Palstan Virallinen Gallup:
Olenko minä nainen vai miespuolinen henkilö, joka pitää miehistä?
🦄
Onko Yxäri nainen?
21
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletan sinun olevan ihminen, eikä oikea kavioeläin. Kavioilla luulisi olevan kovin vaikeaa viestitellä. Sukupuolesi on minulle henkilökohtaisesti täysin yhdentekevää.
- Anonyymi00002
Tuo ei ole kiinnostava kysymys kuin joidenkin harvojen mieheksiluulijoiden mielestä. Sellainen on kivempi esim. ketä yksisarvinen mielestänne muistuttaa.
- Anonyymi00003
Olet joskus kertonut olevan mies ja pitävän toisista miehistä. Ei siinä ole mitään pahaa. Mutta jos huiputit, niin se on tyhmää.
>Simiti<- Anonyymi00005
Jaa. 🤭 Harmittaisiko sinua, jos olisinkin nainen? 🥺
🦄 - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jaa. 🤭 Harmittaisiko sinua, jos olisinkin nainen? 🥺
🦄Ei harmittaisi, mutta netissä huiputtaminen on tyhmää. Toki voi olla tilanteita, jolloin vain kyllästyy muihin ja näppäimistöltä saattaa päästä mitä tahansa.
Minua on monesti luultu naiseksi ja sain kerran treffikutsun mieheltä. Hän ei ollut homoseksuaali, vaan luuli minua naiseksi.
Kerro nyt toki koko kansalle oletko homppeli vai tytskä?
Ehkä molempia?
>Simiti<
- Anonyymi00004
Onpa vaihtoehdoiltaan johdatteleva gallup. Suorastaan mielipiteitä rajoittava.
Vastaan: taateli.
xLinerMainitsitpa islannin kielen uudissanan, daðla, döðlur, 'taateli, taatelit'. Islannissa edelleen puhutaan viikinkikieltä, mutta tarvitaan ajanmukaisia uudissanoja.
Niitä synnetetään kahdella tavalla, joko ottamalla lainoja, kuten daðla tai antamalla viikinkikieliselle sanalle myös nykyaikainen merkitys, kuten hestur, 'hevonen, moottoripyörä'. Islantilaiset ymmärtävät viikinkiaikaisia kirjoituksia, mutta ei tietenkään viikingit olisi ymmärtäneet kaikkea nykyislantilaista.
Ruotsi, norja ja tanska ovat kehittyneet viikinkikielestä, mutta puolet niistä on alasaksaa, joka tarttui niihin Hansa-liiton aikana, sillä alasaksa oli sen käyttämä kieli. Islantilaiset oppivat ennenaikaan tanskaa ilman opetusta, koska luettiin Aku Ankan tanskalaista versiota Anders And.
Eivät enää, koska tuli islanninkielinen Ankkarin painos Anders Önd.
Meni vähän laverteluksi, kun sipaisit mun kielihermoo, ja mää sit innostuin liikaa.
Yksäri on tehnyt taas aloituksen itsestään, voidakseen olla huomion keskipisteenä.
Suosittelen mieluummin kaivettavaksi teorioita, miksi hevosen suku, joka lienee (en ole tiedosta varma) saanut alkunsa Aasiasta, on säilynut jokseenkin samanvärisenä länteen levitessään, mutta haarautuessaan Afrikkaan on muodostanut pystyjuovaisen muunnelman.
Mitä biologista etua seepralla on juovistaan?- Anonyymi00010
Lukumäärällisesti mitattuna Simiti tekee enemmän aloituksia itsestään kuin minä.
Koska olet tasa-arvon kannattaja ja muutenkin objektiivinen, etkä varsinkaan sorru naisvihaan, sinun ei toki tule tätä matemaattista faktaa sivuuttaa.
🦄 Anonyymi00010 kirjoitti:
Lukumäärällisesti mitattuna Simiti tekee enemmän aloituksia itsestään kuin minä.
Koska olet tasa-arvon kannattaja ja muutenkin objektiivinen, etkä varsinkaan sorru naisvihaan, sinun ei toki tule tätä matemaattista faktaa sivuuttaa.
🦄Jos jouku riehuu humalassa yksinäisyyttä potien ja aloituksia tehden, onko todellakin verrattavissa sinuun?
- Anonyymi00012
Se näyytää tuomarilts ja kukaan ei uskalla kyseenalaistaa. Jopa norsut väistävät toiselle puolen savannikenttää.
>Simiti< - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se näyytää tuomarilts ja kukaan ei uskalla kyseenalaistaa. Jopa norsut väistävät toiselle puolen savannikenttää.
>Simiti<Hyönteiset eivät osaa laskeutua raidalliselle pinnalle. Raidallinen heppa pysyy vapaampana öttiäisistä.
🦓 - Anonyymi00017
exKynis.mi kirjoitti:
Jos jouku riehuu humalassa yksinäisyyttä potien ja aloituksia tehden, onko todellakin verrattavissa sinuun?
Mistäs sinä tiedät, etten minä riehu humalassa yksinäisyyttä potien?
🦄 Anonyymi00017 kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät, etten minä riehu humalassa yksinäisyyttä potien?
🦄Kielenkäyttösi on yksisilmäinen, muttei kuin humalaisen karkeus ja kiroilu.
- Anonyymi00018
rennosti.m kirjoitti:
Kielenkäyttösi on yksisilmäinen, muttei kuin humalaisen karkeus ja kiroilu.
Yrityksenne vaikuttaa objektiiviselta on hylätty. Matematiikka tuottaa samanlaisia tuloksia riippumatta siitä, onko laskennan kohde humalassa vai ei.
🦄
Minä olen aina ajatellut sinut sukupuolettomaksi.
- Anonyymi00007
Etkö pysty väestörekisteristä asiaa tarkistamaan?
Mies 65 - Anonyymi00008
Palstahahmo lähinnä, jääräpää
- Anonyymi00009
Mä en jaksa tämmöistä märehtimistä.
Kuka mää oon, olenko mää vai oleks sää?
Mitä sää luulet, oleks tosissasi kans.
Eiii.
Meen kaffeelle. Piirakkaa.
Vilma - Anonyymi00014
Missä mun viesti on? Niin, missä? Mul on aina liian hyviä settejä joita kaikki ei kestä. Se oli huomattavissa jo mun feisbuukin aikakaudella. Setteihini triggeröityneet paljasti itsestään sen että ne oli itte vain oman deludionaalisen maailmankuvansa ja tunteidensa täydellisesti vietävissä 110 %:sesti. Eikä ne mun settini ees olleet koskaan henkilökohtaisia juttuja fb-"kavereitani" kohtaan ☝.
- Anonyymi00015
Tamma!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361270
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27546Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30516- 24491
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471