Olisit halunnut kaivattusi kanssa
Millaisen suhteen
Anonyymi-ap
811022
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 81
Vanhimmat
Joko pelkkä s*ksisuhde tai sitten olisimme perustaneet viinitilan
En ole koskaan halunnut naisesta muuta kuin vaimon loppuelämäksi. Ei ole koskaan ollut toiveenani mikään "kevyempi" suhde kenenkään kanssa. Ymmärrän että kaltaiseni mies tarvitsee semmoista oikeaa rakkautta. Mutta olen vain mahdoton siihen.
Ohi!
Itse ajattelen enemmän kumppania, jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut? Mut et vaimoksi, siihen en ole valmis ainakaan vielä. Mietin miksi pitäisi häitä viettää, yhdessä oleminen on tunne, jota on hyvä vaalia ilman sormuksia. Ehkä ikä tässäkin itsellä vaikuttimena, miksi 60+ ikäisenä pitäisi yhdessä oloa häillä kruunata?
Semmoisen missä molemmat olisi toisilleen kaikkein tärkeimpiä. Paljon läheisyyttä ja yhdessäoloa.
M>N
Olisin halunnut rakkaussuhteen, jossa olisimme olleet tuki ja turva toisillemme. Se ei toteutunut ja olen opetellut olemaan tuki ja turva itselleni. Ei tämä helppo taival ole, kun kaipaa toista ja läheisyyttäkin. En etsi ketään toista tilalleen, koska tuskin enää tässä elämässä rakastun. Näin on sitten kai ihan ok, vaikka välillä itkettääkin.
Harmi ettei kaivattusi uskalla luottaa siihen ettet kontrolloisi ja satuttaisi häntä.
Mistä niin päättelet, että siitä on kyse?
Laita viesti niin toteutuu. Tiedät sen itsekkin. Odatan sinua vielä.
En usko että siitä on kyse. Vaan erilaisista toiveista ja tarpeista elämältä. Minähän en halua kenenkään vapautta riistää, kaikki hyvä perustuu mielestäni vapaaehtoisuuteen.
Me olemme avioliitossa,siis kaivattusi mies ja minä!niin ohi koko höpötys!
Nyt ei kyllä osunut.
Kaivatullani ei ole miestä.
Meidät haluan.
Suhteen, joka näyttää ulkopuolisille työ- ja kaveruussuhteelta, mutta joka oikeasti sisältää rakkautta, läheisyyttä ja seksiä.
Miksi sinä haluaisit tuollaisen suhteen?
Koska se on parempi kuin ei mitään. Muunlainen suhde ei ole mahdollinen meille tällä hetkellä.
Ahaa, salasuhde siis.
Ei sen kaikille tarvitse olla salainen. Ei esim.läheisille/puolisoille, jos heille asia on ok.
Olette valmiita elämään valheessa.
Ei tule kestämään.
Mikä tässä elämässä ylipäätään kestää? Eikä se ole valhe, jos ollaan läheisiä ja muutkin tietää sen. Mitä se muille kuuluu, jos joskus pussaillaan yms.
Olisin halunnut hänestä ystävän, rakastetun, luotetun. https://youtu.be/FRpKIU4lXNE?si=Z6WnH_h9BdVzxaU3
Koko loppuelämän suhteen, ystävyyden ja rakkauden.
Mukavan, lämpöisen ja turvallisen
Ja vitut semmoista saa ikinä mistään niin lopetan kaikki haaveilut ja tapan itseni
En minkäänlaista, koska en ole halunnut uutta suhdetta enää koskaan eroni jälkeen!
Tasavertaisen, molemmin puolista välittämistä ja rakkautta sisältävän kunnioittavan ja tukevan toveri suhteeb
Että ei ikinä tapeltais julkisesti esim tai muiden edessä vaan tuettais toinen toisiamme
Tuo on muuten tärkeä sopimus.
Loppuelämän kestävän avioliiton.
Hänellä on jo sellainen!
Ihana juttu 😄
sellaisen missä ei esimerkiksi yövytä toisen naisen luona ja vietetä parisuhdeaikaa ilman parisuhdetta muka.
Olin tietoisesti joskus tapailusuhteessa, jossa toinen vietti exän kanssa aikaa viikonloppuisin välillä. Hän ei tiennyt, että tiesin. Kestin sen, kun heillä oli yhteiset lapset. Mutta en minä oikeastaan kestänyt sitä, enkä valehteluaan asioista. En vaan pystynyt irrottautumaan, se oli kamalaa.
Ei ole edes yhteisiä lapsia heillä ja nainen asuu niin lähellä, etten silloin voinut olla näkemättä autoa.
Mutta aivan kaverimielessä , tietenkin 😉 plus kaikki muu 😆
Ihania vastauksia. Nää lohduttaa, vaikkei olekaanmulle. Että joku haluaa sen toisen oikeasti ja tosissaan, just niinkuin minäkin haluaisin. Joskus jonkun vielä.
Loppuelämän turvallisen ja tasaisen parisuhteen täynnä molemminpuolista luottamusta, välittämistä, huolehtimista, hellimistä ja paljon leikkisyyttä ja huumoria.
