin länsimainen edustus tuli Saksan äärioikeistolaisesta AfD -puolueesta. Suomessa onneksi mikään poliittinen taho ei kannata nykyisin putlerin pakkovaltaa, vaikka persut ovat ideologisesti ihailleetkin Venäjää. Jokin roti persuillakin kuitenkin on eli kansan vihan pelko, vaikka he itse järjestelmää pitäisivätkin hyvänä.

        Nyt persujen ihanne on vastaava järjestelmä USAssa, mikä pyrkii poispäin demokratiasta äärikristilliseen ja äärikonservatiiviseen pakkovaltaan eli sikäläisittäin nimitettynä kristilliseen dominionismiin. Nyt kuulemma käydään henkien sotaa saatanallista valtaa eli demokraatteja vastaan.


      • Anonyymi00028
        mielipidepankki kirjoitti:

        Sanottakoon tuohon kuitenkin selvennyksenä, että suomalaismepeistä yksikään Vasemmistoliittoon kuuluva ei myötäile Venäjää vaan vastustaa sitä autortaarisena ja äärioikeistolaisena nationalistisena valtiona, joka päivä päivältä muistuttaa yhä enemmän natsi-Saksan diktatuuria. Pietarin talousforumissa näkyvin länsimainen edustus tuli Saksan äärioikeistolaisesta AfD -puolueesta. Suomessa onneksi mikään poliittinen taho ei kannata nykyisin putlerin pakkovaltaa, vaikka persut ovat ideologisesti ihailleetkin Venäjää. Jokin roti persuillakin kuitenkin on eli kansan vihan pelko, vaikka he itse järjestelmää pitäisivätkin hyvänä.

        Nyt persujen ihanne on vastaava järjestelmä USAssa, mikä pyrkii poispäin demokratiasta äärikristilliseen ja äärikonservatiiviseen pakkovaltaan eli sikäläisittäin nimitettynä kristilliseen dominionismiin. Nyt kuulemma käydään henkien sotaa saatanallista valtaa eli demokraatteja vastaan.

        Pietarin talousforumissa näkyvin länsimainen edustus tuli Saksasta, mutta ei suinkaan AfD puolueesta vaan sosialidemokraateista, Gerdhard Schröder patsasteli siellä Putinin rinnalla.

        Suomessa putinin venäjää halailleet löytyvät niinikään demareista, Tarja Halonen, Erkkki Tuomioja, Eero Heinäluoma, Kimmo Kiljunen, Paavo Lipponen jne.

        EU:n vasenryhmä, johon Vasemmistoliiton mepit kuuluvat, on useassa otteessa myötäillyt putinia, sitä ei voi kiistää, ja myös suomalaismepit tuossa ryhmässä äänestäneet venäjää tukevien päätösten puolesta. Näin vaikka mm. Li Andersson väitti toista.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Pietarin talousforumissa näkyvin länsimainen edustus tuli Saksasta, mutta ei suinkaan AfD puolueesta vaan sosialidemokraateista, Gerdhard Schröder patsasteli siellä Putinin rinnalla.

        Suomessa putinin venäjää halailleet löytyvät niinikään demareista, Tarja Halonen, Erkkki Tuomioja, Eero Heinäluoma, Kimmo Kiljunen, Paavo Lipponen jne.

        EU:n vasenryhmä, johon Vasemmistoliiton mepit kuuluvat, on useassa otteessa myötäillyt putinia, sitä ei voi kiistää, ja myös suomalaismepit tuossa ryhmässä äänestäneet venäjää tukevien päätösten puolesta. Näin vaikka mm. Li Andersson väitti toista.

        Schöder ei ole ollut näkyvä enää pitkään aikaan. Saksalaisilla näkyy olevan vielä paljon opittavaa ryssistä.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Schöder ei ole ollut näkyvä enää pitkään aikaan. Saksalaisilla näkyy olevan vielä paljon opittavaa ryssistä.

