Batmanstreameja voi kokeilla, samoin camel liveä jos ei muualta näe matseja. Tällaista kehitysmaameininkiä tämä nykymeno on, kun mietitään esim. terveydenhuollon tasoa. Minulla näkyy mtv3 onneksi.
0Äänestä
Anonyymi00002
Näitä ahneita mediakonserneja tulee kiittää, emme tuhlaa aikaamme katsoen miesten juoksua pallon perässä. Kesällä on paljon muutakin tekemistä, ja nyt siihen on oiva mahdollisuus.
AV
0Äänestä
Anonyymi00003
Jep. Elisalla miljardien tulos. Ehkä norjalaiset yrittävät kaapata? Vilma
0Äänestä
Anonyymi00007
Niin. Jopa koskettava elokuva on oikein hyvä vaihtoehto. Vilma
Juu, mutta mikä järki jollain kaapeli teeveellä, kun ne kanavat voi vastaanottaa antennilla. Toi langallinen välitys oli joskus aikoina ennen radioyhteyksiä.
Toinen asua jossain ruotsissa, missä saman konsernin tv4 lopetti kokonaan maapäälliset lähetykset. Voi tietenkin kattoo netin kautta. Mutta ilmeisesti tässä sama kun maikkarilla, että osa tarjonnasta on sitte maksullista. Mutta toisaalta urheululähetykset on pitkään jo olluki maksullisia mm eurosport.
0Äänestä
Anonyymi00004
Kiitos yhtiöhallituksemme, jossa ei ole yhtään insinööriä tai juristia - pelkkiä turisteja. Vilma
Kiitos yhtiöhallituksemme, jossa ei ole yhtään insinööriä tai juristia - pelkkiä turisteja. Vilma
No, asian voi aina muistaa sillon, kun mietitään annetaanko vastuuvapaus.
0Äänestä
Anonyymi00005
JeroP kirjoitti:
Enemmistö turisteja? Uskovat kaiken seitsemään hyvää, kaks pahaa. Hyvä televisioni meni kaatikselle, kun antennista luovuttiin ja hallitus uskoi Elisan satuihin. Vilma Onko kaikki kehitystä? Vai saadaanko puuhastelua? Asfaltin rikkomista. Kaivureille töitä? Piuha-asentajille töitä. Ja paraniko mitään? Oisko priorisoitava ohjelmien sisältö? Muoto vienyt voiton eli miten? Minkä näköinen tv? Miten i s o eli tuleeko kookkaasta parempaa ohjelmaa? Olemmeko pyöriteltävissä eli johdateltavissa hukkainvestointeihin, turhaan kulutukseen ja jätteisiin, oikeammin lajitteluun? Voisiko joku vihreä pähkinän kuorien tuotattaja herätä turhuuksien markkinoihin vsi ovatko Hesan keskustassa miettimässä, miten laajentaa savannia.
0Äänestä
Anonyymi00006
Palloiluille No for ever.
0Äänestä
Anonyymi00008
Olen käynyt Stadionilla. Olihan se elämys. Tempaisi mukaan. Vilma
0Äänestä
Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen käynyt Stadionilla. Olihan se elämys. Tempaisi mukaan. Vilma
Suomen laki määrittelee jo sen, jääkiekon ja jalkapallon kisat tulee ola nähtävissä koko kansalle. Hallitus on tässä epäonnistunut, täysin.
0Äänestä
Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suomen laki määrittelee jo sen, jääkiekon ja jalkapallon kisat tulee ola nähtävissä koko kansalle. Hallitus on tässä epäonnistunut, täysin.
Tuo väittämä vaikuttaa aprillipilalta. Jos olisi Ylen vastuulla kaikki, juttu olisi toinen. Harrastajille kurjaa, kun huippupelejä ei näe. Oli eilen illalla kenkkua selittää, että ei näy, ei näy... Vilma
Keskustelin yhden norjalsisen kanssa. Hän oli todellla onnelinen Norjan jääkiekon pronssimitalista. Täällä ei paljoa kerrota norjalaisten ilosta, mutta he ovat todella iloisia Norjan menestyksrstä. 😃
1Äänestä
Anonyymi00011
22:10 Ihan piruttanikaan en ole kiinnostunut, en ilostunut. Parempi heille, kun sopijapuolena häsläävät ja tämä on t i e t o i s t a kiusantekoa eli ilkeyttä. Jalkapallo voi heiltä mennä ihan pröööt. Vilma
22:10 Ihan piruttanikaan en ole kiinnostunut, en ilostunut. Parempi heille, kun sopijapuolena häsläävät ja tämä on t i e t o i s t a kiusantekoa eli ilkeyttä. Jalkapallo voi heiltä mennä ihan pröööt. Vilma
"tämä on t i e t o i s t a kiusantekoa eli ilkeyttä."
Kiitos vastauksestasi, Sääli, että sinulla on noin huono päivä. Minun päivääni/ iltaani se ei onneksi pilaa. Ilkeile rauhassa!
0Äänestä
Anonyymi00012
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, Sääli, että sinulla on noin huono päivä. Minun päivääni/ iltaani se ei onneksi pilaa. Ilkeile rauhassa!
Eikös. Minun päivässäni ei ole ollut mitään vikaa. Ihan sama, mitä luulet. Vilma Mä olen pitänyt norjalaisia suomalaisten ystävinä. Öljy noussut päähän. *** Jännää peliä.
Vastaukset 16
Vanhimmat
Batmanstreameja voi kokeilla, samoin camel liveä jos ei muualta näe matseja. Tällaista kehitysmaameininkiä tämä nykymeno on, kun mietitään esim. terveydenhuollon tasoa. Minulla näkyy mtv3 onneksi.
Näitä ahneita mediakonserneja tulee kiittää, emme tuhlaa aikaamme katsoen miesten juoksua pallon perässä. Kesällä on paljon muutakin tekemistä, ja nyt siihen on oiva mahdollisuus.
AV
Jep.
Elisalla miljardien tulos.
Ehkä norjalaiset yrittävät kaapata?
Vilma
Niin. Jopa koskettava elokuva on oikein hyvä vaihtoehto.
Vilma
Juu, mutta mikä järki jollain kaapeli teeveellä, kun ne kanavat voi vastaanottaa antennilla. Toi langallinen välitys oli joskus aikoina ennen radioyhteyksiä.
Toinen asua jossain ruotsissa, missä saman konsernin tv4 lopetti kokonaan maapäälliset lähetykset. Voi tietenkin kattoo netin kautta. Mutta ilmeisesti tässä sama kun maikkarilla, että osa tarjonnasta on sitte maksullista. Mutta toisaalta urheululähetykset on pitkään jo olluki maksullisia mm eurosport.
Kiitos yhtiöhallituksemme, jossa ei ole yhtään insinööriä tai juristia - pelkkiä turisteja.
Vilma
Enemmistö turisteja? Uskovat kaiken seitsemään hyvää, kaks pahaa.
Hyvä televisioni meni kaatikselle, kun antennista luovuttiin ja hallitus uskoi Elisan satuihin.
Vilma
Onko kaikki kehitystä?
Vai saadaanko puuhastelua? Asfaltin rikkomista. Kaivureille töitä?
Piuha-asentajille töitä.
Ja paraniko mitään?
Oisko priorisoitava ohjelmien sisältö?
Muoto vienyt voiton eli miten? Minkä näköinen tv? Miten i s o eli tuleeko kookkaasta parempaa ohjelmaa?
Olemmeko pyöriteltävissä eli johdateltavissa hukkainvestointeihin, turhaan kulutukseen ja jätteisiin, oikeammin lajitteluun?
Voisiko joku vihreä pähkinän kuorien tuotattaja herätä turhuuksien markkinoihin vsi ovatko Hesan keskustassa miettimässä, miten laajentaa savannia.
Palloiluille No for ever.
Olen käynyt Stadionilla. Olihan se elämys. Tempaisi mukaan.
Vilma
Tuo väittämä vaikuttaa aprillipilalta.
Jos olisi Ylen vastuulla kaikki, juttu olisi toinen.
Harrastajille kurjaa, kun huippupelejä ei näe.
Oli eilen illalla kenkkua selittää, että ei näy, ei näy...
Vilma
Keskustelin yhden norjalsisen kanssa. Hän oli todellla onnelinen Norjan jääkiekon pronssimitalista. Täällä ei paljoa kerrota norjalaisten ilosta, mutta he ovat todella iloisia Norjan menestyksrstä. 😃
22:10
Ihan piruttanikaan en ole kiinnostunut, en ilostunut. Parempi heille, kun sopijapuolena häsläävät ja tämä on t i e t o i s t a kiusantekoa eli ilkeyttä.
Jalkapallo voi heiltä mennä ihan pröööt.
Vilma
Eikös. Minun päivässäni ei ole ollut mitään vikaa.
Ihan sama, mitä luulet.
Vilma
Mä olen pitänyt norjalaisia suomalaisten ystävinä.
Öljy noussut päähän.
Jännää peliä.