Samat ajatukset minulla.
minua jogednkin ihazgtuggxx joku nxxpuvin bybb; kun h'n gekdd pidni' ''ni''nkibnm, jotta giexc'n sdgg' on elossa,
Kiihkeän Erottisen. Hän tietää kyllä.🔥
Empä ny tähän jetkeen ole edes miettiny mitään seksisihdetta kummempaa
Parisuhteen
Loppuelämän kestävän suhteen ja se toteutuu vielä🔥💫🌛🪐✨😇🙏🏻
Mistä varmuus? Toivotko vai tiedätkö?
Mukava ketju.
Niin on kyllä🩷
Ei ole kaivattua, mutta yleisesti suhteesta puhuttaessa: Koko paketin eli romantillis-seksuaalisen parisuhteen miehekkään ja turvallisen sekä vakaan miehen kanssa. Yhteinen koti ja yhteinen elämä. Kummallakin työnsä tai yhteinen yritys ja rutkalti muutoinkin yhteistä meininkiä, mutta kummallakin omiakin juttujaan ettei kumpikaan tukahdu suhteessa.
Minusta suhteen pitää olla jotenki mutkatonta. Lempeää ja leikkisää. Et se rakkaus on peruskallio minkä varaan rakennettaa.n Toisen edessä turvallista olla heikkokin tuetaan ja ymmärretään. Riidellään ja sovitaan. Opitaan ja kasvetaan yhdessä.
Nyt turpa kiinni jo siitä kaivstusta,se on toisen aviopuoliso,nyt riittää teiltä kiusaajat!
Pelkäätkö kenties, että hän ottaa kohta eron? Sen verran voimakkaasti tunnut reagoivan muiden kaipailuun. 😏
Ei kiinnosta sun puoliso. Pidä vaan kiinni lahkeestaan, ettei karkaile.
tocddllz vaafallixiz jubbujx kun mabneeggto gugkimukxiz kdxkuxxzivxxlx x jogzcjkxz vraanbxsn juhbnujx ixompi maaagnededggo.-juggu dn bifcä
niin no mabnddtgogog o vzagt jänniä kun gaee< G KIINNI
MAGNEETGIGI NIIN OSZAZBKO OION V VH Ä ÄHKÖMS BNFFGIN FI OLF ZIKCZZ
En mitään suhdetta halunnut. Yksin on parempi.
pdfjzngzi on pcvkclccn päiä jz xybbybgzau ib xsaagabab öu ö
pdfjangai on pedfkdlddxgvä jz xunnungai on xsaaganaxga.
dnköhän jogain kdkxi guonkibn gygön kanxzxz..
Lähinnä lumoutumissuhteen. Olisimme yhdessä matkustaneet ihaniin paikkoihin lumoutumaan, kuten vuoripoluille ja -niityille vaeltamaan.
No tietenkin palstasuhteen.
Mennyt aikamuoto aloituksessa. Turha jauhaa menneestä.
Olisin halunnu nähä sun sen.
Suhteet peruttu. Ei enää koskaan.
lämpöisen
Etäsuhteen
Saat minulta yhden kun olen niistä luopumassa.
Montako jää vielä jäljelle
Olisin halunnut suhteen, jossa hullaannutaan toisistamme, tehdään asioita yhdessä, käydään yhdessä paikoissa, jutellaan kaikesta.
Tätä en tule saamaan. Sen sijaan sain suhteen, jossa ei tehdä mitään yhdessä, ei käydä missään yhdessä, ei olla kiinnostuneita sanoista asioista eikä puhuta. Ja jossa minä en ole hullaantunut.
N-->M
Eli mitään suhdetta ei vielä ole.
Kyllä se valitettavasti on olemassa.
Ja niin tulee oleen.
Miksi et tee suhteestasi parempaa? Et voi vain istua peukun päällä ja odottaa, että yhtäkkiä rupeatte tekemään yhdessä asioita tai puhumaan. Parisuhde vaatii töitä!
no mä aloin styylaamaan joskus yheksäkytluvulla, menttiin avikseen, tehtiin kaksi lasta, rivari, koira tuli vasta kun tajuttin et kerrostalossa ei ite tarvi tehdä lumitöitä. eli jees, elämä meni oikeastaan aikaa jees
Parisuhteen tietysti. Vaan tällä ystävyssuhteella kai nyt sitten mennään.
Kävi ilmi että hänellä on jo yksi. Ei kiinnosta muiden suhteet tai toisten jämät. 🤢
Ihan vaan kaveriksi.
Mini-Money-Man, MMM,,, huvituspeli pokerfpeli... joku tyttö tuli kaveriksi nimi Didi. hyvä hassu nimi,.Didi
Niin millaisen?.....
Millaiset muttasuhteet saitte?
Mutta mutta
Näkikö jo alusta saakka?
Näkihän sen
en oo ettiny eksän jälkeen vielä ketään nää palstan kusiaiset kuvittelee että olen kiinnostunut sori mut ei se niin mene jos tuut sanoon jotain sanon suoraa et jatka reitillesi
En mä ikinä ole halunnut kuin yhdenlaisen suhteen.
Ja sellaisen haluan vieläkin ja uskon siihen, että se oikea vielä tulee mun elämään..
❤️