        Schöder ei ehkä ole ollut näkyvillä kuten ennen, mutta hänen mukanaolo Pietarin talousfoorumissa kertoo siitä, mitkä poliittiset tahot putinin puolella edelleen ovat. Sosialidemokraatit Schöderin hahmossa, ja muutama äärivasemmistolainen kuin myös jokunen äärioikeistolainen edustaja sinne raahautui


    • Anonyymi00030

      Jeesus on kommunisti:
      Jeesus kommunismia: lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa . Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi. Nämä sisältää jo kommunismin: yhteisöllisyyden Jeesus kommunismin.

      Apt: :44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
      2:45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
      2:46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
      2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

      Jumala siunasi Jeesuskommunismin: Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.
      Jeesuskommunismi pelastaa maailman.

      • Sinä olet Raamatun lukenut ja näyt sen tuntevan. Hyvin moni itseään uskovaiseksi nimittävä sivuuttaa juuri nämä kohdat. He usein ovat kääntäneet asian jopa niin päin, että Jumala palkitsee heitä omaisuuksilla jo tässä elämässä. Päivi Räsäset ym. paasaavat kyllä jatkuvasti alapään asioista ja siihen viehtymyksestä syntinä, mutta omistamisen ahneutta ja sen poliittisia tavoitteita he pitävät hyveinä.

        Vaikka uskoisin itse jumalaan - mitä en kylläkään tee - en ainakaan tällaisten kaksinaismoralistien sakkiin haluaisi kuulua.

        Jeesuksen opeissa on todellakin aimo annos kommunistista ajattelua. Hän näkee sen lähimmäisen rakkautena toisin kuin nämä valeuskovaiset.


      • Anonyymi00031
        mielipidepankki kirjoitti:

        Sinä olet Raamatun lukenut ja näyt sen tuntevan. Hyvin moni itseään uskovaiseksi nimittävä sivuuttaa juuri nämä kohdat. He usein ovat kääntäneet asian jopa niin päin, että Jumala palkitsee heitä omaisuuksilla jo tässä elämässä. Päivi Räsäset ym. paasaavat kyllä jatkuvasti alapään asioista ja siihen viehtymyksestä syntinä, mutta omistamisen ahneutta ja sen poliittisia tavoitteita he pitävät hyveinä.

        Vaikka uskoisin itse jumalaan - mitä en kylläkään tee - en ainakaan tällaisten kaksinaismoralistien sakkiin haluaisi kuulua.

        Jeesuksen opeissa on todellakin aimo annos kommunistista ajattelua. Hän näkee sen lähimmäisen rakkautena toisin kuin nämä valeuskovaiset.

        Miten Räsänen on Kapi omistamisen ahneutta pitänyt hyvänä? HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi00033
        mielipidepankki kirjoitti:

        Sinä olet Raamatun lukenut ja näyt sen tuntevan. Hyvin moni itseään uskovaiseksi nimittävä sivuuttaa juuri nämä kohdat. He usein ovat kääntäneet asian jopa niin päin, että Jumala palkitsee heitä omaisuuksilla jo tässä elämässä. Päivi Räsäset ym. paasaavat kyllä jatkuvasti alapään asioista ja siihen viehtymyksestä syntinä, mutta omistamisen ahneutta ja sen poliittisia tavoitteita he pitävät hyveinä.

        Vaikka uskoisin itse jumalaan - mitä en kylläkään tee - en ainakaan tällaisten kaksinaismoralistien sakkiin haluaisi kuulua.

        Jeesuksen opeissa on todellakin aimo annos kommunistista ajattelua. Hän näkee sen lähimmäisen rakkautena toisin kuin nämä valeuskovaiset.

        Armo ja anteeksianto on enemmän kuin oikeudenmukaisuus, kun sen tajuaa tajuaa Jeesuksen Pyhyyden ja puhtauden. Se muuttaa sisintä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe