Tuollainen anteeksipyyntö on yhtä tyhjää tai veitsen kieputtamista haavassa tai kuin kysyisi kolariin joutuneelta, että ottaaks päähän.
Vilma
Arrrgggh
MTV = norjalsiset: turha pyydellä anteeksi
16
196
Vastaukset
- Anonyymi00001
Batmanstreameja voi kokeilla, samoin camel liveä jos ei muualta näe matseja. Tällaista kehitysmaameininkiä tämä nykymeno on, kun mietitään esim. terveydenhuollon tasoa. Minulla näkyy mtv3 onneksi.
- Anonyymi00002
Näitä ahneita mediakonserneja tulee kiittää, emme tuhlaa aikaamme katsoen miesten juoksua pallon perässä. Kesällä on paljon muutakin tekemistä, ja nyt siihen on oiva mahdollisuus.
AV- Anonyymi00003
Jep.
Elisalla miljardien tulos.
Ehkä norjalaiset yrittävät kaapata?
Vilma - Anonyymi00007
Niin. Jopa koskettava elokuva on oikein hyvä vaihtoehto.
Vilma
Juu, mutta mikä järki jollain kaapeli teeveellä, kun ne kanavat voi vastaanottaa antennilla. Toi langallinen välitys oli joskus aikoina ennen radioyhteyksiä.
Toinen asua jossain ruotsissa, missä saman konsernin tv4 lopetti kokonaan maapäälliset lähetykset. Voi tietenkin kattoo netin kautta. Mutta ilmeisesti tässä sama kun maikkarilla, että osa tarjonnasta on sitte maksullista. Mutta toisaalta urheululähetykset on pitkään jo olluki maksullisia mm eurosport.- Anonyymi00004
Kiitos yhtiöhallituksemme, jossa ei ole yhtään insinööriä tai juristia - pelkkiä turisteja.
Vilma Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiitos yhtiöhallituksemme, jossa ei ole yhtään insinööriä tai juristia - pelkkiä turisteja.
VilmaNo, asian voi aina muistaa sillon, kun mietitään annetaanko vastuuvapaus.
- Anonyymi00005
JeroP kirjoitti:
No, asian voi aina muistaa sillon, kun mietitään annetaanko vastuuvapaus.
Enemmistö turisteja? Uskovat kaiken seitsemään hyvää, kaks pahaa.
Hyvä televisioni meni kaatikselle, kun antennista luovuttiin ja hallitus uskoi Elisan satuihin.
Vilma
Onko kaikki kehitystä?
Vai saadaanko puuhastelua? Asfaltin rikkomista. Kaivureille töitä?
Piuha-asentajille töitä.
Ja paraniko mitään?
Oisko priorisoitava ohjelmien sisältö?
Muoto vienyt voiton eli miten? Minkä näköinen tv? Miten i s o eli tuleeko kookkaasta parempaa ohjelmaa?
Olemmeko pyöriteltävissä eli johdateltavissa hukkainvestointeihin, turhaan kulutukseen ja jätteisiin, oikeammin lajitteluun?
Voisiko joku vihreä pähkinän kuorien tuotattaja herätä turhuuksien markkinoihin vsi ovatko Hesan keskustassa miettimässä, miten laajentaa savannia.
- Anonyymi00006
Palloiluille No for ever.
- Anonyymi00008
Olen käynyt Stadionilla. Olihan se elämys. Tempaisi mukaan.
Vilma - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen käynyt Stadionilla. Olihan se elämys. Tempaisi mukaan.
VilmaSuomen laki määrittelee jo sen, jääkiekon ja jalkapallon kisat tulee ola nähtävissä koko kansalle. Hallitus on tässä epäonnistunut, täysin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suomen laki määrittelee jo sen, jääkiekon ja jalkapallon kisat tulee ola nähtävissä koko kansalle. Hallitus on tässä epäonnistunut, täysin.
Tuo väittämä vaikuttaa aprillipilalta.
Jos olisi Ylen vastuulla kaikki, juttu olisi toinen.
Harrastajille kurjaa, kun huippupelejä ei näe.
Oli eilen illalla kenkkua selittää, että ei näy, ei näy...
Vilma
Keskustelin yhden norjalsisen kanssa. Hän oli todellla onnelinen Norjan jääkiekon pronssimitalista. Täällä ei paljoa kerrota norjalaisten ilosta, mutta he ovat todella iloisia Norjan menestyksrstä. 😃
- Anonyymi00011
22:10
Ihan piruttanikaan en ole kiinnostunut, en ilostunut. Parempi heille, kun sopijapuolena häsläävät ja tämä on t i e t o i s t a kiusantekoa eli ilkeyttä.
Jalkapallo voi heiltä mennä ihan pröööt.
Vilma Anonyymi00011 kirjoitti:
22:10
Ihan piruttanikaan en ole kiinnostunut, en ilostunut. Parempi heille, kun sopijapuolena häsläävät ja tämä on t i e t o i s t a kiusantekoa eli ilkeyttä.
Jalkapallo voi heiltä mennä ihan pröööt.
Vilma"tämä on t i e t o i s t a kiusantekoa eli ilkeyttä."
Kiitos vastauksestasi, Sääli, että sinulla on noin huono päivä. Minun päivääni/ iltaani se ei onneksi pilaa. Ilkeile rauhassa!- Anonyymi00012
tosi.typy kirjoitti:
"tämä on t i e t o i s t a kiusantekoa eli ilkeyttä."
Kiitos vastauksestasi, Sääli, että sinulla on noin huono päivä. Minun päivääni/ iltaani se ei onneksi pilaa. Ilkeile rauhassa!Eikös. Minun päivässäni ei ole ollut mitään vikaa.
Ihan sama, mitä luulet.
Vilma
Mä olen pitänyt norjalaisia suomalaisten ystävinä.
Öljy noussut päähän.
Jännää peliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483