Kaikki tietävät, mitä pitäisi tehdä.
Kukaan ei tiedä, miten tulee valituksi eduskuntaan, jos kertoo tekevänsä tarpeellisen saati sitten, miten tulee uudelleen valituksi, kun on tehnyt tarpeellisen.
Miten tulla valituksi sen jälkeen, kun tarpeellinen on tehty?
6
75
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Persut ovat ainoat, joiden ei tarvitse valehdella äänestäjille koska voivat puhua asian sivusta.
Vahvaa valtiota ja valtion otetta yrityksistä kannattavat ovat joko vasemmistolaiseja tai fasisteja. Molemmat ovat siinä asiassa samoilla linjoilla. Tai siis ovat siis samoilla linjoilla kaikessa paitsi kansallismielisyydessä.
Fasitit kannattavat kansallisvaltiota, sosialistit taas sosialistista yhteenliittymää, joka käytännössä on valtio, joka perustuu poliittiseen näkemykseen, ei kansaan. Ero on aika pieni.
Suurin ero on siinä, että fasismissa sallitaan yksityisnen omistus, sosialismissa ei. Pohjosimainen sosialismi sallii kuitenkin ykstyisen omistuksen, mutta pyrkii kontrolloimaan sitä ja saada sen toteuttamaan valtion päämääriä. Pohjoismainen sosialismi on siis korporatismia kuten fasisimikin. - Anonyymi00002
Ryhmyrit päättää mitä ryhmä painaa nppia!
- Anonyymi00003
Aika räikeä yksinkertaistus demokratiasta, mutta riittää varmasti sinulle.
Me muut tiedämme, että kansanedustajat itse valitsevat ryhmyrin keskuudestaan. Ryhmien päätökset tehdään yhdessä ja jos ei toisin sovita, ryhmääänestää voittanutta näkemystä.
Ryhmyri ei voi päättää yli muiden eikä kukaan äänestäisi ryhmyrin määräksen mukaan, jos se on ristiriidassa yhteisen näkemyksen kanssa.
Puoluekuri on tärkeä koska ihmiset äänestävät sekä kansanedustajaa että puoluetta. Äänestäjällä on oikeus odottaa, että puolueen kansanedustajattoimivat puolueen ideologian mukaan. Silloin myös ääni, joka on annettu edustajalle, joka ei tule valituksi, on merkittävä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika räikeä yksinkertaistus demokratiasta, mutta riittää varmasti sinulle.
Me muut tiedämme, että kansanedustajat itse valitsevat ryhmyrin keskuudestaan. Ryhmien päätökset tehdään yhdessä ja jos ei toisin sovita, ryhmääänestää voittanutta näkemystä.
Ryhmyri ei voi päättää yli muiden eikä kukaan äänestäisi ryhmyrin määräksen mukaan, jos se on ristiriidassa yhteisen näkemyksen kanssa.
Puoluekuri on tärkeä koska ihmiset äänestävät sekä kansanedustajaa että puoluetta. Äänestäjällä on oikeus odottaa, että puolueen kansanedustajattoimivat puolueen ideologian mukaan. Silloin myös ääni, joka on annettu edustajalle, joka ei tule valituksi, on merkittävä.Totta, ihmisen, joka äänestää vihervasemmistoa, on voitava luottaa siihen, että ääni menee korkeampiin veroihin, suurempaan byrokratiaan, lisäntyneisiin maahanmuuttajiin ja suurempaan velkaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta, ihmisen, joka äänestää vihervasemmistoa, on voitava luottaa siihen, että ääni menee korkeampiin veroihin, suurempaan byrokratiaan, lisäntyneisiin maahanmuuttajiin ja suurempaan velkaan.
Harva äänestää vihervasemmistoa saadakseen jotain lisää.
Suurin osa äänestää siksi, että saisi muilta pois jotain, jonka saamiseksi itse ei viitsi nähdä vaivaa. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Harva äänestää vihervasemmistoa saadakseen jotain lisää.
Suurin osa äänestää siksi, että saisi muilta pois jotain, jonka saamiseksi itse ei viitsi nähdä vaivaa.Ihmiset ovat valmiit siihen, etteivät pääselääkäriin kunhan kukaan muukaan ei pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49541
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398